Stránka 12 z 12

Re: R3 križovatka D1 Martin - Turčianske Teplice

OdoslaťOdoslané: 21. Jan 2021 15:53
od jarino
Pre úsek Mošovce - Horná Štubňa bol rozklad zamietnutý a potvrdené záverečné stanovisko MŽP SR.

Re: R3 križovatka D1 Martin - Turčianske Teplice

OdoslaťOdoslané: 18. Feb 2021 11:21
od EmBe
dm napísal:https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/428601

Súťaž na vypracovanie zámeru, správy o hodnotení, DUR, DSZ. Kategória R24,5/120.


VO zrušené.
Počas doterajšieho procesu verejného obstarávania, za ktorých sa verejné obstarávanie vyhlásilo, verejný obstarávateľ dospel knázoru, že s ohľadom na doteraz doručené žiadosti o vysvetlenie súťažných podkladov od záujemcov, došlo k potrebe vykonania opätovného prehodnotenia požiadaviek na predmet zákazky a podmienok účasti. Verejný obstarávateľ musí prehodnotiť Opis a rozsah predmetu zákazky jednotlivých stupňov dokumentácie, ktorý je uvedený v prílohách časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. Zároveň musí na uvedený predmet zákazky prehodnotiť podmienky účasti podľa § 34 zákona o verejnom obstarávaní týkajúce sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti.

Re: R3 križovatka D1 Martin - Turčianske Teplice

OdoslaťOdoslané: 18. Feb 2021 12:12
od regiopanter
Blablabla čiže inak povedané cirkus humberto a fraška s R1+R3 vo veľkom pokračuje aj ďalej.. A zjavne niesú okrem R4 žiadne R-ky v prioritách tohto MD ani sa niet čo čudovať neostanu na to prachy, prim bude mať zmeskane D1+D3 a R4 kôli Via Carpathia na ktorú fest už tlačí aj EÚ aj okolité krajiny a potom samozrejme výrazne zmeskana modernizácia železníc kde pôjdu aj z fondu obnovy kôli zeleným projektom

Re: R3 križovatka D1 Martin - Turčianske Teplice

OdoslaťOdoslané: 18. Nov 2021 16:10
od Mayllo

Re: R3 križovatka D1 Martin - Turčianske Teplice

OdoslaťOdoslané: 19. Nov 2021 08:07
od exec
táto reportáž je založená na tej informácií ktorá sa tu riešila v minulom príspevku vo februári? alebo sa udialo niečo nové?

Re: R3 križovatka D1 Martin - Turčianske Teplice

OdoslaťOdoslané: 19. Nov 2021 09:16
od metelesku.blesku
Je to k tomu zrušeniu VO z februára. Nič nové.

Re: R3 križovatka D1 Martin - Turčianske Teplice

OdoslaťOdoslané: 11. Júl 2022 09:38
od John Lox
R1 vs. R3 ÚHP sa moc neponáhľa s posudzovaním.
https://auto.pravda.sk/doprava/clanok/5 ... orehronie/

Re: R3 križovatka D1 Martin - Turčianske Teplice

OdoslaťOdoslané: 11. Júl 2022 10:56
od MuelMI
John Lox napísal:R1 vs. R3 ÚHP sa moc neponáhľa s posudzovaním.
https://auto.pravda.sk/doprava/clanok/5 ... orehronie/

Ten článok je teda fakt "odborný".
Pred pár rokmi sa robila CBA, ktorá jasne ukázala, že severojuzne spojenie je zbytočnosť na ďalších 20 rokov. Čo sa odvtedy (okrem novej vlády a ministra) zmenilo? Naco treba novú štúdiu?To už fakt potrebnejsi úsek bol Svrčinovec - Skalité :wink:
Inak obdivujem tých starostov, primátorov a iných, ako im nie je trápne vyjadrovať sa k diaľnicam, keď tomu evidentne absolútne nerozumejú.

R3 Martin - Rakovo

OdoslaťOdoslané: 30. Júl 2022 22:33
od jarino
Čaká sa na výsledok štúdie realizovateľnosti.
NDS zaslala na MDV SR list R s otázkou možnosti pokračovania v investičnej príprave aj bez dostupnosti výsledkov koridorovej Štúdie severojužného prepojenia.

Odhadované investičné náklady: 190 mil. eur (bude nutné aktualizovať)

R3 Mošovce - Horná Štubňa

OdoslaťOdoslané: 30. Júl 2022 22:34
od jarino
Čaká sa na výsledok štúdie realizovateľnosti.
NDS pripravuje podklady na vyhlásenie VO na vypracovanie DUR.

Odhadované investičné náklady: 70 mil. eur

R3 Rakovo - Mošovce

OdoslaťOdoslané: 30. Júl 2022 22:36
od jarino
Čaká sa na výsledok štúdie realizovateľnosti.
Riešenie trasy sa plánuje v širších súvislostiach zahrnúť do EIA procesu stavby R3 Martin - Rakovo

Odhadované investičné náklady: 92 mil. eur