Moderátor: Moderátori
Výstavba Braniska nebola hnaná intenzitami, ale veľmi nízkou priemernou rýchlosťou prejazdu. Bola polovičná oproti Soroške.
Samotná Soroška nebráni zvýšovaniu intenzít na I/16, sú iné horšie úseky ako Soroška.
na Soroške nie sú nielen intenzity ale ani zápchy či zdržania. ako som dávnejšie písal, počkať minimálne 10 rokov.
Na papieri určite. A čo tak bezpečnosť? Koľko ľudí ešte musí umrieť pri autonehodách, aby sa už konečne rozhodlo, že ak stavať, tak v plnom profile?
DrX napísal:Minister is...
... Zilincania moct Presovu ich megalomanie moct zavidiet )...
... Ale to, ze miesto jednoducheho rovinateho JV obchvatu vobec pusta SO s neviem kolkymi tunelmi, je v krajine, ktora "nema na dialnice peniaze" totalny vysmech...
Soroska aj SO PO v polprofile na dlhe desatrocia budu stacit. Tak uz len nech tu Sorosku zacne sutazit.
devil napísal:nebolo by to divne. R2 je lacnejsia ci porovname cele useky alebo len ciastkove. a vyrazne. akurat POLOPROFIL druhej etapy SO je prakticky rovnaka cena (234 resp. 235 mil) ako samotna kri-myt v PLNOM.
https://nasadoprava.sk/nds-vyhlasila-su ... 4/page/68/
https://www.cas.sk/clanok/713143/vyhlas ... tent=cross
Dendik napísal:nonick napísal:Podla viewtopic.php?f=35&t=23748
cena plneho profilu 286 milionov. Teda cena druheho profilu 50 mil. - 5 mil./km. To fakt nie je o com.
To akoze mame byt stastni ze stat postavi drojprudovku za cenu 80% stvorprudovky?
Pre tych ktori nechapu: Znamena to ze name byt stastni ze stat usetri (namiesto 50%, len 20%) a dielo (cesta 1x1) bude
mat 50% hodnotu povodneho (2x2),ale zaplatime za nu o 30% viac...
Neviete ratat? Kto obhajuje dvojpruhovu cestu obhajuje PREDRAZENIE!
To sa im gazduje v takomto state.
A navyse este nie je ukoncena ani sutaz na prvu etapu, a hadzete tu cisla akoby to boli KONEČNÉ ceny za cesty.
Náklady na výstavbu druhej etapy klesli rozhodnutím o výstavbe v polovičnom profile o 79 mil. eur (25 %) a príprava projektu pokračuje.
Pre tych ktori nechapu: Znamena to ze name byt stastni ze stat usetri (namiesto 50%, len 20%) a dielo (cesta 1x1) bude
mat 50% hodnotu povodneho (2x2),ale zaplatime za nu o 30% viac...
Cize intenzity nie su dolezite?
devil napísal:presne tak, to co vypisuje Vlados zase nema hlavu ani patu. rodne viesky atd...ale podme po poriadku.
Devil, nemas uplne pravdu, ako vieme, ze v cene polprofilu je uz aj predpriprava na druhy profil? Aj pri D3 Svrcinovec Skalite sa tym ohanali a nakoniec okrem jedneho mosta ponad dialnicu a s nim spojeneho oporneho muru nie je pripravene nic, ziadne zemne prace, ziadne dalsie oporne mury... Priprava na druhy profil je skor vynimka ako pravidlo, dalsie priklady R3, R2 Ozdany, D3 obchvat Cadce atd...
Este jeden udaj pre Dendikovcov: podla strany 11 tu http://www.stavebne-forum.sk/events2009 ... _ligus.pdf tvori zdroj/ciel. doprava medzi 66 a 77% dopravy na vstupoch do PO. Cize mozes ratat, ze na tie obchvaty odide len tretina resp. stvrtina sucasnej premavky. Aj preto je polprofil v pohode.
Nakoniec je zbytočne sa tu hádať, lebo rozhodnú iní a po svojom, tak ako v prípade nepotrebnej R2, no sľubami dobrého marketingového ťahu pred voľbami. A možno po nich skončí resp. sa spomalíi príprava už medializovaných úsekov v smere na Rožňavu spolu so Soroškou lebo HzP to bude blokovať a MF SR slepo počúvať.
konkretne 27 percent co je pri intenzite 22.000 asi 6.000 aut denne. co je menej ako ocakavana intenzita na R2 pred lucencom.
Vlados napísal: Prešov primárne nepotrebujete obchvat, ale mestské cesty.
i15 napísal:na vstupe do Prešova bude billboard s ospravedlním pre tranzitujúcich vodičov: "prepáčte, že ste po 500 km zišli z diaľnice, ale obchvat mestu nepomôže"
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 7 hostí.