Stránka 3 z 19

OdoslaťOdoslané: 20. Okt 2009 08:44
od devil
dalej kazde dva km MUK je chore.. ani Rka nejsu tu na to, aby bola pri kazdej doslova dedine MUK ..


RC ma sluzit na dialkovu dopravu, nie len pre par tisic obyvatelov okolitych obci.


fiha, ake myslienky...za toto by sa nehanbil ani feroslav :)

OdoslaťOdoslané: 20. Okt 2009 09:31
od Andrej
devil,co sa ti na tom nepaci? RC nema byt zahltena lokalnou dopravou (do 20 km), potom to dopadne ako pristavny most. Tych par dedin, co R7 neobsluzi, budu mat k dispozicii odlahcene sucasne cesty v pripade v pripade variantu A. A bude o 1 pristupovu cestu do BA naviac ;)

OdoslaťOdoslané: 20. Okt 2009 13:33
od devil
praveze suhlasim....snad takejto argumentacie sa dockame aj v inych pripadoch 8)

OdoslaťOdoslané: 20. Okt 2009 14:04
od aquila
devil, moj nazor poznas .. ze by som zrusil asi tak polku planovanych MUK na nasich D a RC ;)

OdoslaťOdoslané: 21. Okt 2009 14:53
od hipi
Ake odlahcene cesty budu mat obyvatelia Rovinky a DL ? O tretinu? O tu tretinu sa zvacsi premavka behom dalsich 5 rokov.
Obyvatelia tychto dedin sa maju obmedzit, maju znasat negativne vplyvy RC, ale nemaju z nej mat uzitok?

aquila, praveze naopak, cim viac MOK, tym lepsie, tym je vytazenie RC vyssie a tym vacsie opodstatnenie RC ma. Na co bude komu prazdna RC, ktora bude mat prvy exit niekde pri Samorine, ked cesty su zapchate pri BA? RC sa nestavia iba pre to, aby bola spojnica velkych miest

OdoslaťOdoslané: 21. Okt 2009 15:40
od pohodak
1) uzitok bude ten ze sa odlahci sucasna cesta, neverim ze za 5 rokov budes mat na starej ceste take iste intenzity ako teraz
2) ako sa obmedzia obyvatelia tych dedin, ake NOVE negativne vplyvy budu znasat? a ze z nej nebudu mat uzitok si uz vobec nemyslim
3) MUK kazde 2 kilometre je pekna blbost, brutalne to predrazuje vystavbu a RC naozaj nie je na to, aby sa niekto po nej prevazal 2-3km

OdoslaťOdoslané: 21. Okt 2009 15:41
od aquila
hipi, prave ludia ako ty nechapu, ze variantom C si obyvatelia rovinky a dunajskej luznej len vyrazne stazia situaciu, kedze ich to zablokuje na ceste v biskupiciach,a le to ti nedojde, talej obyvatelia rovinky a ani dunajskej luznej nebudu R7 vyuzivat .. takze pre nich je jedno aky variant pojde .. alebo mi chces povedat, ze si budu zbytocne nadchadzat par km ?

cize to si chce len spocitat 2+2 ..

OdoslaťOdoslané: 21. Okt 2009 17:10
od Andrej
hipi, chces snad povedat, ze samotni obyvatelia dun.luznej, rovinky a par dalsich dedin naokolo o 5 rokov vyprodukuju sucasne 30 tisicove intenzity?
aquila to dobre povedal. V pripade variantu C sa vsetka doprava zleje v pod.biskupiciach a nastane este podstatne väcsi kolaps ako teraz :roll:

OdoslaťOdoslané: 22. Okt 2009 08:37
od stanog
Kym sa to postavi budu RC spoplatnene a preto neverim ze by na cestu do centra či JZ časti BA obyvatel Rovinky a D. Lužnej použil práve RC, to je akoby som z Bernolákova chodil cez SC po D1, ono to krútenie sa na MUK dosť zdržuje. Tieto 2 obce spolu aj keby mali 10 000 obyvatelov nevyprodukuju toľko aut aby sucasnu cestu zahltili. Teraz je cesta plná lebo niet inej možnosti nech chcete ísť kdekoľvek z týchto obcí musíte cez vjazd do BA. Lenže keď bude úsek R7 s D4 pôjdu tí čo potrebujú ísť do Dúbravky, Rače a pod. opačným smerom - nie cez Podunajské Biskupice ale na obchvat okolo mesta. Preto tvrdím že význam má len stavať spolu s D4 a nie len samotný C variant ktorý toto neumožní ale tú istú dopravu + nárast len posunie o kúsok inde opäť do mesta.

OdoslaťOdoslané: 22. Okt 2009 08:54
od mel
kolaps je aj kvoli tomu, ze pri slovnafte sa prietah cez podunajske zuzuje do 1 pruhu ... tu cestu treba rozsirit a potom je to tak ako to pisu v SME, ze sa to da stavat aj bez D4. Variant A sa bez D4 alebo bez dotiahnutia po bajkalsku robit neda.

Pre obyvatelov Dunajskej Luznej je lepsi variant A, pretoze sa ich smer nezleje s R7. V pripade variantu C sa pri podunajskych zleje povodna dnesna cesta s R7 a to bude uzke hrdlo ... ak nebudu nejake rozumne pripajacie pruhy, tak tam budu zapchy a situacia bude podobna tej dnes. Preto je variant A lepsi pre Dunajsku Luznu = cez podunajske by sla lokalna doprava a dialkova cez bajkalsku, pripadne D4.

OdoslaťOdoslané: 22. Okt 2009 08:59
od mel
Logika hovori variant A a potiahnut to po bajkalsku ... ked uz nie ako Rku, tak ako predlzenie bajkalskej... Je niekto z kandidatov na zupana za takuto variantu verejne? Dal prislub, ze pripravi takuto cestu?

OdoslaťOdoslané: 22. Okt 2009 09:17
od devil
tazko, moze pomoct pri priprave tomu kto to pripravuje. a to uz aj tak existuje uzemny plan, ostava este pomoc s pozemkami...vuc nevydava povolenia, ani neriesi projektovanie....mne sa praveze tito kandidati vo vsetkych vuc stale viac protivia...pri kazdej otazke k doprave kecaju dookola o D/RC este som od nich nepocul nejaky rozumny plan skvalitnenia verejnej dopravy, cesty sa opravuju vacsinou podla lobingu poslancov vuc.

OdoslaťOdoslané: 28. Okt 2009 07:29
od hipi
preco kazdy hovori, ze pojde doprava cez podunajske? Vsak predlzenie bajkalskej sa moze postavit tak ci tak aj s C variantou a aj s A variantou. A variant ma akurat plynulejsie napojenie, C variant bude musiet vyuzit kusok obchvatu.
Rozsirenie ulice svornosti na 4 pruhy je nutnost bezohladu na to, ci vyhra A, alebo C, charakter tejto ulice sa zmeni na privadzac na dialnicu.
Aj keby mal bt exit rovno kazde 2-3km (co je nerealne, takze pls neprehanaj), tak to neznamena, ze budu chodit vsetci 2-3m po dialnici. Akurat bude pohodlnejsie dostupna.

negativne javy A variant? Chranene pasmo, ak by napr DL chcela urobit priemyselny park, tak ten je zavisly na dialnici. Myslis, ze ho moze urobit v chranenom pasme? DL ma v plane urobit priemyselny park na severe medzi Alzbetinym dvorom a DL. Pri mieste, kde ma viest variant C.
Teraz ,maju obyvatelia DL pekny kus prirody na juh od ich obce, pristup k nej je dobry, nie je tam nic, co by ich od tohoto uzemia oddelovalo. Ak tam bude dialnica, ano urobia 2-3 podchody, ale ja ako obyvatel DL by som dialnicu vnimal ako zasah do tohoto uzemia a oddelovac. Tym duplom, keby som nemal osoh z dialnice.

OdoslaťOdoslané: 28. Okt 2009 07:31
od hipi
nespajajte variant A a predlzenie Bajkalskej dokopy ako jeden projekt, ktory sa bez variant A neuskutocni, predlzenie Bajskalskej je samostatny privadzac.

OdoslaťOdoslané: 28. Okt 2009 08:01
od mel
hipi,

ak variant A usti do predlzenia bajkalskej auta pojdu tadial ... ak variant C konci v podunajskych, tak auta pojdu tadial. Lokalna doprava (DL, Rovinka, Kalinkovo, Hamuliakovo) pojde cez podunajske vzdy. Preto je rozdiel ci tieto 2 prudy koncia na vstupe do BA na jednej ceste (podunajske = variant C) alebo na dvoch (bajkalska/podunajske = variant A). Z dopravneho hladiska sa variantom C nic pre podunajske nezmeni, pricom dalej sa napajaju aj Dolne Hony, cize koncentracia na vstupe na Gagarinovej sa zvysi, pretoze namiesto 1+1 (podunajske, dolne hony) tam bude 2+2+1 (R7, podunajske, dolne hony) ... to je viac ako o 100% kapacity na vstupe, nehovorim o realnom dopravnom toku, ale o spajani ciest a kapacit. Tym padom sa dnesne kontinualne kolony presunu do podunajskych a na gagarinovu a na vstupe budes mat zapchy.

To je si myslim celkom slusny rozdiel.

OdoslaťOdoslané: 29. Okt 2009 13:34
od Andrej
Tak uz je vraj rozhodnute:

Otázka: p. minister, kedy saa rozhodne, ktory variant R7 smerom od bratislavy sa zrealizuje? A kedy by mohla byt R7 a nulty okruh hotove?

Ľubomír Vážny: My sme sa už rozhodli. Je to tzv. zelený variant C. Najpotrebnejšiu časť tejto stavby, t.j. začatie od D4 a obchvat Rovinky a Dunajskej Lužnej v dĺžke zhruba 10 km, by sme chceli začať stavať v prvom polroku 2011. D4, ľudovo nultý okruh Bratislavy, je momentálne najpotrebnejšia stavba na Slovensku, pretože významne odľahčí mesto z pohľadu tranzitnej dopravy. Je to cca 47 km úsek a v projektovej dokumentácii nás významne zabrzdilo MŽP SR, pretože stav je taký, že cca po 1,5 roku trápenia dodnes nemáme záverečné stanovisko EIA a bez tohto nemôžeme začať robiť projekty a týmto sme stratili cca 1,5 roka. Môj plán bol začať túto stavbu v roku 2010 a na základe tohto sklzu to bude v roku 2012. Ukončenie celého okruhu bude po častiach s horizontom celého ukončenia v roku 2016.

OdoslaťOdoslané: 29. Okt 2009 14:37
od aquila
takze nic neriesaci variant sa bude stavat.. variant, ktory nikto z dunajskej luznej ani z rovinky nebude vyuzivat..

typicky slovenske.. vybralo sa najhorsie riesenie ..

OdoslaťOdoslané: 30. Okt 2009 23:55
od hipi
dobry variant vybrali. Z Rovinky je pravda, nikto nebude vyuzivat RC R7, ale nesuhlasim , ze nitko z DL. Nech je dokaz vyuzivana stara cesta medzi Miloslavovom a Podunajskymi Biskupicami.
Rovnako Miloslavov, Studene, Hviezdoslavov, Stvrtok na ostrove atd.
Cez Rovnku pojde premavka uz iba od Kalinkova, Hamuliakova a polovica premavky z DL.

To, ze vsetko skonci v Biskupiciach.... s A variantom by neskocilo? Ked je podmieneny dostavbou useku D4, ktory by doviedol variant A do Biskupic?
Predlzenie Bajkalskej.... to variant C nemoze vari vyuzivat ?

OdoslaťOdoslané: 31. Okt 2009 09:43
od expwy
hipi napísal:To, ze vsetko skonci v Biskupiciach.... s A variantom by neskocilo? Ked je podmieneny dostavbou useku D4, ktory by doviedol variant A do Biskupic?
Predlzenie Bajkalskej.... to variant C nemoze vari vyuzivat ?

A variant vôbec nie je podmienený výstavbou D4, to len podsúvajú ľuďom ako dôvod prečo ho nestavať. Variant A je podmienený výstavbou predĺženia Bajkalskej ulice a vtejto podobe by dopravu do Biskupíc nedovoedol. Štát sa rozhodol, že R7 bude začínať na D4 a toto omiela donekonečna. Prečo by R7 nemohla začínať na D1 pod Prístavnym mostom???

OdoslaťOdoslané: 31. Okt 2009 17:42
od devil
ale to je jedno, predsa stat slubuje D4 minimalne v tom case ako zacatie R7 ak nie skor. ako takmer vo vsetkom, stat je najhorsi vlastnik aj hospodar, ked sa nieco neda rozumne obhajit nastupuje masineria klamstiev.

OdoslaťOdoslané: 01. Nov 2009 17:54
od aquila
z dunajskej luznej nemaju dovod ist na R7.. vsak by si nadchadzal.. a najma ak sa zacne platit myto na dialniciach pre osobaky, tak som zvedavy kolko ludi t tychto par dedin okolo budu platit peniaze za dialnicu :)

R7 BA-Dunajská Lužná

OdoslaťOdoslané: 27. Nov 2009 08:23
od ribka
Som prekvapená, že som nenašla kde by ste tu nerozoberali tento úsek R7 hneĎ za BA, ktorý by vyriešil každodenné zápchy a stresy na roky preťaženej I/63-ke.

Úsek sa má začať budovať AŽ :( v r. 2013.

Bol navrhnutý pôvodne v 2 variantoch- A, B, neskôr bol (pre totálnu nezmyselnosť B-čka) vybojovaný aj C.

od 8.9.2009 je rozhodnuté, že má ísť zeleným variantom C.

zaujíma Vás to?
dochádzate tadiaľ: Šamorín-DL-Rovinka do BA?

OdoslaťOdoslané: 27. Nov 2009 09:37
od vipo

médiá o R7

OdoslaťOdoslané: 27. Nov 2009 09:39
od ribka
a aby ste bližšie vedeli, o čom je reč, do monitoringu som vložila 2 články, ktoré považujem za najvýstižnejšie o tejto problematike:

SITA 18.10.2009

http://www.webnoviny.sk/financie-a-biznis/clanok/53053/Pri-stavbe-R7-je-podla-rezortu-dopravy-vyhodnejsi-variant-C.html

a SME 4.11.09
http://bratislava.sme.sk/c/5095336/jazdit-z-luznej-je-ako-mat-sichtu-navyse.html

takže tak sa my tu máme :(

OdoslaťOdoslané: 27. Nov 2009 09:49
od rado
Ribka, vitaj na fóre. Do budúcna treba skúsiť dodržiavať pár pravidiel:

1) Téma už existuje ako spomenul Vipo, treba lepšie hľadať.
2) Pri pridaní článkov do Monitoringu treba do témy pridať link na tému v monitoringu, a nie priamo na zdroj.
3) Článok z webnovín zo 16.10. sa v Monitoringu už nachádza - opäť - najskôr hľadať, potom pridávať: http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=12583

Ešte raz vitaj. Admin tieto príspevky snáď presunie do príslušnej témy a túto zmaže. ;)