Región som sa rozhodol predsa len spracovať:
Cestná sieť.
1. Humenné-Snina-Stakčín-Ubľa-hranice s UA
2. Humenné-Koškovce- smer Medzilaborce
3. Humenné-Vranov nad Topľou
4. Humenné-Strážske
5. Stakčín-Jalová-Príslop-Kolbasov-Ulič
Tým dôrazom myslím výraznejšie investície do týchto ciest v podobe zlepšenia ich parametrov ako aj lepšej údržbe počas a po zimnom období. Bolo by tiež vhodné postupne opravovať cesty III. triedy v okolí obcí Zubné, Ohradzany alebo Nová Sedlica.
Ďalej je potrebné vybudovať tieto cestné obchvaty:
1. Snina
2. Stakčín
3. Ubľa
Humenné majú celkom slušný cestný prieťah stredom mesta a keď už by sa robil cestný obchvat, tak zrejme skôr ako výhľadová rýchlostná cesta, ktorá by išla paralelne k diaľnici D1 od Prešova po Ubľu a tvorila by cestný obchvat ďalších miest ako VT, Strážske a aj okolo Humenného.
Ďalšou oblasťou je rozvoj železničnej dopravy v tomto regióne.
V tomto regióne je celkom slušne rozvinutá železničná sieť. Centrom je mesto Humenné, odkiaľ idú trate na Strážske, Medzilaborce aj Sninu. Už dlho je nerealizovaný projekt železničného prepojenia Sniny a Ukrajiny, pričom v súčasnej dobe už jeho realizácia ani nie je možná pre vysoké finančné náklady a nízku rentabilitu a skôr ako výstavbu novej železničnej trate by bolo vhodné investovať do zlepšenia stavu cestnej siete v regióne.
Letecká doprava.
Región má vojenský význam, v Humennom sa nachádza ženijný pluk slovenských ozbrojených síl a aj preto má Humenné veľmi dobré napojenie železničné aj cestné na každú svetovú stranu. Najbližšie významné letisko sa nachádza v Košiciach a plnohodnotne postačuje.
Ostatné investície do infraštruktúry v tejto oblasti v rámci predovšetkým vodných zdrojov a ochrany ŽP.
Tento región patrí k tým v SR, kde sú veľké nedostatky v oblasti rozšírenia kanalizácie, vodovodných sietí a čistiarní odpadových vôd. Pri odstraňovaní týchto regionálnych nedostatkov bude musieť byť nápomocná EÚ.
Najvýznamnejšia vodná nádrž v regióne je Starina pri Snine.