Stránka 14 z 19

Re: R7 Bratislava - Dunajská Lužná

OdoslaťOdoslané: 20. Júl 2011 14:32
od _Smejo
Vyzera to ze v septembri sa zacina stavat treti pruh
http://www.webnoviny.sk/rozhovory/ersek ... lanok.html

Re: R7 Bratislava - Dunajská Lužná

OdoslaťOdoslané: 21. Júl 2011 16:32
od i15
http://e-vestnik.sk/#EVestnik/Detail/25579

Vypracovanie technickej štúdie (TŠ) pre úsek rýchlostnej cesty R7 Bratislava Ketelec - Bratislava Prievoz

tender bol konecne uspesny, vitazom je ceska spolocnost "Stráský, Hustý a partneŕi s.r.o." (Starsky&Hutch? :) ), ponuknuta cena je 12 584 €, co je vyrazne menej, ako predpokladanych 160 000 €.

Re: R7 Bratislava - Dunajská Lužná

OdoslaťOdoslané: 21. Júl 2011 17:34
od Lionheart
Konecne sa usetri aj na takychto technickych studiach kde mal Dopravoprojekt prakticky monopol ...

Re: R7 Bratislava - Dunajská Lužná

OdoslaťOdoslané: 21. Júl 2011 23:02
od B;
to naozaj sila
vysutazena cena je 8% predpokladanej
cize za tu istu cenu mozu spravit 12 studii

Re: R7 Bratislava - Dunajská Lužná

OdoslaťOdoslané: 22. Júl 2011 09:12
od 1mmortal2
Starsky&Hutch :D inak neuveritelna cena

Re: R7 Bratislava - Dunajská Lužná

OdoslaťOdoslané: 22. Júl 2011 09:45
od Koro
Je pri takomto štádiu prípravy reálne spustiť výstavbu do 2014?

Re: R7 Bratislava - Dunajská Lužná

OdoslaťOdoslané: 22. Júl 2011 12:06
od aquila
od MUK keletec po holice aj hej ... tam je aj EIA a vypracovava sa vsetko az po DSP .. ale prievoz - keletec bude na knap.. aj ked ked si svihnut, mozu po TS hned robit EIA az DSP ako pre zvysok trasy, cize rok 2014 pri podobnom tempe je viac ako realisticky

Re: R7 Bratislava - Dunajská Lužná

OdoslaťOdoslané: 25. Júl 2011 13:42
od Andrej
Tento usek ma ist cez PPP, otazka znie, v akom stadiu pripravy bude, ked bude tender PPP prebiehat. Pri niektorych modeloch PPP môze ist do tendra aj z urovne EIA.
V pripade, ze EIA odporuci variant v koridore pôvodne planovanej komunikacie MZ 25,5, ktora je uz zadefinovana v UP BA a BSK, sa môze priprava rapidne urychlit.

Re: R7 Bratislava - Dunajská Lužná

OdoslaťOdoslané: 27. Júl 2011 13:10
od Qwert
B; napísal:to naozaj sila
vysutazena cena je 8% predpokladanej
cize za tu istu cenu mozu spravit 12 studii


Tu už vyvstáva seriózna otázka, na základe čoho sa odhaduje tá cena? Lebo toto je ako keby som išiel kúpiť Fabiu za 112 000 €, pričom reálne stojí 9 000. :?

Inak bodaj by to stihli čo najskôr, podľa mňa by nebolo ani úplne nezmyselné stavať to v plnom profile až po Holice. Hlavne ak by niekedy okolo roku 2020 bol postavený v polprofile aj úsek DS - NZ, tak by tam premávka mohla celkom výrazne vzrásť dosť skoro po otvorení.

Re: R7 Bratislava - Dunajská Lužná

OdoslaťOdoslané: 28. Júl 2011 12:41
od Čumil
Ta predpokladana cena Luzna-Holice je dufam za stvorpruh, aj ked pisu, ze stavat sa bude len polprofil

Re: R7 Bratislava - Dunajská Lužná

OdoslaťOdoslané: 28. Júl 2011 13:50
od LubosG
Qwert napísal:podľa mňa by nebolo ani úplne nezmyselné stavať to v plnom profile až po Holice. Hlavne ak by niekedy okolo roku 2020 bol postavený v polprofile aj úsek DS - NZ, tak by tam premávka mohla celkom výrazne vzrásť dosť skoro po otvorení.


Tiež si myslím, či by nebolo dobré to postaviť v plnom profile aspoň po Holice, prip. až po DS vrátane obchvatu, teda až za mesto alebo po budúcu MÚK, spájajúcu DS a R7 - to je ale už asi ďalší úsek R7. Je tam v blízkosti napríklad aj náš jediný závodný okruh Slovakiaring (Orechová Potôň), kde je predpoklad, že významných motoristických podujatí bude do budúcnosti pribúdať (Brno a jeho okruh s tou premávkou tam, v čase konania takýchto podujatí, túto úroveň to tak skoro mať asi nebude) takže aj toto by mohol byť jedným z dôvodov. Ale intenzity sú jasné, teda dosť nízke na to, takže asi by to boli neefektívne vynaložené peniaze ("cesta duchov"), každopádne rozdiel v cene medzi polprofilom a plným profilom v tých jednoduchých podmienkach (v podstate na rovine) tam by nemusel byť výrazný. Pokračovanie smerom na NZ, tam asi už vôbec plný profil nemá šancu.

Re: R7 Bratislava - Dunajská Lužná

OdoslaťOdoslané: 28. Júl 2011 13:57
od Andrej
R7 na seba stiahne premavku aj zo sucasnych ciest II. a III. triedy, nie len z I/63, dokonca stiahne aj cast premavky z D1 ci I/62 a dalej smerom na GA a SA. Urcite je vhodne stavat plny profil min. po NZ.

Re: R7 Bratislava - Dunajská Lužná

OdoslaťOdoslané: 28. Júl 2011 14:09
od LubosG
Áno, presne Andrej, aj toto by mohli byť dôvody pre vybudovanie hneď plného profilu, však v širšom okolí je "pokope" viacero väčších či menších miest - Komárno, NZ, Kolárovo, Hurbanovo, Štúrovo, Šurany, ktoré by mohli generovať celkom slušnú premávku, obzvlášt v dobe, kedy sa tam tá R7 bude stavať teda možno okolo r. 2020.

Re: R7 Bratislava - Dunajská Lužná

OdoslaťOdoslané: 30. Júl 2011 16:10
od kuko6969
Jednoznacne R7 treba stavat po NZ ako 4 pruh tu nie je o com debatovat. Ono ten stvorpruh urcite bude po NZ tak vytazeny ako D1. Nie je dovod na nieco cakat. Jednoznacne ubudne z R1 a D1 znacna cast premavky cca 1/4 az 1/3. Co je najdolezitejsie pomoze to regionom z ktorych ludia musia cestovat za pracou do Madarska Suzuki-Ostrihom a Nokia-Komarom.

Re: R7 Bratislava - Dunajská Lužná

OdoslaťOdoslané: 02. Aug 2011 09:37
od mel
kuko, mas to tvrdenie o presune intenzit co opriet? chybajuca cesta NZ - DS je jedna vec, ale zatial podla mna za Samorinom staci polprofil ... mozno by som to potiahol po DS ale inak po NZ neviem. AJ ked v dobe, ked tu pride na rad vystavba mozno bude treba rata s 2+2 aj po NZ... to sa nesporim. V kazdom pripade pokles intenzit na D1 a R1 ako ty opisujes je utopia.

Re: R7 Bratislava - Dunajská Lužná

OdoslaťOdoslané: 02. Aug 2011 10:47
od aquila
tiez viac ako silne pochybujem, ze to stiahne intezity, to by sa musela postavit cast medzi dunajskou stredou a novymi zamkami, kedze tam chyba akakolvek priama cesta...

najma ked je I/63 docela luxusna cesta na rovine a obcvhat DS je z velkej casti rieseny cez MUK ... a intenzity su tam neni take hrozne ..

Re: R7 Bratislava - Dunajská Lužná

OdoslaťOdoslané: 02. Aug 2011 10:53
od Lionheart
ja by som asi 4-prudovku po NZ zatial netahal, ale tato vystavba neni otazka ani 10 rokov podla mna :-) Urobil by som to po D.Luznu ako 2+2 a dalej po Holice ako 1+1 ... a potom by som tlacil na to ab sa urobil usek DS-NZ, stacilo by zatial aj ako 1+1. Dovod? Chyba akekolvek spojenie tychto dvoch priamo susediach okresov a miest, co je slovenska rarita. A dalej ... vytvori sa teoreticky nova trasa na vychod juhom, lebo od NZ existuju cesty 1.triedy az po LC, aj ked tam zostane stale dost dedin na trase.

Re: R7 Bratislava - Dunajská Lužná

OdoslaťOdoslané: 02. Aug 2011 11:08
od Andrej
I/63 je za Samorinom relativne prazdna len preto, ze cast premavky stiahnu paralelne cesty II. a III. triedy a tranzit na NZ, Sturovo chodi cez GA a SA. Snivat vsak o tom, ze R7 stiahne 1/4 az 1/3 premavky z D1 je uplne scestne. D1 v useku BA-TT citelne odlahci az predlzenie R1 Most pri BA - Sered.

Re: R7 Bratislava - Dunajská Lužná

OdoslaťOdoslané: 12. Aug 2011 15:40
od papes.sk
uplny suhlas s Andrejom... 4 prudovka od BA až po NZ (predlženie bajkalskej takisto s možnosťou rozširenia na 6), pokým sa to všetko naplanuje a začne realizovať budu ine hodnoty na cestách preto preferujem 4 pruhy aj za DS
inak mal som možnosť pomotať sa v tomto regione minuly mesiac a moje postrehy su taketo + z mapy to je tiež vidno
- SA + GA + KN R7 budu využívať v menšej miere (po starých cestách to bude stále atraktívne vzhladom na vzdialenejší prístup k R7) ale je tu veľké mesto ako Nové Zámky o niečo ďalej Levice (do 40tis obyv.), menšie mestá ako Šurany, Kolárovo, Hurbanovo, v pozadí Šturovo (okolo 10tis.) a taktiež (nezanedbatelne a nezvyčajne) veľké obce ako Neded, Palárikovo, Tvrdošovce, Dvory n/Žitavou, Pribeta ( viac ako 3tis.)
- cestu I/75 v značnej miere používajú kamióny smer V-Z (myslím že aj na dlhšie cesty pr. BA-NZ-VK-LC-KE) a opačne, pretože nieje spoplatnená mýtom, ak bude postavená R7 a nespoplatnia aj I/75 tak budu kamiony zrejme využívať naďalej tuto cestu ale ak ano, presunie sa to všetko na R7
- keď by bola postavená R7 až po NZ, tak by som aj ja premýšlal či využijem R1 alebo R7 (podla vyťaženia), z Vrábel do BA alebo AT
- preferujem severný variant okolo NZ :D

Re: R7 Bratislava - Dunajská Lužná

OdoslaťOdoslané: 07. Nov 2011 09:58
od mb1000
R7 Bratislava - Dunajská Lužná, DÚR, DSZ, DSP, DP, MPV, IČ, AD

Oznámenie o výsledku verejného obstarávania

Dátum rozhodnutia o zadaní zákazky:
28.10.2011

Názov a adresa hospodárskeho subjektu, v prospech ktorého sa rozhodlo o zadaní zákazky:
Dopravoprojekt, a.s.

Re: R7 Bratislava - Dunajská Lužná

OdoslaťOdoslané: 07. Nov 2011 10:05
od mb1000
Dalsie informacie:
- DUR do 6 mesiacov od ucinnosti zmluvy
- DSZ do 6 mesiacov od ucinnosti zmluvy
- DSP termin navrhne uchadzac
- DP do 2 mesiacov od stavebneho povolenia
- kompletne MPV do 31.12.2014
...

Re: R7 Bratislava - Dunajská Lužná

OdoslaťOdoslané: 07. Nov 2011 10:10
od Andrej
To su velmi napäte terminy, navyse podstatne bude co najskôr pripravit usek R7 Pristavny most - Ketelec alebo D4 Jarovce-Ivanka.

Re: R7 Bratislava - Dunajská Lužná

OdoslaťOdoslané: 20. Júl 2012 11:25
od duro_z_dediny
A znova tu máme možnosť prehodnotenia trasy R7. viewtopic.php?f=35&t=17227 Zdá sa, že tu viac rozhodujú skupinové a lokálne záujmy, než celospoločenské - trasovať túto cestu ako skutočne rýchlostnú v smere na DS a s napojeniami na D4 v okolí BA

Re: R7 Bratislava - Dunajská Lužná

OdoslaťOdoslané: 20. Júl 2012 12:02
od tondiego
Navrat k variantu C sa inak ako cistym idiotizmom nazvat neda.

Ale v pozadi je asi nieco ine, mocnejsie. Takze rozum bude musiet ustupit, znova.

Re: R7 Bratislava - Dunajská Lužná

OdoslaťOdoslané: 20. Júl 2012 12:40
od aquila
hej, obavali sme marne, ze zvitazil rozum.. hold pozemkove "zaujimi" si presadila svoje .. ako v pripade nezmyselnych kolektorov na D1 a D2

pricom, keby rozmyslali, tak v trase variantu C mohli ziadat o prelozku cesty prvej triedy, ktora by obsluzila aj satelity .. a variant A by bol pre tranzit ..

co uz.. na slovnesku sa robia veci zasadne tym horsim sposobom ..

variant C neriesi absolutne nic .. a rozsirenie cesty na 2+2 az po gagarinku bude drahsie ako predlzenie od keletec po bajkalsku ..

inak aj v EIA su zaujimave fakty, ohladne ohodnocovania C vsa A. variant C zjavne postrada financne iste vyvolane investicie, ktore budu nutne s variantom C...

Protihlukové steny
Variant "A " bez protihlukových opatrení
Variant "C" 3 steny v dĺžke 5 500 m

Clony proti oslneniu v mlm
Variant "A" bez budovania clôn
Variant "C" 500/2,0

Preložky a úpravy vodovodov
Variant "A" v počte 3
Variant "C" v počte 6

Úprava zavlažovacích a odvodňovacích systémov
Variant "A" v počte 0
Variant "C" v počte 33

Preložky a úpravy plynovodu
Variant "A " v počte 0 .
Variant "C" v počte 10 v dĺžke 310 m

Preložky a úpravy ropovodov
Variant "A" v počte 0
Variant "C" v počte 3 v dĺžke 110 m

Preložky a úpravy produktovodov
Variant "A" v počte 0
Variant "C" v počte 3 v dĺžke 400 m

Preložky silnoprúdových vedení
Variant "A " v počte 5 v dĺžke 2 065 m
Variant "C" v počte 9 v dĺžke 2 000 m

Údajné celkové náklady a ich porovnanie v jednotlivých variantoch sú uvedené v tabuľke na str.
30 Správy ...

V tejto súvislosti treba zdôrazniť aj nutnosť vybudovania dvoch premostení v križovaní železnice
Bratislava -Nové Mesto -Dunajská streda s navrhovanou trasou R7 vo variante "C", ktorej súhlas
podľa dostupných zdrojov podmieňujú Železnice SR vybudovaním trakčného vedenia a
elektrifikáciu tejto železničnej trate investorom. Ďalšou nemenej náročnou investíciou vo variante
"C" je vyrovnanie sa s križovaním trate železničnej vlečky vedúcej zo železničnej stanice Pod.
Biskupice do areálu spoločnosti Slovnaft, a. s., pred vyústením na Ulicu Svornosti, o ktorej sa
predložená správa nezmieňuje. Ani táto investícia nie je započítaná do celkových nákladov
variantu "C", ako ani náklady na vybudovanie mimoúrovňovej križovatky "Miloslavov" a úprava
trasy predĺžením o 75 m.

plus poziadavky obce Dunajská Lužná
Napojenie variantu „C" na cestu I/63 požaduje predĺžiť až po cestu III/0635 medzi obcami Dunajská Lužná - Kalinkovo.