Moderátor: Moderátori
Scotty napísal:Tvoj celkový pohľad je aký, lebo aj od toho sa dá dosť získať vývoj. Nechem ťa preceňovať, ale tá R3 alebo aj D1 a situácia v BA, tak to ti vychádza a zrejme máš veľmi veľa kontaktov nielen na ministerstve. To je teda len dobre a ešte lepšie je, že sem prispievaš.
Lenny napísal:V roce 2002 jsem četl na stránkách SSC nebo min. dopravy, pokud jde o rychlostní silnici v úseku Bratislava - Dunajská Streda - Nové Zámky je známé negativní stanovisko Ministerstva zemědělství SR k vedení této trasy z důvodu ochrany zemědělského půdního fondu. A najednou ji schválí, asi maďarští partneři v koalici zatlačili:-)
aquila napísal:tak SMER aj SNS avizovali prehodnetenie juznej trasy... uvidime ako to dopadne.
ale aspon usek NZ - DS by sa urcite hodil aj v polprofile
Dy napísal:Lebo na čo teraz 1/2 profil R7, ktorý bude zadarmo
čavo napísal:Dy napísal:Lebo na čo teraz 1/2 profil R7, ktorý bude zadarmo
Túto vetu som nepochopil.
Bolo to myslené tak, že sa postaví cesta I. triedy a potom v budúcnosti sa prehlási (po dostavaní, druhého polprofilu) za R7?
Lenže v tom prípade sú tam dva problémy:
1) cesta I. triedy sa nepostaví zadarmo
2) ak nebude spĺňať parametre pre rýchlostnú komunikáciu (nebude sa stavať priamo ako pol profil), tak je veľka pravdepodobnosť, že ju bude treba prestavať, keď sa bude chcieť postaviť plný profil.
Dy napísal:Na úseku DS-NZ teda úplne stačí cesta I. triedy a bude to dobré východisko pre celú RC R7, pretože potom bude možné bez problémov začať stavať 1/2 profil od BA až po NZ popri ceste I. triedy a samozrejmeaj ďalej.
Cesta sa samozrejme nepostaví zadarmo, ... podobne ani R7.
aquila napísal:s tymto nazorom suhlasim, ze aj cesta prvej triedy bude zrejme spoplatnena pre vozidla nad 3,5t, cize absencia paralernej cesty prvej triedy by problem nebol.
čavo napísal:Ospravedlňujem sa. Zle som si vysvetlil to zadarmo. Lepšie by sa hodilo nespoplatnený.
Jednu vec teraz prestávam trosku chápať. V čase, keď sa začína vo veľkom uvažovať spoplatnenie nie len dialnic a rýchlostných komunikácií, ale i ciest I. (možno aj II. a III.) triedy, sa mi zdá zbytočné stavať dve cesty v tom istom priestore. (Uvažujem, že tá cesta nebude postavená skôr ako v roku 2010, či kedy sa to majú od kilometra spoplatniť aj osobné automobily.)
Jediný rozdiel v nich bude (možno aj vo výške mýtneho) v obmedzení rýchlostnej cesty s minimálnou konštrukčnou rýchlosťou motorového vozidla (ak sa nemýlim 50km/h, keď sa vyhláška nezmení).
Ale to sú skôr už len také úvahy, čo mi teraz vykĺzlo.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 2 hostí.