Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

sekcia venovaná cestnej sieti

Moderátor: Moderátori

Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod devil » 02. Jan 2020 08:48

zopar km....inac pre 3+3 je kapacita 108.000 aut to nesplna ani BA-TT. potom nikomu nemoze vadit 2+2 pre 10.000 ani 1+1 pre 5.000 aut.

komunisti postavili spustu ciest 11,5 metrov co su dnes uz nebezpecne ale v tom case to bol velky luxus pre smiesne intenzity.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 131
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: R2 Rožňava – Jablonov nad Turňou

Odoslaťod devil » 02. Jan 2020 08:48

zopar km....inac pre 3+3 je kapacita 108.000 aut to nesplna ani BA-TT. potom nikomu nemoze vadit 2+2 pre 10.000 ani 1+1 pre 5.000 aut.

komunisti postavili spustu ciest 11,5 metrov co su dnes uz nebezpecne ale v tom case to bol velky luxus pre smiesne intenzity.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 131
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: R2 Rožňava – Jablonov nad Turňou

Odoslaťod Yoggy52 » 02. Jan 2020 09:18

A koho zaujima kapacita 3+3? Aka je kapacita 2+2 ked ju ideme rozsirovat? Hmm niekde okolo 60K, to uz ale useky splnaju :wink:
Yoggy52
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 9
Založený: 25. Feb 2013 23:02
Bydlisko: Rosenheim

Re: R2 Rožňava – Jablonov nad Turňou

Odoslaťod devil » 02. Jan 2020 09:29

max. 72.000 aut pre 2+2. 3+3 mame 10 rokov dozadu. teraz pozeram intenzity 2010, po senec bolo 71.000 a po TT 50.000. intenzita 2015 s novou metodikou 63.000 posenec a 55.000 po trnavu. cize podla normy po senec s odretymi usami OK ale po TT ani to nie.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 131
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod PK » 02. Jan 2020 12:20

Az som sa zlakol/potesil ked som zbadal na tej mapke medzi BA a Trnavou 68 tisic ludi za den.
chvilu mi trvalo, kym som pochopil, ze tie cisla su v tisicoch a nie desattisicoch a je to 6.800 ludi za den.
Cela Bratislava ma dookola 11.000 ludi za den. Autami do Ba dochadza/prechadza okolo 120-160.000 ludi za den.
Objemy vlakovej dopravy voci osobnej vyzeraju, ze su marginalne.

p.s. nie som za uplne zrusenie vlakov, je dobre mat zalohu
PK
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 921
Obrázky: 13
Založený: 10. Mar 2008 09:47

Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod PK » 02. Jan 2020 13:07

devil napísal:max. 72.000 aut pre 2+2. 3+3 mame 10 rokov dozadu. teraz pozeram intenzity 2010, po senec bolo 71.000 a po TT 50.000. intenzita 2015 s novou metodikou 63.000 posenec a 55.000 po trnavu. cize podla normy po senec s odretymi usami OK ale po TT ani to nie.


devil, ale rataj s tym, ze hodnoty 72.000 pre 2+2 a 108.000 pre 3+3 su maximalne kde este ta cesta funguje.
To nie je takto, ze 72.000 je limit na zlepsenie z 1+1 na 2+2 lebo 2+2 tolko prenesie, tych 72.000 je hodnota kedy 2+2 skolabuje a nefunguje vobec, je to hodnota kedy uz 3+3 musi byt, to kedy je realne potrebna je ina vec.
Ak je na tej ceste 63.000 aut priemerne, kolko bolo do roka takych dni kedy tam bolo cez 72.000 a premavka skolabovala?
Rozumne je upgradovat cestu na vyssi standard v dvoch tretinach medzi maximalnym zatazenim cesty nizsieho radu a aktualnym maximalnym.
Cize cesta 1+1 znesie maximalne 15.000, 2+2 maximalne 60.000, 3+3 maximalne 90.000, 4+4 maximalne 120.000
Takze limity ked sa ma ist na vyssi rad by boli 10.000 na 2+2, 45.000 na 3+3, 80.000 na 4+4, 110.000 na 5+5.
PK
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 921
Obrázky: 13
Založený: 10. Mar 2008 09:47

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod devil » 02. Jan 2020 13:36

dookola vyse 16.000 v 2010, odvtedy pribudli dalsie tisice, na DS RJ zvysil objem tusim 4 nasobne. dnes vlakom kludne aj 25-30.000 to uz marginalne nie je. a keby sa vybudoval BA uzol so zastavkami v meste...

Takze limity ked sa ma ist na vyssi rad by boli 10.000 na 2+2, 45.000 na 3+3, 80.000 na 4+4, 110.000 na 5+5.

a ked do toho namontujeme seriozne hodnotu za peniaze aj prispevkom znizovania nezamestnanosti tak nam vychadza ze drahe projekty v plnom profile su na zvazenie a pri lacnych nie je o com.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 131
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod PK » 02. Jan 2020 16:32

Ako som uz pisal na tomto fore, Bratislava potrebuje na normalne fungovanie kapacitu ciest dookola 200.000 aut/24h. Pocitane ako 33% celkoveho realneho poctu obyvatelov.
30.000 z tohoto cisla je stale iba 15%, mozno nie marginalne, ale urcite male cislo.
Velky pocet z tychto 30.000 je tam iba kvoli tomu, ze sa deje "hon na carodejnice" a individualna doprava sa zneprijemnuje ako sa da az na hranicu sialenstva.
Pritom by bolo naozaj o dost lacnejsie vzdat sa kompletne zeleznicnej dopravy a peniaze vlozit do cestnej.
Zaroven zvysovanie tych 30.000 na nejake vacsie cisla bude cim dalej tazsie a za cenu obrovskych obeti u ludi.
PK
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 921
Obrázky: 13
Založený: 10. Mar 2008 09:47

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod devil » 02. Jan 2020 17:25

D2 z 2 smerov, I/2 z dvoch smerov, 6 pruhova D1 od SC, stara senecka I/61, I/2 cesta na samorin I/63, 2+2 na pezinok, cesta na most....daleko viac nez 200k.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 131
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod PK » 03. Jan 2020 11:06

Ano Devil, mas pravdu, kapacita ciest je viac ako 200.000. Suvisi to s tym co som tu uz parkrat pisal, ze problem Bratislavy sa da vyriesit jednoducho a kapacity ciest su dostatocne.
Ale
Kvoli excentrickemu umiestneniu Bratislavy na Slovensku je pomer premavky zo zapadu a vychodu zhruba v pomere 30/70. Cize na vychod potrebujes kapacitu okolo 140.000 aut denne.
Cize z tvojho zoznamu mozes vypustit 2xD2 a I/2 a zbytok uz taky ruzovy nie je, tie cesty maju teoreticku kapacitu niekde okolo 140.000
Ale
Vsetky tieto cesty su orezane bodovymi zavadami v Bratislave. Tak to zratajme:
2+2 na Pezinok orezana max 5.000 aut cez semafor na Racianskej - Biely Kriz + 5.000 aut cez Vajnorsky kruhac, total - 10.000 aut
D1 - exity - Vajnorska, orezana 7.000aut cez semafor na krizovatke Vajnorska/Tomasikova, Roznavska orezana semaforom pri Mobelixe na 10.000aut, Exit Letisko orezany na 5.000 aut semaforom Ivanska/Galvaniho, exit Gagarinova orezany na 5.000aut 1+1 semaformi na Gagarinovej (vdaka ti Vallo), exit Bajkalska orezany na 7.000 aut zapchou z Pristavneho a krizovatkou Bajkalska/Prievozska, exit Petrzalka orezany na 10.000 zapchou na Pristavnom, ostatne exity uz na D1 nemaju realny vyznam, total - 44.000
Stara Senecka orezana semaforom pri Ivanke na 5.000 aut
Cesta z Mostu pri BA orezana Vrakunskym kruhacom na 5.000 aut.
Odeska orezana krizovatkou s Dvojkriznou na 10.000 aut
Cesta z Rovinky 63 orezana semaforom s Kazanskou na 15.000 aut

Celkovo je to z vychodu aktualne kapacita 89.000 aut za den pri poziadavke na 140.000 aut.
PK
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 921
Obrázky: 13
Založený: 10. Mar 2008 09:47

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod devil » 03. Jan 2020 12:36

tych 5000 si vyrazne podhodnotil to poprve, podruhe bude R7 a po tretie bude D4 dokopy bude kapacita 140.000 co bude pohroma pre mesto lebo BA nie je len excentricky umiestnena ale nema dostatocne kapacity vo vnutri mesta.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 131
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod PK » 07. Jan 2020 09:01

devil napísal:tych 5000 si vyrazne podhodnotil to poprve, podruhe bude R7 a po tretie bude D4 dokopy bude kapacita 140.000 co bude pohroma pre mesto lebo BA nie je len excentricky umiestnena ale nema dostatocne kapacity vo vnutri mesta.


Devil, zo semafora sa auta dokazu pohynat priemerne kazde 4s, kludne si to odrataj. To je 900aut/h. Ak rozdelis smery 50:50 tak v jednom smere mas prinajlepsom 40% kapacity. To je 360 aut/h. Na auta za den to prevedies prenasobenim 12h to zhruba sedi. Vysledok je 4320 aut/den. Ak ratame aj protismer tak je to 8600 aut/den maximum, odrataj nejaky ten kamion, MHD ktoremu pohynanie zo semafora trva 20s namiesto 4s a si blizko tych 5000 aut/den.
Aj keby som sa zmylil o 50% tak to vysledok neovplyvni. Kapacita ciest v BA je aj teraz dostatocna, je vsak ucelovo orezana bodovymi zavadami.

D4/R7 ti v podstate k sucasnemu stavu prida kapacitu +10.000 z R7 na Bajkalsku, +10.000 Pristavnu a naspat +5.000 Vinohradnicku.
To je +25.000 aut k terajsim 89.000, cize 114.000 aut/den.
Poziadavka je 140.000 aut za den, cize ani D4/R7 ti problem nevyriesi. Dostaneme sa zhruba na stav z 2012.

Jedina sanca, ze D4/R7 pomoze je znizenie auto/kilometrov najazdenych po BA. D4 sposobi, ze do BA pojdu auta blizsie k svojmu cielu, cize najazdia menej km po meste a situacia sa moze interne zlepsit.

Bratislave by teraz najviac pomohlo zrusenie bodovych zavad cez Maly Dunaj.
Cez Maly dunaj mame len 3 prechody - Slovnaftska, Popradska a Hradska s celkovou kapacitou 20.000 aut/den (orezane semaformi v tesnej blizkosti)
PK
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 921
Obrázky: 13
Založený: 10. Mar 2008 09:47

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod devil » 07. Jan 2020 11:26

ty vlastne ziadas kapacitu 140.000 az do centra. ja som pisal o kapacite po zaciatok mesta. ziadne semafory na gararinke, raci vrakunsky KO.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 131
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Regionálne rozdiely a infraštruktúra vyššieho rádu

Odoslaťod PK » 07. Jan 2020 13:00

Neziadam. To o com rozpravam, pravidlo ktore som odpozoroval, ze kazde mesto nezavisle od velkosti potrebuje na vstupoch do mesta zhruba 1/3 jeho celkoveho poctu obyvatelov.
Ako je premavka riesena interne je uz ina vec.
idealne je mat neblokovany vnutorny obchvat s neblokovanymi radialami na neho, cim sa minimalizuje pocet autokilometrov. Je velky rozdiel ak auto musi prejst denne mestom 10km, alebo sa po obchvate dostane co najblizsie k svojmu cielu a po radiale vojde priamo do mesta a spravi 2km.
Aky vyznam ma mat kapacitu po hranicu mesta a dalej uz nie? Je to mrhanie zdrojmi, co je presne to co sa deje aktualne.
Mozno rovnaky vyznam by malo zrusenie vajnorskeho a vrakunskeho kruhaca, rozsirenie semafora v Ivanke a rozsirenie Racianskej pri Bielom Krizi ako cela vystavba D4/R7.
Akurat tie financie na to su asi 3 o rady ine.
PK
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 921
Obrázky: 13
Založený: 10. Mar 2008 09:47

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

Odoslaťod lostrail » 10. Jan 2020 15:10

Ked dokazes napisat, ze by si zrusil zeleznicnu dopravu a nahradil ju cestnou, tak potom cokolvek dalsie z tvojej klavesnice uz ani nema zmysel citat.
lostrail
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 335
Založený: 19. Aug 2018 14:42

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

Odoslaťod mareks96 » 14. Jan 2020 04:05

Rušiť železničnú dopravu je trocha dosť radikálne riešenie, ale so zvyškom sa dá súhlasiť, kapacita ciest je podľa mňa tiež dostatočná, len ju kazia bodové závady, stačilo by zopár projektov vramci mesta co sa týka predĺženia ulíc, netreba ani MUK, Zelene vlny by stačili a doprava by bola inde...
mareks96
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 448
Založený: 11. Okt 2014 08:14

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

Odoslaťod aquila » 14. Jan 2020 09:49

uz sme to hovorili neskutocne vela krat, ze velky problem dopravy v bratislave su jalove kilometre z dovodu neexistencie tangencialnych prepojeni. najma na vychodnej strane mesta je to sialene citit.

vsak co i len rozsirenie toho kruhacu vo vrakuni trva neskutocne dlho (ale je uz konecne v konani), a pritom ani ten jeden dodatocny bypass realne nepomoze.

tu su vveci, ktore sa treba poriesit aspon na zaciatok

- odstranenie kruhacu pri vajnoroch a nahradit ho klasickou CSS
- namiesto kruhacu vo vrakuni uz davno mala byt normalne CSS
- pripravovat aspon premostenie pri pharose, predlzenie 502 s krajom
- pripravit a vybudovat podjazd nobelova
- opravit a majetkopravne vysporiadat most na bojnickej (terez odstaveny) a urobit predlzenie bojnickej
- konecne zacat riesit aj prodlzenie vlarskej
- predlzenie slavicieho udolia
- rozsirenie harmincove (to sa uz nastastie deje)
- severnu tangnetu so statom

tych veci co sa da urobit je vela. chybaju zakladne prepojenia
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 493
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

Odoslaťod pa3ck » 14. Jan 2020 12:44

Čo mám rozumieť pod predĺžením Slávičieho údolia?
pa3ck
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 251
Založený: 30. Máj 2018 09:34
Bydlisko: VT/BA

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

Odoslaťod aquila » 14. Jan 2020 13:15

prepojenie s mlynskou dolinou a zatrolejovanie. projekt este od durkovskeho, kriza to zmrazila a ocividne za tych 12+ rokov sa to nerozmrazilo vobec.

13714

viac menej idealne by bolo keby trolejbusy robili tangentu na elektricku. teda z dlahacov ,cez stare grunty, cez slavicie a vozovna hrobonova.
tu je aj ako to malo byt prepojene. plan je zo 60tych rokov a este sa neuvazovalo o sidlisku na dlhacoch

7019
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 493
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

Odoslaťod mareks96 » 20. Jan 2020 01:04

tak tak, predlzit galvaniho bojnicku, tomasikovu alebo podjazd odborarska, severna tangenta, harmincova a vpodstate uz mame dost dobry zaklad a doprava funguje. slavicie myslis asi rozsirenie vsak slavicie aj dnes konci v mlynskej ci? ale tiež cesta ktora sialene chyba, na hradny kopec sa dnes da dostat jedine okolo z mlynskej co tiez pridava hodne km nabehanych po meste a teda aj premavku, par takychto drobnosti by vedelo spravit obrovske rozdiely..
mareks96
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 448
Založený: 11. Okt 2014 08:14

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

Odoslaťod lostrail » 20. Jan 2020 15:48

No neviem, ci je priestor na rozsirenie Slavicieho a Tichej. Tam by toho museli celkom dost "zrovnat" a uz vidim majitelov prilahlych domov, ako budu spisovat peticie. Ale napojenie Starych Gruntov a potiahnutie komunikacie z Mlynskej do Karlovky a na Dlhe Diely je dobry napad. Nakoniec, trolejbus moze ist z vozovne cez Mlynsku Dolinu, ta trasa je podobne dlha.
Navyse ani zastavba, kadial mala viest povodna komunikacia, nemusi byt problem, lebo je niekolko miest, kde by bolo mozne Stare Grunty napojit na Karlovesku a dalej. Jedna z moznosti je popri tom novom baracisku, co vznikol za Allianzom. Jeden pozemok je tam stale volny. Pravda, bolo by treba aj rozsirit Liscak aspon po krizovatku pri poliklinike, tam jedine na ukor pozemku vedlajsieho domu. Ina moznost je vyuzit prazdny pozemok za pumpou Shell, majitel tam ma odstavenych nanajvys niekolko vrakov a to je cele. Dalej je zelena luka a Karloveska ulica. Problematicky zostava prejazd cez elektrickove kolaje, ktory by sa musel riesit bud nejako mimourovnovo (a tu sme pri kostoliku, co je problem) alebo urobit moznost prechodu cez kolaje vylucne pre MHD, co zas budu mnohi zneuzivat. Este by sa mohla cesta stocit poza pumpu a napojit zozadu na existujucu slepu ulicu (odbocka pre Lidl a Shell). To je zaroven cast tretej alternativy, ktora by vyuzila jednoducho priestor, kde dnes vedie chodnik z Liscieho k Lidlu.
Posledne dve maju nevyhodu v tom, ze za Liscakom uz je zastavba bez volnych pozemkov, cize bud by to trolejbusy normalne obchadzali cez Svrciu alebo by sa vyuzil pozemok z prvej alternativy, ale odbocenie na opacnu stranu, t.j. k Lidlu. Pri Allianzi zozadu jedna zastavka a potom na Molecke.
Keby aj Molecova zostala urovnova, nic hrozne by sa nestalo, ale musel by sa upravit signalny plan, pricom minimalne lave odbocenie z DD do KV by sa muselo zrusit. To by ale nevadilo, kedze nasledne by sa dalo prejst cez Liscie udolie k poliklinike a tam sa napojit na Karlovesku. Otazka je, co by take nove napojenie urobilo s intenzitami z DD smer Liscie udolie tak vseobecne.
lostrail
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 335
Založený: 19. Aug 2018 14:42

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

Odoslaťod Kvík » 20. Jan 2020 17:26

Ten pozemok za Allianzkou je strmý ako sviňa (povedal by som, že v priemere možno 20%). Popri rúre je v zime problém vyjsť, ak nemáš turistické topánky, hento nie je o nič lepšie.

Inak vôbec neviem, kde by sa to tam vošlo, Svrčia je riadne strmá a úzka a pri pohľade na Líščie medzi poliklinikou a Lidlom som si skôr myslel, že z toho spravia jednosmerku. Už teraz sa tam dve autá nevedia vyhnúť a ako chodec tam občas mám návaly adrenalínu, keď nejaký magor ide jedným kolesom po chodníku.

Jediné, čo si viem predstaviť, je spojiť Líščie s Molecovou medzi Shellkou a Lidlom, a potom by mohol jazdiť trolejbus hore Gruntami.
Να εύχεσαι νάναι μακρύς ο δρόμος, γεμάτος περιπέτειες, γεμάτος γνώσεις.
Kvík
diskutujúci
 
Príspevky: 103
Obrázky: 3
Založený: 20. Sep 2017 18:16
Bydlisko: KE/BA

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

Odoslaťod lostrail » 22. Jan 2020 19:35

Aj tak to cele je na dost dlhe lakte, lebo minimalne Svrcia by sa musela aspon o par cm rozsirit, ak by tam mali trolejbusy premavat obojsmerne.
lostrail
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 335
Založený: 19. Aug 2018 14:42

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

Odoslaťod tr3mp » 24. Jan 2020 11:21

Uvažované napojenie Starých Gruntov vidno pekne v územnom pláne (http://www.uzemneplany.sk/upn/bratislav ... nia-uzemia).

Malo by ísť priamo od križovatky s Molecovou (medzi Lidlom a pumpou) k Líščiemu údoliu, potom doprava ku Svrčej a doľava na Staré Grunty.
tr3mp
diskutujúci
 
Príspevky: 168
Obrázky: 4
Založený: 08. Feb 2005 18:27

Trolejbusová trať Patrónka – Riviéra

Odoslaťod jarino » 24. Jan 2020 12:11

Plánované spustenie realizácie projektu: 2Q/2020
Zabezpečené financovanie: 3Q/2020
Doba realizácie: 28 mesiacov, z toho projektová príprava 12 mesiacov a realizácia 16 mesiacov

Ciele projektu sa dosiahnu výstavbou trolejbusovej trate, ktorá spojí samostatnú trolejbusovú trať na Dlhých dieloch s celým systémom trolejbusových tratí mesta cez Mlynskú dolinu. Navrhovaná trolejbusová trať prepojí Dlhé diely s Patrónkou, Hlavnou stanicou a oblasťami smerom na Račianske/Trnavské mýto. Nahradenie autobusov trolejbusmi taktiež zlepší podmienky dopravy a dostupnosť v kopcovitých terénoch.

Príprava projektovej dokumentácie a získanie potrebných povolení
dokumentácia pre územné rozhodnutie
inžinierska činnosť súvisiaca so získaním územného rozhodnutia
dokumentácia pre stavebné povolenie
inžinierska činnosť súvisiaca so získaním stavebného povolenia
Výstavba trolejbusovej trate
trolejové vedenie Valašská –Molecova
trolejové vedenie Nám. Franza Liszta
napájacie vedenie z meniarne Karlova Ves
ovládanie výhybiek Valašská –Molecova
ovládanie výhybiek Nám. Franza Liszta
atď.

Náklady: 6,87 mil. eur, z toho projekčná príprava 630 tisíc eur.
jarino
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 907
Založený: 12. Sep 2011 12:49

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na Cestná sieť

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Jonathan a 6 hostí.