Moderátor: Moderátori
Jarda napísal:I/18 mezi ZA a RK není parametrově až tak špatná, ale nedá se rozšířit a už teď je dost přetížená.
Jarda napísal:Většina silnic 1. třídy je podle mého parametrově horších než I/18 mezi ZA a RK.
Mám za to, že šířka alespoň 9,5 m tam v celém úseku je.
Lenny napísal:Jarda napísal:Většina silnic 1. třídy je podle mého parametrově horších než I/18 mezi ZA a RK.
Toto je při nejmenším diskutabilní.Mám za to, že šířka alespoň 9,5 m tam v celém úseku je.
Myslíš šířku vozovky, či šířku silničního tělesa. I toto je diskutabilní, bo některé průtahy obcí nebudou alespoň v kategorii S 9,5 či S 11,5.
Jarda napísal:Lenny napísal:Jarda napísal:Většina silnic 1. třídy je podle mého parametrově horších než I/18 mezi ZA a RK.
Toto je při nejmenším diskutabilní.Mám za to, že šířka alespoň 9,5 m tam v celém úseku je.
Myslíš šířku vozovky, či šířku silničního tělesa. I toto je diskutabilní, bo některé průtahy obcí nebudou alespoň v kategorii S 9,5 či S 11,5.
Už jsem tudy dlouho nejel, takže si nejsem schopen vybavit detaily. K tomu by se mohli nejlépe vyjádřit na fóru přítomní příslušníci "vyvoleného národa Povážského".
Dy napísal:Nemyslím si, že je potrebné takto rozdeľovať obyvateľov SR.
Mňa ako Žilinčana hnevá, že SR musí stále podporovať také regióny ako Rimavská Sobota alebo Rožňava, tam kde nejdú investori 15 rokov a keď tam nepôjdu ani ďalších 20 rokov, tak nebude o diaľniciach, ale o nekvalifikovanej pracovnej sile. SR podporuje tieto regióny sociálne, vyspelé infraštruktúrou, tak to bolo a bude a je na regiónoch a ľuďoch v nich, aby s tým niečo spravili - EÚ tu je.
Koksolam napísal:Dy napísal:Nemyslím si, že je potrebné takto rozdeľovať obyvateľov SR.
Mňa ako Žilinčana hnevá, že SR musí stále podporovať také regióny ako Rimavská Sobota alebo Rožňava, tam kde nejdú investori 15 rokov a keď tam nepôjdu ani ďalších 20 rokov, tak nebude o diaľniciach, ale o nekvalifikovanej pracovnej sile. SR podporuje tieto regióny sociálne, vyspelé infraštruktúrou, tak to bolo a bude a je na regiónoch a ľuďoch v nich, aby s tým niečo spravili - EÚ tu je.
Trosku fuj, to ma zarazilo, to o kvalifikovanej pracovnej sile. Definovat vyspely a menej vyspely, dost krute, nie som odtial ale od tohoto vyroku by som sa distancoval
Dialniciar napísal:Cesta I. triedy je cesta, ktorá má význam najmä pre medzinárodnú a celoštátnu dopravu a označuje sa dvojmiestnym číslom.
Nevedko napísal:Dialniciar napísal:Cesta I. triedy je cesta, ktorá má význam najmä pre medzinárodnú a celoštátnu dopravu a označuje sa dvojmiestnym číslom.
Ako kazde pravidlo, aj toto ma svoje vynimky. Na Slovensku existuje presne 1 cesta I. tiedy oznacena jednomiestnym cislom: I/2. Vedie z Holica cez Malacky a Bratislavu az na hranice s Madarskom pri Rajke.
Jurislav napísal:Už som sa to niekde raz pýtal, ale prosím Vás, neviete, aké má označenie stará cesta vedľa teraz vystavaného úseku D4
Dialniciar napísal:Trnavský samosprávny kraj: veľké zmeny v cestnej infraštruktúre
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=6175
Toto je v poradí druhý samosprávny kraj, ktorý požaduje zmenu niektorých ciest II. triedy na cesty I. triedy. Prvým bol bratislavský samosprávny kraj.
Andrej napísal:Dialniciar napísal:Trnavský samosprávny kraj: veľké zmeny v cestnej infraštruktúre
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=6175
Toto je v poradí druhý samosprávny kraj, ktorý požaduje zmenu niektorých ciest II. triedy na cesty I. triedy. Prvým bol bratislavský samosprávny kraj.
Spomina sa tam ale iba cesta NR-HC. S cestou SE-MY sa uz nerata so zmenou na cestu I. triedy?
Aj ked zasluzili by si to mozno este niektore cesty, napr. Kuty-Senica.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 64 hostí.