Stránka 2 z 58

OdoslaťOdoslané: 27. Sep 2006 12:57
od Jarda
Ano randome, Košice potřebují (a časem ho určitě budou mít) rychlostní spojení nejen do Bratislavy a Miškovce, ale i do Polska, na Podkarpatskou Rus a do Sedmihradska. Nedivím se, že jste netrpěliví, protože rychlost budování těchto cest má zásadní význam pro ekonomický rozvoj města.

OdoslaťOdoslané: 27. Sep 2006 14:11
od kaviarista
aquila,
a v com ma mesto KE pridat? Akoze jeho predstavitelia maju ist drzat hladovku pred urad vlady ako primatorka ZM ? Ved ponizujucejsie situacie nevznikali pomaly ani v otrokarskej spolocnosti. Vlada ma vladnut co najspravodlivejsie vsetkym obcanom krajiny a nepreferovat najhlasnejsie kriciacich nenazrancov, ktori za kazdu cenu chcu pre seba utrhnut co najviac zo spolocneho kolaca.
Neviem si predstavit vacsiu hanbu pre hociktoru vladu, ako ked regionalne deformacie v ramci krajiny musi namiesto nej riesit EU. To akokeby v rodine namiesto otca vychovaval deti sused.

Kosiciam najviac pomoze a prinavrati aspon ciastocnu spravodlivost v prerozdeleni spolocnych zdrojov, ak sa konecne zrusi priorita pre D3 a odsunie sa na roky 2017-18. Inak to bude len bohapuste dlhorocne parazitovanie na ukor ubyvatelov KE a PO kraja.

OdoslaťOdoslané: 27. Sep 2006 14:20
od aquila
kaviarista, za tym tvrdinm si stojim. ze je to aj hodne o neschopnisti lokalnych politikov z vychodu konat. je to krasne vidno aj na tom, ze napriek tomu, ze do politiky sa najviac deru vychodniari (jedno ci za ceskoslovenska alebo teraz), tak akonahle su v BA tak najmenej robia nieco pre svoj region.

cize hovorim, je to hlavne o ludoch.

ohladne ulohu stat. hold ten sa sprava ako normalny rodic. tiez nemoze donekonecka kazde decko cicikat a viest za rucicku. aj to dieta sa musi snazit a ked je zarputile, tak co s nim ? :)

OdoslaťOdoslané: 27. Sep 2006 14:30
od Jarda
Nejsou ti nejhlasitěji křičící nenažranci v Košicích a B. Bystrici, že jim vadí stavby na Kysucích?
Nedivil bych se takovému křiku, kdyby L. Vážny prosazoval, že se bude stavět jen D3 a ne D1 a R1, ale pokud vím, tak tomu není.

OdoslaťOdoslané: 27. Sep 2006 14:42
od devil
kaviarista, za tym tvrdinm si stojim. ze je to aj hodne o neschopnisti lokalnych politikov z vychodu konat.


ono nescopny politici su aj na zapade. tam ale aj napriek tomu investicie pridu. samozrejme menej ale predsa. cca. na miesto na zapade kde je npr. "neschopny" pride vdaka infrastrukture tolko investicii ako na na take miesto na vychode kde sa snazia.

OdoslaťOdoslané: 27. Sep 2006 14:47
od devil
Nedivil bych se takovému křiku, kdyby L. Vážny prosazoval, že se bude stavět jen D3 a ne D1 a R1, ale pokud vím, tak tomu není.


Jedna vec je Vazny a vladny program a druha su rozne tlaky na stavbu D3. Program vlady vyslovene hovori len o useku Svrčinovec - štátna hranica s Poľskom. aj ked aj tam suhlasim s kaviaristom. skor tam mali dat CA-Svrcinovec.

OdoslaťOdoslané: 27. Sep 2006 15:04
od aquila
devil napísal:
kaviarista, za tym tvrdinm si stojim. ze je to aj hodne o neschopnisti lokalnych politikov z vychodu konat.


ono nescopny politici su aj na zapade. tam ale aj napriek tomu investicie pridu. samozrejme menej ale predsa. cca. na miesto na zapade kde je npr. "neschopny" pride vdaka infrastrukture tolko investicii ako na na take miesto na vychode kde sa snazia.


jasne, ze je kopu neschopnych politikov aj na zapade. a infrastruktura hraju ozaj velmi velku ulohu.

len znova opakujem, ked si to tak zbezne zoberiem, kto bol na cele MDPaT alebo vo vlade a v parlamente, tak 8 z 10 ludi boli z vychodu. a aby som bol konkretny na MDPaT bol tusim od zalozenia repubilky a aj predtym vzdy clovek z vychodu. dzurinda za carnoguraka, rezes za meciara, dzurinda za moravcika, prokopovic za dzurindu...

otazka znie, preco tak s prehladom dlabali na svoj region ?

OdoslaťOdoslané: 27. Sep 2006 15:14
od devil
rozhodovanie o prioritach za miliardy, to nie je len osoba ministra. mna by zaujimalo odkial su veduci jednotlivych odborov na min. (npr. odbor cestna infrastruktura) odkial boli riaditelia vtedajsej SSC. viem akurat ze riaditelom bol aj J. Mikolaj, aj ten je zo ZA, neviem odkial je D. Faktor. A npr. pokial vlada skrta peniaze na D a RC o com sa hovori v prospech ciest VUC (II. III. trieda) tak min. Vazny s tym spokojny nie je (ako som sa docital) ale moze akurat tak zaprotestovat.

OdoslaťOdoslané: 27. Sep 2006 15:22
od aquila
devil, jasne ze to neni len o ministrovy, ale zhruba som tym chcel nacrtnut situaciu politikov z vychodu. ked mali moznosti a paky moc sa neptrethli, tak preco by im mali politici, ktori sa snazia dosiahnut nieco pre svoj region nieco darovat ? je to normalny vyvoj.

OdoslaťOdoslané: 27. Sep 2006 15:28
od Jarda
OT: Ředitel SFDI Pavel Švagr také ještě nemá D3, přestože by mu velmi pomohla při dojíždění z domova do zaměstnání. Takže ono to, odkud je který úředník, nehraje zas až takovou roli. Důležitější je síla regionálních poslaneckých lobbby.

OdoslaťOdoslané: 27. Sep 2006 16:00
od devil
ale fakty ostavaju faktom, treba spocitat, ktora vlada rozbehla (schvalne rozbehla nie dokoncila) viac usekov na vychode. pokial viem tak to boli dzurindove, a to napriek vseobecne pomalsiemu tempu vystavby.

OdoslaťOdoslané: 27. Sep 2006 16:57
od Dialniciar
devil napísal:ale fakty ostavaju faktom, treba spocitat, ktora vlada rozbehla (schvalne rozbehla nie dokoncila) viac usekov na vychode. pokial viem tak to boli dzurindove, a to napriek vseobecne pomalsiemu tempu vystavby.


Fakty ostávajú faktom, tak ako reaktor napísal hlavne miestni politici dlhodobo zlyhávajú. :idea:

A Košice sú ako malé decko, "my chceme diaľnicu skôr" aj napriek najskôr reálnemu termínu r. 2013, tak akože chcieť môžu. :wink:

kaviarista, chceš tvrdiť, že keď sa plánuje dať na D3 suma 7 mld. SKK do r. 2010 a aj 5 mld. SKK na R4 južná vetva, že tieto financie budú chýbať inde pri napojení Košíc :?: To snáď nie, to (D3) by mohlo prekážať Michalovciam.

Vládny program sa venuje predovšetkým D1 a R1, dopĺňajú ho ďalšie úseky, tzv. bodové závady na R2/R3/R4 a na D3 a D4. Na viac SR nemá.

OdoslaťOdoslané: 27. Sep 2006 19:03
od fh
Jarda napísal:Nejsou ti nejhlasitěji křičící nenažranci v Košicích a B. Bystrici, že jim vadí stavby na Kysucích?
Nedivil bych se takovému křiku, kdyby L. Vážny prosazoval, že se bude stavět jen D3 a ne D1 a R1, ale pokud vím, tak tomu není.


Jarda, ty si to napísal aj za mňa :wink: . D3 proste nie je problémom východu. Kto tomu ale verí ,jeho vec. :wink:

OdoslaťOdoslané: 27. Sep 2006 19:21
od Dialniciar
Ako moderátor tejto sekcie vás všetkých upozorňujem, že toto nie je téma, kde sa majú riešiť problémy pri určení výstavby diaľnic a už vôbec toto nie je téma, kde sa bude písať o tom, či sa má alebo nemá stavať diaľnica D3.

Takže s tým skončite. :lol:

OdoslaťOdoslané: 27. Sep 2006 19:39
od kaviarista
aquila,
premna-zamna moze byt kludne aj kazdy jeden minister zo ziliny, len nech vladne a prerozdeluje spravodlivejsie. Dobry panovnik by nemal podliehat tlakom regionalnych lobby - a to z ktorehokolvek regionu. O schopnosti regionalnych politikov mozme hovorit az potom, ked sa budu dane urcene na vystavbu dialnic v adekvatnom pomere prerozdelovat do regionov a o vydavkoch budu rozhodovat samotne regiony (podobne ako u ciest 2. a 3. triedy).


Jardo,
fakty fakty fakty. Tu nejde o to, aby sa D3 stavala namiesto D1 alebo R1, ale ze sa popri vystavbe D1 pri ZA stavia (resp. planuje stavat) v tom istom obdobi aj D3 na ukor vystavby v zaostalejsich regionoch. Vies Jardo, zilincania urcite neplatia 15 krat vyssie dane ako roznavcania, ani nemaju 15 x drahsie dialnicne znamky ani nemaju 15 x vyssie dopravne intenzity.

Dy,
chcem tvrdit, ze D3 aj R4 sa mohli kludne odsunut nabok a prioritne sa mala riesit D1 po MI, R1, R3 (ZV-RK) a aj R2. Teda useky, z ktorych vacsinou nema osoh iba tranzit, ale hlavne domaca automobilova verejnost.

OdoslaťOdoslané: 27. Sep 2006 19:44
od Dialniciar
kaviarista napísal:Dy,
chcem tvrdit, ze D3 aj R4 sa mohli kludne odsunut nabok a prioritne sa mala riesit D1 po MI, R1, R3 (ZV-RK) a aj R2. Teda useky, z ktorych vacsinou nema osoh iba tranzit, ale hlavne domaca automobilova verejnost.


Tvrdiť to môžeš, ale pravdu nemáš. R4 pomôže KE oveľa viac v r. 2010 ako D1 v KE v r. 2013. :idea:

A znovu upozorňujem, nie je tu na takéto diskusie priestor. Je tu priestor na vývoj dopravy v meste Košice a s tým súvisiace nové stavby. :lol:

OdoslaťOdoslané: 27. Sep 2006 19:48
od kaviarista
Dy napísal:Ako moderátor tejto sekcie vás všetkých upozorňujem, že toto nie je téma, kde sa majú riešiť problémy pri určení výstavby diaľnic a už vôbec toto nie je téma, kde sa bude písať o tom, či sa má alebo nemá stavať diaľnica D3.

Takže s tým skončite. :lol:


dy,
ono vsetko so vsetkym suvisi. o co viac zdrojov sa bude nalievat do D3, o to neskor dorazi zvyseny ekonomicky rozmach do KE

OdoslaťOdoslané: 27. Sep 2006 19:53
od Dialniciar
kaviarista napísal:
Dy napísal:Ako moderátor tejto sekcie vás všetkých upozorňujem, že toto nie je téma, kde sa majú riešiť problémy pri určení výstavby diaľnic a už vôbec toto nie je téma, kde sa bude písať o tom, či sa má alebo nemá stavať diaľnica D3.

Takže s tým skončite. :lol:


dy,
ono vsetko so vsetkym suvisi. o co viac zdrojov sa bude nalievat do D3, o to neskor dorazi zvyseny ekonomicky rozmach do KE


Nie kaviarista, nedovolím, aby si si v tejto téme spravil obdobu feroslava.

Takže naposledy, po 3. krát:

Ak tu ešte ktokoľvek bude diskutovať na iné témy ako je priamo mesto Košice, tak jeho príspevky budem presúvať priamo do sekcie Trash nakoľko ani jeden takýto príspevok nepatrí do sekcie Cestná sieť. Povolím sem-tam 1-2 príspevky, ale nie diskusie na celé strany. Opakovať to nebudem a ak sa ti to kaviarista nepáči, je to tvoj problém. Dokázal som skrotiť nekonečné témy o Slotovi v témach k mestu a regiónu Žilina, nebudem mať problémy ani s D3 v Košiciach. :!:

OdoslaťOdoslané: 27. Sep 2006 20:04
od kaviarista
ale paci paci, uz k tomu nemam co dodat. A k cestnej situacii v meste takisto nie, lebo by sme opat skoncili pri presovskej-secovskej a zase by som isiel ruky dotrhat projektantom. Pre mna je najdolezitejsie co najdokladnejsie prerozdelenie danovych prijmov do regionov. Vtedy sa bude urcite cestna siet oproti minulosti radikalne zlepsovat ako pri rozhodovani od stola v BA

OdoslaťOdoslané: 27. Sep 2006 20:08
od Dialniciar
kaviarista napísal:ale paci paci, uz k tomu nemam co dodat. A k cestnej situacii v meste takisto nie, lebo by sme opat skoncili pri presovskej-secovskej a zase by som isiel ruky dotrhat projektantom. Pre mna je najdolezitejsie co najdokladnejsie prerozdelenie danovych prijmov do regionov. Vtedy sa bude urcite cestna siet oproti minulosti radikalne zlepsovat ako pri rozhodovani od stola v BA


Zamysli sa v budúcnosti nad tým, čo píšeš:

kaviarista napísal:uz k tomu nemam co dodat


Tak potom nemaj za každú cenu posledné slovo. :lol:

OdoslaťOdoslané: 27. Sep 2006 21:10
od Ludo

OdoslaťOdoslané: 28. Sep 2006 06:41
od devil
navrhujem posledne "off" prispevky presunut do temy "Co pomoze vychodu SR viac do r. 2010?". :idea:

OdoslaťOdoslané: 28. Sep 2006 10:41
od Dialniciar
devil napísal:navrhujem posledne "off" prispevky presunut do temy "Co pomoze vychodu SR viac do r. 2010?". :idea:


Ale nie kľudne tu môžu zostať, aspoň je vidieť, čo traumatizuje obyvateľov z Košíc. :lol:

OdoslaťOdoslané: 28. Sep 2006 20:07
od Dialniciar
Ak má niekto (kaviarista, devil, Jarda atď.) záujem diskutovať o tom, aký vplyv má cestná sieť na rozvoj regiónov, tak v tejto sekcii k tomu existuje téma už dosť dlho, nech sa páči, diskutujte:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=3777

Ale noazaj nemá význam ťahať teraz D3 do tém Košice, Rožňava, Michalovce a R4 zase niekam na Oravu. :lol:

OdoslaťOdoslané: 05. Okt 2006 20:22
od Dialniciar
Mesto Košice dostalo vyšší rating. :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=5184

Zadlženosť mesta je však stále vysoká v porovnaní s dosahovanými príjmami. :x