Stránka 22 z 23

Re: Mesto Nitra - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 16. Máj 2019 09:03
od pohodak
Driver napísal: ako ironia fakt dobre :lol: BA,ZA,PO su dopravne fakt poriešene


ja som nevravel ze tie mesta su poriesene, ale ze dostali najviac penazi...ZA a PO po dostavani usekov, ktore su vo vystavbe (resp. pri R4 v tendri) mozu dalsich 20 rokov akurat ticho suchat nohami a to iste plati po dostavani prelozky I/64 aj pre NR...v BA je vo vystavbe D4/R7, co je opat kopec penazi (druha vec je 100x omielana tema, ze za tie peniaze sa dali vyriesit komplet vsetky dopravne problemy v ramci mesta a pomohlo by to radovo viac, cize aj po dostavbe D4 bude BA v prdeli) pricom spominane KE nedostali okrem kratkej R4 a teraz budimir/bidovce v podstate nic, takze su na rade oni a potom TN a TT

O. T.: Mesto Nitra - ...

OdoslaťOdoslané: 16. Máj 2019 09:45
od KN.SK
A prečo len krajské mestá? Nielen tie sú na krížení trás alebo na jednej trase cez intravilán.

Re: Mesto Nitra - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 16. Máj 2019 10:00
od Vlados
Jasné, že by sme nemali riešiť len krajské mestá. Doplnil by som, že KE dostali rozšírenie Južné nábrežie, 2+2 Červený rak, MÚK Prešovská-Sečovská... Tá R4 čo dostali im vlastne nijako nepomáha nakoľko nie je napojená na "R2".

Re: Mesto Nitra - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 17. Máj 2019 14:51
od Driver
a som nevravel ze tie mesta su poriesene, ale ze dostali najviac penazi...ZA a PO po dostavani usekov, ktore su vo vystavbe (resp. pri R4 v tendri) mozu dalsich 20 rokov akurat ticho suchat nohami a to iste plati po dostavani prelozky I/64 aj pre NR...v BA je vo vystavbe D4/R7, co je opat kopec penazi (druha vec je 100x omielana tema, ze za tie peniaze sa dali vyriesit komplet vsetky dopravne problemy v ramci mesta a pomohlo by to radovo viac, cize aj po dostavbe D4 bude BA v prdeli) pricom spominane KE nedostali okrem kratkej R4 a teraz budimir/bidovce v podstate nic, takze su na rade oni a potom TN a TT


oki, jasne po dostavani to plati :wink:

si myslim ze to čo si napisal pre BA plati aj pre PO,ZA tam je zase jasna politika super drahych rieseni,aby bolo kde uliat :(

A prečo len krajské mestá? Nielen tie sú na krížení trás alebo na jednej trase cez intravilán.


lebo napr. urobis obchvat SL,SB, BJ prietah Lipany , Kapusany, a vsetci stoja pol hodiny na vstupe/vystupe z Prešova asi preto :wink:
koniec OT :D

Re: Mesto Nitra - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 22. Sep 2019 10:02
od Milos
Nitra nechce, aby bol severný obchvat rýchlostnou cestou https://www.dialnice.info/viewtopic.php?f=35&t=24417

Re: Mesto Nitra - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 22. Sep 2019 11:46
od Vlados
nechajú R1a zrekonštruovať a potom sa ozvú že ju chcú preklasifikovať ako mestskú komunikáciu.
a čo JLR? ten bude mať napojenie na mestskú komunikáciu?
nebodaj lobujú za tie kamióny, čo tam zazdia, aby užetrili na mýte?
aj BB preklasifikujeme R1 v meste na mestskú komunikáciu? detto aj D1 v BA? a čo privádzače v KE, PO...?

Re: Mesto Nitra - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 22. Sep 2019 12:12
od Milos
Tiež si myslím, že R1a treba ponechať tak, ako je. Dopravnú značku začiatok a koniec obce môže NDS po dohode s mestom posunúť za MÚK s Bratislavskou ul. pri rieke, od odbočky na Topoľčany potiaľ by to bola RC v intraviláne. Myslím si, že NDS R1a len tak nepustí

Re: Mesto Nitra - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 23. Sep 2019 20:43
od lostrail
Zaciatok a koniec obce je jedna vec, cestu by som nepreklasifikovaval, ale aspon miestne zrychlenie na 110 km/h po pumpu by bolo k veci do cias, kym sa to uzemie realne nezastavia (a pripadne nevybuduju tie pripojenia).

Re: Mesto Nitra - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 26. Sep 2019 15:06
od vladik67
V Košiciach je tiež rýchlostná cesta cez viac časti mesta s kamionmi a miestnými komunikáciami, uličkami a nie je problem s napájaním. O čo vlastne mestu ide?

Re: Mesto Nitra - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 06. Okt 2019 22:11
od mikeBoss
Vlados napísal:nechajú R1a zrekonštruovať a potom sa ozvú že ju chcú preklasifikovať ako mestskú komunikáciu.
a čo JLR? ten bude mať napojenie na mestskú komunikáciu?
nebodaj lobujú za tie kamióny, čo tam zazdia, aby užetrili na mýte?
aj BB preklasifikujeme R1 v meste na mestskú komunikáciu? detto aj D1 v BA? a čo privádzače v KE, PO...?


Toto nie je ale novinka, tento zámer je v štúdii novej štvrte Párovské lúky, kde by R1a prestala mať zmysel keďže všade okolo by bola nová štvrť a vtedy má logiku preklasifikovať na miestnu komunikáciu. Takže to nie je nezmysel!

BB nedávaj ako vzor prosím ťa tam nie je iná možnosť ako sa napojiť na obchvat. Nitra má južný obchvat. Porovnávaš zle.

Re: Mesto Nitra - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 06. Okt 2019 22:16
od mikeBoss
pohodak napísal:s tymto sa da iba suhlasit, NR dostala z krajskych miest po ZA a BA najviac, takze okrem tej kratkej prelozky I/64 nemaju moralny narok pytat absolutne nic spolu so ZA ci PO...teraz su na rade jednoznacne KE, ktore su na tom z krajskych miest zas suverenne najhorsie...plus by bolo pekne dokoncit obchvat TT a nieco spravit s I/9 pri TN, BB bohuzial stale zije svoj vlhky sen o BB-RK miesto toho aby sa sustredili na prospesnejsie a realistickejsie projekty...


To si robíš srandu? ZA bude mať tunel, D1 okolo mesta smer BA, KE a Poľsko. BA bude mať nový obchvat. Nitra má južný obchvat, ktorý nemá s mestom nič.
Ako občan Nitry ti to tu píšem - reálny prínos pre občanov je veľmi slabý. Áno autá nejdu cez "severný obchvat", ale tam to končí. Kamióny jazdia kadiaľ? Cez centrum! Kadiaľ jazdia vodiči na Agrokomplex? Áno cez centrum a z opačnej strany cez Levickú - kedysi málo frekventovaná cesta so zástavbou rodinných domov. A exit juh je tiež cez Čermáň - vilová štvrť! Neviem prečo sa vyjadruješ k Nitre, keď si tu zjavne nebol a ak aj bol, nepoznáš pomery.

Nitra je absolútne zanedbaná, ignorovaná štátom + neschopnosť mesta riešiť miestne komunikácie.

Žilina, BA, KE, PO majú hlavnú vlakovú trať, Nitra nemá! To si prečo nespomenul? Nitra má len R1 a koniec. Aj to jazdíme obklukou cez D1 Trnava.

Re: Mesto Nitra - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 07. Okt 2019 05:50
od Pacho
mike boss, ako neznaly problémov NR sa pytam, čo by ešte z hľadiska d siete potrebovala?. Podľa mňa v súčasnosti obchvat je v celku doriešeny. AX by som, neriešil, lebo výstavníctvo ako také stráca na popularite, postupne zanikne, vo všeobecnosti. Podľa mňa najdôležitejšie, je dokončir obchvat ZA čiže D1+D3 včítana KNM + RBK, a nahánať výstavbu KE, lebo tam sa podstatná časť obchvatu ani nezačala.

Re: Mesto Nitra - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 07. Okt 2019 09:41
od devil
Nitra je absolútne zanedbaná, ignorovaná štátom + neschopnosť mesta riešiť miestne komunikácie.

to ze hlavne krizovatky v meste su urovnove so semaformi uz teraz nikto nevyriesi a ani to ze prijazdove cesty od LV a SA su bezne ulice. to vsetko je dedicstvo z cias socializmu. mesto postavilo pred par rokmi chrenovsky most, vdaka nemu je teraz mozna obchadzka ked sa opravuje most na I/64.

To si robíš srandu? ZA bude mať tunel, D1 okolo mesta smer BA, KE a Poľsko. BA bude mať nový obchvat. Nitra má južný obchvat, ktorý nemá s mestom nič.

v ZA je tunel tak skvelo naplanovany ze smer CA-MT bude totalne blizsie naokolo. D4 trochu odlahci D1 ale prinos pre mesto bude minimalny, R7 bude mat vyslovene negativny efekt na mesto. v PO sa tvaria ze im D1-R4 neviem ako pomoze ale podla smerovych prieskumov prevezme tak 1/3-1/4 aut.

Žilina, BA, KE, PO majú hlavnú vlakovú trať, Nitra nemá! To si prečo nespomenul? Nitra má len R1 a koniec. Aj to jazdíme obklukou cez D1 Trnava.

PO nema hlavnu trat. BB ma biednu jednokolajku neviem ci sa vobec da nazvat hlavnou tratou. je nezaujem ZSSK nasadit vlaky cez TT bud ako priame spoje do BA alebo s normalnym prestupom.

Áno cez centrum a z opačnej strany cez Levickú - kedysi málo frekventovaná cesta so zástavbou rodinných domov. A exit juh je tiež cez Čermáň - vilová štvrť! Neviem prečo sa vyjadruješ k Nitre, keď si tu zjavne nebol a ak aj bol, nepoznáš pomery.
od LV je riadna MUK. od SA je otrasna urovnova krizovatka, tu treba vyriesit. na NZ chyba prelozka. ale R1a nema co byt miestna komunikacia ale ma sluzit ako normalna RC aj pre smer sever-juh.

Re: Mesto Nitra - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 07. Okt 2019 15:50
od pohodak
mikeBoss napísal:
pohodak napísal:s tymto sa da iba suhlasit, NR dostala z krajskych miest po ZA a BA najviac, takze okrem tej kratkej prelozky I/64 nemaju moralny narok pytat absolutne nic spolu so ZA ci PO...teraz su na rade jednoznacne KE, ktore su na tom z krajskych miest zas suverenne najhorsie...plus by bolo pekne dokoncit obchvat TT a nieco spravit s I/9 pri TN, BB bohuzial stale zije svoj vlhky sen o BB-RK miesto toho aby sa sustredili na prospesnejsie a realistickejsie projekty...


To si robíš srandu? ZA bude mať tunel, D1 okolo mesta smer BA, KE a Poľsko. BA bude mať nový obchvat. Nitra má južný obchvat, ktorý nemá s mestom nič.
Ako občan Nitry ti to tu píšem - reálny prínos pre občanov je veľmi slabý. Áno autá nejdu cez "severný obchvat", ale tam to končí. Kamióny jazdia kadiaľ? Cez centrum! Kadiaľ jazdia vodiči na Agrokomplex? Áno cez centrum a z opačnej strany cez Levickú - kedysi málo frekventovaná cesta so zástavbou rodinných domov. A exit juh je tiež cez Čermáň - vilová štvrť! Neviem prečo sa vyjadruješ k Nitre, keď si tu zjavne nebol a ak aj bol, nepoznáš pomery.

Nitra je absolútne zanedbaná, ignorovaná štátom + neschopnosť mesta riešiť miestne komunikácie.

Žilina, BA, KE, PO majú hlavnú vlakovú trať, Nitra nemá! To si prečo nespomenul? Nitra má len R1 a koniec. Aj to jazdíme obklukou cez D1 Trnava.


toto tvoje nitrianske vyplakavanie vie vzdy pobavit :lol: ja tu budem teraz spamovat na tyzdennej baze ze stat uplne kasle na pezinok, ze tu mame 20k+ vozidiel na ceste 2. triedy a nemame ani len blby obchvat centra mesta, ze na inej ceste druhej triedy rastu kruhace a logisticke sklady a aj napriek zalahe kamionov je tam stale iba 1+1, ze chceme tunel do malaciek (lebo pripojka na dialnicu a nebudeme predsa jazdit "oklukou cez D1") :roll:

- hlavna vlakova trat stoji v BA / ZA / KE uz kolko? to ze nitra nie je historicky na krizovatke zeleznicnych ciest nie je chyba ostatnych krajskych miest; PO ma hocico, ale hlavna vlakova trat to urcite nie je
- ZA bude mat onedlho obchvat v podobe D1, ktory je presne to iste ako ma uz zopar rokov NR v prevadzke v podobe R1...to ze mesta ako PO alebo ZA maju okrem jedneho hlavneho tranzitneho smeru aj dalsiu "nohu" smerom na sever je tak nejak dane ich polohou, od nitry na sever su dediny a na juh tiez a za nimi levice a potom zase nic
- ako by si si predstavoval riesenie R1 aby mala podla teba realny prinos pre obcanov NR? pointou obchvatu je vyhnat tranzit z mesta, co presne aj R1 spravila, dovidenia
- ano BA dostane R7 + D4 na usekoch kde je na existujucej ceste 1.triedy vyssia intenzita ako na R1 obchvate nitry 2+2
- na agrokomplex jazdi konkretne kolko vodicov pocas bezneho dna ze by si tam chcel mat MUK? pocet relevantnych podujati za rok tam pomaly zratas na prstoch jednej ruky
- ktore kamiony jazdia cez centrum? jedina jedna trasa ma aky taky zmysel jazdit mimo R1 / R1A (a aj to by sa dalo vyriesit zakazom pre kamiony) a ani ta nejde cez centrum mesta, nezavadzaj
- zabudol si spomenut kolko penazi dostala NR cez SSC na cesty okolo JLR, to nedostalo ziadne krajske mesto na slovensku, ale samozrejme aj dalej tu vyplakavaj ako je nitra zanedbana a ignorovana statom :lol:

ako hovorim - dobudovat kratku prelozku I/64 a koniec, keby sme tu chceli riesit napady ako R8 alebo zeleznica NR-TT tak ti zfleku vymenujem 25 projektov ktore maju vacsi zmysel v celostatnom meradle, lenze to by si musel niekedy vytiahnut paty z nitricky :idea:

Re: Mesto Nitra - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 07. Okt 2019 16:26
od Jano1
Presne tak ako pise pohodak, treba iba juznu prelozku I/64 Krskany. R1A by mala byt zachovana pre tranzit S-J.

Re: Mesto Nitra - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 08. Okt 2019 10:24
od aquila
a aj ta severna prelozka I/64 je za tie prachy totalne zbabrana. NR dostala vyse 300 mio euro na riesenei JLR , ze ani obchvat cakajoviec neporiesili.

a vlastne aj prelozka I/64 drazoviec sa riesila uplne nezmyselne .. to kto navrhol aby priamy smer na jednicke nesiel v trase jednicky ale do nejakeho zavodu ?!?

Re: Mesto Nitra - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 08. Okt 2019 12:24
od Yoggy52
Asi nechodis po slovensku ze? Pretoze tak je to vsade, ze priamy smer je najmenej vytazeny. Napr. Kosicka v smere na apollo, kde hlavny smer je odbocovaci na pristavnu. Levocska v presove smer poprad, kde priamy smer ta navedie do lidlu. Trnavska(od pieskov) v BA pri odbocovani na Galvainho smer prievoz, kde zase si v odbocovacom pruhu do billy a kazdy sa tam preraduje.... A tak by som mohol pokracovat... Slovensko ma snad najhorsie znacenie ciest (nehovoriac o stave ciest :| )

Re: Mesto Nitra - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 08. Okt 2019 13:48
od Vlados
motáš situáciu v meste a mimo mesta, postupné zmeny trás a kompletne nové riešenie. v BA by chcel priame napojenie radiály na tangentu, alebo by si prikázal chodiť len rovno? pred SAV by sme postavili kruháč a každý by tam spravidlo niekde odbočil?

Re: Mesto Nitra - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 08. Okt 2019 15:38
od aquila
yoggy52: to ze to je inde zle, neznamena, ze to bude v EXTRAvilane novej prelozky cesty prvej triedy .. na tym sa mi rozum pozastavuje. ale uz to viac menej napisal vlados.

Re: Mesto Nitra - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 08. Okt 2019 16:18
od Yoggy52
V mojich pripadoch staci premalovat len ciary... A kedze nedokazeme ani tie ciary premalovat, tak sa netreba pozastavovat nad tym, ze to nedokazeme ani pri novych projektoch... Mame tu neschopnych projektantov a potom aj policiu :wink:

Re: Mesto Nitra - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 10. Okt 2019 12:38
od mikeBoss
pohodak napísal:
mikeBoss napísal:
pohodak napísal:s tymto sa da iba suhlasit, NR dostala z krajskych miest po ZA a BA najviac, takze okrem tej kratkej prelozky I/64 nemaju moralny narok pytat absolutne nic spolu so ZA ci PO...teraz su na rade jednoznacne KE, ktore su na tom z krajskych miest zas suverenne najhorsie...plus by bolo pekne dokoncit obchvat TT a nieco spravit s I/9 pri TN, BB bohuzial stale zije svoj vlhky sen o BB-RK miesto toho aby sa sustredili na prospesnejsie a realistickejsie projekty...


To si robíš srandu? ZA bude mať tunel, D1 okolo mesta smer BA, KE a Poľsko. BA bude mať nový obchvat. Nitra má južný obchvat, ktorý nemá s mestom nič.
Ako občan Nitry ti to tu píšem - reálny prínos pre občanov je veľmi slabý. Áno autá nejdu cez "severný obchvat", ale tam to končí. Kamióny jazdia kadiaľ? Cez centrum! Kadiaľ jazdia vodiči na Agrokomplex? Áno cez centrum a z opačnej strany cez Levickú - kedysi málo frekventovaná cesta so zástavbou rodinných domov. A exit juh je tiež cez Čermáň - vilová štvrť! Neviem prečo sa vyjadruješ k Nitre, keď si tu zjavne nebol a ak aj bol, nepoznáš pomery.

Nitra je absolútne zanedbaná, ignorovaná štátom + neschopnosť mesta riešiť miestne komunikácie.

Žilina, BA, KE, PO majú hlavnú vlakovú trať, Nitra nemá! To si prečo nespomenul? Nitra má len R1 a koniec. Aj to jazdíme obklukou cez D1 Trnava.


toto tvoje nitrianske vyplakavanie vie vzdy pobavit :lol: ja tu budem teraz spamovat na tyzdennej baze ze stat uplne kasle na pezinok, ze tu mame 20k+ vozidiel na ceste 2. triedy a nemame ani len blby obchvat centra mesta, ze na inej ceste druhej triedy rastu kruhace a logisticke sklady a aj napriek zalahe kamionov je tam stale iba 1+1, ze chceme tunel do malaciek (lebo pripojka na dialnicu a nebudeme predsa jazdit "oklukou cez D1") :roll:

- hlavna vlakova trat stoji v BA / ZA / KE uz kolko? to ze nitra nie je historicky na krizovatke zeleznicnych ciest nie je chyba ostatnych krajskych miest; PO ma hocico, ale hlavna vlakova trat to urcite nie je
- ZA bude mat onedlho obchvat v podobe D1, ktory je presne to iste ako ma uz zopar rokov NR v prevadzke v podobe R1...to ze mesta ako PO alebo ZA maju okrem jedneho hlavneho tranzitneho smeru aj dalsiu "nohu" smerom na sever je tak nejak dane ich polohou, od nitry na sever su dediny a na juh tiez a za nimi levice a potom zase nic
- ako by si si predstavoval riesenie R1 aby mala podla teba realny prinos pre obcanov NR? pointou obchvatu je vyhnat tranzit z mesta, co presne aj R1 spravila, dovidenia
- ano BA dostane R7 + D4 na usekoch kde je na existujucej ceste 1.triedy vyssia intenzita ako na R1 obchvate nitry 2+2
- na agrokomplex jazdi konkretne kolko vodicov pocas bezneho dna ze by si tam chcel mat MUK? pocet relevantnych podujati za rok tam pomaly zratas na prstoch jednej ruky
- ktore kamiony jazdia cez centrum? jedina jedna trasa ma aky taky zmysel jazdit mimo R1 / R1A (a aj to by sa dalo vyriesit zakazom pre kamiony) a ani ta nejde cez centrum mesta, nezavadzaj
- zabudol si spomenut kolko penazi dostala NR cez SSC na cesty okolo JLR, to nedostalo ziadne krajske mesto na slovensku, ale samozrejme aj dalej tu vyplakavaj ako je nitra zanedbana a ignorovana statom :lol:

ako hovorim - dobudovat kratku prelozku I/64 a koniec, keby sme tu chceli riesit napady ako R8 alebo zeleznica NR-TT tak ti zfleku vymenujem 25 projektov ktore maju vacsi zmysel v celostatnom meradle, lenze to by si musel niekedy vytiahnut paty z nitricky :idea:


Smiať sa môžeš, ale to je tak všetko. Síce si napísal veľa, ale opakuješ dokola niečo úplne iné než ja. Posledný krát to napíšem - obchvat Nitre sľubovali dlhé roky, mal mať pôvodne kruhový objazd na exite Juh - Čermáň a súčasťou mal byť aj privádzač Selenec. Oboje boli nakreslené a plánované. Potom to zrušili a tým Nitre ublížili.

Je podľa teba v poriadku, že máme obchvat, ale tranzit ide naďalej cez centrum? Ja to vidím z okna - deň noc kamióny. A pripočítaj si obdobie počas výstav. A exit Agrokomplex by slúžil aj pre obyvateľov Chrenovej. Ale to tebe darmo budem písať.

Zbytočne píšeš o JLR a R1 - to nie je postavené pre občanov mesta, neviem či sa robíš, alebo naozaj nechápeš súvislosti. LOLovať môžeš, ale smiešny si tu ty. Ja ti píšem fakty a reálny obraz v Nitre. Ja mám dosť precestované, neviem prečo sa vyjadruješ na moju adresu, keď o mne vieš prd. Už na teba nebudem reagovať. Pre teba je iný názor smiešny aj keby ti dám neviem aké fakty. Máš také progresívne zmýšlanie. Maj sa.

Re: Mesto Nitra - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 10. Okt 2019 13:12
od devil
ak by bola prelozka I/64 a tranzit s-j by bol vykazany z centra isiel by takto:
https://www.google.sk/maps/dir/48.33283 ... m2!4m1!3e0

bola by to sice obchadzka asi 5 km co je ale prirodzene pri rozlahlosti NR. jediny tranzit mimo R1a R1A by by bol TO-LV ale aj ten by isiel uplne mimo centra.

Re: Mesto Nitra - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 10. Okt 2019 16:57
od Vlados
JLR mohol stáť namiesto pri Dražoviach pri Krškanoch. vyriešili by preložku I/64 od R1, nezrušili by trať na ZM, no museli by riešiť trať na Trnovec. nakoľko by iné umiestnenie opticky viac pomáhalo dolnej a nie hornej Nitre, tak muselo skončiť tam kde je.

Re: Mesto Nitra - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 19. Feb 2020 12:52
od aquila
"chybajuci" exist pre agrokomplex sa asi vyriesi sam .. kedze agrokomplex zrejme skrachuuje

Re: Mesto Nitra - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 19. Feb 2020 13:30
od Yoggy52
Statne firmy nemozu skrachovat :lol: