Moderátor: Moderátori
kstano napísal:Inak v Levoci na hlavnom tahu robia kruhac. Uz davnejsie sa o tom hovorilo a myslel som, ze to nastastie zrusili, ale uz sa stavia.
Preco som proti: kruhac je super vec, ale v posl. rokoch sa dopravne problemy riesia kruhacom aj tam, kde je to nevhodne a podla mna to je ten priklad. Kruhac je fajn, ak spaja rovnocenne cesty, ale tam bude kruhac krizovatky hlavneho tahu BA-KE a smerom od sidliska a od autobusovej stanice (resp. SNV). Ak to bude klasicky kruhac, bez zvlastnych pruhov, tak tych par aut z vedlajsich ciest bude sposobovat kolony na hlavnom tahu. A ak tam upravia prednost v jazde v kruhaci na nestandardny kruhac, bude este vacsi problem dostat sa na hlavnu cestu z vedlajsej ako je teraz...
Sergej napísal:ok79 napísal:OT: Ale porad lepsi kruhac ve meste, nez jako ten za Martinem u automobilek mimo mesto
Čo máš proti nemu? Ja si myslím, že je spravený dobre a svoj účel plní.
Tomas PO napísal:kstano napísal:Inak v Levoci na hlavnom tahu robia kruhac. Uz davnejsie sa o tom hovorilo a myslel som, ze to nastastie zrusili, ale uz sa stavia.
Preco som proti: kruhac je super vec, ale v posl. rokoch sa dopravne problemy riesia kruhacom aj tam, kde je to nevhodne a podla mna to je ten priklad. Kruhac je fajn, ak spaja rovnocenne cesty, ale tam bude kruhac krizovatky hlavneho tahu BA-KE a smerom od sidliska a od autobusovej stanice (resp. SNV). Ak to bude klasicky kruhac, bez zvlastnych pruhov, tak tych par aut z vedlajsich ciest bude sposobovat kolony na hlavnom tahu. A ak tam upravia prednost v jazde v kruhaci na nestandardny kruhac, bude este vacsi problem dostat sa na hlavnu cestu z vedlajsej ako je teraz...
Ja si myslim, ze je to spravne riesenie. Spomali sa tym rychlost na tomto useku, ktora bola castokrat prilis vysoka (najma v noci). Navyse bocne smery nie su az tak frekventovane, takze kruhak sa bude pekne vyprazdnovat. Je to lepsie ako semafor, kde by si zbytocne stal na cervenu, ked netreba. Ani indukcne cievky u nas nefunguju ako by mali...
fh napísal:Sergej napísal:Slovenská správa ciest vyhlásila verejné obstarávanie na stavbu I/67 Poprad - Kežmarok, I. etapa.
Opis: Stavba nadväzuje na už zrealizovanú stavbu Poprad-prieťah. Trasa cesty vedie v jestvujúcej trase cesty I/67, križuje železničnú trať Košice-Žilina. Stavba pozostáva z dvoch samostatných ucelených úsekov. Úsek č.1 - 26 stavebných objektov, úsek č.3 - 40 stavebných objektov. Stavba bude z časti realizovaná bez vylúčenia verejnej premávky.
Rozsah: Cesta I/67 v kategórii MZ 16,5/60 v dĺžke 583 m, v kategórii C 22,5/80 v dĺžke 3 971 m, dočasná komunikácia kategórie C 7,5/40 v dĺžke 493 m, miestna komunikácia kategórie MO 8/40-60 v dĺžke 904 m, 4 mosty na ceste I/67, 1 most na železničnej vlečke, 1 most na miestnej komunikácii, 5 úrovňových križovatiek, preložka rieky Poprad v dĺžke 785 m, preložka železničných vlečiek v dĺžke 335 m, cestná kanalizácia v dĺžke 2 144 m, oporné múry v dĺžke 188 m, vyvolané investície.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH:
rozpätie: od 860 000 000,00 do 924 000 000,00 SKK.
Stavba cesty pri Poprade má byť ukončená za vyše tri roky
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=69363#69363
kedze je to vyznamnejsia cestna stavba, navrhujem jej presun do sekcie Cestna siet...
Milos napísal:Tak toto je sila: "Stredisko údržby ciest v Tatranskej Štrbe sa takmer rozpadlo. Sú dni, kedy disponuje jediným pojazdným vozidlom. Vedúci údržby dal výpoveď a ostatní zamestnanci ho chcú nasledovať."
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=11298
Dialniciar napísal:Aktuálny spor v oblasti Tatier: Obec Štrba a mesto Vysoké Tatry sa sporia o to, komu patrí Štrbské Pleso. Len tak pre zaujímavosť: obaja starostovia (primátor) sú známi v ZMOS-e.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 44 hostí.