Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

sekcia venovaná cestnej sieti

Moderátor: Moderátori

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

Odoslaťod pohodak » 19. Feb 2019 09:03

este raz, nikde nikto z ivkovho magistratu nepodpisal developerovi ze mu dovolia zavriet nivy takze nikto ani nemusel riesit trolejove prelozky a nahradne komunikacie, je to tazke pochopit? toto povolil az vallo takze prelozky mal riesit on ked im umoznil nivy uzavriet aj ked absolutne nemusel a nic ho k tomu nenutilo, ked uz ustupil investorovi mal z toho nieco vytlct pre mesto ale urobil co? NIC a este aj to malo (prekreslenie gagarinky) je tak klasicky slovensky dodrbane...ozaj neviem co je na tomto politika, kritizujem konkretnu vec co (ne)urobil a nie jeho osobu (aj ked si o nom stale myslim ze to je ukazkovy neschopak a jeho plan bratislava je znoska vseobecnych kydov) ale tebe ked sa siahne na tvoju kaviarensku modlu tak prskas ako maly kocur

co ma pravdu aquila je, ze uzavierka rondla je velmi zle nacasovana (a este ako bonus som tadial isiel od nedele asi 3x a nebol tam absolutne ziadny stavebny ruch, ani vcera), netusim ake tam malo mesto kompetencie v planovani kedze sa cely projekt osekava a zlacnuje na najnizsiu moznu mieru takze nejake dopravne problemy su na chvoste priorit spanielov, ale ak na to mesto mohlo tlacit a neurobilo to maslo ma na hlave nesrovnal, easy as that
Everything that can be counted does not necessarily count; everything that counts cannot necessarily be counted.
pohodak
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 0
Založený: 20. Apr 2006 13:49
Bydlisko: PK

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

Odoslaťod fh » 19. Feb 2019 09:15

To že sa Nivy uzavreli namiesto toho aby tam ostal jeden večne zapchatý pomalý pruh vôbec nie je kardinálny problém dopravy v meste. Že mohla byť Bratislava pripravená najmenej rok dopredu na túto situáciu sa ťažko priznáva keď niekto z Pezinka nenávidí Valla v Bratislave . A ostatné sú tvoje osobné invektívy ktorými vypovedáš o svojej osobnosti duševného maloroľníka z mestečka pri Bratislave, ktorý za to že je spojený zo SAS sa cíti byť povolaný kecať do toho koho si v Bratislave ľudia (u teba, SAS a kotlebovcov kaviarenskí povaľači) zvolili bez toho aby sa vás čo nie ste odtiaľto pýtali na názor. Chvalabohu máte tam aj normálnych a schopných ľudí, viď pani Čaputová, aby si nepovedal že Vás všetkých hádžem do jedného vreca :wink:
fh
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 12
Založený: 06. Máj 2005 11:19

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

Odoslaťod pohodak » 19. Feb 2019 09:56

heh ako hovorim, niekto si dovoli skritizovat tvoju modlu a hned nasleduje sprska ad hominem "argumentov", este si zabudol napisat ze som nacek a bolo by to skatulkovanie kompletne :) ja som na teba neutocil, nehovoril som o povalacoch (kaviaren=liberalna lavica, ak to je podla teba pejorativne oznacenie ospravedlnujem sa, ale o povalacoch rec nebola) jedine som napisal ze prskas ked si niekto dovoli mat iny nazor na tvojho lieblinga a to som iba kritizoval jeho konkretny krok...mne samozrejme nevadi ze si ludia v BA zvolili co zvolili, ukaze az cas, moj nazor ako to dopadne som povedal; nie je pravda ze ho nenavidim, ja mam s tym clovekom osobne skusenosti a je to arogantny chrobak truhlik, dodnes nechapem ako s nim dokazu roky existovat ostatni tazki pohodaci z pary...kritizujem tento konkretny krok iba preto, ze sa ma to tiez tyka, rovnako ako celkovy smer rozvoja bratislavy, ja som vsetkymi 10timi za preferenciu VHD a MHD, ale ako tu niekto napisal urobil sa krok 10 miesto toho aby sa urobili kroky 1-9...co hovorim tiez je, ze s uzaverou rondla nema vallo nic spolocne, preto tu trepat ze som nejaky sudruh z pravdy alebo dusevny malorolnik je prerazanie dna ubohosti a iba si ukazal svoju malost

naspat k veci, ktoru stale dokola ignorujes - skus mi prosim ta vysvetlit ako sa malo mesto rok dopredu pripravovat na uzaveru niv ked ta nebola nikdy planovana alebo povolena? povolil to az vallo a jedina jeho priprava bola, ze sa nalepili pasy na gagarinke a zavrela parickova...plus ako pisal aquila za tie prachy sa dala/mala spravit prekladka trolejbusovej trate a to sa aj s povoleniami dalo stihnut mozno o mesiac neskor co by vazne nikoho nezabilo...a stale si myslim ze ulica, kde funguje aspon 1+2 pruhy je vyrazne lepsie riesenie ako uzavreta ulica a 0+0 pruhov
Everything that can be counted does not necessarily count; everything that counts cannot necessarily be counted.
pohodak
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 0
Založený: 20. Apr 2006 13:49
Bydlisko: PK

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

Odoslaťod PK » 19. Feb 2019 10:00

https://bratislava.sme.sk/c/22056308/br ... l?ref=njct

Ked som dobre pochopil, tak trolejbusu dana cesta po Gagarinovej trvala pred zmenami 2 minuty kratsie ako po obmedzeniach a vytvoreni bus pruhu.
Ako vravim fail.

Nech mi priazivci MHD povedia kde presne mam odstavit v smere od TT po dialnici auto a na ktore MHD mam nastupit.
Dnes rano som pozeral Google Maps a ciste zdrzanie od Mostu pri BA o 6:47 bolo 48 minut. Kolona bola niekam az po Malinovo. Zaujimalo by ma ako tam sli primestske autobusy a kolko mali zdrzanie. Tie aj kvoli ktorym je na Gagarinovej bus pruh.

Suhlasim s predchadzajucimi prispevkami, ako prva mala byt vyriesena Pristavna, s docasnym napojenim na zjazd z D1 pri hoteli Jurki. Krizovanie so Slovnaftskou malo byt docasne spravene ako 3+3 x 3+3 semaformi, co by malo dostatocnu priepustnost 1500aut/h oboma smermi.
Tento stav by bol paradoxne lepsi ako povodny s plne funkcnym kruhacom pod Pristavnym Mostom.
PK
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 999
Obrázky: 13
Založený: 10. Mar 2008 09:47

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

Odoslaťod pohodak » 19. Feb 2019 10:30

v principe v smere od TT by si mal cestovat vlakom, lenze tu fatalne zlyhava ZSSK (prepchate vlaky) ale ciastocne aj MHD v ramci BA, kedze do niektorych casti mesta sa z hlavnej/vinohradov neda v rozumnom case dostat (napr okolie polusu, cela trnavka, avion atd) ale o tom sa tu bavime uz roky rokuce a stale sa nic nezmenilo, jedine sa zhustil interval vlakov v spicke...ja mam napr. dvere-kancel (gagarinka) autom za 25 minut bez premavky / 35 minut standard / 45-50 pri vacsej zapche, cesta domov standardne 35 minut...idealny variant pri ceste vlakom a MHD je 45 minut, realne tak 50 a pri zapche hodinu plus pri ceste naspat musis odist z kanclu s nejakym predstihom takze to mam 105-110 minut denne VHD+MHD vs. 70 minut denne autom pri uplne inom pohodli, toto proste ozaj nevychadza...na druhej strane ked som kedysi sedel v CBC tak idealne bolo ist vlakom a trolejbusom, cize je to skor o tom do ktorej casti BA cestujes
Everything that can be counted does not necessarily count; everything that counts cannot necessarily be counted.
pohodak
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 0
Založený: 20. Apr 2006 13:49
Bydlisko: PK

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

Odoslaťod PK » 19. Feb 2019 10:43

Pohodak na toto uz roky navrhujem vytvorenie osobnej zastavky Pristav. Pravidelne linky od Pezinka, Senca, Trnavy, Samorina, . Poloha 200m od business centier na Prievozskej. Kolajnice tam su, aj priestor na to v okoli Pristavnej ulice. Predpoklad na odlahcenie do 10.000 aut/den.

Inac presne ako vravis, u mna 40km na Vinohrady vlakom trva kratsie ako 6km Vinohrady - Prievozska. Rovnako financne vlak je ista uspora, ale vlak + MHD oproti autu uz nie.
V sucasnosti vlak Senec - BA Vinohrady 16 minut. Ak by to dal za 21 minut do Pristavu, tak by sa to autom jednoducho neoplatilo.
PK
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 999
Obrázky: 13
Založený: 10. Mar 2008 09:47

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

Odoslaťod fh » 19. Feb 2019 12:09

Pohodak s invektivami si začal voči mne ty o prskajucom kocúrovi, tak som ti dal ochutnať tvoju vlastnú medicínu o duševnom maloroľníkovi čo už ti nevonia :D
Ale dobre, vráťme sa k merítku veci. Ty tvrdíš že bola chyba Valla zavrieť Mlynské Nivy a bývalé vedenie mesta to nedovolilo. Ale čo by robilo teraz keď je tam stav že by mohli byť ohrození účastníci cestnej premávky ?
,,Ulica Mlynské nivy bola takmer štyri desiatky rokov nepovšimnutá a dnes je v takmer havarijnom stave. Na ulici robíme už vyše sedem mesiacov, pod cestou sú mnohé prekvapenia. Tie vyplývajú z technických plánov infraštruktúry, ktoré, ako sme zistili, nezodpovedajú realite. Aj tieto veci môžu spôsobiť potenciálne predĺženie prác o niekoľko mesiacov,"
Toto je vyjadrenie developera. A ak ho má aj podložené môže si mesto dovoliť to ignorovať ?
Ďalej: ak predchádzajúce vedenie mesta dávalo povolenie na stavbu tak prečo neprinutilo developera k realizácii náhradnej komunikácie ? Prekládke trolejov ? Terajšie vedenie už len pod tlakom robí čo musí. Neobhajujem ich, taká je realita. Dnes čítam v médiách že cesta trolejbusom nie je problém, novinári sú asi tiež Vallovi voliči :D https://bratislava.sme.sk/c/22056308/br ... video.html
fh
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 12
Založený: 06. Máj 2005 11:19

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

Odoslaťod Hawks » 19. Feb 2019 13:45

@aquila - suhlasim s tvojim nazorom na predlzenie Pristavnej no neviem ci by to stihli spravit vcas. Ak by museli cakat povedzme este rok na dobudovanie predlzenia a az potom by zacali riesit rondel, tak krizovatku pod Pristavnym mostom by nemuseli stihnut spolu s ostatnymi castami. Dolezite je vediet co je "critical path" a tej sa venovat hned od zaciatku. Predpokladam, ze rondel je "critical path" a dokym sa nedokonci on, tak sa proste neskonci cely projekt. Je to len moj nazor, nevidim do toho detailne.
Hawks
návštevník
 
Príspevky: 10
Obrázky: 0
Založený: 23. Aug 2018 08:17

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

Odoslaťod lostrail » 19. Feb 2019 14:02

Od TT najlepsie asi zaparkovat na Zlatych pieskoch a pokracovat elektrickou. Ale je to len nazor.
lostrail
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 432
Založený: 19. Aug 2018 14:42

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

Odoslaťod fh » 19. Feb 2019 14:29

lostrail napísal:Od TT najlepsie asi zaparkovat na Zlatych pieskoch a pokracovat elektrickou. Ale je to len nazor.


Ale máš pravdu. Dá sa aj busom od Avionu ale jednuchsie je to od Zlatých a aj rýchlejšie sa potom dá vybehnúť z Bratislavy.
fh
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 12
Založený: 06. Máj 2005 11:19

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

Odoslaťod PK » 19. Feb 2019 14:40

lostrail napísal:Od TT najlepsie asi zaparkovat na Zlatych pieskoch a pokracovat elektrickou. Ale je to len nazor.


Lostrail, rozmyslal som o tom velakrat, ale na to ako sa dostanem elektrickou od Zlatych Pieskov na Prievozsku som este neprisiel :)
PK
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 999
Obrázky: 13
Založený: 10. Mar 2008 09:47

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

Odoslaťod fh » 19. Feb 2019 14:53

Z Trnavského mýta stačí zo 4- ky prestúpiť na trolejbus 201. Nie je to zlé spojenie.
fh
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 12
Založený: 06. Máj 2005 11:19

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

Odoslaťod Vlados » 19. Feb 2019 15:31

Hawks napísal:@aquila - suhlasim s tvojim nazorom na predlzenie Pristavnej no neviem ci by to stihli spravit vcas. Ak by museli cakat povedzme este rok na dobudovanie predlzenia a az potom by zacali riesit rondel, tak krizovatku pod Pristavnym mostom by nemuseli stihnut spolu s ostatnymi castami. Dolezite je vediet co je "critical path" a tej sa venovat hned od zaciatku. Predpokladam, ze rondel je "critical path" a dokym sa nedokonci on, tak sa proste neskonci cely projekt. Je to len moj nazor, nevidim do toho detailne.

Predĺženie Prístavnej si vyžiada most pre železničnú vlečku. Nakoľko je to jediné miesto napojenia prístavu tak to nebude jednoduché (lacné) zhotoviteľa. Určite by bolo lepšie najskôr vybudovanie predĺženia ako uzatvorenie rondelu aj keby sa mal rondel prebudovávať až po dokončení R7. Žiaľ mílniky sú aké sú.
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

Odoslaťod PK » 19. Feb 2019 15:54

fh: 4ka + 201 = 28-30 minut, plus aspon 2 minuty cakania na bus, plus asi 3 minuty presun k zastavke. 33 - 35 minut. 2x denne. Nie zle spojenie si predstavujem inac.

Vlados:
Aky by bol problem so zabezpecovacim zariadenim na krizovani Pristavnej a zeleznicnej vlecky pre docasnu obchadzku? 2 vstupy do Bratislavy zo 4 z juhovychodu a vychodu Odeska a Vinohradnicka uz teraz maju natvrdo zeleznicne priecestie. Predpokladam, ze premavka na tejto trati je vyssia ako do pristavu cez den.
Mozno by sa dalo aj dohodnut s pristavom, ze pocas toho pol roka obchadzky by v obmedzili pocet vlakov v spicke rano a vecer.
PK
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 999
Obrázky: 13
Založený: 10. Mar 2008 09:47

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

Odoslaťod fh » 19. Feb 2019 16:06

PK a ako si predstavuješ lepšie spojenie veď daj :D
Ja som dochádzal na Prievozskú a používal som kombináciu električka trolejbus, nemal som s tým žiadny problém, dokonca som sa rád prešiel od Trnavského mýta po Miletičke do Apolla, ale to je osobná preferencia. Tebe tam postavíme koľajnice z Pezinka aj tak nebudeš spokojný, možno hyperloop by si už odsúhlasil. Aký je pre teba problém vystúpiť z vlaku na Vinohradoch a odtiaľ máš spoje či 51 na Trnavské mýto alebo električky na Račko a odtiaľ trolejbus na Prievozskú. Jaj strata času pri prestupovaní. Tak potom z Hlavnej stanice bez prestupovania 201 rovno na Prievozskú. Alebo ostaň v aute a užívaj si to a nadávaj na Valla a Bratislavčanov čo si ho zvolili.
fh
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 12
Založený: 06. Máj 2005 11:19

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

Odoslaťod PK » 19. Feb 2019 16:40

fh: Moja predstava dobreho spojenia je bez prestupu a do 20 minut max. Nezabudaj, ze je to navrch mojej cesty. Ak by som byval na Zlatych Pieskoch tak by sa to dalo. Ale kazdy den absolvovat auto, prestup, elektricka, prestup, trolejbus a slapat 2x denne je nonsens.
Cez Vinohrady je to pre mna 1h a cez Hlavnu stanicu 50min 2x denne. Mierne vyhodnejsie oproti autu len v spickach. Problem je, ze v dni ked je spicka rano tak vecer je volno a opacne, takze tam a naspat sa vlakom neoplati.
Take spojenie ake mam vlakom je dobre, Vinohrady 26 minut. Ale uplne to odtial kazi MHD.
Ako som vravel vlak do Pristavu na zastavku za 32 minut a nemam problem. Alebo spoj na Prievozsku z Vinohradov s taktom min. 5 minut a dobou jazdy do 10 minut (6km).
PK
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 999
Obrázky: 13
Založený: 10. Mar 2008 09:47

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

Odoslaťod fh » 19. Feb 2019 17:12

Uznávam pri dochádzaní z okolitých miest a obcí už každé prestupovanie navheje otrava, zastávka Prístav by bola určite dobrá. Ale to už nie je len o vedení hlavného mesta, ale aj o BSK (asi by bolo dobré osloviť aj Drobu, odpíše vraj každému aj Zsuzsovej odpisoval), ŽSR, ministerstvo dopravy. Pri troche dobrej vôle sa dá všeličo urobiť.
fh
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 12
Založený: 06. Máj 2005 11:19

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

Odoslaťod Vlados » 19. Feb 2019 17:34

PK napísal:Vlados:
Aky by bol problem so zabezpecovacim zariadenim na krizovani Pristavnej a zeleznicnej vlecky pre docasnu obchadzku? 2 vstupy do Bratislavy zo 4 z juhovychodu a vychodu Odeska a Vinohradnicka uz teraz maju natvrdo zeleznicne priecestie. Predpokladam, ze premavka na tejto trati je vyssia ako do pristavu cez den.
Mozno by sa dalo aj dohodnut s pristavom, ze pocas toho pol roka obchadzky by v obmedzili pocet vlakov v spicke rano a vecer.

Si nepochopil? Tá vlečka pôjde mostom ponad Prístavnú, alebo si chcel dočasne budovať úrovňové križovanie v mieste kde klesá vlečka z mostu na úroveň terénu? :roll:
fh napísal:...zastávka Prístav by bola určite dobrá. Ale to už nie je len o vedení hlavného mesta, ale aj o BSK (asi by bolo dobré osloviť aj Drobu, odpíše vraj každému aj Zsuzsovej odpisoval), ŽSR, ministerstvo dopravy. Pri troche dobrej vôle sa dá všeličo urobiť.

1. tak nie ani perón kde by bolo možné vystúpiť/nastúpiť
2. nie je bezpečné miesto pre verejnosť. funguje to tak ako v priemyselnom areáli
3. organizácia vlakov je tam taká, že aj 1/2 dňa by mohol blokovať vjazd/výjazd iným
Samozrejme všetko sa dá, len potom by to nebolo lacné zabezpečiť.
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

Odoslaťod fh » 19. Feb 2019 17:42

To je pravda, ono by to muselo byť v predstihu a zrejme cena by bola dosť vysoko. A nikto tam nenechá poskakovať ľudí v nebezpečnom priestore.
fh
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 12
Založený: 06. Máj 2005 11:19

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

Odoslaťod PK » 20. Feb 2019 10:15

Vlados, momentalne je tam jedine urovnove krizovanie Pristavnej uz v areali Pristavu s pristupom kolaji do Pristavu.
https://goo.gl/maps/4rd3uJJLt7P2
Tam by stacilo dat svetla a rampy a fungovalo by to.
Co sa tyka zastavky za budovami Pristavu a internatov je kopa volneho priestoru kde by vosla dalsia kolaj pricom pristup by bol len smerom k Pristavnej ulici na sever. Je tam cyklotrasa co je obrovska vyhoda, je tam prechod pre chodcov cez Pristavnu. Absolutne by nebol problem oddelit to od Pristavu.
Je to prva kolaj od pristupovej kolaje, cize by sa to nebilo s posunovanim v areali Pristavu.
https://goo.gl/maps/2wz4GUARtNJ2
PK
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 999
Obrázky: 13
Založený: 10. Mar 2008 09:47

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

Odoslaťod pohodak » 20. Feb 2019 10:39

fh napísal:Pohodak s invektivami si začal voči mne ty o prskajucom kocúrovi, tak som ti dal ochutnať tvoju vlastnú medicínu o duševnom maloroľníkovi čo už ti nevonia :D
Ale dobre, vráťme sa k merítku veci. Ty tvrdíš že bola chyba Valla zavrieť Mlynské Nivy a bývalé vedenie mesta to nedovolilo. Ale čo by robilo teraz keď je tam stav že by mohli byť ohrození účastníci cestnej premávky ?
,,Ulica Mlynské nivy bola takmer štyri desiatky rokov nepovšimnutá a dnes je v takmer havarijnom stave. Na ulici robíme už vyše sedem mesiacov, pod cestou sú mnohé prekvapenia. Tie vyplývajú z technických plánov infraštruktúry, ktoré, ako sme zistili, nezodpovedajú realite. Aj tieto veci môžu spôsobiť potenciálne predĺženie prác o niekoľko mesiacov,"
Toto je vyjadrenie developera. A ak ho má aj podložené môže si mesto dovoliť to ignorovať ?
Ďalej: ak predchádzajúce vedenie mesta dávalo povolenie na stavbu tak prečo neprinutilo developera k realizácii náhradnej komunikácie ? Prekládke trolejov ? Terajšie vedenie už len pod tlakom robí čo musí. Neobhajujem ich, taká je realita. Dnes čítam v médiách že cesta trolejbusom nie je problém, novinári sú asi tiež Vallovi voliči :D https://bratislava.sme.sk/c/22056308/br ... video.html


1) ty si prosim ta aspon daj dokopy kto prvy napisal toto: "Tu si proste niekto nevidí ďalej od nosa lebo si potrebuje kopnúť do politického konkurenta že Pohodak, na smeráckej Pravde to súdruhovia robia takisto." navyse neurazal som teba iba som komentoval tvoje chovanie ze prskas, ty si tu spustil sprsku invektiv ako 10-rocny chlapcek..ak je to podla teba to iste tak odporucam nejaky kurz slusneho chovania a medziludskej komunikacie

2) vyjadrenie developera je jedna vec, druha vec je ze nikde nikto nemal ziadne realne paky donutit mesto vypisat im to povolenie, proste to nie je pravda a obhajujes neobhajitelne, sami povedali ze ak sa neuzavrie komplet potrva to dalsi rok, ak to uzavru komplet tak pol roka, mesto suhlasilo s kompletnou uzaverou aj ked (100-krat to opakujem) to absolutne urobit nemuseli a jedine takto ulahcili developerovi jeho pracu a usetrili jeho peniaze, nic viac nic menej

3) ako prosim ta mohli byt ohrozeni ucastnici cestnej premavky vdaka tomu co developer odhalil za toho pol roka pod zemou?

4) asi piaty krat hovorim ze mesto pod ivkovym vedenim nemuselo riesit ziadnu prekladku trolejov a nahradne komunikacie, lebo im tu kompletnu uzaveru NEPOVOLILO urobil to az magistrat pod vallom takze to mal riesit on, ja fakt neviem co je take tazke na tom pochopit

5) ano cestovanie je tazko v pohode a aj buduci tyzden bude, lebo ako sa tu pisalo x krat predtym mesto je prazdne (dnes som napr isiel po dialnici a isiel som na tempomat az po najazd na ruzinovsku estakadu, za normalnych okolnosti ma chyti kolona najneskor pri tabuli bratislava), sranda zacne po jarnych prazdninach
Everything that can be counted does not necessarily count; everything that counts cannot necessarily be counted.
pohodak
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 0
Založený: 20. Apr 2006 13:49
Bydlisko: PK

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

Odoslaťod fh » 20. Feb 2019 11:21

Pohodak ty čo stále dookola riešiš svoju urazenosť :D , keď napíšem že si si chcel kopnúť do politického konkurenta píšem pravdu to nie je invektiva lebo si tu už na Valla penil keď vyhral voľby a nie ten váš SAS Mrva čo ho aj jeho vlastní Vajnoráci poslali za ten Lidl a podpisovanie zmlúv po po voľbách niekam.

Ak by si mal nechať dopravu na Mlynských nivach a podpísať sa pod to, teda vziať si na zodpovednosť a svedomie čo sa tam môže diať som zvedavý či by si bol taký geroj ako tu na fóre. Samozrejme že je to nepopulárne opatrenie a ten čo ho urobí si je vedomý že bude čeliť kritike. Vallo zrejme nie je populista.

Pod Nestrovnalovym vedením to mesto nedovolilo a čo ty vieš čo by bolo urobil keby Ivo vyhral voľby, veď aj PKO dal hneď po predchádzajúcich voľbách zbúrať aj keď pred nimi mal vyhlásenia ako je proti. Tak sa nechytaj toho čo urobil Nesrovnal pred voľbami, je to chabý argument, lebo robil pravý opak.

Uzávierka Mlynských nív nie je kardinálny problém, tou je najmä rondel možno tebe to nejako osobne tam vadí, mne napríklad vôbec nie aj keď tadiaľ chodím, viem sa zariadiť.
fh
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 12
Založený: 06. Máj 2005 11:19

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

Odoslaťod Vlados » 20. Feb 2019 13:24

PK napísal:Vlados, momentalne je tam jedine urovnove krizovanie Pristavnej uz v areali Pristavu s pristupom kolaji do Pristavu.
https://goo.gl/maps/4rd3uJJLt7P2
Tam by stacilo dat svetla a rampy a fungovalo by to.

neporadil vybaviť prejazd prístavom ani pre záchranné zložky... a Ty tam chceš vtrepať OA :roll:
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

Odoslaťod PK » 20. Feb 2019 14:05

Vlados:
http://firmy.transparency.sk/view.php?id=27

Názov: Verejné prístavy, a. s.
Sídlo: Prístavná 10 , 821 09 Bratislava
Verejný podiel: 100%
Vlastník: Ministerstvo dopravy, pôšt a telekomunikácií Slovenskej republiky

Pozemky su vo vlastnictve statu, ak sa nejaky lokalny riaditelik vzprieca mal by mat na krku vseobecne ohrozenie.
PK
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 999
Obrázky: 13
Založený: 10. Mar 2008 09:47

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

Odoslaťod lostrail » 20. Feb 2019 14:12

PK: Kazdy by sme nieco chceli a nemame to, lenze to nie je len pripad Bratislavy, ale aj ovela vyspelejsich a vacsich miest. V takom Londyne je niekto mozno rad, ze z jednej casti do inej to metrom "zvladne" do dvoch hodin. Vzdy existuju sposoby, ako sa da situacia riesit, ked ti vadi dlhe cestovanie, prip. prestupovanie. Napr. najst si pracu tam, kde byvas, pripadne robit z domu alebo sa prestahovat blizsie k Prievozskej.
Tvrdit, ze "pre mna je len nieco prijatelne a ked mi to iny nezabezpeci, tak budem upchavat mesto svojim autom" je vyrazne egoisticky postoj. Su ludia, ktori su na tom horsie a nestazuju sa a ano, su aj ludia, ktori su na tom lepsie a frflu len taky fukot. Mozes si vybrat, kam budes patrit, ale keby mala radnica vyhoviet vsetkym, nefunguje tu nic.
Mimochodom suhlasim s tym, ze 4+201 je dobre spojenie, mam dokonca znamu, ktora cestovala v podobnej relacii, konkretne 5+201 a chvalila si to. Ono to mozno niekedy nie je ani tak o tom, kolko casu stravis cestovanim, ale ci ho povedzme vies nejako vyuzit. Ked sedis v aute, spravidla soferujes a tak nemozes robit nic ine (samozrejme za predpokladu, ze nie si taky ten vodic "naco mi je zivot", co ma pocit, ze moze robit x veci naraz popri soferovani). Pocas 38 minut v MHD ale mozes cez mobil vybavit napr. nepodstatne maily, ktorymi sa cez den uz nebudes musiet zapodievat. Rovnako si stihnes pozriet stranky, ktorych pozeranim by si sa v robote v podstate flakal. Nadavat na situaciu a ospravedlnovat svoj prispevok do kolony aut zlou dopravnou situaciou je lahke.
lostrail
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 432
Založený: 19. Aug 2018 14:42

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na Cestná sieť

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 22 hostí.