Problemom ale nikdy neboli zakruty, oni su celkom v pohode, akurat je to len "otravne", ale pokial sa mame bavit o 2.5K NA, tak tie zakruty su uz nevyhovujuce (kamion co klesa, tak caka toho co stupa atd., ale stale je to len v rovine casovej uspory ako bezpecnosti). Neviem ake parametre mali zakruty, ale momentlane maju oficialne 7.5m sirku, najvacsim problemom je ale usek od odpocivadla SS, kde dosahuje sirku len 6.5m. Dokonca ked usek opravovali, tak most tam vybodovali len na sirku 5.5m
momentalne, ale ma 6.5m (po uprave), ked som tamadial isiel naposledy, tak tam bolo tridsiatka a znacka "Prednosť protiidúcich vozidiel", inak cely usek sa uprostred vozovky prepadava, vidim to na polroka a moze sa vyhlasit havarinjny stav a zakaz TIR
Inak co sa tyka "nedavnej" rekonstrukcie, tak najvacsia polozka bola ale uprava "vozovky" pred Hunkovcami, asi je kazdemu jasne, ze sa zvysila bezpecnost, ale preco sa investovalo do takeho miesta, kde je R4 momentalne najviac nadosah vystavby. Mam pocit, ze sa tam vozovka rozsirovala z povodnych 7m na sucasnych 9.5m
Ta pilotova stena je obrovska, majitel betonarky vo Svidniku smerom na Bardejov, sa na tom dobre nabalil
(no joke) Ale o tomto probleme som sa uz rozpisoval tusim inde.
Inak usek za odpocivadlom rozsirili z 6m na 6.5m
Pokial by chceli, tak je tam miesta dost, ale nespravili to kvoli tomu, ze usek pred Hunkovcami je "dolezitejsi"
A aby sme si vedeli predstavit, ako vyzera 6m vozovka tak:
https://www.google.sk/maps/@49.231743,2 ... 312!8i6656(pre neznalych naves ma sirku 2.5m a tahac moze mat sirku so spatnymi zrkadlami az 3.5m
)