Stránka 53 z 82

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

OdoslaťOdoslané: 09. Feb 2016 08:49
od Kanky
tak toto je teda hlod roka :)
“ myslí si dopravný analytik Ján Bazovský. Ako príklad uvádza bratislavský Starý most. Napriek tomu, že sa už na ňom nepracuje, pre autá zostáva stále uzavretý.

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

OdoslaťOdoslané: 10. Feb 2016 07:48
od devil

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

OdoslaťOdoslané: 10. Feb 2016 08:39
od mb1000
devil napísal:mapa planovanych oprav ciest v BA

http://www.bratislava.sk/VismoOnline_Ac ... y=11050282


To maju byt tie opravy kvoli predsednictvu EU?

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

OdoslaťOdoslané: 10. Feb 2016 12:08
od devil
vcera v spravach sa primator vyjadroval ze nielen ale v zasade je dotacia poskytnuta kvoli tomu.

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

OdoslaťOdoslané: 10. Feb 2016 12:43
od bodrik
Prečo sa v tejto zaspanej stredoeurópskej republike musí všetko robiť v chvate na poslednú chvíľu?? ..odkedy je jasné že SR bude v druhom polroku predsedať EÚ?? ..čo sa kurnik robilo doteraz? Búvalo? ..vytiahne sa to až tesne pred voľbami..! Takto je nad slnko jasnejšie, že nejde o nič iné, iba o predvolebnú kampaň SMERu, ktorej účelom je získanie bratislavských voličov! Par potemkinovských dedín v BA reputáciu nášho štátu pred očami politikov EÚ nezachráni..!!

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

OdoslaťOdoslané: 10. Feb 2016 13:25
od Andrej
Mňa by zase zaujímalo, kde chcú na týchto km utopiť takmer 12 mil.€? Budú nebodaj vymieňať aj podložie? Navyše sa obávam, že ulice, ktoré nový koberec nedostanú, budú na tom ešte dlhé roky bez akejkoľvek zmeny, lebo "do ciest sa už vo veľkom investovalo"-

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

OdoslaťOdoslané: 10. Feb 2016 13:54
od pichalsi
bodrik napísal:Prečo sa v tejto zaspanej stredoeurópskej republike musí všetko robiť v chvate na poslednú chvíľu?? ..odkedy je jasné že SR bude v druhom polroku predsedať EÚ?? ..čo sa kurnik robilo doteraz? Búvalo? ..vytiahne sa to až tesne pred voľbami..! Takto je nad slnko jasnejšie, že nejde o nič iné, iba o predvolebnú kampaň SMERu, ktorej účelom je získanie bratislavských voličov! Par potemkinovských dedín v BA reputáciu nášho štátu pred očami politikov EÚ nezachráni..!!

keby sa to robilo minule leto, tak za rok by sa tie cesty znova rozpadli ;)

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

OdoslaťOdoslané: 10. Feb 2016 14:10
od Andrej
Kvalitne opravené cesty vydržia bez ďalších veľkých opráv aj 10 rokov. Práve to je problém Bratislavy, že sa investuje len veľmi nárazovo a nekoncepčne. Pravidelná oprava zrejme nevyzerá pred voličmi tak dobre ako jednorazová investícia.

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

OdoslaťOdoslané: 10. Feb 2016 22:00
od zoom
bodrik napísal:Prečo sa v tejto zaspanej stredoeurópskej republike musí všetko robiť v chvate na poslednú chvíľu?? ..odkedy je jasné že SR bude v druhom polroku predsedať EÚ?? ..čo sa kurnik robilo doteraz? Búvalo? ..vytiahne sa to až tesne pred voľbami..! Takto je nad slnko jasnejšie, že nejde o nič iné, iba o predvolebnú kampaň SMERu, ktorej účelom je získanie bratislavských voličov! Par potemkinovských dedín v BA reputáciu nášho štátu pred očami politikov EÚ nezachráni..!!
Bodrik, nebuvalo sa iba. Na jesen kolabovala doprava pri výmene asfaltu na viacerích miestach -Trnavské myto krasny priklad (j viem, aj kvoli tomu, že bolo vela obmedzení - napr. Zuckermandel). Nie je dobré robiť všetko naraz, ale v podstate si ich prekukol no. :D

Inak ja sa teším hlavne Hodžovemu, človek si pri vyjazde z podjazdu smer stu pripada ako na malej lodi na mori. Taže dufam, že to bude aj výmena podložia.

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

OdoslaťOdoslané: 10. Feb 2016 23:38
od bodrik
Veď práve to, že idú rozkopať všetko naraz. Ale samozrejme až po voľbách, lebo vedia že ludia budú oprávnene v autách hrešiť v zápchach, podobne ako pri rekonštrukcii električkových tratí v KE.. tieto hurá SMER akcie sa podobajú ako vajce vajcu. Pritom stačilo posledné roky to robiť postupne plynulo, veď sa už dosť dlho vedelo o predsedníctve SR v EÚ. Ale samozrejme to by nemalo taký voličský ohlas ako milosrdné vyhlásenie na plnú hubu, 3 a pol týždňa pred voľbami..

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

OdoslaťOdoslané: 11. Feb 2016 08:31
od Andrej
Mali opravovat nielen postupne, ale hlavne v letnych mesiacoch, kedy je premavka podstatne nizsia a nezapchalo by to celu BA.

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

OdoslaťOdoslané: 11. Feb 2016 09:01
od mb1000
A neviete na co cakaju na Bajkalskej pri troch veziach / stadione ? Ved tam je to roky jedno reseto. Namiesto toho sa rozhodli, ze teraz zrekonstruju Vajnorsku pri poluse. WTF?

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

OdoslaťOdoslané: 11. Feb 2016 09:35
od Sentilj
Komplet celá Bajkalská je rozdrbkaná, od MÚK Prievoz až k Vajnorskej, takisto na Pátronke je pekný skokanský mostík, asi budeme musieť počkať na ďalšie predsedníctvo o 10 rokov...

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

OdoslaťOdoslané: 11. Feb 2016 09:49
od bodrik
Pri Troch vežiach asi čakajú na výstavbu Národného FŠ a v rámci toho aj napojenia objektu, plus Bajkalská v tomto úseku. Alebo žeby čakali až na výstavbu MÚK Bajkalská - Trnavská, tak ako je to zadefinované v Územnom pláne? :-D ..celý stredný mestský okruh (okruh č. II) by mal byť podľa ÚPN riešený výlučne mimoúrovňovými križovaniami.
Popravde tá MÚK by tam bola potrebná už teraz. A to ešte nevravím po spustení premávky z R7.. Tam to bude potom pravidelne kolabovať. Ale peniaze na to niesu, jedine žeby SSC na to dostala investície, keďže ide o štátnu cestu I.triedy.

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

OdoslaťOdoslané: 11. Feb 2016 10:53
od Peterman
Ešte by som pridal akútne aj Tomášikovu najmä medzi Trnavskou a Vajnorskou a medzi Ružinovskou a Gagarinovou (i keď tu nejakých pár metrov pred semaformi vyrovnali).
Obe tieto ulice tak Bajkalská ako aj Tomášikova sú priečnym prepojením medzi vstupnými radiálami a ich zaťaženosť je veľmi vysoká a stále rastie.

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

OdoslaťOdoslané: 11. Feb 2016 11:53
od mb1000
Peterman napísal:Ešte by som pridal akútne aj Tomášikovu najmä medzi Trnavskou a Vajnorskou


Tak tento usek zacina uspesne konkurovat Bajkalskej.

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

OdoslaťOdoslané: 11. Feb 2016 19:32
od zoom
bodrik napísal:Alebo žeby čakali až na výstavbu MÚK Bajkalská - Trnavská, tak ako je to zadefinované v Územnom pláne? :-D
mame aj vizku tejto muk??

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

OdoslaťOdoslané: 12. Feb 2016 02:53
od bodrik
Nie, je to uvedené len v texte a zakreslené v grafickej časti. Pokiaľ sa nemýlim, nerobila sa na to ani žiadna štúdia, nieto ešte projekt, či vizualizácia.. K realizácii to má bohužiaľ svetelné roky ďaleko.

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

OdoslaťOdoslané: 12. Feb 2016 22:17
od Vlados
O všetky cesty v BA (okrem D1 a D2) sa stará mesto.
Oprava na Trnavskom mýte kde každý druhý kanál je prepadnutý alebo oprava pred hotelom Devín kde prepadnutý obrubník opravovali týždeň po položení asfaltu dáva záruku...

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

OdoslaťOdoslané: 13. Feb 2016 14:52
od bodrik
Vlados, cesty I.triedy má predsa na starosti štát a cesty II.triedy VÚC, pokiaľ sa nemýlim. Či nieje to tak?

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

OdoslaťOdoslané: 13. Feb 2016 15:15
od aquila
to je pravda v inych mestach, v BA sa bohuzial BA stara o vsetky cesty okrem dialnic.. ale BA nedostava na to ziadne peniaze .. a pritom napriklad ma aj 50km ciest II a III ale prachy za BA a BL znacky inkasuje kraj a temer nic nedava bratislave .. to je ta miklosova decentralizacia ..

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

OdoslaťOdoslané: 13. Feb 2016 19:01
od bodrik
Je to legislativne podchytene nejakym zakonom ze sa BA ma o to starat? Ci na zaklade akeho pravneho predpisu to tak je?

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

OdoslaťOdoslané: 14. Feb 2016 16:03
od ELZ
Zakon o Bratislave, Paragraf 6a odsek 2 pismeno d :-) http://bratislava.sk/zakon-o-hlavnom-meste-slovenskej-republiky-bratislave/d-882 A potom treba kazdy rok drankat o prispevok na dvojky od VUC, na jednotky od SSC nedostane BA nic.

Ono cele toto este zacal Meciarv prvej polovici 90-tych rokov, ked odstrihol BA statne prispevky (hlavne na MHD) ako trest za to, ze sme mu nezobali z ruky, mozme pokracovat tym, ze statne institucie su oslobodene od platenia miestnych dani (dan z nehnutelnosti), ...

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

OdoslaťOdoslané: 14. Feb 2016 16:26
od aquila
bohuzial to nezacal meciar, ale mikos obral bratislavu o peniaze.

paradoxne poslednu velku extra dotacou od statu dal bratislave meciar pred volbami 1998 za ktoru sa kupilo stovky ikarusov....

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

OdoslaťOdoslané: 16. Feb 2016 15:20
od eric987
http://www.enviroportal.sk/sk/eia/detai ... stie-v-b-3
Na envirportali sa objavil zamer pokracovania petrzalskej elektricky od Bosakovej po Janikov dvor. Navrhnute su 2 varianty, preferovany je variant c. 2, ktory zabezpeci mimourovnove krizenie s niektorymi komunikaciami, upravy niektorych existujucich komunikacii a zdruzena autobusovo-elektrickova zastavka "Lietavska" Oproti tomu variant 1 je podstatne uspornejsi, vsetky krizenia maju byt urovnove, dojde k uprave existujucej cestnej siete len v nevyhnutnom rozsahu a rerata sa tu so zdruzenou zastavkou Lievavska.