Moderátor: Moderátori
ked pozeram tak skoro vsade vyse 20 a vyse 30 percent mostov, posledny usek 58 percent mostov. vynimka akurat ladomirova-hunkovce. pre porovnanie mytna-tomasovce 12 percent, batka-figa 6 percent. mozno nie su presne udaje ale na orientaciu nam stacia1 mld € za 2 pruh od Kapušian, Poľsko bude na dukle 2027, NDS vo Vyšnom Komárniku 2037 - optimisticky ale len s polprofilom. Posudzoval sa vôbec 4-pruh?
Ale nešiel by som spôsobom, že NDS vyhodí milióny na DSP/DRS a aj tak to tendruje cez žltý FIDIC (a dá ďalšie peniaze na dokumentáciu), ale vytendrovať zhotoviteľa, čo si to zabezpečí sám.
Tender ma byt (podla NDS) v marci, najneskôr v aprili, cize tak zhruba jul. A este treba vybrat zhotovitela.Aktuálne prebieha príprava súťažných podkladov pre verejné obstarávanie na zhotoviteľa stavby ale bojujeme aj s rôznymi majetko-právnymi vyrovnaniami
jarino napísal:Realizovať R4 formou PPP, pričom prínosy tohto projektu sú otázne je v súčasnosti nepriechodné
Dendik napísal:Nech uz konecne pustia tu II. etapu,
lebo po dokonceni PL a HU usekov to v PO bude okolo r 2025/6 vyzerat nasledovne:
NAD prichadzajuca z juhu na vychod pojde smerom POJ-POZ-POS a odtiaľ späť do centra k Bosakovej banke, t.j. na križovatku I18/I68.
čiže k bodu cca 50m od hranice Mestskej Pamiatkovej Rezervácie - a to bude iny masaker intenzit. Sice I. etapa može odbremeniť
Sekčov, ale bez druhej mame všetky kamiony o 5-6 rokov v CENTRE krajského mesta...
NAD prichadzajuca z juhu na vychod pojde smerom POJ-POZ-POS a odtiaľ späť do centra k Bosakovej banke, t.j. na križovatku I18/I68.
čiže k bodu cca 50m od hranice Mestskej Pamiatkovej Rezervácie - a to bude iny masaker intenzit. Sice I. etapa može odbremeniť
Sekčov, ale bez druhej mame všetky kamiony o 5-6 rokov v CENTRE krajského mesta...
. Ja som pisal o SO PO I. nie o JZO POeste aj KE - PP
perets napísal:Vie mi niekto vysvetliť logiku/ výhodu MUK Fintice, namiesto MUK R4xI/18? Potom ďalšia MUK by bola za Ladou, nie ako teraz medzi Ladou a Kapušanmi.
MuelMI napísal:Prosím ťa, kto bude chodiť to nezmyselné naokolo bližšie? Po D1, R4 a I/68 to je 21,5km, cez Sekčov necelých 10km (cca.12min.). Dosť naivná predstava, že všetky kamióny pôjdu naokolo bližšie, viac ako dvakrát dlhšou trasou. PO SO II. treba hlavne kvôli opodstatneniu SO I., lebo bez druhej etapy sa po ňom neoplatí ísť pre skoro žiadny smer (iba KE-SB).
MuelMI napísal:Prosím ťa, kto bude chodiť to nezmyselné naokolo bližšie?
Tiež som sa nad tym zamyslal. Stacilo potiahnut dialnicny pripajac z tohoto miesta https://goo.gl/maps/NXr4YT2efkaCUErg9perets napísal:Vie mi niekto vysvetliť logiku/ výhodu MUK Fintice, namiesto MUK R4xI/18? Potom ďalšia MUK by bola za Ladou, nie ako teraz medzi Ladou a Kapušanmi.
jarino napísal:Realizovať R4 formou PPP, pričom prínosy tohto projektu sú otázne je v súčasnosti nepriechodné.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 6 hostí.