R3 križovatka D1 Martin - Turčianske Teplice

Štátna hranica MR/SR – Šahy – Krupina – Zvolen – v peáži s R1 – Žiar nad Hronom – Turčianske Teplice – Martin – v peáži s D1 – Švošov – Dolný Kubín – Trstená – štátna hranica SR/PL

Moderátor: Moderátori

Re: R3 križovatka D1 Martin - Turčianske Teplice

Odoslaťod Pacho » 28. Júl 2020 15:17

pôvodne mala R3 isť v jestvujúcopm koridore. Ešte aj MUK TT, bola vystavaná pre 2+2, tak prečo sa od toho upustilo?. Jednoduché a elegantné riešenie?. https://www.google.sk/maps/@48.8642512, ... 6656?hl=sk
Pacho
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 81
Založený: 09. Máj 2006 07:19
Bydlisko: Lipt. Mikulas

Re: R3 križovatka D1 Martin - Turčianske Teplice

Odoslaťod metelesku.blesku » 28. Júl 2020 17:51

Žeby aj kvôli tomuto už neuvažovali o pôvodnom koridore? https://goo.gl/maps/YE9fjwgcG9h63MKg6 Neviem, povedzte vy. Pokiaľ dobre vidím, tento "koridorový" variant už ani neposudzovali a modrý (lacnejší o 21 mil.) kopíroval I/65 iba v zákrute pri Dolnej Štubni, inak sa pôvodnej trase úplne vyhýbal. Žeby aj toto bola politická objednávka?

Je jasné, že to tak skoro stavať nebudú. A sú si toho vedomí aj Tepličania, tých skôr zaujímalo uvoľnenie stavebnej uzávery.

A nechápem, prečo nie ste radi, že NDS chce z Rakova až po Mošovce kopírovať I/65 bez náhrady (jeden dopravný koridor). Doteraz to bolo práve naopak. Z Rakova do Mošoviec nová trasa a v TurT mala kopírovať pôvodnú trasu? Trošku na hlavu, nie?
metelesku.blesku
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 420
Založený: 27. Sep 2019 20:44

Re: R3 križovatka D1 Martin - Turčianske Teplice

Odoslaťod lostrail » 01. Aug 2020 15:58

Ak maju stavat ten zeleny, to radsej nech sa vyriesi ta krizovatka a pokoj s tym. Bez napojenia na Sturec je cely ten usek uplne zbytocny. Okrem toho, nie je jasne ani to, ci by bola MUK na II/519. Este tak si to viem predstavit (aj s napojenim na Sturec, samozrejme), lebo obcas pouzivam tuto trasu od Hornej Nitry do BB, ale inak trasovanie obchvatu od zapadnej strany TR nie je nijako kriticke.
Kludne nech radsej presunu energiu a peniaze na najhorsi usek od odbocky na Sturec po koniec Kremnice a tu len nech vyriesia bodovu zavadu.
lostrail
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 355
Založený: 19. Aug 2018 14:42

Re: R3 križovatka D1 Martin - Turčianske Teplice

Odoslaťod mike007 » 03. Aug 2020 13:22

zhodou okolnosti som sa bol trosku prevetrat po Turci nedavno a bol som prekvapeny, ze na pomery zilinskeho kraja ma tento region relativne hustu siet komunikacii nizsich tried a dokonca v relativne dobrom stave; je velka skoda, ze R3 nemoze popri TR kopirovat staru I/65 (idealne v celom useku od Priboviec po TR), alternativnych ciest je tam dost;
to, ze si tam niekto postavil domy hned vedla cesty, mala predsa riesit stavebna uzavera - bola/nebola dodrzana?
na D3 Bukov-Svrcinovec to nebol sice jednoduchy proces, ale prebehlo tam vyvlastnenie a demolacia stavieb, ktore stali v ceste.

a ked uz, tak aspon nad nejakou takouto alternativou sa mohli zamysliet, a tak by sa uz existujuca MUK dala vyuzit

Obrázok
mike007
návštevník
 
Príspevky: 29
Obrázky: 4
Založený: 10. Apr 2020 11:10

Re: R3 križovatka D1 Martin - Turčianske Teplice

Odoslaťod jarino » 03. Aug 2020 16:54

R3 dlho potrebná nebude.
Jedine obchvat MT ako záložný projekt na čerpanie eurofondov.
A samozrejme dať dokopy Turček, Kremnické Bane a zvyšok z eurofondov. To bude na dlhé roky postačovať.
jarino
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 922
Založený: 12. Sep 2011 12:49

Predchádzajúca

Naspäť na R3

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 2 hostí.