Moderátor: Moderátori
Marcel Jánošík, hovorca Národnej diaľničnej spoločnosti: "Ide o spoplatnený úsek štandardne označený regulérne značkou, ktorá aj upozorňuje na to, že daná komunikácia je spoplatnená."
Yoggy52 napísal:Nevie niekto, ako často merajú rýchlosť? Alebo vôbec? Existuje vôbec takáto štatistika? Alebo stretli ste sa s tým, že by sa tam pohybovala "kobra"?
Vlados napísal:V priestore MÚK Svidník mal byť plný profil, hlavne ak je R4 napojená na cestu 2+2.
Yoggy52 napísal:Ja neplánujem ísť tadiaľ 180km/h, ale keď idem smerom od PL na Prešov, tak sa ide dole kopcom a vôbec nie je problém ísť aj 130km/h, za predpokladu, že nikto nikde(nie, že teraz budem bezhlavo predbiehať kamióny), dokonca sa mi niekedy stane, že ma ešte aj predbiehajú... Ale v smere na PL, mám problém dosiahnuť aj 100-ku, nedokážem pochopiť, prečo tam spravili taký kopec, veď to je snáď horšie ako na Chmeľove... a to je RC!
Yoggy52 napísal:A ešte otázka: v prípade, že v budúcnosti sa bude rozšírovať na plný profil, bude to so stredovým deliacim pásom alebo bez? Pokiaľ bude bez, tak RC sa stane teraz využívaná štvorprúdovka(I/21) v smere od križovatkhejUH na PO? A vybuduje sa paralelná preložka I/21? Na ktorú sa bude dať odbočit na kruháči na Križovatke JUH na Výjazde "Priemyselná zóna"?(momentálne cesta končí pri píle, ale bude pokračovať až do Štročína?)
medima napísal:Bo im trebalo polprofil. Nemali šetriť a pozerať len na peniaze, bolo treba priplatiť a dostavať na 4 pruhy. Určite by ušetrili 6 životov. Ak už nie kvôli intenzitám, tak určite kvôli ochrane života, zdravia a majetku by aj nízko vyťažené úseky mali stavať na plný profil. Ja neviem, ale osobne by som zrušil také niečo ako výstavba polprofilovej diaľnice alebo RC. To je smiešne. Obyčajná smradľavá dvojpruhová cesta, preložka cesty 1. triedy maximálne, ale RC alebo D nazvať taký úzky kúsok asfaltu je trapas. Celé zle.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 3 hostí.