Stránka 18 z 20

Re: Cesty I. triedy v SR

OdoslaťOdoslané: 12. Jan 2020 11:29
od aquila
za 600 tisic tam vela neurobia, MUK urcit nie. tam by ta suma mala byt tak 3+ mio aby to bola mimourovnovo. za 600 tisiv teraz uz pomaly nepostavis ani vacsi kruhac

Re: Cesty I. triedy v SR

OdoslaťOdoslané: 20. Jan 2020 15:54
od lostrail
Tak to je cele bieda potom.

Re: Cesty I. triedy v SR

OdoslaťOdoslané: 24. Jan 2020 12:26
od jarino
CBA I/67, I/66 a I/77 medzi Rožňavou a Bardejovskými kúpeľmi
https://wetransfer.com/downloads/32eb51 ... 149/17079b

Re: Cesty I. triedy v SR

OdoslaťOdoslané: 26. Jan 2020 21:12
od DrX
z FB:
Ministerstvo dopravy a výstavby SR
Yesterday at 12:02 PM ·
Pozývame vás na verejné prerokovanie štúdie uskutočniteľnosti, ktoré organizuje Slovenská správa ciest dňa 29. januára 2020 od 10:00. Ide o prerokovanie výsledkov štúdie o možnostiach ďalšieho rozvoja úsekov ciest I. triedy v Košickom a Prešovskom kraji, konkrétne úseky I/67, I/66 a I/77 medzi Rožňavou a Bardejovskými kúpeľmi.
https://www.opii.gov.sk/aktuality/pozva ... ej-lubovni

Re: Cesty I. triedy v SR

OdoslaťOdoslané: 27. Jan 2020 22:22
od 110mat110
Ci pana, to uz chujovejsie napisat nedala ta pozvanka. Cizr sa ide riesit zly stav ciest na juhovychode, kezmarok a bodove zavady na severe?

Re: Cesty I. triedy v SR

OdoslaťOdoslané: 28. Jan 2020 00:57
od Yoggy52
Od tatier k dunaju ako sa hovori :)

Re: Cesty I. triedy v SR

OdoslaťOdoslané: 04. Mar 2020 08:08
od bigtoudy
Včera zverejnili na vestníku UVO zápisnicu z otvárania ponúk na veľkoplošné opravy ciest I. triedy. Vo všetkých 3 častiach dalo najnižšiu cenu konzorcium Cestných stavieb Liptovský Mikuláš a MBM-Group, výsledná cena ak sčítam tieto ich ponuky mi vychádza na necelých 139 miliónov vrátane DPH. No to som zvedavý ako toto dopadne.

Re: Cesty I. triedy v SR

OdoslaťOdoslané: 08. Mar 2020 19:51
od Petroslav07
To bola iba kvalifikacia...postupuju prvy traja v kazdom regione a nasledne sa bude robit sutaz na jednotlive konkretne useky oprav uz iby s tymito troma postupujucimi...

Re: Cesty I. triedy v SR

OdoslaťOdoslané: 08. Jún 2020 10:53
od theroooswelt
V piatok to vydali oficiálne na UVO, prví 3 uchádzači v každej časti (západ, stred, východ) sú:

Prvé miesto v poradí
Skupina dodávateľov:
Cestné stavby Liptovský Mikuláš, spol. s.r.o – vedúci člen združenia
MBM-Group, a.s. člen združenia

Druhé miesto v poradí
Skanska SK a.s. krajná 29, 821 04 Bratislava

Tretie miesto v poradí
Skupina dodávateľov „Združenie Doprastav-Eurovia“
Doprastav a.s., Drieňova 27, Bratislava – vedúci člen skupiny
Eurovia SK, a.s., Osloboditeľov 66, Košice, člen skupiny

Re: Cesty I. triedy v SR

OdoslaťOdoslané: 08. Jún 2020 15:01
od metelesku.blesku
V každej časti úplne rovnaké poradie. Nielen prvých troch, ale všetkých uchádzačov.
Časť I. Západ: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-dokumentov/detail/3094738
Časť II. Stred: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-dokumentov/detail/3094739
Časť III. Východ: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-dokumentov/detail/3094740

Re: Cesty I. triedy v SR

OdoslaťOdoslané: 08. Jún 2020 16:14
od caki
ak som spravne pochopil, tak mali len nacenit nejaky vseobecny "Vykaz vymer" a az teraz tym trom najlepsim daju konkretne useky v kazdom kraji, o ktore budu nanovo sutazit?

Veľkoplošné opravy

OdoslaťOdoslané: 04. Sep 2020 20:11
od Petroslav07
Nevie niekto, ako stojí tender na veľkoplošné opravy ciest I. triedy? Bolo tam odvolanie na rade UVO-a a už dosť dlho je ticho...a to chceli začať ešte tento rok....

Re: Cesty I. triedy v SR

OdoslaťOdoslané: 16. Feb 2021 13:16
od MuelMI
Neviem, či som v spravnej teme, ale snad hej. Aky je stav s jednotkou NR-HC-D1? Je niekde pristupna CBA? Lebo tak my napadlo, že vybudovaním preložiek na I/64 NR-KN a vybudovaním jednotky NR-HC-D1 by sme jednak získali zaujímave severojužné spojenie (Komárno-Svrčinovec-CZ/Skalité-PL) ale mohla by v tomto úseku ísť aj pôvodná I/51 NR-TT( ktorá ide teraz v peáži s R1) . Stačilo by postaviť cca. 13km úsek D1-TT. Kedže na R1 TT-NR nie je rezerva na 3+3, paralelná jednotka bude o par rokov asi nutne riesenie. Takto by sme mohli zabiť dve muchy jednou ranou.

Re: Cesty I. triedy v SR

OdoslaťOdoslané: 16. Feb 2021 17:41
od Yoggy52
Jj, narobme si este viac problemov ako mame. :| Kazdy by tu chcel len otvarat nove tahy, ked ani existujuce este nemame poriesene a este ani desatrocia nebudu.

Re: Cesty I. triedy v SR

OdoslaťOdoslané: 16. Feb 2021 21:39
od MuelMI
Tak zas, písanie o existujúcich ťahoch nie je až tak zaujímavé, kazdy sa rad zasniva :wink: .
Ale vážne, ako chceš riešiť problém R1 NR-TT? Podľa mňa je toto veľmi zaujímavé riešenie, ktoré rieši severojuzne prepojenie, alternatívne spojenie NR-TT a napojenie TT zo severu na D1.

Re: Cesty I. triedy v SR

OdoslaťOdoslané: 16. Feb 2021 22:13
od metelesku.blesku
Komárno-Svrčinovec-CZ/Skalité-PL

Ten úsek má alternatívu. Je to trasa KN-NZ-SA-Sereď R1-TT D1

Paralelka k R1 z NR smerom na TT sčasti stále existuje. Ono sa to nezdá, ale stará hlavná cesta v trase Lehota - Veľké Zálužie - Pata nemá vôbec zlé parametre a ako cesta I. triedy sú na SVK označené aj horšie cesty ako táto. Stačilo by ju "zmodernizovať" (vymeniť povrch, namaľovať čiary), vrátiť naspäť prepojenie Paty a Serede tam, kde bolo pred preložením trasy do koridoru súčasnej R1 TU: https://sk.mapy.cz/s/lusupedonu, stará trasa: https://www.staremapy.sk/?zoom=14&lat=48.27176678554373&lng=17.80336418876523&map=SR1952 a už len dorobiť prepojenie Serede s TT sčasti v súbehu s R1 a od Vlčkoviec južne od R1 s napojením na južný obchvat TT medzi Hrnčiarovcami a Modrankou. Prejazdy cez niektoré obce nie sú na závadu, keďže je to celé súbeh s R1, kde bude gro dopravy.

Re: Cesty I. triedy v SR

OdoslaťOdoslané: 17. Feb 2021 09:36
od devil
Ale vážne, ako chceš riešiť problém R1 NR-TT? Podľa mňa je toto veľmi zaujímavé riešenie, ktoré rieši severojuzne prepojenie, alternatívne spojenie NR-TT a napojenie TT zo severu na D1.
akurat neviem kolko percent aut ide HC-NR. obavam sa ze male percento. odpocitat treba aj auta ktore pokracuju na GA, SA a dalej na juh. severojuzne prepojenie po cestach I. tr. vyzera dnes takto
https://www.google.com/maps/dir/47.7590 ... b4!1m0!3e0

Ono sa to nezdá, ale stará hlavná cesta v trase Lehota - Veľké Zálužie - Pata nemá vôbec zlé parametre a ako cesta I. triedy sú na SVK označené aj horšie cesty ako táto.
to je pravda ale zase cas prejazdu nie je porovnatelny s R1. ja si myslim ze casom bude jedina efektivna altarnativa rozsirovanie min po sered.

Re: Cesty I. triedy v SR

OdoslaťOdoslané: 17. Feb 2021 10:06
od MuelMI
devil napísal:
Ale vážne, ako chceš riešiť problém R1 NR-TT? Podľa mňa je toto veľmi zaujímavé riešenie, ktoré rieši severojuzne prepojenie, alternatívne spojenie NR-TT a napojenie TT zo severu na D1.
akurat neviem kolko percent aut ide HC-NR. obavam sa ze male percento. odpocitat treba aj auta ktore pokracuju na GA, SA a dalej na juh. severojuzne prepojenie po cestach I. tr. vyzera dnes takto
https://www.google.com/maps/dir/47.7590 ... b4!1m0!3e0

Zmenil som cieľ na D1, aby sa dali porovnať obe trasy: https://www.google.com/maps/dir/47.7590 ... m2!4m1!3e0
https://www.google.com/maps/dir/47.7590 ... m2!4m1!3e0
Trasa po I/64 a II/513 má priemerku 58,85 km/h, cez SA je to 72.85 km/h. I/64 velmi trpi tym prejazdom NT, keby bola prelozka Ivanka- NT juh a bol by obchvat HC s vyhodnym napojenim na D1+ II/513 by sa prerobila na jednotku, casovo by to bolo priblizne vyrovnane. Benefitom je tiež spojenie pre najvacsi zdroj v regione NT severnym smerom a nepretazovanie R1 v useku Sered- Krizovatka TT.

metelesku.blesku napísal:Paralelka k R1 z NR smerom na TT sčasti stále existuje. Ono sa to nezdá, ale stará hlavná cesta v trase Lehota - Veľké Zálužie - Pata nemá vôbec zlé parametre a ako cesta I. triedy sú na SVK označené aj horšie cesty ako táto. Stačilo by ju "zmodernizovať" (vymeniť povrch, namaľovať čiary), vrátiť naspäť prepojenie Paty a Serede tam, kde bolo pred preložením trasy do koridoru súčasnej R1 TU: https://sk.mapy.cz/s/lusupedonu, stará trasa: https://www.staremapy.sk/?zoom=14&lat=48.27176678554373&lng=17.80336418876523&map=SR1952 a už len dorobiť prepojenie Serede s TT sčasti v súbehu s R1 a od Vlčkoviec južne od R1 s napojením na južný obchvat TT medzi Hrnčiarovcami a Modrankou. Prejazdy cez niektoré obce nie sú na závadu, keďže je to celé súbeh s R1, kde bude gro dopravy.

Urobit jednotku z cesty, ktora ide na velkom useku zopar metrov od R1 a mimo obci, s tym by som bol opatrny, aby sa to nedotklo istych prispievatelov :wink: .
Keby sa realizoval juzny variant obchvatu HC s novou MUK H.Zelenice, tak to mame asi 7km novej jednotky, ku napojeniu na I/61 pred TT. Tvoj variant ma jednotku Pata-Sered a Sered-TT, co je cca. 13km. Samozrejme vyhodou by bolo napojenie Serede, na druhej strane moj variant napaja HC a ako som uz pisal riesi spojenie pre TT na sever.

Re: Cesty I. triedy v SR

OdoslaťOdoslané: 17. Feb 2021 10:27
od devil
nie je problem prekategorizovat dvojku na jednotku ale je obrovsky problem aby skutocne mala parametre jednotky. aj preto som potiahol cez SA lebo tam sa snad uz obchvat postavi a od D1 az po NZ ostanu len 2 obce.

Re: Cesty I. triedy v SR

OdoslaťOdoslané: 17. Feb 2021 11:35
od Vlados
Pripravovala sa rekonštrukcia a prekategorizácia II/513 na jednotku. Na II/513 je až jedna obec. Žiaľ SSC mala/má rozpočet len na dokumentácie.

Re: Cesty I. triedy v SR

OdoslaťOdoslané: 17. Feb 2021 15:35
od devil
jedna obec ale uzka klukata cesta.

Re: Cesty I. triedy v SR

OdoslaťOdoslané: 17. Feb 2021 16:02
od Čavo
Vlados napísal:Pripravovala sa rekonštrukcia a prekategorizácia II/513 na jednotku. Na II/513 je až jedna obec. Žiaľ SSC mala/má rozpočet len na dokumentácie.


Tou jednou obcou je myslený Hlohovec, alebo Rišňovce? :-)

Samozrejme okrem týchto dvoch prejazdov sú tam aj ďalšie, ale sú relatívne krátke a okrajom. Krvavé šenky, Klačany a možno aj Alekšince. Áno Alekšince sú mimo, ale ten výjazd by tam bol pri vhej vyťaženosti veľmi nepríjemný (v zákrute a prechod údolím).

Manželka je nerada, keď ideme touto cestou. Nemá rada kolotoče a špeciálne húsenkovú dráhu. Mne nevadí.

Re: Cesty I. triedy v SR

OdoslaťOdoslané: 17. Feb 2021 17:13
od MuelMI
devil napísal:nie je problem prekategorizovat dvojku na jednotku ale je obrovsky problem aby skutocne mala parametre jednotky. aj preto som potiahol cez SA lebo tam sa snad uz obchvat postavi a od D1 az po NZ ostanu len 2 obce.

Preto som napisal, aby sa "prerobila", nie iba precislovala/prekategorizovala. Po (jednotke) II/513 to bude zrejme aj kratšie ako cez SA, ked sa ide stavat JO SA a vybudovanie jednotky NR-HC tiez zrejme skrati trasu, a bude to alternativna trasa voci R1.
Vlados napísal:Pripravovala sa rekonštrukcia a prekategorizácia II/513 na jednotku. Na II/513 je až jedna obec. Žiaľ SSC mala/má rozpočet len na dokumentácie.

Môžeš dať link na CBA? Lebo ju akosi neviem najst..

Re: Cesty I. triedy v SR

OdoslaťOdoslané: 17. Feb 2021 18:25
od Vlados
Čavo napísal:
Vlados napísal:Pripravovala sa rekonštrukcia a prekategorizácia II/513 na jednotku. Na II/513 je až jedna obec. Žiaľ SSC mala/má rozpočet len na dokumentácie.


Tou jednou obcou je myslený Hlohovec, alebo Rišňovce? :-)

Samozrejme okrem týchto dvoch prejazdov sú tam aj ďalšie, ale sú relatívne krátke a okrajom. Krvavé šenky, Klačany a možno aj Alekšince. Áno Alekšince sú mimo, ale ten výjazd by tam bol pri vhej vyťaženosti veľmi nepríjemný (v zákrute a prechod údolím).

Manželka je nerada, keď ideme touto cestou. Nemá rada kolotoče a špeciálne húsenkovú dráhu. Mne nevadí.

Rišňovce. Obchvat Hlohovca do 2050 nehrozí.
Rekonštrukcia by musela tú húsenkovú dráhu riešiť, len cca 5 rokov je už okolo toho ticho.

@MuelMI, CBA som nevidel, asi ani nebola spracovaná.

Re: Cesty I. triedy v SR

OdoslaťOdoslané: 08. Máj 2021 13:14
od finišer4
Zdravím.
SSC vyhodnotila nové úseky na opravy ciest cez súťaž VEĽKOPLOŠNÉ OPRAVY CIEST I. TRIEDY V SPRÁVE SSC. Prikladám vysúťažené úseky + zhotoviteľov.

– I/51 RADOŠOVCE - LOPAŠOV - Skanska SK a.s
- I/51 SENICA PRIEŤAH - Združenie CSLM-MBM Západ
- I/51 HRANICA OKRESOV LV/KA – LADZANY - Združenie Stred EUROVIA – DOPRASTAV
- I/59 DONOVALY – INTRAVILÁN - Združenie CSLM-MBM Stred
- I/65 KRIŽOVATKA KOPERNICA – PRIEŤAH MESTOM KREMNICA - Združenie Stred EUROVIA – DOPRASTAV
- I/66 BREZINY - ZVOLEN - Skanska SK a.s.
- I/10 PENZIÓN MAKOV - POŽIARNA ZBROJNICA MAKOV - Skanska SK a.s
- I/78 NÁMESTOVO, K.Ú. PRIEŤAH – ZUBROHLAVA, ZAČIATOK OBCE - Združenie CSLM-MBM Stred
-I/21 GIRALTOVCE - FRANCOVCE - Združenie Východ EUROVIA – DOPRASTAV
-I/68 LIPANY - ČERVENICA PRI SABINOVE - Združenie Východ EUROVIA – DOPRASTAV

V prípade zákazky I/11, KYSUCKÝ LIESKOVEC - VJAZD - KYSUCKÝ LIESKOVEC - VÝJAZD ktorá už bola vysúťažená sa súťaž ide opakovať, zistili že neboli vo výkaze všetky položky.
V prípade nových úsekov čo vysúťažia dám opäť avízo.