Cesty I. triedy v SR

sekcia venovaná cestnej sieti

Moderátor: Moderátori

Odoslaťod Jurislav » 13. Máj 2007 18:38

Už netreba, už mám.

Dík, Diaľničiar.
Obrázok používateľa
Jurislav
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 2
Založený: 16. Dec 2006 14:15
Bydlisko: I/18 km 353,748; asi 50m odtiaľ

Odoslaťod i15 » 12. Aug 2007 22:02

zoznam ciest 1.triedy s dlzkou a mestami, cez ktore cesta prechadza na wikipedii :arrow:

http://sk.wikipedia.org/wiki/Zoznam_cie ... _Slovensku
Obrázok používateľa
i15
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 827
Založený: 21. Jan 2007 20:49
Bydlisko: vo výslužbe

Odoslaťod Jurislav » 13. Aug 2007 08:03

Je to pekné, ale tu je to aj s rôznymi odbočkami (napr. I/51Z) a aj dĺžka je na metre (ako to merali?)
Obrázok používateľa
Jurislav
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 2
Založený: 16. Dec 2006 14:15
Bydlisko: I/18 km 353,748; asi 50m odtiaľ

Odoslaťod Dialniciar » 07. Sep 2007 15:57

Upozornenie: Na štátnej ceste I/51 bude uzávierka v úseku Senica-Jablonica obojsmerne, na celej dĺžke 10 km. Opravovať sa bude most nachádzajúci sa v obci Jablonica (posledný pred koncom obce v smere na Senicu), ktorý je v havarijnom stave. Obchádzka bude smerovať po trase Prietržka (väčšina ciest sú cesty III. triedy) s celkovou dĺžkou 19 km. :idea:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Dialniciar » 19. Sep 2007 15:20

Na cesty 1. triedy má ísť do roku 2010 takmer 18 miliárd :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=7947
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Dialniciar » 03. Okt 2007 16:09

Na ceste pred Zvolenom budú meniť mostný záver :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=8076
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Dialniciar » 14. Okt 2007 22:24

MDPT neprijalo výhrady krajov k programu ciest prvej triedy :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=8134

Na cesty dá vláda najmä Bystrici a Žiline :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=8138
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Dialniciar » 16. Nov 2007 19:47

V tomto dokumente sú zhrnuté projekty ciest I. triedy do roku 2010 :arrow:

http://www.telecom.gov.sk/pk/071399/vlastnymat.rtf
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Dialniciar » 28. Jan 2008 21:44

V KSK je ešte vyše 97 km ciest I. triedy v nevyhovujúcom stave :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=9185
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Jarda » 28. Jan 2008 23:06

Dialniciar napísal:V KSK je ešte vyše 97 km ciest I. triedy v nevyhovujúcom stave :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=9185


Je to pod 30%, což s přihlédnutím k situaci v ČR nevidím jako nijak katastrofické.
Jarda
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 3
Založený: 24. Mar 2006 11:03
Bydlisko: ČR, Praha

Odoslaťod Dialniciar » 28. Jan 2008 23:12

Jarda napísal:
Dialniciar napísal:V KSK je ešte vyše 97 km ciest I. triedy v nevyhovujúcom stave :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=9185


Je to pod 30%, což s přihlédnutím k situaci v ČR nevidím jako nijak katastrofické.


Akékoľvek číslo nad 20% je neprijateľné. Situácia v regióne V4 je, čo sa týka hlavných ciest (I. trieda) skutočne zúfalá. A to podľa oboch kritérií:

1. Kvantita - je ich málo
2. Kvalita - ich stav je katastrofálny

Nehovoriac o tom, že mnohé z nich nespĺňajú parametre, resp. požadované technické normy. :idea:

Okrem toho, KSK je nad priemerom Slovenska, na Slovensku totiž je v nevyhoujúcom, zlom alebo havarijnom stave 51% ciest I. triedy k 1.1.2007. :idea:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Dialniciar » 11. Feb 2008 21:07

Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Cesta I/64 Nitra - Topoľčany - hranica kraja.

Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Dokumentácia bude riešiť novú polohu cesty I/64 v Nitrianskom kraji v okrese Nitra a Topoľčany obchvatom obytných sídiel, s vybudovaním mimoúrovňových križovatiek s ostatnými cestami, ktorý zabezpečí vyšší jazdný a bezpečný štandard cestnej premávky.

Celková konečná hodnota zmluvy (zmlúv)
Hodnota bez DPH: 1 725 900. Mena: Sk.

Začiatočná predpokladaná celková hodnota zákazky:
Hodnota bez DPH: od 2 600 000 do 3 600 000. Mena: Sk.

Jestvuje predpoklad subdodávok v rámci zmluvy
Áno.
Podiel: 36,45 %.

Stručný opis hodnoty/podielu zákazky s plnením v subdodávateľskom vzťahu:
Dopravno-inžinierska, hluková a emisná štúdia, zámer podľa zák. č. 24/2006 Z. z. archeologický prieskum.

Zdroj: SSC, http://www.ssc.sk/user/view_page.php?pa ... &preview=1
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Dialniciar » 20. Feb 2008 08:56

Rekonštrukcia cesty v okolí Domaše si vyžiada zhruba 120 miliónov Sk :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=9411

*cesta po preklasifikovaní nespĺňa parametre cesty I. triedy
*je v havarijnom stave na niekoľkých km, cesta bola stavaná pred 40 rokmi na nespevnenom podloží
*všetky etapy do r. 2010 budú stáť cez 200 mil. SKK
*hrozí zosun krajníc
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Andrej » 20. Feb 2008 09:05

Skvele, tato cesta si rekonstrukciu zasluzi, konecne sa to neriesi len klasickym opravovanim vytlkov :)
Akurat som z clanku nepochopil, kolko km zahrnaju vsetky etapy?
Andrej
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 608
Založený: 08. Feb 2005 16:57

Odoslaťod Dialniciar » 20. Feb 2008 09:25

Andrej napísal:Skvele, tato cesta si rekonstrukciu zasluzi, konecne sa to neriesi len klasickym opravovanim vytlkov :)
Akurat som z clanku nepochopil, kolko km zahrnaju vsetky etapy?


2 km = 120 mil. SKK
1 km = 50 mil. SKK
? km = 37 mil. SKK

No, moc to nebude. :idea:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod FANUSIK » 20. Feb 2008 20:45

Skusim zalozit anketu ...,,Ktora cesta 1 triedy na Slovensku by potrebovala prejst kompletnou rekonstrukciov ,ale pozor...nie v subeznej trase D1, D2, D3...??
bude dlho trvat kym sa odveziete u nas po kvalitnej ceste 1 triedy aspon 100km...
Obrázok používateľa
FANUSIK
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 297
Založený: 09. Apr 2007 18:32
Bydlisko: PRIEVIDZA

Odoslaťod Dialniciar » 20. Feb 2008 20:56

FANUSIK napísal:Skusim zalozit anketu ...,,Ktora cesta 1 triedy na Slovensku by potrebovala prejst kompletnou rekonstrukciov ,ale pozor...nie v subeznej trase D1, D2, D3...??


I/51 a to bez diskusií
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod FANUSIK » 20. Feb 2008 21:22

SKALICA-SENICA TRNAVA....?? No nechodievam tade ....a intezity ???
bude dlho trvat kym sa odveziete u nas po kvalitnej ceste 1 triedy aspon 100km...
Obrázok používateľa
FANUSIK
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 297
Založený: 09. Apr 2007 18:32
Bydlisko: PRIEVIDZA

Odoslaťod Dialniciar » 20. Feb 2008 21:39

[quote="FANUSIK":36bkhej1]SKALICA-SENICA TRNAVA....?? No nechodievam tade ....a intezity ???[/quote:36bkhej1]

Holíč - Trnava - Hontianske Nemce, cez Skalicu táto cesta ani nejde. :!:

Intenzity sú také, že v mestách Holíč, Senica, Trnava a v obciach Jablonica, Boleráz, Trstín, Šelpice sú intenzity prekročené. Ako to presne vyzerá v druhej polke cesty I/51, neviem.

V úseku Holíč-Jablonica je stav povrchov ciest na 80% nevyhovujúci až havarijný, nakoľko sa dokonca osadili značky upozorňujúce na nerovnosti a vyjazdené koľaje v dĺžkach vždy po 1,5 km opakovane niekoľkokrát za sebou a obojsmerne. Stav podložných vrstiev nevyhovuje.

Cesta od horského priechodu Biela Hora po Trnavu, súvisle na 90% má značne vyjazdené koľaje, pretože cesta je postavená slabom podloží a AB kryt sa viac ako 7 rokov nemenil. Plán je, že 4 km sa vymenia v r. 2008-2009.

Okrem iného je to medzinárodná cesta typu E.

A tá cesta nemôže za to, že v jej blízkosti má nejaký diaľničiar dom. A navyše ako vidno, moc to nepomáha pri väčších opravách. :twisted: Nemám tam ale trvalé bydlisko.

Ako hovorím, bez diskusií. :idea:

Takých ciest je istotne na Slovensku viac, nakoniec FANUSIK - pridaj ty svoj názor a opri ho argumentami, než kritizovať iného názory ... :idea:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod FANUSIK » 20. Feb 2008 21:58

Dialniciar , myslim ze tvoju pracu tu sledujem uz viac ako 2 roky..na fore.. a vediete to tu skutocne na prof. urovni...Ak som sa TA niekde nahodou dotkol...,tak prepac....Bol to moj postreh , ak myslis dnes tu DISKUSIU PB -NDS a stretnutie s obcanmi...???
bude dlho trvat kym sa odveziete u nas po kvalitnej ceste 1 triedy aspon 100km...
Obrázok používateľa
FANUSIK
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 297
Založený: 09. Apr 2007 18:32
Bydlisko: PRIEVIDZA

Odoslaťod Dialniciar » 20. Feb 2008 22:07

FANUSIK napísal:Dialniciar , myslim ze tvoju pracu tu sledujem uz viac ako 2 roky..na fore.. a vediete to tu skutocne na prof. urovni...Ak som sa TA niekde nahodou dotkol...,tak prepac....Bol to moj postreh , ak myslis dnes tu DISKUSIU PB -NDS a stretnutie s obcanmi...???


Ale nedotkol, ale nemám rád, keď niekto len tak z princípu musí ihneď skritizovať názor len preto, že som napísal I/51 a nie nejakú inú cestu. Z hľadiska intenzít a kvality povrchu cesty je to I/51.

Istotne I/2 je na tom lepšie, aj I/59 - tá trpí, ale skôr preto, že je to horský priechod, lebo tak trpí aj Biela Hora na I/51, len je to našťastie kratší a nižšie položený úsek.

I/62 má otrasný povrch (stará betónka), ale intenzity na nej vysoké nie sú ...

A mohol by som pokračovať ... jednoznačne I/51 v úseku Holíč-Trnava, vrátane, lebo v Trnave je povrch už bez drsnosti ... :idea:

Lenže na túto cestu pomaly každý politik kašle ... lebo je medzi D2 a D1. Ale je naozaj len medzi ... a nedá sa od nej do 30 min. dostať ani na jednu ani na druhú pri dodržaní predpisov. Zo SI na D1 je to 1h, na D2 ako-tak 30 min., zo SE je to na D2 35-40 min., na D1 40-50 min. A cesta svojou šírkou priam láka tranzit.

Ale je to len môj názor. :idea: :wink:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Peter Olejár » 20. Apr 2008 20:05

Na údržbu a opravy ciest 1. triedy treba navyše 900 mil. Sk: http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=9956

.. a tak nam na cestach I triedy pribudaju aj taketo znacky:

A) pozor vyjazdene kolaje (napis na dodatkovej tabulke umiestneny pod upozornenim na nerovnosti na ceste)
B) ak ide o dlhsi usek este tak este je tam 3. tabulka informujuca napr. o dlzke 2 km
C) kombinacia dvoch tabuliek "ine nebezpecenstvo" a "vyjazdene kolaje" pripadne troch tabuliek "v dlzke 2 km"

:roll:
fh gratulujem
Peter Olejár
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 896
Obrázky: 22
Založený: 05. Mar 2008 13:02

Odoslaťod racto » 20. Apr 2008 21:40

Ked už píšeš o tých značkách mňa ide rozhodiť ked vidím značku, ktorú nejaký vandali poohinali a človek nemá páru že čo je zač, Tiež ma rozčuľuju značky ktore mjú aspoň 20 rokov sú vyblednuté, popraskane a tiež je niekedy problém si domyslieť čo to niekedy bolo.
ach jaj
Obrázok používateľa
racto
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 28
Založený: 22. Okt 2007 11:33
Bydlisko: Detva

Odoslaťod Peter Olejár » 22. Apr 2008 20:14

racto0: to je jedna vec ze su tu vandali a druha vec ktoru SSC podcenuje je pocasie ze pri silnejsom vetre kazda druha znacka na rovnejsich usekoch kde nie su hory su klasicke dopr. znacky bez podpery a kazda druha je potom ohnuta vplyvom vetra nevidno dobre co na nej je :roll: .. a namiesto toho aby hned po vetre islo nejake auto spravy a udrzby ciest na kontrolu tak naprava sa deje az po upozorneni od vodicov alebo od dopr. policie .. :idea:
fh gratulujem
Peter Olejár
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 896
Obrázky: 22
Založený: 05. Mar 2008 13:02

Odoslaťod racto » 22. Apr 2008 21:11

Peter Olejár napísal:racto0: to je jedna vec ze su tu vandali a druha vec ktoru SSC podcenuje je pocasie ze pri silnejsom vetre kazda druha znacka na rovnejsich usekoch kde nie su hory su klasicke dopr. znacky bez podpery a kazda druha je potom ohnuta vplyvom vetra nevidno dobre co na nej je :roll: .. a namiesto toho aby hned po vetre islo nejake auto spravy a udrzby ciest na kontrolu tak naprava sa deje az po upozorneni od vodicov alebo od dopr. policie .. :idea:



Ak sa to niekedy opraví. poznám úseky kde sú takéto značky aj 4 roky :!:
ach jaj
Obrázok používateľa
racto
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 28
Založený: 22. Okt 2007 11:33
Bydlisko: Detva

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na Cestná sieť

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 8 hostí.