R7 Bratislava, Ketelec - Dunajská Lužná

Bratislava (križovatka s D1) – Ivanka pri Dunaji – križovatka s D4 – Dunajská Streda – Nové Zámky – Veľký Krtíš – Lučenec – križovatka s R2

Moderátor: Moderátori

Re: R7 Bratislava - Dunajská Lužná

Odoslaťod aquila » 01. Mar 2011 09:47

tunak sa nam zase vyrojili variantne riesenia BA - dunajska luzna, vratane "noveho" prepojenie galvaniho s R7 ..

gallery/image_page.php?album_id=46&image_id=9840

osobne by som bol radsej, nech sa R7 stavia vo variante A, ale zaroven galvaniho nech sa potiahne po MUK s buducou Rx smerom na sered .. (MUK je zakreslena asi v 15stom kilometri)

takto vzniknu dva nove "vjazdy/vyjazdy" do/z bratislavy, pricom ten juzny moze odlahcit aj pristavny most (po dokonceni D4) od tranzitu smer rakusko/madarsko, a severenjsi D1 ..
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: R7 Bratislava - Dunajská Lužná

Odoslaťod Andrej » 01. Mar 2011 09:56

Ta "buduca Rx" je uz naplanovana ako predlzenie R1
viewtopic.php?f=46&t=14465

Osobne som stale za variant A, vyustenie pri Bajkalskej je podstatne logickejsie - mozne napojenie na buducu Severnu Tangendu
Andrej
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 608
Založený: 08. Feb 2005 16:57

Re: R7 Bratislava - Dunajská Lužná

Odoslaťod devil » 01. Mar 2011 10:39

tiez si myslim ze variant A je najrozumnejsi. napojenie na galvaniho je paralelne k zeleznici (regiojet atd.)
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: R7 Bratislava - Dunajská Lužná

Odoslaťod Zulo » 01. Mar 2011 14:33

V prípade realizácie variantu A je úplne prirodzené predľženie Galvaniho ulice až k D4 do križovatky s budúcou Rx /Most pri Bratislave/ ako náhrada za križovatku Rovinka. Nie je to v predmetnej štúdii , ale pripadá mi to prirodzené a môže to prebrať aj časť dopravy zo súbežnej cesty II/572.
Zulo
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 452
Obrázky: 4
Založený: 30. Dec 2009 17:07

Re: R7 Bratislava - Dunajská Lužná

Odoslaťod Andrej » 03. Mar 2011 09:37

Predbežné oznámenie

II.1) NÁZOV ZÁKAZKY PODĽA VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Vypracovanie dokumentácie stavebného zámeru (DSZ) a dokumentácie na územné rozhodnutie (DÚR) pre stavbu rýchlostnej cesty R7 Bratislava Dunajská Lužná.
II.2) DRUH ZÁKAZKY A MIESTO DODANIA TOVAROV ALEBO POSKYTOVANIA SLUŽIEB
Druh zákazky: Služby.
Kategória služieb č.: 12.
Hlavné miesto dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Národná diaľničná spoločnosť, a.s., Bratislava
NUTS kód:

SK01.
II.3) STRUČNÝ OPIS CHARAKTERU A MNOŽSTVA ALEBO HODNOTY TOVAROV ALEBO SLUŽIEB
Vypracovanie dokumentácie k stavebnému zámeru a vypracovanie dokumentácie na územné rozhodnutie.
Predpokladaná hodnota zákazky (ak je známa) bez DPH:
Hodnota: 735 000,0000 EUR

http://www.e-vestnik.sk/#EVestnik/Detail/21454
Andrej
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 608
Založený: 08. Feb 2005 16:57

Re: R7 Bratislava - Dunajská Lužná

Odoslaťod aquila » 03. Mar 2011 09:47

ak budu rozlepovat obalky do cca leta tohto roka pre DSZ a DUR, tak je to "len" rocne zdrzanie oproti variantu C, co neni az take hrozne
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: R7 Bratislava - Dunajská Lužná

Odoslaťod i15 » 12. Mar 2011 10:20

http://ndsas.sk/verejne-obstaravanie/10824s

doplnenie podkladov na "R7 Bratislava Ketelec - Bratislava Prievoz, technická štúdia":

IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
18.03.2011 - 11:00

IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk žiadostí o účasť
12.04.2011 - 09:00

IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
29.07.2011

IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
12.04.2011 - 11:00


mozeme znovu spustit stopky na meranie rychlosti pripravy :)
Obrázok používateľa
i15
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 827
Založený: 21. Jan 2007 20:49
Bydlisko: vo výslužbe

Re: R7 Bratislava - Dunajská Lužná

Odoslaťod Andrej » 12. Mar 2011 10:26

Ak by TŠ obsahovala variant zakresleny v UP BA, ktory by odporucila aj EIA, bolo by vlastne potrebne robit pre tento usek aj DUR?
Andrej
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 608
Založený: 08. Feb 2005 16:57

Re: R7 Bratislava - Dunajská Lužná

Odoslaťod aquila » 12. Mar 2011 10:41

ale pre tento usek neni ani EIA, ani DUR a toboz DSP.. Cize toto vsetko musia urobit.
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: R7 Bratislava - Dunajská Lužná

Odoslaťod devil » 17. Mar 2011 10:22

viewtopic.php?f=35&t=15134

myslim ze je to rozumny nazor.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: R7 Bratislava - Dunajská Lužná

Odoslaťod devil » 07. Apr 2011 10:28

nieco z fora mindop :

Navrh cestnej komunikacie Slovnaft - Šmorín
Vážený pán minister, prosím zvážte dobre či je múdre budovať striedavý pruh od z Podunajských Biskupíc do Šamorína. Moje dôvody prečo nie sú nasledovné:
1) Na tak frekventovanej komunikácii robiť ďalšie obmedzenia počas výstavby nie je rozumné riešenie.
2) Striedavý pruh si vyžiada likvidáciu ostrovčekov v obciach Rovinka a Dunajská Lužná (budovaných len pred pár rokmi s fondov ESF), naviac odbočovacie pruhy budu ďalší problém.
3) jazdu na tomto hlavnom ťahu spomaľujú hlavne semafóry, ktoré sú ale kvôli bezpečnosti občanov, chodcov a detí veľmi potrebné

Môj návrh riešenia je opraviť a rozšíriť ulicu Vinohradnícka, cca 4,7km úsek paralelnej komunikácie k hlavnému ťahu medzi BA a smer Miloslavov a otvoriť komunikácie v Podunajských Biskupiciach, kde sú nezmyselne jednosmerky a príkazy odbočenia. Zo strany Miloslavova by bolo potrebné komunikáciu ukončiť kruhovým objazdom, z dôvodu bezpečnosti. Tato komunikácia vie riešiť zátaž z obcí Dunajská Lužná, Miloslavov, Alžbetin Dvor, Kvetoslavov, Hviezdoslavov, Mierovo, Štvrtok na ostrove, Studené, ale aj Hubice Oľdza a pod. Alternatívne vie poslúžiť pre Ďalšie vzdialenejšie obce ako Šamot, Čukarská Paka, Fakov, Bučuháza, Mála Paka a pod. Celá pravá strana hlavného ťahu v smere do Bratislavy tak ziska ďalšiu alternatívu a ľavá strana s obcami Rovinka, Hamuliakovo, Kalinkovo, Šamorín, Čilistov Báč atď. môže použivať existujúcu odľahčenú komunikáciu.

Pekne prosím zvážte môj návrh skôr ako sa začnú búriť vodiči a teda aj voliči.

Ľubor Štefík Váš volič.

Odpoveš ministertsva:
SSC v súčasnosti zabezpečuje technickú štúdiu, ktorej cieľom je zvýšenie priepustnosti cesty I/63 v úseku od križovatky s miestnou komunikáciou ul. Popradská po plánovanú križovatku s rýchlostnou cestou R7 (za obcou Dunajská Lužná). Dĺžka riešenej trasy je cca 10,3 km. Štúdia vychádza z podrobnej dopravno-inžinierskej analýzy. Podmienky na zvýšenie priepustnosti cesty I/63, ako aj križovatiek na riešenom úseku sú: - zväčšenie počtu jazdných pruhov úpravami dopravného značenia, - zvččšenie počtu zaraďovacích pruhov na križovatkách, - vybudovanie koordinovanej svetelnej signalizácie na križovatkách a na priechodoch pre chodcov, návrh inteligentného systému riadenia dopravy, - realizovanie úprav podľa možnosti len na existujúcom cestnom telese, s minimálnymi stavebnými úpravami cesty I/63 a minimálnymi zásahmi do priľahlých pozemkov. Vzhľadom k minimalizácii stavebných úprav sa prepokladajú len nevyhnutné dopravné obmedzenia počas realizácie na ceste I/63, ktoré sa budú týkať najmä vyhotovenia vodorovného a zvislého dopravného značenia, osadenia svetelnej signalizácie a pod.
Navrhovaný "striedavý pruh" sa už v štádiu rozpracovania technickej štúdie javí z dôvodu veľkého počtu existujúcich križovatiek na ceste I/63 ako menej vhodnériešnie.
Technická štúdia po dopracovaní bude predložená všetkým dotknutým organizáciám na posúdenie a bude podrobená dôkladnému preskúmaniu.
Problematika, na ktorú nevieme v tejto chvíli reagovať, je možnosť rozšírenia miestnej komunikácie ul. Vinohradnícka, zmena organizácie dopravy na miestnych komunikáciach v mestskej casti Podunajské Biskupice a vybudovanie okružnej križovatky pri obci Miloslavov. Technická štúdia zadaná Slovenskou správou ciest sa využitím miestnych komunikácii, ani ciest II. a III. triedy nezaoberá, preto je potrebné riešenie ďalšich možných opatrení konzultovať s Magistrátom hl. mesta Bratislava, a. s., Vyšším územným celkom bratislavského samosprávneho kraja.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: R7 Bratislava - Dunajská Lužná

Odoslaťod drobec » 11. Apr 2011 11:43

vyuzit Vinohradnicku je riadny nezmysel.. obyvatelia Vrakune a PB uz v sucasnosti trpia v spickach nadmernou "tranzitnou" dopravou a navrhovane riesenie by problem este zhorsilo. Myslim ze by to bolo mozne iba v pripade predlzenia Galvaniho a napojenie na cestu 572 (tak aby sa obisiel sucasny "kruhac")
drobec
návštevník
 
Príspevky: 14
Založený: 29. Mar 2010 11:27

Re: R7 Bratislava - Dunajská Lužná

Odoslaťod Andrej » 06. Máj 2011 05:58

Predbezne oznamenie na kompletnu pripravu useku na jeho vystavbu. To iste na dalsi usek Dun.Luzna-Holice
NÁZOV ZÁKAZKY PODĽA VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Rýchlostná cesta R7 Bratislava - Dunajská Lužná, DÚR, DSZ, DSP, MPV, IČ.
II.3) STRUČNÝ OPIS CHARAKTERU A MNOŽSTVA ALEBO HODNOTY TOVAROV ALEBO SLUŽIEB
Vypracovanie dokumentácie pre územné rozhodnutie (DÚR), dokumentácie stavebného zámeru (DSZ), dokumentácie na stavebné povolenie (DSP), majetkovoprávne vysporiadanie (MPV) a výkon inžinierskej činnosti (IČ) pre stavbu rýchlostnej cesty R7 Bratislava - Dunajská Lužná.

http://www.e-vestnik.sk/#EVestnik/Detail/23411

Takze aj priprava, nielen vystavba sa nam zacina hybat :-)
Andrej
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 608
Založený: 08. Feb 2005 16:57

Re: R7 Bratislava - Dunajská Lužná

Odoslaťod pristy27 » 06. Máj 2011 08:05

Tak uz bolo na case. Tento usek by mali zacat stavat cim skor, i ked je ciastocne naviazany aj na D4 kde tiez uz vcera bolo neskoro.
pristy27
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 610
Založený: 02. Sep 2010 08:15
Bydlisko: Bratislava

Re: R7 Bratislava - Dunajská Lužná

Odoslaťod Andrej » 06. Máj 2011 08:28

Velmi dôlezity bude pre tento usek aj usek R7 BA, Pristavny most - Ketelec - ten je len na urovni TŠ.

Vystavba D4 je myslim nadalej realna cez PPP od r. 2014.
Andrej
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 608
Založený: 08. Feb 2005 16:57

Re: R7 Bratislava - Dunajská Lužná

Odoslaťod devil » 06. Máj 2011 08:45

tento usek je skutocne priorita, nikde som este nevidel naraz tendrovat DUR a DSP...
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: R7 Bratislava - Dunajská Lužná

Odoslaťod pristy27 » 06. Máj 2011 10:01

Myslim si ze 2014 na D4 je dost neskoro, podla inteznit uz vcera bolo neskoro...
Usek Pristavny most - Ketelec nie je sucastou useku BA - Dunajska Luzna? Bude to samostatny novy usek?
Ak ano tak potom R7 bude na D4 uplne zavisla aby nesla do prostred pola...
pristy27
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 610
Založený: 02. Sep 2010 08:15
Bydlisko: Bratislava

Re: R7 Bratislava - Dunajská Lužná

Odoslaťod devil » 06. Máj 2011 10:15

podla googlemaps je "ketelec" lokalita v poli pod slovnaftom. takze pm-ketelec by mal byt sucastou BA-dl inac neviem neviem....
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: R7 Bratislava - Dunajská Lužná

Odoslaťod i15 » 06. Máj 2011 10:21

podla mna je to predbezne oznamenie len na usek od D4 na vychod. Bajkalska-D4 este nema ani TS, ci ano?
Obrázok používateľa
i15
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 827
Založený: 21. Jan 2007 20:49
Bydlisko: vo výslužbe

Re: R7 Bratislava - Dunajská Lužná

Odoslaťod mb1000 » 06. Máj 2011 10:28

Ked sa chce, tak sa da stihnut aj D1-Ketelec. Ked sa nestihne, mozu to docasne riesit aj kuskom v trase D4 v casti Ketelec/R7-Podunajske Biskupice.
mb1000
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 406
Obrázky: 283
Založený: 23. Feb 2010 11:59

Re: R7 Bratislava - Dunajská Lužná

Odoslaťod Andrej » 06. Máj 2011 10:48

Podla dlzky ide len o cast useku - teda Ketelec (krizovatka D4xR7)-Dun.Luzna. Usek R7 Pristavny most-Ketelec este nema ani EIA. Je to vsak relativne jednoduchy usek, ktory by sa dal postavit aj za 18 mesiacov, s vynimkou vetiev okolo PM.

Btw, vystavba R7 sa tiez uvazuje cez PPP.
Andrej
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 608
Založený: 08. Feb 2005 16:57

Re: R7 Bratislava - Dunajská Lužná

Odoslaťod aquila » 06. Máj 2011 10:51

i15, spravne, TS este neni tusim ani tendrovo ukoncena ..

inak MUK keletec je planovana tak ci tak ..

tu je vidno zelenym aj variant ak by sa nestaval variant A ..

gallery/image_page.php?album_id=46&image_id=6186
gallery/image_page.php?album_id=46&image_id=9840
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: R7 Bratislava - Dunajská Lužná

Odoslaťod pristy27 » 06. Máj 2011 11:48

Ak sa bude robit D4 a R7 spolu jednym PPP bolo by asi dobre ak by sa urobila aj tato cast od PM po Ketelec, inak to sa kludne moze stavat ako 2+2 privadzac, nemusi mat parametre R22.5 /100, i ked to tiez potesi :) Teoreticky sa to da napojit priamo na Bajkalsku v mieste kde sa zbiehaju pruhy zo 4 do 2 a tym padom, by sa dala vyuzit ta strasne komplikovana krizovatka s kruhovym objazdom.
pristy27
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 610
Založený: 02. Sep 2010 08:15
Bydlisko: Bratislava

Re: R7 Bratislava - Dunajská Lužná

Odoslaťod i15 » 06. Máj 2011 11:54

ten usek by sa mohol postait vyhladovo rovno na 6 pruhov, neviem, ci existuje vhodnejsi na toto sirkove usporiadanie
Obrázok používateľa
i15
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 827
Založený: 21. Jan 2007 20:49
Bydlisko: vo výslužbe

Re: R7 Bratislava - Dunajská Lužná

Odoslaťod aquila » 06. Máj 2011 12:28

pristy: vsak s tym sa pocita, ze privadzac pojde na bajkalsku a na slovnaftsku bude MUK a nepojde sa priamo na slovnaftsku .. a taktiez sa nepocita s tym, ze by mal mat RC parametre ..

i15, ak myslis privadzac PM - keletec, tak nebude na 3+3, bude to zrejme nieco na styl MZ20/70 .. a tam 3+3 az tak netreba ..
aj ked mohli by to stavat s rezervou na 3+3 ...

vacsi pruser je, ze D4 od keletec po D1 nebude na 3+3 ... a ani s rerezervou na 3+3 sa to nebude stavat ..
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na R7

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 4 hostí.

cron