Moderátor: Moderátori
aquila napísal:I/11 Čadca - obchvat, preložka v rokoch 2008 az 2010 za 258 mil skk
Andrej napísal:Dialniciar napísal:Tieto financie by som ja skôr dal na opravy ciest v regióne Kysúc.
Ktore, ked je tu uz väcsina opravena? Radsej na opravy ciest v okoli PB
Andrej napísal:Dialniciar napísal:Tieto financie by som ja skôr dal na opravy ciest v regióne Kysúc.
Ktore, ked je tu uz väcsina opravena? Radsej na opravy ciest v okoli PB
Andrej napísal:Dialniciar napísal:Väčšina je presne 67%, ale prečo nemať 90%
Lebo zvysok z tych 67% je uz pomerne kvalitny. Radsej nech sa peniaze presunu do inej oblasti, kde to nie je ani tych 40%
Dialniciar napísal:Andrej napísal:Dialniciar napísal:Väčšina je presne 67%, ale prečo nemať 90%
Lebo zvysok z tych 67% je uz pomerne kvalitny. Radsej nech sa peniaze presunu do inej oblasti, kde to nie je ani tych 40%
Nie Andrej, nemáš pravdu. Každý región by mal dostať financie. Vždy je čo riešiť, ak je 1/3 ciest v zlom stave, tak treba ich opraviť. Okrem toho, opravy boli v r. 2005, čo znamená, že už 1/3 času povrchu životnosti je preč a bude treba znovu investovať do opráv r. 2012-2013. A čo takto riešiť vegetáciu - orezávať stromy ? Doplniť VDZ a ZDZ. Takže ja sa tu proste s tebou nezhodnem. Z hľadiska odborného, pretože ani ja, ani ty, tam nebývame.
niki napísal:Dialniciar napísal:Andrej napísal:Dialniciar napísal:Väčšina je presne 67%, ale prečo nemať 90%
Lebo zvysok z tych 67% je uz pomerne kvalitny. Radsej nech sa peniaze presunu do inej oblasti, kde to nie je ani tych 40%
Nie Andrej, nemáš pravdu. Každý región by mal dostať financie. Vždy je čo riešiť, ak je 1/3 ciest v zlom stave, tak treba ich opraviť. Okrem toho, opravy boli v r. 2005, čo znamená, že už 1/3 času povrchu životnosti je preč a bude treba znovu investovať do opráv r. 2012-2013. A čo takto riešiť vegetáciu - orezávať stromy ? Doplniť VDZ a ZDZ. Takže ja sa tu proste s tebou nezhodnem. Z hľadiska odborného, pretože ani ja, ani ty, tam nebývame.
ja som tam kazdy den a viem vam presne povedat info o cestach na Hornych Kysuciach, poznam kazdu dieru, kedze zboznujem bicyklovanie
niki napísal:Andrej napísal:Dialniciar napísal:Tieto financie by som ja skôr dal na opravy ciest v regióne Kysúc.
Ktore, ked je tu uz väcsina opravena? Radsej na opravy ciest v okoli PB
ty si sa zblaznil isiel si niekedy CA-Makov kadial denne jazdia kamiony a cesta je komplet rozkopana kvoli kanalizacii a po plyne?
niki napísal:momentalne prebieha akcia z EU fondov v katastri mesta Turzovka odkanalizovanie Hornych Kysuc - takze useky Vysoka n. Kysucou - Turzovka a Klokocov - Turzovka vedu iba v jednom pruhu a miestami a vytvaraju kolony, usek CA-Makov je okrem kratkeho useku asi 150-200 m noveho koberca v Podvysokej sama diera - stredom jedneho pruhu je 20 cm pas zaasfaltovany po plyne, udrzba po zime - zaplatanie 3-5 cm hlbokych dier
celkovy stav cesty CA-Makov - sama zakruta, 60 km/h (jedna zliata dedina), vsade hrbole po zaplatach, ktore dalsiu zimu pluh znova vyryje, takze sa kazdu jar opravuju tie iste miesta (znacne financie)
riesenie - komplet novy kvalitny!!! koberec - usetria sa peniaze na kazdorocne platanie
Andrej napísal:niki napísal:Andrej napísal:Dialniciar napísal:Tieto financie by som ja skôr dal na opravy ciest v regióne Kysúc.
Ktore, ked je tu uz väcsina opravena? Radsej na opravy ciest v okoli PB
ty si sa zblaznil isiel si niekedy CA-Makov kadial denne jazdia kamiony a cesta je komplet rozkopana kvoli kanalizacii a po plyne?
Ale no, nemusite ma tu hned ukamenovat, nemyslel som uplne zastavit opravy ciest v tomto regione . Len sa mi zda, ze situacia na cestach II. a III. triedy je trochu horsia v okoli PB, nic ine
Po ceste CA-Makov som isiel naposledy minuly rok (mimochodom tiez na bicykli ), takze o tej rozkopavke som nevedel
Dialniciar napísal:- miešaš ale regióny, dokonca miešaš kraje a to sa pri údržbe ciest nerobí
Dialniciar napísal:- sú horšie cesty v BB kraji, než v PB Idea
Dialniciar napísal:niki napísal:momentalne prebieha akcia z EU fondov v katastri mesta Turzovka odkanalizovanie Hornych Kysuc - takze useky Vysoka n. Kysucou - Turzovka a Klokocov - Turzovka vedu iba v jednom pruhu a miestami a vytvaraju kolony, usek CA-Makov je okrem kratkeho useku asi 150-200 m noveho koberca v Podvysokej sama diera - stredom jedneho pruhu je 20 cm pas zaasfaltovany po plyne, udrzba po zime - zaplatanie 3-5 cm hlbokych dier
celkovy stav cesty CA-Makov - sama zakruta, 60 km/h (jedna zliata dedina), vsade hrbole po zaplatach, ktore dalsiu zimu pluh znova vyryje, takze sa kazdu jar opravuju tie iste miesta (znacne financie)
riesenie - komplet novy kvalitny!!! koberec - usetria sa peniaze na kazdorocne platanie
Nový koberec sa spraví až po dokončení stavebných prác súviasiacih s výstavbou kanalizácie a vodovodov. A to, že sa pláta, to preto, že plátanie cesty je 20x lacnejšie na každom km ako nový povrch.
Pluh nevyryje opravený výtlk. Ten sa sám rozpadne počas pôsobenia chladu, tepla a následnej použitej soli na ceste. Ale samotný pluh má na spodu silnú gumu, aby sa zabránilo iskreniu a poškodeniu cesty a pluhu samotného. Okrem toho - nikdy sa neodstráni sneh na 100%. Takže pluh ani do styku s celou cestou nepríde, stane sa tak len pri vyjazdených koľajách. (pracoval som v tom)
niki napísal:tak preco su potom na snehových kopách aj kusky asfaltu, zeby boli vytrhnute aj s ladom pri rozhrnani
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 28 hostí.