Stránka 4 z 7
Odoslané:
06. Mar 2007 14:22
od aquila
hm, to som predtym nezaregistroval, ale tak sa to stalo aspon absolutna priorita
Odoslané:
07. Mar 2007 13:31
od Dialniciar
aquila napísal:hm, to som predtym nezaregistroval, ale tak sa to stalo aspon absolutna priorita
Určite je lepšie dostavať obchvat TO, ako premenovať bez stavebných úprav cestu II. triedy na cestu I. triedy alebo nestavať D1 v smere na Spiš rýchlejším tempom.
Odoslané:
22. Mar 2007 11:52
od Dialniciar
Nitru a Topoľčany spojí tento rok štúdia cesty
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=6612
Odoslané:
07. Apr 2007 13:34
od Dialniciar
TO: Parkovať vraj vodiči môžu, ale nie v zákaze státia
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=6791
Odoslané:
17. Aug 2007 08:51
od pablito
Mate niekto nejake info ohladne obchvatu Topolcian?
Nemalo sa to uz nahodou stavat?
Vdaka
Mesto Topoľčany
Odoslané:
01. Nov 2007 20:29
od Dialniciar
Stav z r. 2006: Cez mesto prechádza železničná trať Nové Zámky - Prievidza a štátne cesty I/64. Nové Zámky - Prievidza a II/ 499 Topoľčany - Hlohovec. V roku 1994 bola ukončená 1. etapa obchvatu mesta, čím bola čiastočne odklonená cesta I/64, nevyriešila sa však základná požiadavka vylúčiť z mesta tranzitnú dopravu. I naďalej sa v centre mesta križujú štátne cesty I/64 a II/499, čo zaťažuje samotné centrum ako i obytné zóny nadmerným hlukom. Územný plán veľkého územné celku Nitra obsahuje tiež požiadavku na vybudovanie prepojenia štátnych ciest II/499 a I/64 v úseku Nemčice - Chrabrany, ktoré by spolu s ukončením 2. etapy preložky cesty I/64 zabezpečilo úplne vylúčenie tranzitnej dopravy z centra mesta. V správe mesta je 63,0 km mestských komunikácií, väčšina z nich v nevyhovujúcom technickom stave.
Plán hospodárskeho a socálneho rozvoja mesta Topoľčany na roky 2007 - 2013
http://www.topolcany.sk/download_file_f.php?id=17792
Mesto Topoľčany inak získalo v r. 2006 takmer 193 mil. SKK z predaja akcií miestneho pivovaru.
Odoslané:
30. Jan 2008 11:10
od Dialniciar
Rozpočet Topoľčian sa zvýšil o 114 miliónov
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=9205
Naviac teda aj na cesty a to 10% z tejto sumy.
Odoslané:
04. Feb 2008 12:35
od pablito
Tak konecne sa to zacina hybat...
Preložka cesty I/64 v Topoľčanoch za 268,5 mil. Sk
Slovenská správa ciest uzatvorila druhú zmluvu o realizácii stavby, vrátane rekonštrukcie inžinierskych sietí s firmou Cesty Nitra.
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=9232
http://ted.europa.eu/Exec?DataFlow=N_li ... ame=TED_SK
Odoslané:
04. Feb 2008 17:17
od Thomas
Předpokládám, že to naváže na začatý obchvat z jihu; je k tomu někde mapa?
Odoslané:
11. Feb 2008 23:45
od Dialniciar
Zaujímavé je, že v r. 2006 sa predpokladali náklady cez 400 mil. SKK.
http://www.telecom.gov.sk/pk/061238/vlastnymat.rtf .
Odoslané:
15. Júl 2008 08:54
od Lionheart
Ide o spomínanú R8 alebo to budú iba preložky a cesty I.triedy?
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=10536
Stačilo by 8,5 mld Sk na R8 v trase PD-TO-NR ...?
Odoslané:
15. Júl 2008 09:32
od aquila
co uz no, robo si urobil pomnik.. zadefinoval R8, ktora sa nebude stavat aspon dalsich 20-30 rokov ..
Odoslané:
15. Júl 2008 09:45
od Lionheart
Zajtra sa mozno dozvieme viac po rokovani vlady ... uvidime co poschvaluju ...
Odoslané:
15. Júl 2008 09:47
od aquila
vela .. vid vyjazdy na horehroni a na vychode a na juhu slovenska .. slubili vela, doteraz neurobili ani makke f ..
Odoslané:
15. Júl 2008 09:50
od i15
Nitra - Topolcany... preco nie? Ved je tam dedina za dedinou. Skor sa divim, ze tam doteraz nikto nenaplanoval RC
Odoslané:
15. Júl 2008 09:53
od Lionheart
i15 napísal:Nitra - Topolcany... preco nie? Ved je tam dedina za dedinou. Skor sa divim, ze tam doteraz nikto nenaplanoval RC
To je v poriadku ... ale otazka je ci to ma byt cesta I.triedy alebo RC (aj ked mozno najprv iba v polprofile). Druha otazka je, ci na to Slovensko ma peniaze. Priorita by mala byt D1 a R1! ...na to ako napisal aquila asi dlho nebudu peniaze ... iba zeby najvyssi buchol po stole
Odoslané:
15. Júl 2008 09:57
od i15
8.5mld je menej ako polovica ceny useku Visnove - Dubna Skala
Odoslané:
15. Júl 2008 10:05
od Lionheart
to je pravda ale tomu tunelu sa nevhneme a ja uz mam teraz nazor ze cim skor ho zacnu stavat tym lepsie ... to ale neznamena ze som proti ceste NR-TO-PD. upozornujem ze zatial ani nevieme ci to bude RC alebo nie
Odoslané:
15. Júl 2008 10:15
od aquila
i15 to je sice pravda .. su aj lacnejsie useky .. ale zhodou okolnosti tam je aj napriek dedinam dost pohoda chodit .. plus mas tam vlastne dve paralerne cesty .. len sme zase u pointy, ze sa planuje a nic nestavia ..
osobne je podla mna R4 alebo R7 radovo dolezitejsia .. ale to sme OT
Odoslané:
15. Júl 2008 10:20
od Lionheart
ta paralelna cesta je pohodlnejsia miestni ju myslim volaju "cesta popod horu" a ide okolo oponic a dalej na solcany. je tam neporovnatelne menej dedin...
Odoslané:
15. Júl 2008 11:27
od devil
a co tak urobit vymenu, cestu "popod horu" opravit, preklasifikovat na I. tr. a naopak.
Odoslané:
15. Júl 2008 16:51
od Andrej
to by musela prejst rozsiahlou rekonstrukciou. Jej vyskove a smerove parametre by neboli vhodne pre cestu I. triedy.
Odoslané:
16. Júl 2008 09:59
od mel
vsak ked aj bude R8 tak podla mna pojde trasou pod horou ... ja som kedysi chodieval casto do partizanskeho a teda pod horou poznam ... je to casovo aj psychicky lepsia cesta, kedze hlavna ide cez obce, ktore zacinaju na tej istej tabuli ako konci predchadzajuca ...
Odoslané:
16. Júl 2008 10:05
od aquila
R8 pojde zrejme medzi nimi ..
vid tato mapa, kde vlastne je zakreslana ...
http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=3256
Odoslané:
16. Júl 2008 12:42
od Lionheart
takze 65 km od NR cez To po obec Hradište pri Partizánskom ... za 8,5 mld Sk ... to je v priemere 130,7 Sk/km to sa mi zda neuveritelne malo ...
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=10555