To nie je ani tak vizitka Skanska ako vizitka "plánovania" - modernizovať I/21 je asi to isté ako modernizovať Trabanta. Ta cesta nema (okrem par km novych usekov - cca 1 km za Chmelovom smer SK, Rakovčík - Stročín, Komarníky - hranica a pôvodnej krajskej Stročín - SK) ani podložie, oni smerove oblúky ani žiadne parametre na to aby bola jednotkou. Ak sa k tomu prirátajú preťažené kamióny a ich bŕzdenie a rozbiehanie pred každučkou zákrutou či každučkým zúžením či nespočetné, často zbytočné klesania / stúpania, výsledok je jasný.
BTW, včera smrtka pri stúpaní na Štiavnik, tentokrát zo svidníckej strany :
https://www.cas.sk/clanok/800097/vazna- ... ednu-obet/ . Ale čo už, maďar si holt bude riešiť Sorošku kde problémom sú akurát tak zbytočné rýchlostné obmedzenia a R4 (až na obchvat PO o ktorom sa akurát tak hovorí) bude naďalej stáť.