R4 - S19 / hranica Slovensko - Poľsko

Štátna hranica MR/SR – Milhosť – Košice – v peáži s diaľnicou D1– Prešov – Svidník – Vyšný Komárnik – štátna hranica SR/PL

Moderátor: Moderátori

Re: R4 - S19 / hranica Slovensko - Poľsko

Odoslaťod i15 » 21. Feb 2018 20:29

no pekne, vidíme tu diskusné príspevky staré 11 rokov :) na úseku Lipníky-PL nie sú intenzity na plný profil, ale s ohľadom na terén a podiel kamiónov ani na R11,5.. takže verím, že sa tu bude stavať striedavý 3-pruh, alebo "diétny" 4-pruh R17,5. Klasický polovičný profil sa oplatí len od Svidníka na hranice
Obrázok používateľa
i15
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 827
Založený: 21. Jan 2007 21:49
Bydlisko: Košice

Re: R4 - S19 / hranica Slovensko - Poľsko

Odoslaťod Yoggy52 » 21. Feb 2018 21:47

R4 Preberie dopravu z mosta Lafranconi aj zo Sitiny, preto by sa mala stavat na plny profil :lol: :lol: :lol:
Yoggy52
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 569
Obrázky: 7
Založený: 26. Feb 2013 00:02
Bydlisko: Ruzinov :P

Re: R4 - S19 / hranica Slovensko - Poľsko

Odoslaťod Dendik » 22. Feb 2018 12:26

Yoggy52 napísal:R4 Preberie dopravu z mosta Lafranconi aj zo Sitiny, preto by sa mala stavat na plny profil :lol: :lol: :lol:

:roll:
Neviem Jogi odkial si, ale doprial by som ti robit obchodneho zastupcu pre presovsky kraj. Zvlast pre
okresy BJ, SP, SK, ML, SV, HE, VT aby si videl ako to na I/15,18 a 21 standardne vyzera...

Tvoj ironicky komment nastupuje v case ked dochadzaju argumenty proti "setreniu" (na bezpecnosti) ze? :wink:
Ked uz tieto okresy (SK,SP) nemaju ani zeleznicu, tak necudo ze naklad ide cestou ktora nesplna ani parametre jednotky ... :(
Tu https://goo.gl/maps/EHHvRYpZ5YQ2 sa bezne maju zmestit dva plne nalozene kamiony :mrgreen:
Dendik
diskutujúci
 
Príspevky: 127
Obrázky: 6
Založený: 16. Feb 2017 11:49

Re: R4 - S19 / hranica Slovensko - Poľsko

Odoslaťod jarino » 22. Feb 2018 12:59

Keby to za niečo v tejto krajine stálo, tak sa už x rokov nesľubuje R4, ktorá nakomplet nebude možno ani o 20 rokov, ale pozrie sa na komplet úsek od Lipníkov po hranicu a určí sa: tu bude obchvat, tu cestu preložíme lebo je nevhodne vedená, tu ju rozšírime, tu pridáme pruh na predbiehanie. Rozbehneme naplno prípravu a už sa niečo z toho mohlo aj pomaly z eurofondov urobiť. Takto z eurofondov len meníme povrch, hodíme nejaké tie tabule, nejaký ten obrubník so zvodidlami, možno displeje aká je teplota povrchu vozovky a tvárime sa, aké máme fasa cesty...
Samozrejme že R4 nemá intenzity na 2+2 ani dlho mať nebude. Príprava je niekde na začiatku a postoj kompetentných je známy.
Tu sa trate rušia, takže nová trať pre Stropkov a Svidník je sci-fi. Keby neboli eurofondy, tak na koridore je zmodernizovaná možno polovica toho čo je teraz.

A k poľskej Via Carpathia. Oni samotní netušia z čoho to zafinancujú. Ak to budú chcieť financovať cez eurofondy, tak im JASPERS bude do toho hovoriť. To je ťažko hovoriť, keď človek netuší, ako sú Poliaci na tom s eurofondmi a koľko peňazí majú ešte voľných. Čo som čítal info z konca minulého roka, najskôr to zatiahne Poľsko zo svojho.
jarino
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 875
Založený: 12. Sep 2011 13:49

Re: R4 - S19 / hranica Slovensko - Poľsko

Odoslaťod Yoggy52 » 22. Feb 2018 13:06

Dendik napísal: :roll:
Neviem Jogi odkial si, ale doprial by som ti robit obchodneho zastupcu pre presovsky kraj. Zvlast pre
okresy BJ, SP, SK, ML, SV, HE, VT aby si videl ako to na I/15,18 a 21 standardne vyzera...

Tvoj ironicky komment nastupuje v case ked dochadzaju argumenty proti "setreniu" (na bezpecnosti) ze? :wink:
Ked uz tieto okresy (SK,SP) nemaju ani zeleznicu, tak necudo ze naklad ide cestou ktora nesplna ani parametre jednotky ... :(
Tu https://goo.gl/maps/EHHvRYpZ5YQ2 sa bezne maju zmestit dva plne nalozene kamiony :mrgreen:


Ved to mam napisane hned pod nickom a hovori to jasne Svidnik A nie nobolo to az take Ironicke, kedze momentalne je TIR z Warszawy do Budina vedeny cez Bratislavu, pokial sa ale vybuduje S19, M30, tak sa to trasovanie moze velmi rychlo zmenit, ale o tom sa tu uz pisalo.
Yoggy52
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 569
Obrázky: 7
Založený: 26. Feb 2013 00:02
Bydlisko: Ruzinov :P

Re: R4 - S19 / hranica Slovensko - Poľsko

Odoslaťod devil » 22. Feb 2018 13:22

TIR chodia kadial chcu, pojdu aj po trojkach ked im to nezakazu. takze ked to nebola ironia tak je to na smiech aj plac.

Tu https://goo.gl/maps/EHHvRYpZ5YQ2 sa bezne maju zmestit dva plne nalozene kamiony :mrgreen:


https://www.google.com/maps/@48.594959, ... 6656?hl=sk

https://www.google.com/maps/@48.2972275 ... 6656?hl=sk

toto mas pri jablonici a hned za NR smer vrable. a kamiony sa zmestia. ide o to aby sa odstranili aspon najvacsie zavady, stiavnik a prietahy. na tie prelozky treba tlacit. na kazdu jednu zvlast aby sa pripravili. samozrejme prinajhorsom v parametroch ktore nebudu v totalnom rozpore s R. pokial sa kazda prelozka neodovnodni a bude sa ziadat 70 km suvislej RC pre 5k aut tak to nema sancu prejst.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 102
Založený: 04. Feb 2005 08:32

Re: R4 - S19 / hranica Slovensko - Poľsko

Odoslaťod Dendik » 31. Mar 2018 13:15

no takze dobra sprava:
viewtopic.php?f=35&t=23314

uz bolo na case...madari uz stavaju a poliaci su v priprave dalej ako my.
Dendik
diskutujúci
 
Príspevky: 127
Obrázky: 6
Založený: 16. Feb 2017 11:49

Re: R4 - S19 / hranica Slovensko - Poľsko

Odoslaťod Yoggy52 » 03. Apr 2018 18:31

devil napísal:TIR chodia kadial chcu, pojdu aj po trojkach ked im to nezakazu. takze ked to nebola ironia tak je to na smiech aj plac.

Tu https://goo.gl/maps/EHHvRYpZ5YQ2 sa bezne maju zmestit dva plne nalozene kamiony :mrgreen:


https://www.google.com/maps/@48.594959, ... 6656?hl=sk

https://www.google.com/maps/@48.2972275 ... 6656?hl=sk

toto mas pri jablonici a hned za NR smer vrable. a kamiony sa zmestia. ide o to aby sa odstranili aspon najvacsie zavady, stiavnik a prietahy. na tie prelozky treba tlacit. na kazdu jednu zvlast aby sa pripravili. samozrejme prinajhorsom v parametroch ktore nebudu v totalnom rozpore s R. pokial sa kazda prelozka neodovnodni a bude sa ziadat 70 km suvislej RC pre 5k aut tak to nema sancu prejst.


Usek co poslal Dendik ma sirku vozovky 6,5m. Pri Jablonici ma 7-7,2m a NR smer Vrable ma 8m. Osobne si myslim, ze je to dost rozdiel, to ze je na useku I/51 cez Karpaty uzka cesta, to uznavam. Ale pri Girlatovciach je uzsia cesta minimalne o 0,5m, ako v tvojom spomenutom priklade. A to nehovoriac, ze tie zvodidla su "nalepene" hned k hranici vozovky, cim este opticky a pocitovo cestu zuzuju.
Yoggy52
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 569
Obrázky: 7
Založený: 26. Feb 2013 00:02
Bydlisko: Ruzinov :P

Re: R4 - S19 / hranica Slovensko - Poľsko

Odoslaťod devil » 04. Apr 2018 08:12

ja som to nemeral. a ze rekonstrukcia zachovala sucasnu sirku aj zakruty pri s. s. je zvlastne. ak boli dovodom peniaze tak preco si niekto mysli ze len tak schvalia suvislu R4 ?
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 102
Založený: 04. Feb 2005 08:32

Re: R4 - S19 / hranica Slovensko - Poľsko

Odoslaťod Yoggy52 » 05. Apr 2018 02:08

Problemom ale nikdy neboli zakruty, oni su celkom v pohode, akurat je to len "otravne", ale pokial sa mame bavit o 2.5K NA, tak tie zakruty su uz nevyhovujuce (kamion co klesa, tak caka toho co stupa atd., ale stale je to len v rovine casovej uspory ako bezpecnosti). Neviem ake parametre mali zakruty, ale momentlane maju oficialne 7.5m sirku, najvacsim problemom je ale usek od odpocivadla SS, kde dosahuje sirku len 6.5m. Dokonca ked usek opravovali, tak most tam vybodovali len na sirku 5.5m :lol: momentalne, ale ma 6.5m (po uprave), ked som tamadial isiel naposledy, tak tam bolo tridsiatka a znacka "Prednosť protiidúcich vozidiel", inak cely usek sa uprostred vozovky prepadava, vidim to na polroka a moze sa vyhlasit havarinjny stav a zakaz TIR :?

Inak co sa tyka "nedavnej" rekonstrukcie, tak najvacsia polozka bola ale uprava "vozovky" pred Hunkovcami, asi je kazdemu jasne, ze sa zvysila bezpecnost, ale preco sa investovalo do takeho miesta, kde je R4 momentalne najviac nadosah vystavby. Mam pocit, ze sa tam vozovka rozsirovala z povodnych 7m na sucasnych 9.5m :lol: Ta pilotova stena je obrovska, majitel betonarky vo Svidniku smerom na Bardejov, sa na tom dobre nabalil :lol: (no joke) Ale o tomto probleme som sa uz rozpisoval tusim inde.

Inak usek za odpocivadlom rozsirili z 6m na 6.5m :lol: Pokial by chceli, tak je tam miesta dost, ale nespravili to kvoli tomu, ze usek pred Hunkovcami je "dolezitejsi" :roll:

A aby sme si vedeli predstavit, ako vyzera 6m vozovka tak:
https://www.google.sk/maps/@49.231743,2 ... 312!8i6656
(pre neznalych naves ma sirku 2.5m a tahac moze mat sirku so spatnymi zrkadlami az 3.5m :lol: )
Yoggy52
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 569
Obrázky: 7
Založený: 26. Feb 2013 00:02
Bydlisko: Ruzinov :P

R4 Prešov, severný obchvat

Odoslaťod i15 » 28. Aug 2018 00:32

Kapušany - Lipníky, 5km na rovine, 14000 vozidiel, nie je dôvod stavať polovičný profil
a keď tam bude plný profil, tak na 7,5km rovine medzi Kapušanmi a Okruhliakom necháme "dieru" v polovičnom profile? vedľa 4 prúdovej cesty prvej triedy?
a úspora nebude žiadna, naopak zaplatíme viac za neskoršie rozšírenie z polovičného na plný profil
Obrázok používateľa
i15
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 827
Založený: 21. Jan 2007 21:49
Bydlisko: Košice

Re: R4 Prešov, severný obchvat

Odoslaťod Vlados » 28. Aug 2018 09:38

a keď bude plný profil končiť pri Lipníkoch, nie je dôvod ho potiahnúť až po hranice z Poľskom?
aj postupná výstavba 60km úseku po 5km úsekoch bude drahšia ako keď to postavíme jedným vrzom.
moderátor devil mi zmazal príspevok: "zlý vtip je tunel pod Donovaly... to ale bystričan NIKDY nepochopí."
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 126
Založený: 20. Okt 2008 10:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: R4 Prešov, severný obchvat

Odoslaťod Dendik » 28. Aug 2018 09:46

Vlados napísal:
mireceq napísal:I/18 medzi Kapusanmi a Presovom mala 22341/den v roku 2015.

Je ale trosku demagogia tvarit sa ze vsetka tato premavka sa presunie na II etapu severneho obchvatu...

díky. predpokladal som že to tento (2+2). tu sa nepredpokladá že na R4 sa presunie 10000 vozidiel :( ak by to bolo cez 10000 tak by plný profil mal opodstatnenie.


Preco moze byt na tomto useku VIAC ako 10k aut v case kolaudacie (cca 2025) ?

- bude stat madarska M30
- bude stat polska S19 (resp sa budu dokoncovat posledne useky)
- bude stat obchvat KE (R4+R2+D1) alebo bude tiez pred dokoncenim (myslim komplet)
- NAD ktore prechadzali cez slovensko vychodnejsie jednickami sa presunu sem
- motorizacia obyvatelov slovenska narastla za posledych 10 rokov o 1mil. ks vozidiel (a o dalsich 7 rokov?)
- ak do KE dojdu dalsi investori stupne aj premávka cez PO

Podla mna je trosku demagogicke tvrdit ze stavanim polprofilu usetrime 40% za ktore by sa AJ NAOZAJ postavilo o 40% ciest viacej...
Odbornici tvrdia ze uspora je cca 25 max.30%. A vieme ze na Slovensku sa "usetrene" peniaze na nove cesty nepouzivaju 8)
Dendik
diskutujúci
 
Príspevky: 127
Obrázky: 6
Založený: 16. Feb 2017 11:49

Re: R4 Prešov, severný obchvat

Odoslaťod Vlados » 28. Aug 2018 10:01

tie čísla by mali vydať analýzy...

ako som písal v predchádzajúcom príspevku pýtajte hneď celú R4 a ušetríme.
moderátor devil mi zmazal príspevok: "zlý vtip je tunel pod Donovaly... to ale bystričan NIKDY nepochopí."
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 126
Založený: 20. Okt 2008 10:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: R4 Prešov, severný obchvat

Odoslaťod Dendik » 28. Aug 2018 10:05

Vlados napísal:a keď bude plný profil končiť pri Lipníkoch, nie je dôvod ho potiahnúť až po hranice z Poľskom?
aj postupná výstavba 60km úseku po 5km úsekoch bude drahšia ako keď to postavíme jedným vrzom.


Vlado samozrejme ze JE. Pozri si tento obrazok a isto porozumies:
gallery/image_page.php?album_id=258&image_id=38939
Kamiony so znackami vsetkych tychto statov som videl cez Presov prechadzat.

Porovnatelna situacia nastane ako na sever od ZA. Tam tiez nikto neuvazuje o dvojpridovke. A nezabudni ze je to
usek patriaci do TEN-T. Ked ho k hraniciam stavaju aj madari aj poliaci ako 2+2 a od Milhosti po Lipniky ma byt na 2+2
preco tych 60km cesty ma byt 1+1? Aj v BJ,SP,SK,ML,VT,HE a SV chcu ludia nadej ze k nim pride investor...

Postupna vystavba NEMUSI byt draha a dokonca ani drahsia ako predrazena 1+1, prepoklady som pisal uz skor,najdi si ich.
Ja som presvedceny ze ak by doslo precedensu zacat stacat 1+1, tak po par rokoch je tento establisment schpny stavat
rovnako draho ako 2+2... My samozrejme pozadujeme stavat cely usek R4, pretoze v tych dedinach na trase sa neda byvat.
Dendik
diskutujúci
 
Príspevky: 127
Obrázky: 6
Založený: 16. Feb 2017 11:49

Re: R4 Prešov, severný obchvat

Odoslaťod Vlados » 28. Aug 2018 10:30

Rozumiem a rozumiem aj tomu že nám na to nejaká miliarda chýba a nielen tu.
moderátor devil mi zmazal príspevok: "zlý vtip je tunel pod Donovaly... to ale bystričan NIKDY nepochopí."
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 126
Založený: 20. Okt 2008 10:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: R4 Prešov, severný obchvat

Odoslaťod i15 » 28. Aug 2018 10:55

Vlados napísal:a keď bude plný profil končiť pri Lipníkoch, nie je dôvod ho potiahnúť až po hranice z Poľskom?


Áno kvôli vysokému podielu kamiónov by mal byť plný profil až po Svidník, ale až za pár rokov a v čo najúspornejších parametroch (R17,5)


aj postupná výstavba 60km úseku po 5km úsekoch bude drahšia ako keď to postavíme jedným vrzom.


V našich podmienkach nie, viď úspora na Mengusovce Jánovce, keď sa úsek rozdelil. Aj na severnom obchvate PO sa už rozdelením ušetrilo
Obrázok používateľa
i15
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 827
Založený: 21. Jan 2007 21:49
Bydlisko: Košice

Re: R4 Prešov, severný obchvat

Odoslaťod Yoggy52 » 28. Aug 2018 11:53

Inak to sa mi zda, alebo asi po prvykrat kedy tu nikto nenamieta, ze to ma byt polprofil a vsetci za zhodli za plny profil? :lol:
Yoggy52
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 569
Obrázky: 7
Založený: 26. Feb 2013 00:02
Bydlisko: Ruzinov :P

Re: R4 Prešov, severný obchvat

Odoslaťod Vlados » 28. Aug 2018 12:01

i15 napísal:
Vlados napísal:a keď bude plný profil končiť pri Lipníkoch, nie je dôvod ho potiahnúť až po hranice z Poľskom?

Áno kvôli vysokému podielu kamiónov by mal byť plný profil až po Svidník, ale až za pár rokov a v čo najúspornejších parametroch (R17,5)

myslel som hneď a zajtra. jasné že niekedy dostaviame R4 a bude v plnom profile. použiť R17,5 by bola chyba.
moderátor devil mi zmazal príspevok: "zlý vtip je tunel pod Donovaly... to ale bystričan NIKDY nepochopí."
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 126
Založený: 20. Okt 2008 10:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: R4 Prešov, severný obchvat

Odoslaťod Jano1 » 28. Aug 2018 14:29

Dendik napísal:Porovnatelna situacia nastane ako na sever od ZA. Tam tiez nikto neuvazuje o dvojpridovke. A nezabudni ze je to
usek patriaci do TEN-T. Ked ho k hraniciam stavaju aj madari aj poliaci ako 2+2 a od Milhosti po Lipniky ma byt na 2+2
preco tych 60km cesty ma byt 1+1? Aj v BJ,SP,SK,ML,VT,HE a SV chcu ludia nadej ze k nim pride investor...


Poliaci k nasej hranici k R4 zatial nic nestavaju, resp. stavaju hodne daleko od hranice.
Na sever od ZA kde sa planuje plny profil je trochu ina intenzita (11,5 tisic - 21,7 tisic v./24h). Lipniky - hranica s Polskom je 60 km a intenzita od 2,5 tisic v./24h do 7,5 tisic v./24h, mimo Giraltoviec, kde je na 400 m dlhom useku intenzita 9 tisic v./24h.

Vo Svrcinovci je 4183 NA/24h, v Cadci 4909 NA/24h., v Radoli 5126 NA/24h. Na I/73 je max. NA medzi Svidnikom a Stropkovom a to 2149 NA/24h, druha najvyssia usekova hodnota je 1844 NA/24h.

Nezda sa Ti, ze je to trosku rozdiel?
Jano1
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 862
Obrázky: 11
Založený: 17. Máj 2013 11:00

Re: R4 Prešov, severný obchvat

Odoslaťod devil » 28. Aug 2018 14:48

- bude stat madarska M30
- bude stat polska S19 (resp sa budu dokoncovat posledne useky)
- bude stat obchvat KE (R4+R2+D1) alebo bude tiez pred dokoncenim (myslim komplet)
- NAD ktore prechadzali cez slovensko vychodnejsie jednickami sa presunu sem
- motorizacia obyvatelov slovenska narastla za posledych 10 rokov o 1mil. ks vozidiel (a o dalsich 7 rokov?)
- ak do KE dojdu dalsi investori stupne aj premávka cez PO


madarska M30 je hodne daleko, jej vplyv konci nude severne od PO minimalne ak vobec. kto chcel obchadzat dialnice (KE-PO) bude ich obchadzat nadalej, npr. po I/79. motorizacia stupa ale nie rovnomerne, ludia si kupuju auta do miest lebo pohodlnost....v obciach je auto nevyhnutnost uz davno.

gallery/image_page.php?album_id=258&image_id=38939

toto sa da nakreslit kadekolvek.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 102
Založený: 04. Feb 2005 08:32

Re: R4 Prešov, severný obchvat

Odoslaťod Jarda » 28. Aug 2018 15:29

Ceký okres Svidník nemá ani 35 tis. obyvatel a i když toho tranzitu nebude úplně málo, intenzita tam v dohledné době těžko překročí nějakých 12 tis. aut denně, takže 2+2 by mezi Svidníkem a Lipníky byl opravdu zbytečný luxus.
Jarda
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 3
Založený: 24. Mar 2006 12:03
Bydlisko: ČR, Praha

Re: R4 Prešov, severný obchvat

Odoslaťod Yoggy52 » 28. Aug 2018 16:16

Jano1 napísal:
Dendik napísal:Porovnatelna situacia nastane ako na sever od ZA. Tam tiez nikto neuvazuje o dvojpridovke. A nezabudni ze je to
usek patriaci do TEN-T. Ked ho k hraniciam stavaju aj madari aj poliaci ako 2+2 a od Milhosti po Lipniky ma byt na 2+2
preco tych 60km cesty ma byt 1+1? Aj v BJ,SP,SK,ML,VT,HE a SV chcu ludia nadej ze k nim pride investor...


Poliaci k nasej hranici k R4 zatial nic nestavaju, resp. stavaju hodne daleko od hranice.
Na sever od ZA kde sa planuje plny profil je trochu ina intenzita (11,5 tisic - 21,7 tisic v./24h). Lipniky - hranica s Polskom je 60 km a intenzita od 2,5 tisic v./24h do 7,5 tisic v./24h, mimo Giraltoviec, kde je na 400 m dlhom useku intenzita 9 tisic v./24h.

Vo Svrcinovci je 4183 NA/24h, v Cadci 4909 NA/24h., v Radoli 5126 NA/24h. Na I/73 je max. NA medzi Svidnikom a Stropkovom a to 2149 NA/24h, druha najvyssia usekova hodnota je 1844 NA/24h.

Nezda sa Ti, ze je to trosku rozdiel?

Inak vies v akom roku sa pocitali intenzity? Bol to rok, ked kazdy kto nemusel, tak nechodil. Cela I/21(vtedy este I/73) po Strocin bola uzavreta pre TIR, pre OA to bolo od SS po Strocin, obchadzat sa to dalo cez SP popr. cestach 3 triedy, ale stale je to obchadzka +10km, stropkov nikdy nevidel 2000NA, az na tento rok. Normalne tam byva okolo 100NA denne... Co sa tyka tych biednych intenzit na I/21, tak mas poznamku, ze je to z roku 2016, v tom roku ked cely SS bol presemaforovany, cakanie aj 30min, nitko normalny tam necakal a isiel cez SP. Obchadzka pre TIR bola cez VnT, v SP kazdy den kolabovala doprava, ach krasne to casy :D A to nhovoriac o tom, ze ked si chcel ist do BJ alebo PL, tak si bol uplne v keli, od SK po PL 3 semfory, zdrzanie asi 20minut, od SK po BJ bolo tusim az 5 semaforov, zdrzanie 40min+, uplne vsetky smery boli zablkovoane okrem smeru na SP... A ked clovek isiel do PO cez SP, tak cakal na semafore v Giraltovciach :lol:

Realne na I/21 je momentalne okolo 7tisic, od SK po PL okolo 4tisic, Intenzita Kapusany - Lipniky 20tisic...
Yoggy52
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 569
Obrázky: 7
Založený: 26. Feb 2013 00:02
Bydlisko: Ruzinov :P

Re: R4 Prešov, severný obchvat

Odoslaťod devil » 28. Aug 2018 16:46

inac nechapem preco neurobili prelozku okolo. s.stiavnika.

na druhej strane toto vsetko neovplyvnilo intenzity pri vysnom komarniku. iny prechod do polska pre NA siroko daleko neexistuje, neviem o tom ze by sa nejaky docasne otvoril. priznacne ze ak chybaju akekolvek udaje ihned sa to vyuzije na pridavanie cisiel, zrazu "sa zisti" ze tam je raz tolko aut. tak ci onak taketo intenzity mas na trase R2 na gemeri, na severnej aj juznej trase R3. na kri-tom sa prizmurili obe oci a to najnizsia hodnota z 2015 je 8.780.

na SO PO druha etapa treba porovnat naklady ci plny alebo polovicny. kedze je tam tunel tak je to jednoduchsie lebo 20.000....
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 102
Založený: 04. Feb 2005 08:32

Re: R4 Prešov, severný obchvat

Odoslaťod Dendik » 28. Aug 2018 16:54

Jano1 napísal:
Dendik napísal:Porovnatelna situacia nastane ako na sever od ZA. Tam tiez nikto neuvazuje o dvojpridovke. A nezabudni ze je to
usek patriaci do TEN-T. Ked ho k hraniciam stavaju aj madari aj poliaci ako 2+2 a od Milhosti po Lipniky ma byt na 2+2
preco tych 60km cesty ma byt 1+1? Aj v BJ,SP,SK,ML,VT,HE a SV chcu ludia nadej ze k nim pride investor...


Poliaci k nasej hranici k R4 zatial nic nestavaju, resp. stavaju hodne daleko od hranice.
Na sever od ZA kde sa planuje plny profil je trochu ina intenzita (11,5 tisic - 21,7 tisic v./24h). Lipniky - hranica s Polskom je 60 km a intenzita od 2,5 tisic v./24h do 7,5 tisic v./24h, mimo Giraltoviec, kde je na 400 m dlhom useku intenzita 9 tisic v./24h.

Vo Svrcinovci je 4183 NA/24h, v Cadci 4909 NA/24h., v Radoli 5126 NA/24h. Na I/73 je max. NA medzi Svidnikom a Stropkovom a to 2149 NA/24h, druha najvyssia usekova hodnota je 1844 NA/24h.

Nezda sa Ti, ze je to trosku rozdiel?


Zda, ale ja pisem o buducich nie terajsich intenzitach, ved pisem "v case cca 2025". Vlado problem s peniazmi nie je ten ze sa stavaju "zbytocne" cesty, oni tu
jednoducho chybaju aby sa aj vychod pozviechal. A to,ze sa za rovnaky obnos postavi menej nie je vinou "luxusu" ale ineho ako som uz skor pisal.Vid min.obrany...

Jarda, presne tak to dopadne ked intenzita je jedinym kriteriom na postavenie dialnice. Severovychod može skapať :roll: Presne takto sa aj intenzity meraju
ako trefne pise Yoggi52 - aby sa to teda nestavalo...Zalezi ako sa mocipani rozhodnu. Preco madarom i poliakom intenzity nebrania stavat slusne cesty?

Devil,pozyvam ta v nedelu o cca 23:30 na sidlisko Sekcov aby si pozrel tie kolony kamionov a pozeral tie znacky krajin.A to je len ta NAD ktora nesla východnejsimi
jednickami. Po dokonceni celej TEN-T vetvy nebudu mat kamiony dovod jazdit po jedničkách...Preto ten narast. Ved D a RC sa stavaju na roky dopredu.

Mna az zaraza logika veci ked pri Lovinobani sa bez debaty uvazuje a sutazi na 2+2 a Via Carpathia s medzinarodnym vyznamom niekto navrhuje 1+1. Aj to
"šetrenie" mi pride vcelku divne-dojemne ked Brodno stavali za 60mil/km a predtym vylucili vitaza ktory to siel robit za 28Mega/km... hm? :? Tako na čom šetriť?
Dendik
diskutujúci
 
Príspevky: 127
Obrázky: 6
Založený: 16. Feb 2017 11:49

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na R4

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 1 hosť.