Budovanie mosta cez Dunaj v Komárne
Odoslané: 01. Okt 2019 11:31
28. septembra 2019. Privarený už „piaty“ diel mostovky (myslené: od pylóna smerom k náprotivnému brehu). Na jeho konci sú privarené „ukotvovače“ (mohol by niekto spresniť/opraviť tento názov, vďaka) nosných káblov:
••• ← 25. sept. 2019 bol ešte upravovaný dole na člne.
•
25. septembra 2019 bola „medzera“ približne 200 m.
Od 28. septembra 2019 bola „medzera“ o kúsoček užšia.
•
28. septembra 2019 – terajší vrchol pylóna. V škáre montážnej plošinky (veľmi slabo) vidno dve tretie ľavé horné ukotvenia (3).
•
28. septembra 2019 - pripravené tretie dva páry káblov na namontovanie.
•
Včera (30. sept.) upevnili prvý nosný kábel z tretieho ľavobrežného páru. Pre silný nárazový (vtedy 72 km/h pri zemi; max. o 14. hod. 78 km/h pri zemi — v tej výške možno okolo 100 km/h) a búrlivý vietor (vtedy 53 km/h vo výške 100 m [34 km/h vo výške 10 m]; max. o 15. hod. 60 km/h vo výške 100 m [42 km/h vo výške 10 m]) viac nevedeli. Plno rozvírenej ornice a piesku:
1128
••• ← 25. sept. 2019 bol ešte upravovaný dole na člne.
•
25. septembra 2019 bola „medzera“ približne 200 m.
Od 28. septembra 2019 bola „medzera“ o kúsoček užšia.
•
28. septembra 2019 – terajší vrchol pylóna. V škáre montážnej plošinky (veľmi slabo) vidno dve tretie ľavé horné ukotvenia (3).
•
28. septembra 2019 - pripravené tretie dva páry káblov na namontovanie.
•
Včera (30. sept.) upevnili prvý nosný kábel z tretieho ľavobrežného páru. Pre silný nárazový (vtedy 72 km/h pri zemi; max. o 14. hod. 78 km/h pri zemi — v tej výške možno okolo 100 km/h) a búrlivý vietor (vtedy 53 km/h vo výške 100 m [34 km/h vo výške 10 m]; max. o 15. hod. 60 km/h vo výške 100 m [42 km/h vo výške 10 m]) viac nevedeli. Plno rozvírenej ornice a piesku:
1128