Stránka 12 z 19

Re: R7 Bratislava - Dunajská Lužná

OdoslaťOdoslané: 01. Mar 2011 09:47
od aquila
tunak sa nam zase vyrojili variantne riesenia BA - dunajska luzna, vratane "noveho" prepojenie galvaniho s R7 ..

gallery/image_page.php?album_id=46&image_id=9840

osobne by som bol radsej, nech sa R7 stavia vo variante A, ale zaroven galvaniho nech sa potiahne po MUK s buducou Rx smerom na sered .. (MUK je zakreslena asi v 15stom kilometri)

takto vzniknu dva nove "vjazdy/vyjazdy" do/z bratislavy, pricom ten juzny moze odlahcit aj pristavny most (po dokonceni D4) od tranzitu smer rakusko/madarsko, a severenjsi D1 ..

Re: R7 Bratislava - Dunajská Lužná

OdoslaťOdoslané: 01. Mar 2011 09:56
od Andrej
Ta "buduca Rx" je uz naplanovana ako predlzenie R1
viewtopic.php?f=46&t=14465

Osobne som stale za variant A, vyustenie pri Bajkalskej je podstatne logickejsie - mozne napojenie na buducu Severnu Tangendu

Re: R7 Bratislava - Dunajská Lužná

OdoslaťOdoslané: 01. Mar 2011 10:39
od devil
tiez si myslim ze variant A je najrozumnejsi. napojenie na galvaniho je paralelne k zeleznici (regiojet atd.)

Re: R7 Bratislava - Dunajská Lužná

OdoslaťOdoslané: 01. Mar 2011 14:33
od Zulo
V prípade realizácie variantu A je úplne prirodzené predľženie Galvaniho ulice až k D4 do križovatky s budúcou Rx /Most pri Bratislave/ ako náhrada za križovatku Rovinka. Nie je to v predmetnej štúdii , ale pripadá mi to prirodzené a môže to prebrať aj časť dopravy zo súbežnej cesty II/572.

Re: R7 Bratislava - Dunajská Lužná

OdoslaťOdoslané: 03. Mar 2011 09:37
od Andrej
Predbežné oznámenie

II.1) NÁZOV ZÁKAZKY PODĽA VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Vypracovanie dokumentácie stavebného zámeru (DSZ) a dokumentácie na územné rozhodnutie (DÚR) pre stavbu rýchlostnej cesty R7 Bratislava Dunajská Lužná.
II.2) DRUH ZÁKAZKY A MIESTO DODANIA TOVAROV ALEBO POSKYTOVANIA SLUŽIEB
Druh zákazky: Služby.
Kategória služieb č.: 12.
Hlavné miesto dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Národná diaľničná spoločnosť, a.s., Bratislava
NUTS kód:

SK01.
II.3) STRUČNÝ OPIS CHARAKTERU A MNOŽSTVA ALEBO HODNOTY TOVAROV ALEBO SLUŽIEB
Vypracovanie dokumentácie k stavebnému zámeru a vypracovanie dokumentácie na územné rozhodnutie.
Predpokladaná hodnota zákazky (ak je známa) bez DPH:
Hodnota: 735 000,0000 EUR

http://www.e-vestnik.sk/#EVestnik/Detail/21454

Re: R7 Bratislava - Dunajská Lužná

OdoslaťOdoslané: 03. Mar 2011 09:47
od aquila
ak budu rozlepovat obalky do cca leta tohto roka pre DSZ a DUR, tak je to "len" rocne zdrzanie oproti variantu C, co neni az take hrozne

Re: R7 Bratislava - Dunajská Lužná

OdoslaťOdoslané: 12. Mar 2011 10:20
od i15
http://ndsas.sk/verejne-obstaravanie/10824s

doplnenie podkladov na "R7 Bratislava Ketelec - Bratislava Prievoz, technická štúdia":

IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
18.03.2011 - 11:00

IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk žiadostí o účasť
12.04.2011 - 09:00

IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
29.07.2011

IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
12.04.2011 - 11:00


mozeme znovu spustit stopky na meranie rychlosti pripravy :)

Re: R7 Bratislava - Dunajská Lužná

OdoslaťOdoslané: 12. Mar 2011 10:26
od Andrej
Ak by TŠ obsahovala variant zakresleny v UP BA, ktory by odporucila aj EIA, bolo by vlastne potrebne robit pre tento usek aj DUR?

Re: R7 Bratislava - Dunajská Lužná

OdoslaťOdoslané: 12. Mar 2011 10:41
od aquila
ale pre tento usek neni ani EIA, ani DUR a toboz DSP.. Cize toto vsetko musia urobit.

Re: R7 Bratislava - Dunajská Lužná

OdoslaťOdoslané: 17. Mar 2011 10:22
od devil
viewtopic.php?f=35&t=15134

myslim ze je to rozumny nazor.

Re: R7 Bratislava - Dunajská Lužná

OdoslaťOdoslané: 07. Apr 2011 10:28
od devil
nieco z fora mindop :

Navrh cestnej komunikacie Slovnaft - Šmorín
Vážený pán minister, prosím zvážte dobre či je múdre budovať striedavý pruh od z Podunajských Biskupíc do Šamorína. Moje dôvody prečo nie sú nasledovné:
1) Na tak frekventovanej komunikácii robiť ďalšie obmedzenia počas výstavby nie je rozumné riešenie.
2) Striedavý pruh si vyžiada likvidáciu ostrovčekov v obciach Rovinka a Dunajská Lužná (budovaných len pred pár rokmi s fondov ESF), naviac odbočovacie pruhy budu ďalší problém.
3) jazdu na tomto hlavnom ťahu spomaľujú hlavne semafóry, ktoré sú ale kvôli bezpečnosti občanov, chodcov a detí veľmi potrebné

Môj návrh riešenia je opraviť a rozšíriť ulicu Vinohradnícka, cca 4,7km úsek paralelnej komunikácie k hlavnému ťahu medzi BA a smer Miloslavov a otvoriť komunikácie v Podunajských Biskupiciach, kde sú nezmyselne jednosmerky a príkazy odbočenia. Zo strany Miloslavova by bolo potrebné komunikáciu ukončiť kruhovým objazdom, z dôvodu bezpečnosti. Tato komunikácia vie riešiť zátaž z obcí Dunajská Lužná, Miloslavov, Alžbetin Dvor, Kvetoslavov, Hviezdoslavov, Mierovo, Štvrtok na ostrove, Studené, ale aj Hubice Oľdza a pod. Alternatívne vie poslúžiť pre Ďalšie vzdialenejšie obce ako Šamot, Čukarská Paka, Fakov, Bučuháza, Mála Paka a pod. Celá pravá strana hlavného ťahu v smere do Bratislavy tak ziska ďalšiu alternatívu a ľavá strana s obcami Rovinka, Hamuliakovo, Kalinkovo, Šamorín, Čilistov Báč atď. môže použivať existujúcu odľahčenú komunikáciu.

Pekne prosím zvážte môj návrh skôr ako sa začnú búriť vodiči a teda aj voliči.

Ľubor Štefík Váš volič.

Odpoveš ministertsva:
SSC v súčasnosti zabezpečuje technickú štúdiu, ktorej cieľom je zvýšenie priepustnosti cesty I/63 v úseku od križovatky s miestnou komunikáciou ul. Popradská po plánovanú križovatku s rýchlostnou cestou R7 (za obcou Dunajská Lužná). Dĺžka riešenej trasy je cca 10,3 km. Štúdia vychádza z podrobnej dopravno-inžinierskej analýzy. Podmienky na zvýšenie priepustnosti cesty I/63, ako aj križovatiek na riešenom úseku sú: - zväčšenie počtu jazdných pruhov úpravami dopravného značenia, - zvččšenie počtu zaraďovacích pruhov na križovatkách, - vybudovanie koordinovanej svetelnej signalizácie na križovatkách a na priechodoch pre chodcov, návrh inteligentného systému riadenia dopravy, - realizovanie úprav podľa možnosti len na existujúcom cestnom telese, s minimálnymi stavebnými úpravami cesty I/63 a minimálnymi zásahmi do priľahlých pozemkov. Vzhľadom k minimalizácii stavebných úprav sa prepokladajú len nevyhnutné dopravné obmedzenia počas realizácie na ceste I/63, ktoré sa budú týkať najmä vyhotovenia vodorovného a zvislého dopravného značenia, osadenia svetelnej signalizácie a pod.
Navrhovaný "striedavý pruh" sa už v štádiu rozpracovania technickej štúdie javí z dôvodu veľkého počtu existujúcich križovatiek na ceste I/63 ako menej vhodnériešnie.
Technická štúdia po dopracovaní bude predložená všetkým dotknutým organizáciám na posúdenie a bude podrobená dôkladnému preskúmaniu.
Problematika, na ktorú nevieme v tejto chvíli reagovať, je možnosť rozšírenia miestnej komunikácie ul. Vinohradnícka, zmena organizácie dopravy na miestnych komunikáciach v mestskej casti Podunajské Biskupice a vybudovanie okružnej križovatky pri obci Miloslavov. Technická štúdia zadaná Slovenskou správou ciest sa využitím miestnych komunikácii, ani ciest II. a III. triedy nezaoberá, preto je potrebné riešenie ďalšich možných opatrení konzultovať s Magistrátom hl. mesta Bratislava, a. s., Vyšším územným celkom bratislavského samosprávneho kraja.

Re: R7 Bratislava - Dunajská Lužná

OdoslaťOdoslané: 11. Apr 2011 11:43
od drobec
vyuzit Vinohradnicku je riadny nezmysel.. obyvatelia Vrakune a PB uz v sucasnosti trpia v spickach nadmernou "tranzitnou" dopravou a navrhovane riesenie by problem este zhorsilo. Myslim ze by to bolo mozne iba v pripade predlzenia Galvaniho a napojenie na cestu 572 (tak aby sa obisiel sucasny "kruhac")

Re: R7 Bratislava - Dunajská Lužná

OdoslaťOdoslané: 06. Máj 2011 05:58
od Andrej
Predbezne oznamenie na kompletnu pripravu useku na jeho vystavbu. To iste na dalsi usek Dun.Luzna-Holice
NÁZOV ZÁKAZKY PODĽA VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Rýchlostná cesta R7 Bratislava - Dunajská Lužná, DÚR, DSZ, DSP, MPV, IČ.
II.3) STRUČNÝ OPIS CHARAKTERU A MNOŽSTVA ALEBO HODNOTY TOVAROV ALEBO SLUŽIEB
Vypracovanie dokumentácie pre územné rozhodnutie (DÚR), dokumentácie stavebného zámeru (DSZ), dokumentácie na stavebné povolenie (DSP), majetkovoprávne vysporiadanie (MPV) a výkon inžinierskej činnosti (IČ) pre stavbu rýchlostnej cesty R7 Bratislava - Dunajská Lužná.

http://www.e-vestnik.sk/#EVestnik/Detail/23411

Takze aj priprava, nielen vystavba sa nam zacina hybat :-)

Re: R7 Bratislava - Dunajská Lužná

OdoslaťOdoslané: 06. Máj 2011 08:05
od pristy27
Tak uz bolo na case. Tento usek by mali zacat stavat cim skor, i ked je ciastocne naviazany aj na D4 kde tiez uz vcera bolo neskoro.

Re: R7 Bratislava - Dunajská Lužná

OdoslaťOdoslané: 06. Máj 2011 08:28
od Andrej
Velmi dôlezity bude pre tento usek aj usek R7 BA, Pristavny most - Ketelec - ten je len na urovni TŠ.

Vystavba D4 je myslim nadalej realna cez PPP od r. 2014.

Re: R7 Bratislava - Dunajská Lužná

OdoslaťOdoslané: 06. Máj 2011 08:45
od devil
tento usek je skutocne priorita, nikde som este nevidel naraz tendrovat DUR a DSP...

Re: R7 Bratislava - Dunajská Lužná

OdoslaťOdoslané: 06. Máj 2011 10:01
od pristy27
Myslim si ze 2014 na D4 je dost neskoro, podla inteznit uz vcera bolo neskoro...
Usek Pristavny most - Ketelec nie je sucastou useku BA - Dunajska Luzna? Bude to samostatny novy usek?
Ak ano tak potom R7 bude na D4 uplne zavisla aby nesla do prostred pola...

Re: R7 Bratislava - Dunajská Lužná

OdoslaťOdoslané: 06. Máj 2011 10:15
od devil
podla googlemaps je "ketelec" lokalita v poli pod slovnaftom. takze pm-ketelec by mal byt sucastou BA-dl inac neviem neviem....

Re: R7 Bratislava - Dunajská Lužná

OdoslaťOdoslané: 06. Máj 2011 10:21
od i15
podla mna je to predbezne oznamenie len na usek od D4 na vychod. Bajkalska-D4 este nema ani TS, ci ano?

Re: R7 Bratislava - Dunajská Lužná

OdoslaťOdoslané: 06. Máj 2011 10:28
od mb1000
Ked sa chce, tak sa da stihnut aj D1-Ketelec. Ked sa nestihne, mozu to docasne riesit aj kuskom v trase D4 v casti Ketelec/R7-Podunajske Biskupice.

Re: R7 Bratislava - Dunajská Lužná

OdoslaťOdoslané: 06. Máj 2011 10:48
od Andrej
Podla dlzky ide len o cast useku - teda Ketelec (krizovatka D4xR7)-Dun.Luzna. Usek R7 Pristavny most-Ketelec este nema ani EIA. Je to vsak relativne jednoduchy usek, ktory by sa dal postavit aj za 18 mesiacov, s vynimkou vetiev okolo PM.

Btw, vystavba R7 sa tiez uvazuje cez PPP.

Re: R7 Bratislava - Dunajská Lužná

OdoslaťOdoslané: 06. Máj 2011 10:51
od aquila
i15, spravne, TS este neni tusim ani tendrovo ukoncena ..

inak MUK keletec je planovana tak ci tak ..

tu je vidno zelenym aj variant ak by sa nestaval variant A ..

gallery/image_page.php?album_id=46&image_id=6186
gallery/image_page.php?album_id=46&image_id=9840

Re: R7 Bratislava - Dunajská Lužná

OdoslaťOdoslané: 06. Máj 2011 11:48
od pristy27
Ak sa bude robit D4 a R7 spolu jednym PPP bolo by asi dobre ak by sa urobila aj tato cast od PM po Ketelec, inak to sa kludne moze stavat ako 2+2 privadzac, nemusi mat parametre R22.5 /100, i ked to tiez potesi :) Teoreticky sa to da napojit priamo na Bajkalsku v mieste kde sa zbiehaju pruhy zo 4 do 2 a tym padom, by sa dala vyuzit ta strasne komplikovana krizovatka s kruhovym objazdom.

Re: R7 Bratislava - Dunajská Lužná

OdoslaťOdoslané: 06. Máj 2011 11:54
od i15
ten usek by sa mohol postait vyhladovo rovno na 6 pruhov, neviem, ci existuje vhodnejsi na toto sirkove usporiadanie

Re: R7 Bratislava - Dunajská Lužná

OdoslaťOdoslané: 06. Máj 2011 12:28
od aquila
pristy: vsak s tym sa pocita, ze privadzac pojde na bajkalsku a na slovnaftsku bude MUK a nepojde sa priamo na slovnaftsku .. a taktiez sa nepocita s tym, ze by mal mat RC parametre ..

i15, ak myslis privadzac PM - keletec, tak nebude na 3+3, bude to zrejme nieco na styl MZ20/70 .. a tam 3+3 az tak netreba ..
aj ked mohli by to stavat s rezervou na 3+3 ...

vacsi pruser je, ze D4 od keletec po D1 nebude na 3+3 ... a ani s rerezervou na 3+3 sa to nebude stavat ..