Re: Mesto Senica (+plánovaný obchvat)
Odoslané: 25. Jún 2011 21:01
Komunikácia od Senice po Kunov, vrátane sa opravila minulé roky od križovatky s MsÚ súvisle až po Kunov, na dvakrát.
Ak myslíte komunikáciu II. triedy, preložka (od KO na severnom vstupe I/51 po Kunov od konca Senice po križovatku pri záhradkárskej osade, projektovo sa pripravuje tento úsek, zodpovedným je TTSK, nie mesto Senica.
Na tom kratučkom úseku sú tri nevyhovujúce miesta: dve zákruty a vstup do Kunova, kde je mimoriadne zúžený vjazd. Neopravoval sa povrch, pretože celý úsek sa prestavia: "vyrvoná", no na to bude potrebné investovať väčšie peniaze, vzhľadom na terén: zárubné a oporné múry pozdĺž strany s poľom a ochranné opatrenia pozdĺž strany s cyklocestou a potokom, keďže tento inkriminovaný úsek je pravidelne pod vodou.
Vaše mesto pritom plánuje potiahnuť súvislú výstavbu pri tejto komunikácii. Všetko ale záleží od finančnej situácie samospráv a vysporiadania pozemkov pod komunikáciou.
Viete, nedá sa za 4 roky ani za 10 rokov riešiť všetko naraz. TTSK zdedil cesty II. a III. triedy v katastrofálnom stave, z 1500 km bolo 1100 km na tom tak že žiadali opravu. Od roku 2006 sa opravilo necelých 900 km. Väčšie prestavby a nová výstavba sa realizujú len opatrne, vzhľadom na finančnú náročnosť. Ak by nebola kríza, betónka v Smoleniciach bola opravená. Takto sa škrtlo viacej vecí, na Záhorí okrem Senice sa dodnes nepostavil ani KO v centrálnej časti mesta Šaštín-Stráže.
Ak myslíte komunikáciu II. triedy, preložka (od KO na severnom vstupe I/51 po Kunov od konca Senice po križovatku pri záhradkárskej osade, projektovo sa pripravuje tento úsek, zodpovedným je TTSK, nie mesto Senica.
Na tom kratučkom úseku sú tri nevyhovujúce miesta: dve zákruty a vstup do Kunova, kde je mimoriadne zúžený vjazd. Neopravoval sa povrch, pretože celý úsek sa prestavia: "vyrvoná", no na to bude potrebné investovať väčšie peniaze, vzhľadom na terén: zárubné a oporné múry pozdĺž strany s poľom a ochranné opatrenia pozdĺž strany s cyklocestou a potokom, keďže tento inkriminovaný úsek je pravidelne pod vodou.
Vaše mesto pritom plánuje potiahnuť súvislú výstavbu pri tejto komunikácii. Všetko ale záleží od finančnej situácie samospráv a vysporiadania pozemkov pod komunikáciou.
Viete, nedá sa za 4 roky ani za 10 rokov riešiť všetko naraz. TTSK zdedil cesty II. a III. triedy v katastrofálnom stave, z 1500 km bolo 1100 km na tom tak že žiadali opravu. Od roku 2006 sa opravilo necelých 900 km. Väčšie prestavby a nová výstavba sa realizujú len opatrne, vzhľadom na finančnú náročnosť. Ak by nebola kríza, betónka v Smoleniciach bola opravená. Takto sa škrtlo viacej vecí, na Záhorí okrem Senice sa dodnes nepostavil ani KO v centrálnej časti mesta Šaštín-Stráže.