Moderátor: Moderátori
Ondrej napísal:Po dostavbe R4 a D1 vznikne veľká časť územia bez nadradenej dopravnej infraštruktúry,no verím že sa to zmení a prehodnotia sa priority,nakoľko východné slovensko má najväčšiu hostotu zaľudnenia,najväčšie kraje rozlohou,ale infraštruktúra oproti týmto hodnotám je v obrovskom nepomere.
Ondrej napísal:Prosím Vás píšete tu ako pekne sú veci spravené v Humennom.Ja napíšem,že tie pekné veci sú občanom žijúcim v regione Zemplína prd platné.Region Zemplina je zaostalý,fenomén chudoby má permanentne stúpajúcu tendenciu,nezamestnanoť,veľmi slabé možnosti zamestnať sa pre nedostatok zamestnávateľov,avšak to naj. je nevybudovaná nadradená dopravná infraštruktúra v celom regione východného slovenska.Je len jedna možnosť,resp.dve a to vybudovanie dialnice alebo rýchlostnej cesty v smere R4 Prešov-sever,Hanušovce n.Topľou,Domaša,Humenné,Snina a následne Ubľa štátna hranica.Sem patrí aj prepojenie mesta Humenné s mestom Michalovce,teda napojenie sa na D1 rýchlostnou cestou o dlžke asi 25km,charakter a povaha terénu je ideálna na stavbu.zarastené polia,dokonca aj bez vlastníkov...finančne nenáročná investícia a dosť rýchlo realizovateľná,efekt pre region by sa dostavil ihned.Avšak problémy na slovensku ako klientelizmus,netransparentnosť pri verejnom obstarávaní a pod.neprispievajú k dobrej atmosfére v spoločnosti.Celkom dobre nechápem potrebu dialnice D3 na Kysuckych lazoch,kde ani neviem či niekto ešte žijú nejaký ľudia,taktiež napr. R8 a takto by som mohol pokračovať...Po dostavbe R4 a D1 vznikne veľká časť územia bez nadradenej dopravnej infraštruktúry,no verím že sa to zmení a prehodnotia sa priority,nakoľko východné slovensko má najväčšiu hostotu zaľudnenia,najväčšie kraje rozlohou,ale infraštruktúra oproti týmto hodnotám je v obrovskom nepomere.Zopakujem na záver,že prioritou by sa mala stať výstavba a zaradenie rýchlostnej cesty Prešov-Ubľa do plánov výstavby dialnic a rýchlostných ciest na slovensku,nakoľko by sa aj zlepšil tranzit Východ europy v smere Západ,vytvorili by sa tak dve horizontálne tranzitné trasy Ubľa-Prešov-Bratislava vetva severná,Záhor-Košice-Bratislava vetva južná,takto keby to bolo tak z východom by nebol už v budúcnosti žiadny problém z hľadiska infraštruktúry.
Ale tak ako už aj napísal Andrej, tak s RC sa tu počíta, ale ozaj v ďalekej budúcnosti (po 2040).Ondrej napísal:Nebojte sa mi nechceme vziať peniaze z prioritných osí,našim cieľom v blízkej budúcnosti je dostať region Horného Zemplína do strategického plánu budovania dialnic a rýchlostných ciest.Nič viac,nič menej.Je to len snaha dostať region do tej finálnej mapky siete infraštruktúry na slovensku osou RC,aby sa s týmto oficiálne do VZDIALENEJ budúcnosti počítalo...
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 22 hostí.