Stránka 13 z 17

OdoslaťOdoslané: 27. Nov 2007 20:07
od Dialniciar
Andrej napísal:Je to 150 m, nemyslim od kruhacu, ale az zpoza Tesca. Mesto vsak ide v tomto useku stavat chodnik, aby sa to nedalo rozsirit :x


No, tak Pezinok to nechce rozširovať. Nemusia byť všade len cesty a už vôbec sa nemusia všade cesty rozširovať. Budú zápchy aj naďalej a bude vyšší tlak na obchvat. :wink:

OdoslaťOdoslané: 27. Nov 2007 22:08
od Andrej
Ono to bude treba rozsirit ci obchvat bude alebo nebude ;) . Inac, je to len nieco cez 100 m ;)

OdoslaťOdoslané: 27. Nov 2007 22:49
od Dialniciar
Andrej napísal:Ono to bude treba rozsirit ci obchvat bude alebo nebude ;) . Inac, je to len nieco cez 100 m ;)


Ako to klesá ... :idea:

OdoslaťOdoslané: 27. Nov 2007 23:18
od Andrej
Dialniciar napísal:
Andrej napísal:Ono to bude treba rozsirit ci obchvat bude alebo nebude ;) . Inac, je to len nieco cez 100 m ;)


Ako to klesá ... :idea:

Vcera som to totiz meral ;), predtym iba odhadoval

OdoslaťOdoslané: 27. Nov 2007 23:23
od Dialniciar
Andrej napísal:
Dialniciar napísal:
Andrej napísal:Ono to bude treba rozsirit ci obchvat bude alebo nebude ;) . Inac, je to len nieco cez 100 m ;)


Ako to klesá ... :idea:

Vcera som to totiz meral ;), predtym iba odhadoval


Aha. :idea:

OdoslaťOdoslané: 04. Jan 2008 20:48
od Dialniciar
Územný plán mesta Svätý Jur z februára r. 2007, zmeny a doplnky :arrow:

5.5. podporovať zámer vytvorenia integrovaného dopravného systému - Bratislavskú integrovanú dopravu s výhľadovou možnosťou jej integrácie s rakúskou integrovanou dopravou, dopravnými systémami juhomoravského kraja a župou Györ – Moson - Sopron a za tým účelom rešpektovať a chrániť koridory príslušných železničných tratí,

5.14. rezervovať koridor pre rýchlostnú komunikáciu R7 - Južný cestný ťah, R11,5/100 (ďaleký výhľad R 22,5/100) v trase: križovatka nultého okruhu - Rovinka obchvat juhom - Dunajská Lužná obchvat juhom – hranica Bratislavského kraja s Trnavským krajom, 5.15. rezervovať koridory pre cesty, obchvaty a prieťahy ciest pri sídlach, 5.15.3. Pezinok - Vinosady . Modra obchvat II/502 C11,5/70 resp. MZ 14/60, 5.16. rezervovať výhľadový koridor pre nultý dopravný okruh okolo Bratislavy od križovatky D2 x D4 v Bratislave - mestská časť Jarovce a ďalej smer nový most cez Dunaj, Rovinka, Most pri Bratislave, Ivanka pri Dunaji, východne od Bratislava - mestskej časti Vajnory pozdĺž Šurského kanála, tunel pod Karpatmi, Marianka, napojenie na cestu I/2. Od cesty I/2 pokračovať s návrhom výstavby v smere k diaľnici D2 južne od Stupavy a k ceste II/505. Ďalej pokračovať vo výhľade do Bratislavy - mestskej časti Devínska Nová Ves súbežne so železničnou traťou na štátnu hranicu s Rakúskom s výstavbou nového mostu a hraničného priechodu cez rieku Moravu. Prípadná výhľadová realizácia úseku nultého okruhu od cesty II/505 po štátnu hranicu s Rakúskom je podmienená výsledkami posúdenia vplyvu trasy nultého okruhu na životné prostredie podľa zákona Národnej rady Slovenskej republiky č. 127/1994 Z. z. o posudzovaní vplyvu na životné prostredie v znení neskorších predpisov,

5.19. pre úsek trasy nultého dopravného okruhu okolo Bratislavy v dotyku so súčasnými vzletovými a pristávacími dráhami, ako aj s navrhovanou vzletovou a pristávacou dráhou letiska generála M. R. Štefánika Bratislava – Ivanka rezervovať priestory pre potrebné technické riešenie tak, aby nenastala kolízia medzi požiadavkami prevádzky letiska a cestnej dopravy (podtunelovanie, zapustenie, prekrytie a pod.)

trasa obchvatu

OdoslaťOdoslané: 05. Feb 2008 14:03
od jalenka
Dobrý deň. Zatiaľ sa stále nevie, kadiaľ povedie trasa obchvatu Pezinka a kedy????????

Re: trasa obchvatu

OdoslaťOdoslané: 05. Feb 2008 14:11
od Andrej
jalenka napísal:Dobrý deň. Zatiaľ sa stále nevie, kadiaľ povedie trasa obchvatu Pezinka a kedy????????


Trasa je znama uz davnejsie
http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=2220

ale kedy sa zacne stavat, to nevie nikto. Povodne planovany zaciatok vystavby tento rok padol, najnovsie sa hovori ako o najskorsom moznom zaciatku v r. 2010. Aj tak si myslim, ze to nebude pred r. 2012 :roll:

OdoslaťOdoslané: 05. Feb 2008 14:37
od jalenka
Takže ako som dobre pochopila z mapky Svätý Jur je z toho vynechaný?

OdoslaťOdoslané: 05. Feb 2008 15:19
od Andrej
jalenka napísal:Takže ako som dobre pochopila z mapky Svätý Jur je z toho vynechaný?

Vo Svätom Juri ešte nie je isté, či pôjde o obchvat alebo naďalej len prieťah. Preto sa bude napájať na cestu II/502 tesne pred Svätým Jurom. Na druhej strane je však zahrnutý aj obchvat Vinosád a vyústenie na ceste Šenkvice-Modra.

OdoslaťOdoslané: 13. Feb 2008 22:26
od Dialniciar
Preradenie tejto cesty medzi cesty I. triedy sa nepodarilo. Spraví sa to až pri celkovom pláne na riešenie dopravnej situácie BA kraja, ale keďže ten k tomu ešte nepristúpil, tak ani sám štát nemá dôvod ísť niečo robiť sám od seba. BSK však chce sám postaviť preložku cesty v dĺžke cez 10 km, ktorá by obišla Svätý Jur a skončila až za Pezinkom. Financovanie chce zabezpečiť cez eurofondy, s prispením štátu a vlastných zdrojov.

V tomto roku sa má definitívne určiť trasa novej cesty. Do r. 2010 potom projektová dokumentácia, výstavba sa plánuje po r. 2010 s bližšie nešpecifikovným dátumom.

z oficialnych materialou

OdoslaťOdoslané: 22. Mar 2008 21:46
od Peter Olejár
Kym nebude Pezinok mat cestu I triedy a nebude tu planovana nejaka komunikacia nadradeneho typu stat tu nebude realizovat ziadne prelozky, pretoze to nespada do jeho kompetencie. Kto by mal situaciu riesit je bratislavsky VUC a to napriklad aj cez eurofondy alebo ine programy realizujuce obnovu cestnej siete. V tejto oblasti su zbytocne opravy lebo cesty maju minutu kapacitu a potrebna je nova vystavba.

OdoslaťOdoslané: 22. Mar 2008 23:44
od Andrej
aj keby viedla cez PK cesta I. triedy, neverim, ze by sa v dohladnej dobe staval obchvat. Proste PK nie je take vyznamne mesto, aby donho stat nalial vyse 1 mld. Sk len na dopravu. To by musel prist nejaky väcsi investor, aby sa tym stat zacal zaoberat.

OdoslaťOdoslané: 22. Mar 2008 23:49
od Peter Olejár
Andrej napísal:aj keby viedla cez PK cesta I. triedy, neverim, ze by sa v dohladnej dobe staval obchvat. Proste PK nie je take vyznamne mesto, aby donho stat nalial vyse 1 mld. Sk len na dopravu. To by musel prist nejaky väcsi investor, aby sa tym stat zacal zaoberat.


Aj to je pravda. SSC ma taky rozpocet ze je obrovsky problem opravit cestu v havarijnom stave a nieto stavat obchvaty miest a dedin ktore dnes kolabuju a lezia na cestach I triedy bez toho ze by tam mala ist nejaka dialnica.

Ale tym ze PK NEMA cestu I triedy nema sancu postavit obchvat ani kraj bez vyznamnejsej dohody zo statom. A o tom to je .. jedine z EU, mnohe kraje v CR k tomu aj tak pristupuju a nalievaju stovky milionou Kc do novych obchvatou a ciest. Na Slovensku by to malo ist tiez touto cestou podla mna.

OdoslaťOdoslané: 22. Mar 2008 23:50
od Peter Olejár
OT: a po tej medializovanej skladke pochybujem ze tato vlada prispeje "zradcom v PK" na lepsiu cestu. :twisted:

OdoslaťOdoslané: 23. Mar 2008 00:05
od Andrej
Trefne si to vystihol. Jednak stat, jednak kraj a navyse teraz aj skladka. PK nebude mat tak skoro obchvat. Ale aspon sa vybudoval ciastocne zapadny obchvat mesta a hlavne v rannych a poobednajsich spickach sa situacia rapidne zlepsila. :)

OdoslaťOdoslané: 01. Apr 2008 14:36
od Peter Olejár
V Pezinku sa v lete r. 2006 stala tragicka dopravna nehoda, pri ktorej dvaja dopravni policajti prisli o zivot pri vykone sluzby, ked nakladne auto nedalo policajnej hliadke prednost a zrazilo sa s ich sluzobnym VW Multivan. Policajti boli vo veku 39 a 27 rokov. Policajti zomreli na tazke popaleniny, pretoze pri nehode nakladne auto vtlacilo policajne do rodinneho domu, kde sa poskodila plynova pripojka a tato zacala horiet. U vodica nakladneho auta nebol zisteny alkohol.

OdoslaťOdoslané: 01. Apr 2008 23:11
od Peter Olejár
Peter Olejár napísal:V Pezinku sa v lete r. 2006 stala tragicka dopravna nehoda, pri ktorej dvaja dopravni policajti prisli o zivot pri vykone sluzby, ked nakladne auto nedalo policajnej hliadke prednost a zrazilo sa s ich sluzobnym VW Multivan. Policajti boli vo veku 39 a 27 rokov. Policajti zomreli na tazke popaleniny, pretoze pri nehode nakladne auto vtlacilo policajne do rodinneho domu, kde sa poskodila plynova pripojka a tato zacala horiet. U vodica nakladneho auta nebol zisteny alkohol.


kruta realita: Obrázok

OdoslaťOdoslané: 03. Nov 2008 10:59
od Lionheart
Skoda ze sa to na tomto useku nehybe. Toto je podla mna jedna z dolezitych vypadoviek z BA. 4-prudova cesta, treba akurat vyriesit niekolko bodovych zavad ako ten nestastny obchvat PK a prietah Sv.Jura. je to spadova oblast pre dost velky pocet ludi ktory cetuju do BA za pracou. Mam napr kolegu ktory chodi z Modry na D1 a napriek vyraznej obchadzke a problemoch so zapchami to prejde rychlejsie... V sirsom chapani by to mohla byt zalozna vypadovka v smere na TT, ked su ucpane ine cesty...Samozrejme treba riesit aj Raciansku ulicu kde je vela lievikov a to je tiez velmi velky problem. Ale to asi musi riesit mesto BA. Chcel by som sa spytat ci sa pri planovani obchvatu BA D4 neuvazuje s prepojenim na tuto 4-prudovu cestu na PK?

OdoslaťOdoslané: 03. Nov 2008 19:30
od Dialniciar
Lionheart napísal:Skoda ze sa to na tomto useku nehybe. Toto je podla mna jedna z dolezitych vypadoviek z BA. 4-prudova cesta, treba akurat vyriesit niekolko bodovych zavad ako ten nestastny obchvat PK a prietah Sv.Jura. je to spadova oblast pre dost velky pocet ludi ktory cetuju do BA za pracou. Mam napr kolegu ktory chodi z Modry na D1 a napriek vyraznej obchadzke a problemoch so zapchami to prejde rychlejsie... V sirsom chapani by to mohla byt zalozna vypadovka v smere na TT, ked su ucpane ine cesty...Samozrejme treba riesit aj Raciansku ulicu kde je vela lievikov a to je tiez velmi velky problem. Ale to asi musi riesit mesto BA. Chcel by som sa spytat ci sa pri planovani obchvatu BA D4 neuvazuje s prepojenim na tuto 4-prudovu cestu na PK?


Keď to je také sporné s tou výpadoukou na Trnavu. To je totiž hlavne D1.

Problémom tejto cesty je fakt, že spadá do pôsobnosti BA VÚC. SSC sa síce angažuje v oblasti ciest II. a III. triedy, ale momentálne len pri výstavbe takej cesty II. triedy, kde neexistuje žiadna iná cesta. BA VÚC ani mesto BA nebude riešiť v dohľadnom čase (5 rokov) skutočné obchvaty Pezinka, Sv. Jura či Modry, pretože na to nemajú dosť financií.

Cesta by musela prejsť do správy SSC alebo NDS, čo vidím reálnejšie, že by sa existujúce úseky prebudovali na RC a dobudovali by sa obchvaty na parameter RC.

V rámci D4 sa maximálne uvažuje o napojeniach miest ako PK na kvalitnú cestnú sieť, čo v praxi znamená len čiastkové prieťahy, nie obchvaty konkrétnych miest.

OdoslaťOdoslané: 03. Nov 2008 22:56
od Lionheart
to je smutne. taketo zabomysie vojnya spory o kompetencie ... mozno by to pomohlo motoristom. mozno by to bolo lacnejsie alebo sa skor dalo rychlejsie realizovat v tejsucsnej mizerii ... ale ked sa neda tak sa neda ... :-(

OdoslaťOdoslané: 04. Nov 2008 15:10
od Dialniciar
Lionheart napísal:to je smutne. taketo zabomysie vojnya spory o kompetencie ... mozno by to pomohlo motoristom. mozno by to bolo lacnejsie alebo sa skor dalo rychlejsie realizovat v tejsucsnej mizerii ... ale ked sa neda tak sa neda ... :-(


no lionheart, tu nejde o kompetencie, ale o peniaze ... obchvat PK je stavba bez DPH za 2,5 mld. SKK - na to dneska kraj nemá financie, ten je rád, že cesty ako-tak udržiava ... a SSC tej cesta nepatrí, tak načo by to mala riešiť ?

OdoslaťOdoslané: 04. Nov 2008 15:12
od Dialniciar
ešte jedna poznámka: ak si prečítaš toto vlákno, tak zistíš že mesto PK a BA VÚC pripravili už trasovanie, projektovú dokumentáciu aj čiastočne poriešili výkup pozemkov ... kým by sa porišeili všetky povolenia, tender na výstavbu tak aj tak skôr ako v r. 2011 sa začať stavať nedá

OdoslaťOdoslané: 22. Dec 2008 23:29
od Dialniciar
Mesto Pezinok schválilo programový rozpočet na r. 2009. Vyberám niekoľko faktov z oblasti doprava a infraštruktúra:

Extra program sú KOMUNIKÁCIE, na ktoré mesto vyčlenilo 965 312 EUR, t.j. 29,081 mil. SKK. :arrow:

Výstavba nových ciest - 16,9 mil. SKK
Údržba miestnych komunikácií: 6,181 mil. SKK
Opravy miestnych komunikácií: 4,181 mil. SKK
Zimná údržba komunikácií: 2 mil. SKK
Parkoviská: 2,7 mil. SKK

http://www.pezinok.sk/uploadfiles/File/ ... ydavky.pdf

Otázky na Pezinčanov ? :arrow:

1. Čo ide mesto stavať alebo čo stavia, keď kapitálové výdavky na výstavbu dosiahli 16,9 mil. SKK na r. 2009 ?
2. Suma na opravy vo výške 4,2 mil. SKK sa mi zdajú byť malé na také mesto akým Pezinok je - v akom stave sú miestne komunikácie ?

OdoslaťOdoslané: 27. Dec 2008 18:22
od romanca
zdravim. nie som sice ziadny cinovnik, len sa povazujem za informovaneho obcana, ktory, ale pokusim sa odpovedat. len upozornujem, ze sa mozno mylim. tiez chcem podotknut, ze sa povazujem za kritika a opozicnika voci sucasnemu vedeniu mesta a tak to mozno vydim po svojom.

1. predpokladam, ze pojde o rekonstrukciu zahradnej ulice. nezachytil som, ze by sa planovalo cokolvek dalsie. zahradna ulica je v centre mesta a je paralelna so stefanikovou. nakolko je politikou mesta vychadzat v ustrety kazdemu, kto je lenivy trepat sa desat minut pesi a radsej nastartuje auto, tak je samozrejme, ze napriek vsetkym investiciam, ktore centrum pezinka premenili na obrovske parkovisko, parkovacie miesta stale chybaju. no a zahradna ulica je posledna, ktora sa da este prerobit na parkovisko s dostupnostou centra.

2. samozrejme, ze je to malo. miestne komunikacie su v katastrofalnom stave nehovoriac o chodnikoch. ale predpokladam, ze kedze komunalne volby su az v roku 2010, pri kratkej pamati pezincanov primator radsej daco v roku 2009 usetri a najvacsia slava bude v lete 2010. tak to bolo aj v predchadzajucom volebnom obdobi a odskusanu strategiu primator zopakuje.