toto je pozitívna správa...som za výstavbu, tento smer tiež potrebuje kvalitnú infraštruktúru (TO, Partizánske, Nováky, PD)...aj keď momentálne existuje ešte lacnejšie a rýchlejšie riešenie
mrzí ma však, že táto veta na iné regióny neplatí a neplatila ani v minulosti: ...RS, RV, VK, NZ, LV, TV, MI atď. ...jedine ak je vo vláde menšina
"Hornú Nitru čaká v ďalších rokoch útlm. Ťahúň regiónu – baníctvo, ide do úzadia a tak sa štát rozhodol, že bude zasiahnutú oblasť kompenzovať. Jedným z týchto opatrení je skvalitnenie dopravnej infraštruktúry v rámci ktorého je najbližšie k realizácii obchvat Prievidze"
spomínajú tam prepojenie R1 a R2 ako pre UHP návratné...a s R2 / I/9 Hradište-Nováky ? to bude zadarmo...idú zachraňovať PD či ?
(ináč PD vedia napojiť na R1 omnoho rýchlejšie - ZH R2 a stačí kvalitný obchvat Handlovej a dokončiť začaté rozšírenie malého horského priechodu)
R8 - ak bude začiatok od Jaguaru (chápem, že tam namrdali kopec peňazí) tak sa zahodí šanca plynulého smeru R1- R8 Hlohovec/D1 / R8 - TO/PD.
Na výjazde z NR na Hlohovec pribúda zástavba a spomaľovanie premávky...ešte pribudnú rodinné domy v tej oblasti...
a ešte je tam táto parádna veta
"Štvorpruhový variant je podľa materiálu ministerstva financií menej šťastným riešením, pretože by viedol k prevedeniu dopravy z iných koridorov. Ako schodnú vidia analytici možnosť s tromi pruhmi, tá by si však vyžadovala ďalšie výpočty."
to ako keby napísali - R2 od LC nepokračovať ani za boha lebo D1 už v živote neobhájime intenzitami