Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest
Odoslané: 06. Jan 2018 19:51
1+1 na stefanikovej mozno aj ked pochybujem, skor potom az po aupark.1+1 uz bola nakreslena cez novy most. vieme ako to dopadlo, autobusy tam pritom chodia v najhustejsom intervale ako je mozne. aku kapacitu zaberie autobus kaue 2-3 min. na ceste ? iste menej ako 50 percent, cize taku ako ked elektricka fyzicky zoberie polovicu cesty.....to ze sa to da na radlinskeho alebo spitalskej je pekne, len to su troska menej vyznamne cesty ako sancova....
to ze z vajnor do lamaca sa chodi cez petrzalku je zle ?, je tam dialnica aj einstenova. dialnicu z jej viac vytazenej vychodnej casti ma odbremenit D4. logicky ostane viac kapacit pre mesto. nie je podstatne ako sa chodi medzi lamacom a vajnormi. presun polku ofisov ruzinova a stareho mesta do vajnor a lamaca, potom bude mat ST vacsie opodstatnenie.
tiez uvediem paradox. rano v spicke na sancovej sa ide krokom, dalej po brnianskej a prazskej smerom na patronku sa ide normalne. ziadne masy sa z vajnor do lamaca nepresuvaju. vlastne to nie je ziadny paradox.
to ze z vajnor do lamaca sa chodi cez petrzalku je zle ?, je tam dialnica aj einstenova. dialnicu z jej viac vytazenej vychodnej casti ma odbremenit D4. logicky ostane viac kapacit pre mesto. nie je podstatne ako sa chodi medzi lamacom a vajnormi. presun polku ofisov ruzinova a stareho mesta do vajnor a lamaca, potom bude mat ST vacsie opodstatnenie.
tiez uvediem paradox. rano v spicke na sancovej sa ide krokom, dalej po brnianskej a prazskej smerom na patronku sa ide normalne. ziadne masy sa z vajnor do lamaca nepresuvaju. vlastne to nie je ziadny paradox.