R3 križovatka D1 Martin - Turčianske Teplice

Štátna hranica MR/SR – Šahy – Krupina – Zvolen – v peáži s R1 – Žiar nad Hronom – Turčianske Teplice – Martin – v peáži s D1 – Švošov – Dolný Kubín – Trstená – štátna hranica SR/PL

Moderátor: Moderátori

Re: R3 križovatka D1 Martin - Turčianske Teplice

Odoslaťod rastislav5 » 17. Dec 2018 12:27

Lorenc napísal:
Na Donovaly bude vždy nutné ísť po I/59.


Ale po R1 z Múk Korytnica to bude rýchlejšie ako 1/59 cez Jakub.

R1 ma 3 úseky, ktoré sú potrebne či sú tam oligarchovia, alebo nie. Fáza projektov na DSP je rozbehnutá na BB-SL a RKjuh-1/18. V 2020 by mohli tendrovať a 2021 stavať. Potom bude chýbať len 34km medzi RK juh- SL.
R3 MT-Rakovo je si myslím tiež potrebný minimálne pre účinnosť úseku D1 Dubná skala Turany. Ale podobne ako u R1 sú v Turci úseky, ktoré by mohli byť degradované na cesty 1 triedy. A riešiť to rozšírením súčasných ciest. Škoda projektovať. Rakovo-T.Teplice len rozšíriť na 4 pruh 1 tku a je. A postupne ju premenovať na R.


Ako navrhujes degradovat R3 Rakovo- Turcianske Teplice (s cim asi vsetci suhlasime), odporucam degradovat aj R1 a prestat snivat o MUK Korytnica situovanej v chranenom uzemi NATURA 2000. Na R3 v sucasnosti na dlhe roky staci vybudovat len polprofil Martin - Rakovo, podobne ako na R1 staci vybudovat severo-juzny obchvat Ruzomberka. Vsetko ostatne je nadstandard a nefer k ostatnym regionom Slovenska.
rastislav5
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 8
Založený: 25. Nov 2006 19:58

Re: R3 križovatka D1 Martin - Turčianske Teplice

Odoslaťod Lorenc » 17. Dec 2018 12:47

To sme už dávno splatili. Ružomberské fabriky ako textilka, ktorá fungovala 100 rokov a investičnou výstavbou vystavala niekoľko ďalších závodov napr. v Leviciach, aj na Orave. Papierne dtto 130 rokov funguju nepretržite a počet zamestnancov oboch fabrík osciloval medzi 1-5tisic. Do národného hospodárstva sme za tie roky odviedli toľko, že popri R1 tke by mala už dávno viesť aj železnica do BB. A to hovorím len o Ružomberku. Hádam aj BB ZV a Pobrezová ma nejaký podiel.
Lorenc
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 30
Založený: 06. Máj 2005 10:43

Re: R3 križovatka D1 Martin - Turčianske Teplice

Odoslaťod jarino » 17. Dec 2018 12:55

Jasné, a do Liptovskej Osady medzinárodné letisko napojené na vodný koridor Hron - Váh. RK a BB nie sú o nič horšie ako ostatné slovenské dediny.
Predĺženie R1 netreba. R3 tiež nie. Jedine ak by sa nevedelo ako minúť peniaze z KF, tak obchvat Martina by bol kandidát. Inak aj ten stačí mať hotový v roku 2030. Rakovo - Turčianske Teplice je po novom pekná široká cesta. Ešte by to chcelo za 20 miliónov obchvat Kremnických baní a je to dosť dobré.
jarino
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 878
Založený: 12. Sep 2011 13:49

Re: R3 križovatka D1 Martin - Turčianske Teplice

Odoslaťod aquila » 17. Dec 2018 13:02

myslim, ze kremnicke bane by vyslo mozno aj menej ako 20 mio, ak by sa to urobilo podla nacrtu. len teraz tam kvoli havarijnemu stavu velku cast opravili, cize to sa tak skoro urcite nepohne

36630
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 489
Založený: 03. Feb 2005 19:08
Bydlisko: doma :)

Re: R3 križovatka D1 Martin - Turčianske Teplice

Odoslaťod rastislav5 » 17. Dec 2018 18:54

Lorenc napísal:Do národného hospodárstva sme za tie roky odviedli toľko, že popri R1 tke by mala už dávno viesť aj železnica do BB. A to hovorím len o Ružomberku.

Pred casom si mal triezvejsi nazor:
Lorenc napísal: Štvorprúdovka cez Donovaly je dnes neunosná utópia nielen ekonomicky. Ale aj z hľadiska rovnomerného investovania do infraštruktúry.

https://www.dialnice.info/viewtopic.php ... 67#p212067

aquila napísal:myslim, ze kremnicke bane by vyslo mozno aj menej ako 20 mio, ak by sa to urobilo podla nacrtu. len teraz tam kvoli havarijnemu stavu velku cast opravili, cize to sa tak skoro urcite nepohne

Kremnicke bane su v pohode a este vydrzia. Maju druhy pruh pre pomale vozidla pri intenzitach 6500 (z toho 1400 nakladna doprava). Su obce s nasobnymi intenzitami, ktore treba riesit skor: Komarno 21800 (z toho 2200 nakladna doprava), Prievidza 18300 (z toho 1200 nakladna doprava) atd. A ano, aj Kostany nad Turcom uprostred useku R3 Martin-Rakovo s intenzitou 18900 s vysokou nakladnou dopravou 3400.
rastislav5
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 8
Založený: 25. Nov 2006 19:58

Re: R3 križovatka D1 Martin - Turčianske Teplice

Odoslaťod Jano1 » 18. Dec 2018 10:51

Kremnicke bane su v pohode a este vydrzia. Maju druhy pruh pre pomale vozidla


Si si isty, ze cez Kremnicke Bane je pruh pre pomale vozidla?
Jano1
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 26
Založený: 17. Máj 2013 11:00

Re: R3 križovatka D1 Martin - Turčianske Teplice

Odoslaťod rastislav5 » 18. Dec 2018 16:49

Dakujem za upozornenie, zle som si precital aquilov prispevok a pisal som o Kremnici. Kremnicke Bane samozrejme nemaju pruh pre pomale vozidla, ale aj tie este vydrzia. V susednej dedine Turcek je semafor, ktory pusta striedavo smery v jednom pruhu kvoli prepadnutej krajnici v druhom pruhu a na tomto semafore sa zatial zapchy netvoria.
rastislav5
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 8
Založený: 25. Nov 2006 19:58

Re: R3 križovatka D1 Martin - Turčianske Teplice

Odoslaťod Vlados » 19. Dec 2018 00:10

Lebo ešte nie všetci vodiči zistil že úsek cez Turiec je už takmer dokončený. Aj keby teraz to ešte nebol problém tak než to postavíme tak určite bude. Jednoduché veci/lacné riešenia odkladáme až za zložité a drahé.
neželám si devila ako moderátora tohto fóra, rovnako ako 74% hlasujúcich https://dialnice.info/viewtopic.php?f=6&t=23321
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 136
Založený: 20. Okt 2008 10:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: R3 križovatka D1 Martin - Turčianske Teplice

Odoslaťod EmBe » 16. Júl 2019 21:09

viewtopic.php?f=35&t=24268
Úsek cesty R3 od Mošoviec do Hornej Štubne má po novom tri varianty
Obrázok používateľa
EmBe
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 988
Obrázky: 1120
Založený: 24. Jan 2010 21:33
Bydlisko: ZA/ZV

Predchádzajúca

Naspäť na R3

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 2 hostí.