Stránka 6 z 9

OdoslaťOdoslané: 04. Feb 2009 17:44
od Dialniciar
S týmto tvrdením ja ale v princípe súhlasím, ale v praxi ak sa postupuje tak ako sa má (koncepčne), hoci to budú riešenia drahšie a budú sa realizovať dlhšie, ale výsledok za to bude stáť a znovu tie problémy budú porovnateľné. A veľké mestá majú väčšinou aj viac financií na MHD, teda si môžu dovoliť aj drahšie riešenia.

Čo bráni mestu TT dať súkromnému investorovi postaviť podzemnú garáž pri AS+ŽS+KÚ a tieto miesta spoplatniť a zároveň na mieste dnešného už aj tak nepostačujúceho parkoviska postaviť niečo iné a ešte za to získať financie ? Ale asi je zrejmé, že mesto Hlohovec by niečo takéto nemohlo realizovať, lebo na to nemá dopravné predpoklady.

OdoslaťOdoslané: 07. Feb 2009 12:46
od zakaznik
Priestor pred ŽST vlastnia Železnice SR. Ktosi tam niečo chcel stavať, ale mesto to nepovolilo, kvôli tomu, že sa im nepáčilo ako bola riešená doprava. Podrobnosti ale neviem...

Ja si tiež dosť dobre neviem predstaviť objekt pred ŽST, ktorý by mal dostatok parkovacích miest, na prízemí obratisko pre autobusy a nad tým komerčné priestory, tak, aby to malo ekonomický zmysel.

OdoslaťOdoslané: 27. Feb 2009 17:53
od Dialniciar
V obci Zavar sa stavia kruhový objazd. Premávka je tak v strede obce paralyzovaná, našťastie riadená svetelnou signalizáciou (všetky 4 smery sú možné iba po jednom jazdnom pruhu).

OdoslaťOdoslané: 03. Mar 2009 21:32
od Dialniciar
Kritický stav mosta vyrieši iba južný obchvat Piešťan :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=11588

OdoslaťOdoslané: 01. Jún 2009 20:31
od Jonathan
popri vystavbe Auparku v Piestanoch bude rekonstruovana aj Nitrianska ulica. Bude prestavany sucasny kruhovy objazd na krizovatke Nitrianskej a Teplickej a tiez bude vybudovany novy kruhovy objazd na krizovatke Nitrianskej a Nalepkovej.

Nejake vizualizacie su na
http://www.aupark.sk/generate_page.php?page_id=2669
http://eia.enviroportal.sk/detail/aupark-piestany

Podla mojho nazoru to po dokonceni bude vyzerat velmi pekne.

OdoslaťOdoslané: 01. Jún 2009 21:51
od aquila
zaujimavo je riesen vjazd do garazi, cez zampu na 1. nadpozemne podlazie ..

dalej je zaujimave, ze pocitaju s teplickou na IAD, ale mesto chcu spravit pesou zonou ... kazdopadne som zvedavy.. piestany si taketo nieco zasluzia .. to strkove parkovisko co tam bolo sa moc nehodi do centra takeho mesta...

este keby opravili slovan lipu, vsetky cesty v meste a tak dalej by to bolo aj fajn :)

OdoslaťOdoslané: 02. Jún 2009 12:03
od Jonathan
aquila napísal:este keby opravili slovan lipu, vsetky cesty v meste a tak dalej by to bolo aj fajn :)


Tie cesty v PN je nieco priserne.

OdoslaťOdoslané: 02. Jún 2009 12:26
od aquila
na to, ze ake to je mesto.. a aj parkove upravy nic moc.. detto na kupelnom ostrove, pritom potencial tam je ..

tunak som vytiahol riesenie dopranej situacie

http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=6079

OdoslaťOdoslané: 08. Jún 2009 20:19
od Dialniciar
Veľké nákupné stredisko pre stredne veľké alebo menšie mesto VŽDY prináša oveľa viac pozitív ako negatív, pretože to stredisko má takmer vždy ten istý limit na "vedľajšie investície". Preto Aupark v PN je prínos, oproti trebárs v ZA/KE/TN.

Mikroregión Zelená cesta Piešťany – Vrbové

OdoslaťOdoslané: 03. Sep 2009 17:30
od Dialniciar
Cieľom zakladajúcich členov združenia je podporovať rozvoj cestovného ruchu.

Zastupiteľstvo Trnavského samosprávneho kraja (TTSK) 8. júla 2009 odsúhlasilo členstvo TTSK v záujmovom združení právnických osôb Mikroregión Zelená cesta Piešťany - Vrbové. Dňa 29. júla 2009 sa na Úrade TTSK uskutočnil podpis založenia združenia. Dohodu podpísal predseda TTSK Tibor Mikuš, primátor Vrbového Ivan Borovský, primátor Piešťan Remo Cicutto, starosta obce Krakovany Vladimír Mihálik a starosta obce Trebatice Juraj Valo. Cieľom zakladajúcich členov združenia je podporovať rozvoj cestovného ruchu, pričom združenie bude otvorené aj pre ďalších záujemcov. Prvoradou úlohou združenia bude rozhodnúť, akou formou bude možné oživiť, prípadne reštrukturalizovať nevyužívanú železničnú trať medzi mestami Piešťany a Vrbové, prechádzajúcu obcami Trebatice a Krakovany.

Trnavský samosprávny kraj je bohatý na historické, kultúrne a prírodné danosti. Jednou z takýchto zaujímavostí je aj nevyužívaná železničná trať medzi mestami Piešťany a Vrbové, prechádzajúca obcami Trebatice a Krakovany. Trať otvorili 27. októbra 1906. Uvedené železnice mali len miestny význam. Osobná doprava fungovala iba medzi Piešťanmi a Vrbovým, odbočka Trebatice - Rakovice slúžila iba nákladnej doprave. Až v roku 1951 bola zavedená osobná doprava aj medzi Trebaticami a Rakovicami, ktorá premávala do roku 1971-1972. V súčasnosti trať medzi Trebaticami a Rakovicami neexistuje.

V roku 2003 prestali jazdiť pravidelné manipulačné vlaky a. došlo k zrušeniu nákladnej dopravy. Jediná vlečka na trati síce fyzicky existuje, je však roky nepoužívaná.

Jej oživenie, prípadne reštrukturalizáciu (cyklochodník a pod.) vidí TTSK a dotknuté mestá a obce iba v spoločnom riešení, s cieľom využiť toto existujúce dopravné teleso, ako jednu z možností dopravného prepojenia týchto území. Tým by sa prispelo k zvýšeniu bezpečnosti obyvateľov a tiež by sa vytvorili nové prepojenia, ktoré by prispeli k rozvoju cestovného ruchu a zvýšeniu atraktívnosti tejto časti kraja. Realizáciou zámeru využitia železničnej trate Piešťany - Vrbové by došlo k napojeniu trate na jestvujúce a plánované cyklistické chodníky v Malých a Bielych Karpatoch, ako aj prepojenie na existujúce a tiež pripravované cyklotrasy popri Váhu s prepojením až na Dunajskú cyklistickú cestu.

Pri hľadaní spôsobu riešenia možného obnovenia prevádzky, prípadne iného využitia tohto telesa (cyklochodník) na tejto trati, boli uskutočnené úvodné rokovania s predstaviteľmi Ministerstva dopravy, pôšt a telekomunikácií SR a s vlastníkom regionálnej trate Piešťany - Vrbové, Železnicami SR. Na základe pozitívnej spätnej väzby zainteresovaných strán bude potrebné po založení mikroregiónu vykonať prvé kroky k vypracovaniu štúdie uskutočniteľnosti zámerov a možností využitia tohto dopravného telesa. Cieľom tohto zámeru je prevzatie predmetnej železničnej trate do majetku TTSK.

Vytvorením a postupným rozširovaním celkového rámca budovania siete cyklotrás a podobných ekologicky zameraných dopravných systémov v rámci TTSK sa posilní infraštruktúra turizmu s cieľom zvýšenia nových možností v oblasti zdravého životného štýlu a tiež aktívneho využívania voľného času a športovo - rekreačných služieb pre turistov a širokú verejnosť.

Zdroj: TT VÚC

OdoslaťOdoslané: 05. Sep 2009 14:42
od Dialniciar
V Piešťanoch pribudol nový kruhový objazd. Nahradil tak neprehľadnú križovatku, ktorá bola miesto častých dopravných nehôd.

Obrázok

Postavili ho zo špeciálnych dlažobných kociek, je dostatočne široký, dobre označený a lepšie prehľadný. Nový kruhový objazd tak nahradil neprehľadnú križovatku medzi ulicami Sasinková-Štúrová-Radlinského, ktorá bola miestom častých dopravných nehôd.

Zdroj: sme.sk

OdoslaťOdoslané: 23. Dec 2009 12:43
od Dialniciar
Pri Trnave sa postaví logistický areál v hodnote 38 mil. € :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=99040#99040

V obci Boleráz-Klčovany sa realizuje menší priemyselný park.
V obci Šelpice je už zrealizovaný menší logistický sklad XYZ firmy.
Medzi obcami Šelpice a Trnava je už v plnej prevádzke obaľovačka asfaltových zmesí spoločnosti Skanska.

OdoslaťOdoslané: 09. Jan 2010 22:32
od Dialniciar
Trnavský samosprávny kraj pripravuje v rokoch 2010-2013 rekonštrukciu asi 4 km úseku cesty medzi Trnavou a Zelenčom. Pôvodne sa mala obnova zrealizovať už v r. 2007, avšak kvôli plánom výstavby logistického centra sa kraj kvôli zlým skúsenostiam pri výstavbe firmy Samsung (zničená cesta medzi Hrnčiarovcami a Voderadmi a doteraz nulová refundácia od kompetentných) rozhodol, že rekonštrukcia sa oddiali na rok 2010.

Re: Oblasť Trnavy, Hlohovca a Piešťan

OdoslaťOdoslané: 07. Mar 2010 16:22
od Dialniciar
V oblasti obcí Dolné a Horné Orešany, Smolenice a Trstín, kde sa investovalo v rokoch 2007-2009 asi 3 mil. € na opravy ciest II. a III. triedy v tomto roku prišlo k rozsiahlym snehovým jazykom a závejom, čoho dôsledkom boli neprejazdné komunikácie a uviaznuté autá a autobusy. Zámerom SaÚC bude dokúpenie zábran: sneholamom v tomto roku tak, aby sa v ďalšom roku až takáto situácia neopakovala a to bez ohľadu na faktory, ktorým sa zabrániť nedá: nepripravenosť vodičov (žiadne lopaty, žiadna poriadna zimná výbava, silná snehová nádielka, silný vietor, nedostatok techniky na počet spravovaných km).

Re: Oblasť Trnavy, Hlohovca a Piešťan

OdoslaťOdoslané: 16. Mar 2010 14:13
od Dialniciar
Vo Vrbovom yrevitalizujú centrum a park v hodnote 1,3 mil. €, mesto platí 5% :arrow:

viewtopic.php?f=35&t=13253

Re: Oblasť Trnavy, Hlohovca a Piešťan

OdoslaťOdoslané: 20. Mar 2010 09:42
od mirkobb
Cesta II/499 Piešťany - Južný obchvat. Posudzovanie procesu EIA.

Re: Oblasť Trnavy, Hlohovca a Piešťan

OdoslaťOdoslané: 20. Mar 2010 20:49
od aquila
pridal som aj ortofoto do fotogalerie ..

gallery/image_page.php?album_id=63&image_id=7824

Re: Oblasť Trnavy, Hlohovca a Piešťan

OdoslaťOdoslané: 21. Mar 2010 21:48
od Jonathan
Moje neodborné hodnotenie jednotlivých variantov:

V1: z dopravného hľadiska najlepši, jediná nevýhoda je blízkosť sídliska

V2: dobrý variant, až na tu zhovadilosť na začiatku úseku. Radšej ho mohli zaústit do kruhového objazdu pri Tescu.

V4: dobrý variant, len začiatok úseku je podla mňa na ešte horšom mieste ako pri V2

Spoločnou nevýhodou variantov V2 a V4 je, že cieľovú dopravu od Topolčian, ale aj Hlohovca neodvedie zo súčasnej I/61 ale na ňu privedie a preto na tomto úseku dôjde k nárastu dopravy.

Re: Oblasť Trnavy, Hlohovca a Piešťan

OdoslaťOdoslané: 25. Mar 2010 20:41
od Dialniciar
Obchvat Trstína sa postaví medzi rokmi 2020 a 2025 :arrow:

viewtopic.php?f=35&t=13279

Re: Oblasť Trnavy, Hlohovca a Piešťan

OdoslaťOdoslané: 13. Apr 2010 15:17
od Dialniciar
S obnovou dopravnej tepny Piešťan začnú tento rok :arrow:

viewtopic.php?f=35&t=13348

Re: Oblasť Trnavy, Hlohovca a Piešťan

OdoslaťOdoslané: 08. Máj 2010 16:43
od Dialniciar
Mesto Piešťany čaká na nový most cez Váh :arrow:

viewtopic.php?f=35&t=13430

Re: Oblasť Trnavy, Hlohovca a Piešťan

OdoslaťOdoslané: 26. Máj 2010 18:17
od Dialniciar
Ducové, okres Piešťany :arrow:
Obrázok
Silné búrky počas posledných dní dali do pohybu masu blata. Dobrovoľníci z obce Ducové sú už niekoľko dní v pohotovosti. Situácia sa vyhrotila až dnes po tom, čo sa cez Ducové prehnala ďalšia búrka. Do obce sa vplyvom hustého dažďa naplavilo bahno, ktoré pokrylo hlavnú komunikáciu. Cestu museli policajti úplne uzavrieť. V obci sa pripravujú na ďalšiu vlnu búrok ešte dnes.

Zdroj: SME

Re: Oblasť Trnavy, Hlohovca a Piešťan

OdoslaťOdoslané: 08. Júl 2010 18:42
od Dialniciar
Piešťany opravia cesty za stovky tisíc eur :arrow:

viewtopic.php?f=35&t=13822

*cesty v meste sú v katastrofálnom stave: týka sa to hlavných ciest, ktoré sú preťažené kvôli chýbajúcemu obchvatu, týka sa to ale aj obiehajúcich komunikácií a rovnako tak aj miestnych komunikácií, v havarijnom stave je jedinečný Kolonádový most
*mesto je úspešné pri konkrétnej oprave, na ktorú získalo cez 400 tis. € z eurofondov, viac v článku ...

Re: Oblasť Trnavy, Hlohovca a Piešťan

OdoslaťOdoslané: 29. Júl 2010 20:15
od Driver
Na Vrbovskej ceste je už nový asfalt, foto je v galerii cestne stavby

Re: Oblasť Trnavy, Hlohovca a Piešťan

OdoslaťOdoslané: 25. Jún 2011 19:13
od Dialniciar
Andrej napísal:Stefan, vitaj spät :-)

TT kraj ma myslim nadalej cesty v najlepsom stave a udrzbe spomedzi vsetkych krajov v SR, takze aj ked sa momentalne obmedzia investicie, nebude to ziadna katastrofa. Skoda, ze sa stale neopravila aspon cast betonky v Smoleniciach.


Bohužiaľ. Naposledy som tadiaľ išiel mesiac dozadu /mimochodom do Pezinka do Vinárskeho domu/ a je to katastrofa. :(

Náklady na opravu boli vyčíslené na 120 mil. SKK. Nedostalo sa to do prác, ktoré boli vykonané v rokoch 2007-2009 z úveru na cesty, potom prišla kríza a kraj sa spoľahol na eurorpojekt - obec chce zároveň obnoviť aj okolie komunikácie, dobudovať mobilár, zeleňˇ, parkoviská atď. Bohužiaľ - kraj nemôže opraviť cestu z eurofondov, pretože pod ňou nie sú vysporiadané pozemky ... a sme tam kde sme boli. :(