Podla nacrtu na mape ta prelozka zacina presne v mieste kde povoden zacala, resp. skoncila svoju pracu, takze najviac stavebnych prac bolo urobenych v useku kde neboli smerove upravy planovane (od byvaleho konca trojpruhu v kremnici po pilu v K. baniach). Pokracovanie do intravilanu kremnickych bani tj. od zakruty pod miestnou pilou bola uz len dokladnejsia oprava povodnej cesty (vyriesene prepady krajnic a novy asfalt) a ak som dobre pochopil vyjadrenia v mediach, tak na ten usek isli hlavne peniaze navyse. Za tych cca 4miliony navyse by tu prelozku nespravili, cakat na pepierovacky okolo prelozky to by sme sa este 5rokov vozili cez krahule.
Re: I/65 - Nitra-ZM-ZC-ZH-TR-Martin
Odoslané: 16. Nov 2017 13:30
od aquila
no len problem je, ze keby ta prelozka uz bola poriesena a necakalo sa na R3, tak aj keby bola ta povodene, v principe by sa nic nestalo.. to je ten problem.
ze na slovensku je sialeny fetish dialnic/RC a na jednicky toboz II/III sa absolutne kasle. pricom na toto bol uzemny plan, technicka studia
a neni to ani nove, ze to tam hrozilo, uz v právoplatnom rozdhonuti o posudzovani je namietka a to z roku 2005, teda pred 12stimi rokmi ...
Obec Kremnické Bane - požaduje, aby zainteresované orgány bezodkladne riešili a zabezpečili projektovú prípravu na ďalší úsek cesty I/65, ktorá prechádza cez obývanú časť obce. Pri súčasnej frekvencii prevádzky hrozí zosuv, alebo poškodenie cestného telesa. Navrhuje povolenú rýchlosť cez obec na 40 km/hod.
Re: I/65 - Nitra-ZM-ZC-ZH-TR-Martin
Odoslané: 16. Nov 2017 13:39
od Vlados
tá preložka je severne od miesta povodne. kuk do mapy. teraz by to chcelo vyvolať tlak na tú preložku, veď prebieha aj rekonštrukcie turčianskej magistrály.
Ako vidieť z videa, pani Maršálkovej urobili cestári pri rekonštrukcii aj vjazd k sypárni. Cesta určite nejde ako sa kedysi vyjadrovala 60 cm od múrov jej sypárne, tak neviem či nakoniec dosiahla svoje, alebo od začiatku verejnosť zavádzala. Našiel som vyjadrenie nemenovaného pracovníka SSC z roku 2010: „Ale nikdy sme sa nechceli dostať za jej plot. Cesta má byť vzdialená šesť a pol metra mimo neho." Skutočný nový stav to podľa môjho odhadu potvrdzuje, orientačne to na tých 6,5m na tom videu naozaj vyzerá. takže pani veci roky naťahovala s najväčšou pravdepodobnosťou úplne zbytočne. A jej sypáreň je aj po 7 rokoch rovnaká ruina ako bola a žiadna reštaurácia sa z nej dodnes nezačala robiť. Hlavne že na dlhé roky rekonštrukciu cesty úspešne blokovala.
Re: I/65 - Nitra-ZM-ZC-ZH-TR-Martin
Odoslané: 17. Nov 2017 14:20
od jarino
Kremnické Bane - hranica kraja je naďalej v zozname projektov financovaných z OPII, takže hádam sa niečo robiť bude.
Re: I/65 - Nitra-ZM-ZC-ZH-TR-Martin
Odoslané: 17. Nov 2017 21:05
od dibarbora
stanog napísal:........ Skutočný nový stav to podľa môjho odhadu potvrdzuje, orientačne to na tých 6,5m na tom videu naozaj vyzerá. takže pani veci roky naťahovala s najväčšou pravdepodobnosťou úplne zbytočne. A jej sypáreň je aj po 7 rokoch rovnaká ruina ako bola a žiadna reštaurácia sa z nej dodnes nezačala robiť. Hlavne že na dlhé roky rekonštrukciu cesty úspešne blokovala.
Skor by som to videl tak, ze sa pani chytila za nos a otvorila si oci az ked jej cesta z pred tej starej budy odplavala dolu potokom..... a uz jej nic ine neostavalo len ustupit.
Re: I/65 - Nitra-ZM-ZC-ZH-TR-Martin
Odoslané: 06. Mar 2018 08:07
od cargobull
Betónovú cestu pri Turčianskych Tepliciach začali rekonštruovať
Vyzerá to nádejne. Chápem to správne, že po dokončení bude existovať kvázi polprofil R3 v súvislej dĺžke od Príboviec až po železničnú stanicu v Hornej Štubni? Čiže po finalizácií cesty cez Kremnické Bane a po vybudovaní úseku R3 Martin - Rakovo bude existovať pekná súvislá cesta z Martina až po Kremnicu? To by bolo skvelé...
Re: I/65 - Nitra-ZM-ZC-ZH-TR-Martin
Odoslané: 06. Aug 2018 19:08
od aquila
presne tak by to malo byt a myslim, ze ked to ludia postupne zistia, tak aj donovaly si trosku ulavia.
Re: I/65 - Nitra-ZM-ZC-ZH-TR-Martin
Odoslané: 06. Aug 2018 22:46
od Mawerick81
je tu velke AK,, cez Kremnicke Bane je velmi nestastny prechod,, hlavne tie velke zakruty,, a nejde ich nijak rozsirit,, ani vyrovnat.. cize ak by sa privelmi zahustila doprava cez Kremnicke, tak by to tam mohlo byt viac nehodove.. a cakat ze sa v dohladnej dobe bude riesit tunelovy ci iny variant R3 cez Kremnicke Bane, je fantasmagoria
Re: I/65 - Nitra-ZM-ZC-ZH-TR-Martin
Odoslané: 07. Aug 2018 06:13
od aquila
Kremnicke bane sa daju vyriesit bez R3 ale obchvat kremnice by bol uz problem
Re: I/65 - Nitra-ZM-ZC-ZH-TR-Martin
Odoslané: 07. Aug 2018 07:32
od cargobull
uz teraz cez kremnicke bane po otvoreni cesty chodi viac aut ako pred rekonstrukciou
Re: I/65 - Nitra-ZM-ZC-ZH-TR-Martin
Odoslané: 12. Aug 2018 18:45
od asdfr
Neviem kto chodite po tejto ceste, ale napr. tento semefor a krizovatka za nim je hned problem. https://bit.ly/2vFprNT Ked sa zadari poobede v pracovny den su kolony od neho az po Martin. Rano detton zase smerom na Teplice. Dalsi lokalny problem. https://bit.ly/2MFlgbD Odbocka na Prievidzu. Kazde rano tu stavaju policajty a riadia dopravu. Inac nie je sance sa dostat od Prievidze smerom na Martin.
Re: I/65 - Nitra-ZM-ZC-ZH-TR-Martin
Odoslané: 13. Aug 2018 06:49
od rastislav5
Tieto obidva problemy vyriesi obchvat Martina, zvysok cesty je ( po dokonceni rekonstrukcie bude) v pohode.
Re: I/65 - Nitra-ZM-ZC-ZH-TR-Martin
Odoslané: 21. Aug 2018 20:33
od Mayllo
iba že ten obchvat je v nedohladne
Re: I/65 - Nitra-ZM-ZC-ZH-TR-Martin
Odoslané: 21. Aug 2018 21:41
od rastislav5
Neviem co povazujes za dohladno/nedohladno, podla tohto zdroja https://nasadoprava.sk/nds-zacala-tende ... iny-na-r3/ aj podla stranky NDS je usek R3 Martin – Rakovo (14 km) v procese dokumentacie pre uzemne rozhodnutie, co je rovnake stadium ako D1 Turany-Hubova podla tohto https://www.dialnice.info/viewtopic.php?f=35&t=23636 . Na dokoncenie D1 Turany-Hubova je urcite vacsi tlak, R3 Martin - Rakovo je zasa ovela lacnejsia a rychlejsia stavba na rovine bez tunelov.
vcera som skusil alternativnu trasu z LM na zapad cez MT a I/65. celkovy dojem bol pozitivny, prejazd MT okolo 18-tej bez problemov, kostany dokonca uplne plynulo bez statia na semafore, rekonstruovana cast spolu o obchvatom hš je parada. este je tam jeden semafor a nejaka 200-300 m obchadzka ale to zrejme coskoro zmizne aj sa dokresli znacenie kde chyba. o nieco hosrie je to okolo turceka po k. bane ale dalej opat bez problemov. bezne je to pomalsie ako po R1 a donovaly ale v pripade nudze je pouzitelna trasa.
Re: I/65 - Nitra-ZM-ZC-ZH-TR-Martin
Odoslané: 21. Nov 2018 22:46
od jarino
Keby ešte SSC rozbehla projekt Kremnické bane - hranice krajov, tak by to bolo super. Zatiaľ je ale ticho.
Re: I/65 - Nitra-ZM-ZC-ZH-TR-Martin
Odoslané: 22. Nov 2018 06:08
od dibarbora
Skôr si to už pýta opraviť celý úsek Kremnicke Bane HŠ. Prepadnuté krajnice pri odbočke na Sklené a poškodená krajnica pred turčekom sú asi väčšie riziko. Asi sa bude čakať na vyššiu moc ako to bolo na druhej strane kopca.
Re: R3 Horná Štubňa, obchvat
Odoslané: 30. Dec 2018 08:48
od pohodak
mame niekde varianty riesenia kremnickych bani? predvcerom som tadial isiel a keby sa vyriesila tato jedna jedina bodova zavada mame po hotovej oprave betonky a upgrade kremnice za par korun vyborne spojenie stredu so severnym slovenskom, ktore by ulahcilo urcite aj donovalom