ISIIS: To zastavenie D49 bola len klasická práca českých profesionálnych obštrukcionárov. Ale teraz je na tom úseku priorita a najneskôr do roka sa to porieši. Ostatne po pol roku od toho je kus tej D49 okolo Holešova dokonca už otvorený. Inak najväčšia brzda celej tej trasheje dolina Púchov - Lideč a kontinuálna dedina v nej.
Inak z východu Slovenska už do západnej Európy imho dáva zmysel ísť cez Čadcu a potom po českých R68+D48. A to viac a viac s každým dostavaným úsekom českej D35 (a že icheje rozostavaných dosť). Takže priorita priorít by mala byť D3 a o nejakej R6 sa baviť až po jej dokončení. Na Brno je I/50 dobrá cesta, ktorá stačí. Pokiaľ je nutné na juh, bude vždy lepšie dole po D1+D4 a A6 do Rakúska, než sa tam terigať cez Brno alebo nebodaj do Prahy a po českej D5.
devil: Ministerstvo by aj stavalo, ale obštrukčionári si pod heslom ekológie povedali že 2 diaľnice stačia a túto obštruujú silou mocou aj za cenu že v zásade prestali obštruovať D7, D11 a D35. Tak holt trvá dlhšie. Podobne sa obštruuje D52 do Viedne (čo je mimochodom v zásade zbytočná diaľnica, stačil by obchvat obchvatu Mikulova aby bol s MUK bez kruháčov a postaviť lávku cez cestu pri Aqualandii (a možno MÚK tamtiež), inak D52 treba len v lete a to tam bude zašpérované bez ohľadu na to, či to bude autostráda alebo nie (jediný rozdiel je, že všetci budú stáť vo fronte nie na kruháči v Mikulove ale na rakúsku vážnicu).