eric987 napísal:Vlados napísal:V priestore MÚK Svidník mal byť plný profil, hlavne ak je R4 napojená na cestu 2+2.
V priestore MUK SK je plny profil, dlhy cca 200-300 m; prechod z 2+2 na 1+1 je vyrieseny tak, ze pomale pruhy zo stvorprudovky pokracuju do SK, rychle na obchvat, cize v celku elegantne.
prechod z 2+2 na 1+1 je riešený zúžením pruhov... a potom za mostom je znova rozšírený na 1+2 (kvôli stúpaniu
)
Yoggy52 napísal:Ja neplánujem ísť tadiaľ 180km/h, ale keď idem smerom od PL na Prešov, tak sa ide dole kopcom a vôbec nie je problém ísť aj 130km/h, za predpokladu, že nikto nikde(nie, že teraz budem bezhlavo predbiehať kamióny), dokonca sa mi niekedy stane, že ma ešte aj predbiehajú... Ale v smere na PL, mám problém dosiahnuť aj 100-ku, nedokážem pochopiť, prečo tam spravili taký kopec, veď to je snáď horšie ako na Chmeľove... a to je RC!
Nwm kde tam mas taky kopec ako ten co tocis. Sledujuc spravanie motora (a aj spotrebu palubaku) na svojom 1,5t vaziacom atmosfericom benzinaku s priemernym vykonom aj ten stupak za MUK SK v smere na PL moze mat nanajvys tak 4%, viac ani nahodou. Chmelov sa na to nechyta, tam mam od SK osobne problem dat tych 90.[/quote]
Tak oficiálne by mal mať okolo 6%, ale to nič nemení na tom, že takéto "kopce", nemajú na RC a D, čo robiť... Malo by to byť maximálne pohodlné a nie ešte aby som sa staral o to, či stihnem obehnúť kamión na kopci, keď kamión ide ledva 40km/heja 50km/h
(ano, jazdím na slabom aute
), takže si to zhrňme: kto má slabšie auto a ide smerom na PL, tak mu oplatí ísť cez mesto, v opačnom smere cez obchvat, niekedy si dám tú námahu a odmerám to