Stránka 76 z 82

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

OdoslaťOdoslané: 20. Feb 2019 14:38
od Vlados
PK: škoda písať. preverovalo sa kde čo, no za hranu nikto nepôjde. verejné veci nemôžeš robiť ako u seba v garáži...

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

OdoslaťOdoslané: 20. Feb 2019 14:43
od PK
lostrail spamataj sa.
Ja ako ostatni si nezelam aby ste ma obmedzovali. To kde zijem, kde podnikam je cisto moja vec. Zariadil som sa podla existujucich skutocnosti a absolutne nikoho do toho nie je. Existuje koncept slobodneho statu (dokonca EU) kde kazdy moze byvat a pracovat slobodne kde chce.
NIKTO ma nemoze nutit prestahovat sa, NIKTO ma nemoze nutit jazdit vlakom, MHD a podobne. Toto co sa deje je prasproste obmedzovanie ludi. Kvoli prospechu jednotlivcov. Ak si to nepochopil tak ta lutujem.
Toto co vyviedli na Gagarinovej - Prievozskej je cisty socializmus. Natvrdo sa zrusila moznost dostat sa z Vrakune a Podunajskych do centra rychlo autom za 15 minut a ludom sa ponuka "alternativa" MHD za 45 minut bez nahrady.
Toto si mozu niekam strcit ak mi niekto ponuka volbu, ze nasilu denne pripravi moju rodinu o hodinu mojho casu tak alebo onak nie je nic ine len samozvany diktator na urovni komunistov.

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

OdoslaťOdoslané: 20. Feb 2019 14:48
od Vlados
Bolo to urobené vo verejnom záujme. 1 nespokojný : 100 spokojných.
Inak to obmedzenie na Gagarinovej je urobené, aby sa podporila individuálna doprava (D4/R7). Pri prístupe ako máš to spôsobí ešte väčšie problémy v meste ako doteraz boli. Ja byť na mieste primárora tak zdaním parkovanie v meste vo výške celoročného lístku na MHD a k parkovacej kartičke by som dával ako bonus ten lístok na MHD (meno v techničáku = meno na lístku, v príde firmy by bol poplatok za prenosný lístok, t.j. lístok by bol bez mena). Denné parkovné by bolo vo výške niečo medzi lístok/100, no už bez bonusového lístku. Využitie MHD by bolo na majiteľoch áut.

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

OdoslaťOdoslané: 20. Feb 2019 15:19
od fh
PK napísal:Ja ako ostatni si nezelam aby ste ma obmedzovali. .


Ani my si neželáme aby si nás obmedzoval v našom meste zvlášť keď tu neplatíš dane a ziadaš aby sme ti my zo svojich stavali alebo rozširovali cestu kadiaľ si ty želáš chodiť do práce. A pozri sa trochu ako obmedzujú vstup áut do centier miest v západnej Európe. Toto je trend a cesta pre Bratislavu takisto.
PS. Aj my tu okrem daní odvadzanych mestu (ktoré ty neplatíš) platíme aj cestnú daň aj ďalšie ktoré berie tento štát, nech tu zase nepíšeš že sa to tu celé ťahá z tvojich daní za pohonné hmoty a z toho čo utratis v menučkárni :wink:

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

OdoslaťOdoslané: 20. Feb 2019 15:21
od PK
Moj nazor nespokojneho tu mas. Napis mi tu tych 100 spokojnych. Poprosim aspon nickname ak nie menovite.
Obmedzenie na Gagarinovej je zbytocne ako som pisal a nie je v prospech nikoho. Je to len kaslanie na obcanov z pozicie moci. Nie je za tym ziaden inteligentny vypocet, najdenie rieseni len obmedzenost.

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

OdoslaťOdoslané: 20. Feb 2019 15:23
od PK
fh napísal:
PK napísal:Ja ako ostatni si nezelam aby ste ma obmedzovali. .


Ani my si neželáme aby si nás obmedzoval v našom meste zvlášť keď tu neplatíš dane a ziadaš aby sme ti my zo svojich stavali alebo rozširovali cestu kadiaľ si ty želáš chodiť do práce. A pozri sa trochu ako obmedzujú vstup áut do centier miest v západnej Európe. Toto je trend a cesta pre Bratislavu takisto.
PS. Aj my tu okrem daní odvadzanych mestu (ktoré ty neplatíš) platíme aj cestnú daň aj ďalšie ktoré berie tento štát, nech tu zase nepíšeš že sa to tu celé ťahá z tvojich daní za pohonné hmoty a z toho čo utratis v menučkárni :wink:


fh nie je to ziadne tvoje mesto. Je to slobodny stat a kazdy clovek moze byt a cestovat kde chce.
Spoplatnovanie parkovania, zdanovanie je len aplikacia toho co predpovedal Orwell.
Uz ste znova zvrhli diskusiu na BRATISLAVCANIA a cpckari. Ubohe.

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

OdoslaťOdoslané: 20. Feb 2019 15:26
od fh
Ale kdeže, to je len reakcia na tvoj egoizmus a neprispôsobivosť.

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

OdoslaťOdoslané: 20. Feb 2019 15:43
od PK
fh: Ziaden egoizmus, len pragmaticke oznacenie diletantizmu tam kde je.
Z mojej strany som si obhajil kazdy zmenu co som navrhoval.
Z opacnej strany je len rozhodnutie, ze bude to tak a prisposobte sa nasilu.

Zo zapadnymi mestami sa neporovnavaj, tam bacuje socializmus tiez.
Tu mi na svoje svedomie prehlas, ze sa to NEDALO postavit bez obmedzeni pre desattisice az stotisice ludi.
Ak to nespravis, tvojich par poslednych prispevkov je len prazdne tliachanie.

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

OdoslaťOdoslané: 20. Feb 2019 15:47
od fh
Kto si myslíš že si aby si mi ty určoval či mám na svedomie tebe niečo prehlásiť ! Uži si dnes dopravnú zápchu spôsobenú idiotmi z východu tvoji súkmeňovci sú rovnakí sebci ako ty aj klamári ktorí sľúbili že blokovať dopravu traktormi nebudú a teraz si berú za rukojemníkov obyčajných ľudí.

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

OdoslaťOdoslané: 20. Feb 2019 15:53
od PK
Ako rychlo si cukol naspat :) Ja ti tu prehlasim bez problemov a s cistym svedomim, ze to co som navrhoval by pomohlo vsetkym a v prvom rade Bratislavcanom. Toto je rozdiel medzi nami.
Oznacit ludi masovo idiotmi z vychodu je naozaj silne kafe hovoriace o charaktere.

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

OdoslaťOdoslané: 20. Feb 2019 16:10
od devil
fh: 4ka + 201 = 28-30 minut, plus aspon 2 minuty cakania na bus, plus asi 3 minuty presun k zastavke. 33 - 35 minut. 2x denne. Nie zle spojenie si predstavujem inac.


presne o to ide....to je to slavne nove mesto/vinohrady od ktoreho tu cakaju zazraky..... nikto nechce 2-3-4x prestupovat a tlacit sa v dave, to potom naozaj radsje ostane sediet v aute. ked nie su elektricky tak treba vyuzit vsetky mozne kolaje v meste. cize zastavky pristav aj filialka. zastavky - nie megalomanske stanice.

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

OdoslaťOdoslané: 20. Feb 2019 16:12
od fh
PK: To čo ty prehlasuješ je len tvoje presvedčenie či názor ale nie pravda.
Idioti sú tí čo na Staromestskej zablokovali dopravu a navyše porušili svoje slovo. Tam nech blokujú pred úradom vlády alebo ministerstve pôdohospodárstva a nie obyčajných ľudí.Tak mi nepripisuj že som masovo označil všetkých. A že prišli z východu je známy fakt. Môžeš sa k nim pridať ty charakter.

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

OdoslaťOdoslané: 20. Feb 2019 16:24
od ELZ
Mam trvaly pobyt v BA, chodim aj MHD. Ale takisto mi vadi nasilne obmedzovanie osobnej dopravy voci MHD. Ano, su to trendy v zapadnej Europe, ale tam uz maju vybudovanu infrastrukturu (obchvaty, nosne systemy MHD, P+R a pod). Toto v BA chyba. Momentalne BA nie je pripravena na trendy 21.storocia v doprave, najskor treba dobudovat chybajucu zakladnu infrastrukturu. A taka otvorena otazka do plena na zamyslenie - moze MHD uspokojit naroky na rozne druhy preprav? Napr. kampan "zves batoh z pleca" (mame v tej MHD priestor na prepravu vacsieho nakladu?) Alebo som fyzicky schopny prepravit MHD rodinny nakup na vikend? (byva toho celkom dost)

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

OdoslaťOdoslané: 20. Feb 2019 17:03
od fh
Súhlasím že základná infraštruktúra chýba. Ináč rodinný nákup robím autom, nie je to činnosť ktorú by robil človek každý deň, takže raz za týždeň zase tú dopravu tak neobmedzím. Iné je že tu je proste vžité že všade autom. Do divadla, kina, tobôž zabaviť sa idem MHD, keď idem na Kolibu tam je narvaných áut akoby tam trolejbus nechodil... A čo tu chýba sú mestské cyklotrasy, bikesharing je dobrý začiatok ale len začiatok bez poriadnej sústavy cyklotrás. Mesto je stavané pre autá, chodci a cyklisti sú menejcenných póvel pre vodičov SUV.

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

OdoslaťOdoslané: 20. Feb 2019 21:00
od Vlados
PK napísal:Moj nazor nespokojneho tu mas. Napis mi tu tych 100 spokojnych. Poprosim aspon nickname ak nie menovite.
Obmedzenie na Gagarinovej je zbytocne ako som pisal a nie je v prospech nikoho. Je to len kaslanie na obcanov z pozicie moci. Nie je za tym ziaden inteligentny vypocet, najdenie rieseni len obmedzenost.

Tých to denne chodia MHD a sa im rýchlila preprava. Nebudem si tie mená vymýšľať. Počkaj ešte 2 týždeň a potom ich uvidíš af Ty sám... a možno sa mýlim a sám sa rozhodneš cestovať o hodinu denne dlhšie do a z práce. Si slobodný...
Magistrát uprednostnil tých to nespôsobujú problémy, no nikomu nezakázal chodiť autom.

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

OdoslaťOdoslané: 21. Feb 2019 18:31
od expwy
Pekný mrdník. Takéto sprostosti nemajú nikde na svete, dokonca ani v ČR a tí sú majstri sveta v zavádzaní blbostí, teraz sme ich konečne predbehli.

Od začiatku až po koniec je to totálny nezmysel a zlé, nekoncepčné riešenie. Tie značky sú absolútne nečitateľné a nezrozumiteľné a hlavne logicky nepoužiteľné. Každý vodič prioritne sleduje čiary a šípky na ceste a podľa nich jazdí v jazdných pruhoch. Tie absolútne nereflektujú žiadne obmedzenia resp. informácie kto môže daný jazdný pruh použiť. Červeno-biele B5 sú takisto nečitateľné, lebo každý príčetný výrobca značiek vie, že aby bola značka alebo nápis na vozovke čitateľný musí byť patrične predĺžený, lebo vodič ju vidí v perspektíve a nie zhora ako na výkrese. Navyše zančky na vozovke nezakladajú reguláciu = nič neznamenajú.

Celú objektívnu zodpovednosť si môžu strčiť, lebo každý príčetný vodič, keď mu príde fotografia, tak podá odpor z titulu nezrozumiteľnosti vodorovných dopravných značiek a neviditeľnosti zvislej značky (práve išiel v pravom pruhu autobus alebo nákladiak, ktorý mu ju zakryl) alebo povie, že obchádzal prekážku.

Náš zákon o cestnej premávke v §§ 60 až 62 (nielen v nich) je nakomplet zlý, v rozpore s Dohovorom o cestnej premávke (Viedeň 1968) a Dohovorom o cestných značkách a signáloch (Viedeň 1968).
viď:
https://www.slov-lex.sk/legislativne-pr ... LP/2019/35
https://www.slov-lex.sk/static/SK/EL/20 ... ienky.docx

A kompetetným to je úplne jedno. Po dnešnom rozporovom konaní som stratil akékoľvek ilúzie o tom, že v polícii existujú rozumní ľudia.

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

OdoslaťOdoslané: 21. Feb 2019 22:41
od aquila
tak tak, je to len taky politicky humbug.. pokial nebude urobeny seriozny projekt na prebudovanie gagarinky, tak toto este len prinesie problemi ..

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

OdoslaťOdoslané: 22. Feb 2019 00:41
od Vlados
aquila, veď si "podporoval" riešenie 2+3 aj keď sme viacerí pochybovali že sa tam 2+3 pruhy dajú vtesnať...

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

OdoslaťOdoslané: 22. Feb 2019 07:12
od expwy
Vlados, ale toto čo urobili nie je riešenie 2+3 čo vyhlasovali, že bude 1 BUS pruh a plnohodnotne 2 pre IAD, ale jeden chaos. Išiel som tadiaľ niekoľko krát a pokaždé som zmätkoval spolu s ostatnými vodičmi a to som videl dopredu projekt po schválení a aj tak som nevedel ako mám jazdiť. A vždy sa mi podarilo uviaznut v BUS pruhu alebo čo to vlastne je, a nikto ma nechcel pustiť, tak som mohol buď zastaviť a nepokračovať v zakázanom pruhu alebo ísť ďalej a pokúsiť sa plynulo ďalej vtesnať do povoleného pruhu alebo čo to vlastne je.

Bajkalská je ešte horšia. Tam je akože načo ten BUS pruh? K čomu to je dobré? Tam sa mi nikdy ešte nepodarilo preradiť do podjazdu pod Prievozskú aby som neporušil predpisy jazdou v BUS pruhu.

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

OdoslaťOdoslané: 22. Feb 2019 08:44
od pohodak
vlados - no oni tam tie 2+3 vo finale ani nevtesnali presne ako som vravel :) prestavat sa to na 1+1 pre MHD a 2+2 pre IAD v pohode da, premalovanim ziskas jedine chaos ktory tam vznikne hlavne o 10 dni ked skoncia jarne prazdniny a ludia sa vratia do mesta, tipujem to prve 2 tyzdne na buracky tak kazdy druhy den v tych miestach kde sa stracaju pruhy z nicoho nic, momentalne je tam relativne este klud...btw tie pruhy su tak fasa siroke ze ma skoro vykotilo ked som stal v pruhu pre IAD a zrazu mi zacali bliakat parkovacie senzory a potom som si vsimol ze ma obieha autobus :lol:

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

OdoslaťOdoslané: 22. Feb 2019 13:22
od fh
Fakty (nie tipy a osobné pocity :D ) k spojom do Vrakune počas uzávierky:

viewtopic.php?f=35&t=24013

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

OdoslaťOdoslané: 22. Feb 2019 13:23
od mjk
Gagarinovu mali nechat tak ako bola, len z krajnych pruhov spravit BUS pruhy. A zacat sa seriozne zaoberat rozsirenim Gagarinovej a Popradskej na 3+3 (z toho 1+1 BUS pruhy) a Svornosti (az po krizovatku s D4) na 2+2 (z toho 1+1 BUS pruhy). Napriek tomu, ze to nespravili idealne, velmi to pomohlo hromadnej doprave. A vodici si o chvilu zvyknu jazdit po novom.

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

OdoslaťOdoslané: 22. Feb 2019 14:57
od PK
Za 3 dni 201, 202 a 212 Vrakuna - Mileticova previezli 65.000 ludi. To je 21.666 ludi denne.
To vsetko za cenu obmedzeni 1500 aut/h na Pristavnej a 700 aut/h na Gagarinovej. 2200 aut/h je zhruba 22.000 aut denne. Ak ratam 1,1 cloveka na auto tak to je strata kapacity 24200 ludi denne.
Z tych 21.666 moj tip je 2/3 su povodni, 1/3 pribudla.
Cize ziskali sme 7200 ludi a stratili 24200.
Fail.

Vcera na Gagarinovej do mesta, cast 2 pruhy IAD 1 bus pruh. Oba IAD plne kvoli zuzeniu do 1 pruhu na semafore o 100m. V pravo vedla mna BUS. Vlavo plno aut.
Zozadu sanitka so sirenou, skusila to ist prazdnym bus pruhom. Bus zastal na zastavke a sanitka zostala za nim zablokovana. Predomnou a za mnou pol metra auta, vpravo 10cm od mojho spatneho zrkadla bus na zastavke. Zacal som sa tlacit do laveho pruhu, ze sanitka ma predbehne sprava okolo autobusu naspat do bus pruhu. Ked som sa preradil, tak sanitka sa akurat dostala za mna a rozhodla sa ist do celkom laveho, takze znova s centrimetrovymi odstupmi sa posuvat do stredneho. Nakoniec vodic sanitky sa konecne dostal do protismeru a predbehol vsetkych poza ostrovcek.
Kym sanitka presla 100m presla asi minuta.
Byt chorym v tej sanitke zalujem mesto.
Napriek tomu, ze bus pruh je volny, je nepouzitelny pre sanitky. Kym bude trvat akekolvek obmedzenie IAD bude lavy plny aut. Tymto smerom cesta nevedie.
Toto je klasicky vysledok socialistickeho pristupu riesenia obmedzovanim. Vzdy to napacha viac skody ako uzitku.
JEDINYM riesenim je zvysenie kapacity kde nebude cakat nikto ani MHD ani IAD ani sanitky.

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

OdoslaťOdoslané: 22. Feb 2019 18:38
od Vlados
expwy, pohodak, ani ja nie som nadšený ako to tam spravili, aj som písal že ďalší pruh tam nevojde... radšej mali skúsiť bus pruhy pri 2+2.

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

OdoslaťOdoslané: 22. Feb 2019 20:18
od aquila
Vlados napísal:aquila, veď si "podporoval" riešenie 2+3 aj keď sme viacerí pochybovali že sa tam 2+3 pruhy dajú vtesnať...


ano podporoval,ale expwy to zhrhnul. ja som najprv kritizoval len ten mini pruh, ale toto co nakreslili je uplne postavene na hlavu.