DrX napísal:Chcem vidiet vyhlasenie NDS alebo MD, ze to skumali, a ze kvoli tymto "argumentom" to zavrhli. Ukaz mi jeden clanok. Ja zatial vidim, ze sa argumentuje napojenim I/68, pricom z tej ide skoro vsetka doprava len rovno do PO, a tranzit tam ziaden nie je.
pocuvaj,
na R4 su uz vykupene pozemky a stavebne povolenie na prvu cast, tam bezi sutaz, uvidime ako KZ zamiesaju karty ci pozitine
ci negativne. 2 etapa ma ist do sutaze bud rok, neviem co tu riesis vychodny obchvat?
Presovcania uz nemozu cakat dalsich 10-15 rokov ak by sa aj naozaj zacal stavat. Cize aj keby dali kopec penazi na prieskum (co na SVK asi
tazko realne ak je vysledok neisty) a zistilo by sa po 5 rokoch ze sa tam neda stavat tak co, mame cakat po tých 5tich rokoch
dalsich 5-10 rokov a ist znova do severneho obchvatu? Kto si to vezme na zodpovednost v state kde je toto slovo zjavne nepohodlne?
a k tomu tranzitu ("tam ziaden nie je") ta pozyvam na sidlisko sekcov-obytna zona aby si tu prisiel byvat aspon na jeden den a povinne by som
ti dal manualne pocitat vsetky RU,EE, LV, LT,FIN, UA, PL, BY, HU, RO, SRB, SI, BG, TUR a slovenske kamiony
Jarda napísal:I tunel Okruhliak se mi jeví zbytečný na dva tubusy. Přijde mi nereálné, že by v historicky dohledné době dosáhl intenzit, jaké má dneska Branisko. Za podstatně důležitější považuji stavbu Lipníky - Kapušany, tam je čtyřpruh nezbytně potřeba.
Tento tranzit:
https://www.dialnice.info/gallery/image ... e_id=38939 by chodil jednym tubusom ako je to
aj v branisku. Ja cezeň chodim casto a poviem ti, ze som vzdy rad ked som z neho von, pretoze kazdy nakladiak rutiaci sa 85-90km/h moze
byt moj hrobar...