Stránka 142 z 168

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 10. Júl 2017 18:05
od ANDi
Ale ved v tom cislovani cestnej siete je teraz taky bordel ze az... Hlavne nech to uz daju do prevadzky a dufat, ze je to poriadne urobene, aby to nebolo treba po mesiaci opravovat ako privadzac pri Zvolenskej Slatine.

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 11. Júl 2017 22:09
od Vlados
Mať osobný odbočovací pruh na ceste I. triedy, veď to nemá ani jeden SK oligarcha :lol:
Sa tam nejaký dunčo priprietol :wink:

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 12. Júl 2017 09:51
od Peťo_PO
Tiež sme boli prekvapený, pôvodne sme si mysleli, že nám hore tým prudkým kopcom buchnú stopku a hotovo :) Ktorú by som najmä v zime na snehu musel nevidieť, aby som vyšiel na cestu. Je to ale odbočka aj k pozemkom Jarkovského a jeho spoločníkov, tak možno si to oni vybavili.
A dunčo sa volá Gina :wink:

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 12. Júl 2017 09:53
od pedro
..návrh usporiadania cestnej siete tu :arrow: gallery/image_page.php?album_id=46&image_id=37509

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 12. Júl 2017 15:19
od Tomas PO
Vlados napísal:Mať osobný odbočovací pruh na ceste I. triedy, veď to nemá ani jeden SK oligarcha :lol:
Sa tam nejaký dunčo priprietol :wink:

tak to teda hej, dalsie specifikum presova - pri zjazde z dialnice odbocovaci pruh k jednemu domu...
ako najvacsi problem vidim to, ze dochadza k zhorseniu situacie z pred vystavby D, namiesto zlepsenia. tato ulica mala kedysi MPR 80. teraz bude mat zjazd z dialnice 50 (a nic nenasvedcuje tomu, ze za odb. pruhom pribudne znacka zvysujuca MPR.
z fotografii je ale zrejme, ze 50ka je opravnena, nakolko z laveho pruhu (z I/18) sa neda bezpecne pri 70ke odbocit k danemu domu. resenim by bolo odbocovaci pruh zapocat az o par desiatok metrov neskor a od neho vybudovat kusok prijazdovej komunikacie spat k domu. v ramci takejto mega MUK sa to mohlo zvladnut.

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 12. Júl 2017 15:24
od Tomas PO
pedro napísal:..návrh usporiadania cestnej siete tu :arrow: gallery/image_page.php?album_id=46&image_id=37509

tak predsa len sa kompetentni zamysleli. uz len jednu vec pri pohlade na mapu nechapem, preco I/20 nejde po Kosicka-Masarykova-Kuzmanyho-Rusinska-AGS a III/3450 a III/3440 nie su spojene ce Safarikova-Holleho-Lesik Delostrelcov-Vychodna-Solivarska.
V podstate stacilo len Vychodnu zaradit do trojky a naopak, paralenu 4prudovu Masarykovu ako jednotku.

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 12. Júl 2017 15:39
od Tomas PO
Plany na elementarnu dostavbu klucovych krizovatiek, ci dokonca rozsirenia nosnych ciest sa zacinaju pomaly ale isto blizit k svojej realizacii.

1, reko OM-Levocska - zatial pozastavene, ale projektovo spracovane, chyba financovanie. v lete by vsak mala zacat prekladka trolejoveho vedenia, co je samostatna stavba.
2, reko Solivarska/Vychodna - planovany KO, vyhlasene VO na stavbu
3, reko ulice Solivarska - zaciatok uzemneho konania: http://egov.presov.sk/FileOutputHttpHan ... sKJw%3d%3d
planom je rozsirenie na 2+2, prebududovanie zastavkovych nik, odbocenie do Tesca a priem. parku (Lear) - potencialna CSS, dobudovanie chodnikov (na jednej strane neexistuje, na druhej strane je od 80tych rokov provizorny panelovy, na nevysporiadanych pozemkoch + vybudovanie noveho cyklistickeho chodniku. Ci bude sucastou stavby aj planovana reko krizovatky AGS-Solivarska-Svabska nie je jasne, ale hovori sa o novej vetvy, resp. obnoveni vjazdu na MK ulica Lesnicka/Podjavorinskej. To zrejme umozni len kruhac.
4, reko krizovatky Rusinska-AGS (vsetko pripravene, chyba financovanie)
5, reko krizovatky Pod Taborom-Jurkovicova-AGS (vydane uzemko: http://egov.presov.sk/FileOutputHttpHan ... b4YQ%3d%3d )

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 12. Júl 2017 15:51
od caki
Tomas PO napísal:tak predsa len sa kompetentni zamysleli. uz len jednu vec pri pohlade na mapu nechapem, preco I/20 nejde po Kosicka-Masarykova-Kuzmanyho-Rusinska-AGS a III/3450 a III/3440 nie su spojene ce Safarikova-Holleho-Lesik Delostrelcov-Vychodna-Solivarska.
V podstate stacilo len Vychodnu zaradit do trojky a naopak, paralenu 4prudovu Masarykovu ako jednotku.

nedojde aj k zmene hlavnej a vedlajsej cesty na Rusinskej / Kuzmanyho / Vychodnej ? Kedze to bude I/20 a tym padom hlavny tah by mal byt Rusinska - Vychodna. Podobne by sa dalo uvazovat aj o AGS / Rusinska.

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 12. Júl 2017 17:54
od Peťo_PO
Tomas PO napísal:
Vlados napísal:Mať osobný odbočovací pruh na ceste I. triedy, veď to nemá ani jeden SK oligarcha :lol:
Sa tam nejaký dunčo priprietol :wink:

tak to teda hej, dalsie specifikum presova - pri zjazde z dialnice odbocovaci pruh k jednemu domu...
ako najvacsi problem vidim to, ze dochadza k zhorseniu situacie z pred vystavby D, namiesto zlepsenia. tato ulica mala kedysi MPR 80. teraz bude mat zjazd z dialnice 50 (a nic nenasvedcuje tomu, ze za odb. pruhom pribudne znacka zvysujuca MPR.
z fotografii je ale zrejme, ze 50ka je opravnena, nakolko z laveho pruhu (z I/18) sa neda bezpecne pri 70ke odbocit k danemu domu. resenim by bolo odbocovaci pruh zapocat az o par desiatok metrov neskor a od neho vybudovat kusok prijazdovej komunikacie spat k domu. v ramci takejto mega MUK sa to mohlo zvladnut.


Lenže 80tka aj predtým začínala až za odbočkou k domu, takže keby teraz dali za pripájacím pruhom 70tku, bolo by to analogické riešenie a tomu nič nebráni. A nejakú cestu k domu mať musíme...

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 12. Júl 2017 21:07
od Tomas PO
caki napísal:
Tomas PO napísal:tak predsa len sa kompetentni zamysleli. uz len jednu vec pri pohlade na mapu nechapem, preco I/20 nejde po Kosicka-Masarykova-Kuzmanyho-Rusinska-AGS a III/3450 a III/3440 nie su spojene ce Safarikova-Holleho-Lesik Delostrelcov-Vychodna-Solivarska.
V podstate stacilo len Vychodnu zaradit do trojky a naopak, paralenu 4prudovu Masarykovu ako jednotku.

nedojde aj k zmene hlavnej a vedlajsej cesty na Rusinskej / Kuzmanyho / Vychodnej ? Kedze to bude I/20 a tym padom hlavny tah by mal byt Rusinska - Vychodna. Podobne by sa dalo uvazovat aj o AGS / Rusinska.

tazko povedat. info z priameho zdroja hovori, zatial sa v meste, co sa tyka zmeny tokov dopravy, nic nedeje, lebo NK este otvorena nie je. po otvoreni sa zase bude cakat na september, nakolko na zaklade prazdninovej premavky sa zmeny neprejavia naplno. takze prve zbery dat/scitania pre zmenu signalnych planov na CSS bude mesto robit az v septembri. ich nasledna analyza a nastavenie signalov sa teda da ocakavat najskor oktobri/novembri. co sa zmeny hlavnych ciest na jednotkach tyka, to ma v kompetencii SSC a bohvie, ci ich to zaujima. mesto sa ale angazuje na svojich MK, a prioritizuje MHD. t.j. krizovatka masarykova/skultetyho/kuzmanyho by mala byt hlavnou v smere centrum-zel. stanica. takisto by pre mesto/MHD bolo lepsie, ak by AGS/Rusinska ostala hlavnou tak, ako je. Rusinska/Kuzmanyho by pre MHD bola lepsia tiez v tomto, cize nie ako doteraz lesik delostrelcov-vychodna, ani tebou navrhovana rusinska-vychodna, ale rusinska-kuzmanyho. uvidime.

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 12. Júl 2017 21:15
od Tomas PO
Peťo_PO napísal:Lenže 80tka aj predtým začínala až za odbočkou k domu, takže keby teraz dali za pripájacím pruhom 70tku, bolo by to analogické riešenie a tomu nič nebráni. A nejakú cestu k domu mať musíme...

no, jazdil som tadial hoodne pred rekonstrukciou a som presvedceny, ze prva znacka bola na vstupe do mesta, pri znacke obec a druha hned za krizovatkou vydumanec. urcite tam nebola 'policajna pasca'. stale a schadzalo do PO na neutral bez brzdenia a nasledneho zrychlovania

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 12. Júl 2017 21:18
od Tomas PO
takze ersek zajtra (stvrtok) o 14:00 basavel, v casti pri KO. otvorenie pre verejnost podla poslednych sprav v sobotu nadranom o 05:00

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 12. Júl 2017 21:31
od jarino
Tomas PO napísal:4, reko krizovatky Rusinska-AGS (vsetko pripravene, chyba financovanie)

Tendruje sa. Cena je 1,083 mil. eur. Doba trvania 270 dní. Financované z OPII, prioritná os 6 Cestná infraštruktúra. Predkladanie ponúk 25.7.2017.

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 12. Júl 2017 23:16
od Vlados
Peťo_PO napísal:A nejakú cestu k domu mať musíme...

Určite áno. To že máme niečo tak neuveriteľné považujte ako náplasť za minulé roky.

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 13. Júl 2017 08:39
od velvet

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 13. Júl 2017 10:40
od Vlados
evidentne kompetentné osoby boli kúpené a keby náhodou sa stala dopravná situácia v Prešove neúnosná tak im NDS postaví tunelový komplex ako majú v Prahe :D

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 13. Júl 2017 16:45
od i15
v článku pekný záber na križovatku ZVL http://presov.korzar.sme.sk/c/20603053/ ... orili.html

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 13. Júl 2017 17:31
od caki

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 13. Júl 2017 17:42
od Vlados
tentokrát sa ukázalo v plnej kráse, že politikom nejde o riešenie dopravy ale len o polepávanie kameňov a strihanie pások. Prešovčania mali ste dnes vyzariť do ulíc a blokovať dopravu... nič lepšie ako na uporoznenie médií ste nemohli za posledných 20 rokov spraviť.

z tých fotiek jednoznačne vidno, že most ponad kruhový objazd je krasí o 4 piliere, t.j. potichu došlo ku optimalizácii, ale určite to nemal vplyv na zníženie ceny.
na fotke vidno ako nová budova bráni lepšiemu pripojeniu z novej cesty. Prešov má svojich arogantných podnikateľov a ich kumpánov na strane mesta.

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 14. Júl 2017 08:05
od svaco
Jeden problém NK vidím aj v tom, že smer Stará Ľubovňa je vedený od kruháča rovnako ako smer na PP. Tým pádom sa ešte viac zahltí križovatka pri Kauflande (pozdravujem ľudí bývajúcich v okolí a prajem dobré nervy na najbližšie 4 roky kým neotvoria D1 PO - Zap - Juh). Teda predpokladám, že tento smer budú viesť na Levočskú a potom hore na hlavnú križovatku s odbočením doľava. Ak to bude takto, tak budú musieť niečo urobiť aj s intervalmi na zelenú pre tento smer, pretože momentálne je tam veľmi krátky interval a budú sa množiť kolóny. Opäť sa teda kamióny privedú k centru resp.k MPR len nie zhora ako doteraz, ale pre zmenu zdola (pripadá mi to ako systém pokus - omyl).

Nie som dopravný analytik, ale toto riešenie mi príde nie práve najlepšie. Veď nech sa vyjadria aj iní, čo si o tomto myslia.

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 14. Júl 2017 12:51
od ondrejko_t
tiez som sa pozastavil nad tou znackou.
koniec koncov to ale nemusi byt vobec na skodu. ak sa "len" rozdeli tranzit na novu a staru cestu (stari soferi zo zvyku, novi podla znacky), tak by to mohlo pomoct napr. krizovatke pri tescu a ak upravia intervaly pri kaufe a pri hoteli saris, tak by sa to mohlo zrychlit v oboch smeroch. noo, uvidime.

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 14. Júl 2017 20:37
od palo152
Mate aj nejake nove info ohladom dokoncenia vyjazdu na dialnici smer PP a odstranenie semaforu?

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 15. Júl 2017 11:53
od aquila
caki napísal:este krajsie fotky zhora tu:
http://www.presov.sk/oznamy/zajtra-o-siedmej.html


Mozno mi to ludia z presova vysvetlia, ale preco sa preboha robil nakladny podjazd pod zeleznicou a kosickou , ked kosicka sa aj tak mohla prelozit lubovolne a nadjazd nabreznej nad zeleznicou aj torysou by bol lacnejsi a urcote by ho nevytapalo pri dazdoch...

A ked na to pozeram , fakt by sa tu uzivil turbokruhac...

Nicmenej je vidno ze to je stary projekt, na cyklistov sa uplne kaslalo...

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 15. Júl 2017 12:33
od Tomas PO
Vlados napísal:tentokrát sa ukázalo v plnej kráse, že politikom nejde o riešenie dopravy ale len o polepávanie kameňov a strihanie pások. Prešovčania mali ste dnes vyzariť do ulíc a blokovať dopravu... nič lepšie ako na uporoznenie médií ste nemohli za posledných 20 rokov spraviť.

z tých fotiek jednoznačne vidno, že most ponad kruhový objazd je krasí o 4 piliere, t.j. potichu došlo ku optimalizácii, ale určite to nemal vplyv na zníženie ceny.
na fotke vidno ako nová budova bráni lepšiemu pripojeniu z novej cesty. Prešov má svojich arogantných podnikateľov a ich kumpánov na strane mesta.


na ktorej strane chybaju piliere?

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 15. Júl 2017 12:37
od Tomas PO
aquila napísal:
caki napísal:este krajsie fotky zhora tu:
http://www.presov.sk/oznamy/zajtra-o-siedmej.html


Mozno mi to ludia z presova vysvetlia, ale preco sa preboha robil nakladny podjazd pod zeleznicou a kosickou , ked kosicka sa aj tak mohla prelozit lubovolne a nadjazd nabreznej nad zeleznicou aj torysou by bol lacnejsi a urcote by ho nevytapalo pri dazdoch...

A ked na to pozeram , fakt by sa tu uzivil turbokruhac...

Nicmenej je vidno ze to je stary projekt, na cyklistov sa uplne kaslalo...

odpoved na tvoju otazku je jendoznacne - stary pojekt. ved je zo 70tych rokov.
ideal by bol smer z ke viest nie na KO ale samostatnym nadjazdom prekonat nadjazd smer centrum, hoc aj jednoprofilovo a nasledne prekonat zel. trat a rieku. alebo utopia - koordinacia so zsr. resp. ak uz sa robila prelozka, ktoru financovalo ssc, tak ju urobit uz ako koridorizaciu, cize zdvihnut trat vyssie a preklenut urovnove priecestie pri haniske. a NK by isla popod trat.