Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

sekcia venovaná cestnej sieti

Moderátor: Moderátori

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod jarino » 06. Nov 2018 08:32

Tomas PO napísal:
jarino napísal:Stanica má dobu výstavby 14 mesiacov. Horšie je, že nemá kompletné finančné krytie. Tempo prác bude závisieť aj od toho, či mesto má v rozpočte na to vyčlenené peniaze pre roky 2017-2019.

projekt je financovany z IROP, nie mestskeho rozpoctu.

To je pravda. Avšak stavba nie je krytá v celom rozpočtovom náklade. Na zostávajúce časti plnenia zmluvy musia byť peniaze vyčlenené v rozpočte Mesta -> asi spolufinancovanie k IROP. V čase VO a asi aj podpisu zmluvy to ešte kryté z mestského rozpočtu nebolo. Ale neviem, či to ovplyvňuje tempo výstavby.
Viď Zmluva, strana 6, bod 6.2.2.
Samozrejme potom aj lehota výstavby (14 mesiacov) je v zmluve podmienená plynulým financovaním vykonaných prác.
jarino
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 988
Založený: 12. Sep 2011 12:49

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod vladik67 » 07. Nov 2018 04:05

Klobuk dole Tomáš. Takže už len premaľovať?
vladik67
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 586
Obrázky: 111
Založený: 02. Jan 2011 10:34

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod svaco » 09. Nov 2018 12:22

Objavilo sa to v inom vlákne, ale myslím si, že to patrí prioritne tu

viewtopic.php?f=35&t=23762

DrX a devil, skúste nejako zareagovať, zaujímal by ma aj váš názor (názor z druhej strany spektra).
Týmto si myslím, že by mal byť J-V obchvat PO definitívne OFF-topic aj na tomto fóre.
Obrázok používateľa
svaco
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 788
Obrázky: 14
Založený: 29. Jan 2008 11:16
Bydlisko: Presov

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod DrX » 09. Nov 2018 13:32

Na toto ani netreba velmi reagovat. Objektivita je nulova uz z toho, ze zadavatel zadal nieco sukromnej firme a on jej za to plati, takze oni mu to napisu ako chce. A co je horsie, tak ten zadavatel nie je ten, ktory za tie obchvaty plati. Cize zadavatel, mesto Presov, si zaplatilo "analyzu", z ktorej vyslo, ze stat ma dat mestu presov nie cca 50-100mil EUR (alebo kolko by stal vych obchvat) ale
500-800mil EUR (ci kolko bude stat severny). Ak by tu analyzu zadal stat, teda ten kto tie obchvaty ma platit, bolo by v tom mozno trocha objektivnosti.

No a to tvrdenie, ze "vychodny obchvat" netreba, je zas len novinarsky prekruteny vytvor pre tych presovcanov, co to chcu pocut. To, ze vych.obchvat nebude velmi treba, pokial bude severny, vzdy bolo vsetkym jasne. Otazka ale znela tak, ci vychodny, alebo severny. A rovnako je jasne, ze ak by "analytici" zacali tym, ze postavime vychodny, tak by dosli k zaveru, ze severny netreba. Nic viac. Resp "maly detail" - usetrenych 400mil EUR.
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod rexino » 09. Nov 2018 13:57

Analýzu platila EU
rexino
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 252
Obrázky: 3
Založený: 16. Júl 2017 18:05
Bydlisko: PO

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod svaco » 09. Nov 2018 13:59

V podstate takýto kometár som aj očakával, najzaujímavejšie na ňom sú tie čísla, určite boli získané od nezávislých dopravných expertov. NEpoznáme ešte žiadne ceny, ale už sme ušetrili 400 milionov. A najlepšie hneď a teraz, lebo J-V obchvat môžme stavať hneď o 2-3 mesiace a cena je tiež už známa.

Vytiahnuť takéto silné argumenty bez, čo i len jedného reálne potvrdeného čísla, to chce fakt guráž alebo je ti jedno, že tvoje meno na tomto fóre padá čo sa týka dôveryhodnosti nižšie a nižšie. Naviac si do toho "pravdepodobne" ešte nezapočítal smer od Sabinova, ktorý i pri J-V obchvate je potrebné nejako riešiť (viď nezriedka aj 5 a viac kilometrové kolóny ráno z tohto smeru). Ale možno to tam máš aj započítané, pretože tie čísla sú fakt na vode (alebo nech nežerem, na totálne tenkom ľade).
Obrázok používateľa
svaco
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 788
Obrázky: 14
Založený: 29. Jan 2008 11:16
Bydlisko: Presov

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod DrX » 09. Nov 2018 14:26

400mil je z HzP, cize od statu, ktory realne tie obchvaty zaplati.
Smer od Sabinova som zapocital. A poslal som ti aj linku na smerovy prieskum, ktory ukazuje, ze zo Sabinova je najmenej tranzitnej dopravy - teda vsetci idu do PO a obchvat im nijak nepomoze. Pozri si linku vo fore o SOPO
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod Yoggy52 » 09. Nov 2018 14:43

Jj ked ides do mesta, tak ides hned prvym vyjazdom, nie tym co je najvyhodnejsi :roll: Ked ides od Sabinova do juznej primyselnej oblasti tak sa budes trepat cez mesto ze? Namiesto toho aby si usetril svoje auto, phm a hlavne cas. Logika ala DrX.

Ked ides v BA do Devinskej od Trnavy tak mas vyjst uz na Zlatych Pieskoch, pretoze ides do mesta a ten obchvat je predsa pre tranzit :lol:
Yoggy52
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 9
Založený: 25. Feb 2013 23:02
Bydlisko: Rosenheim

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod nonick » 09. Nov 2018 14:49

DrX, ako mozes vydavat svoj nazor za spravny, ked je postaveny na skreslenych (nespravnych) faktoch? A vobec, ak si si taky isty svojimi argumentami, tak naco taketo prehananie...

Severny obchvat nebude stat 500-800 mil., ale plus minus 400, max. 450. Vychodny nebude stat 100 mil. ani keby bol na uplnej rovine a to nie je, napocital som 10+ udoli s potokmi, ktore treba nejakym sposobom premostit, plus logicky rovnaky pocet zarezov.

Ale v nejakom paralelnom vesmire, kde by SO stal 800 a VO 100 milionov, verim, ze by sme vsetci boli za vychodny obchvat.
nonick
diskutujúci
 
Príspevky: 109
Obrázky: 1
Založený: 20. Nov 2011 11:45

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod DrX » 09. Nov 2018 14:52

Yoggi: No ked mas na to, tak chod zo Sabinova do neexistujucej "juznej premyselnej oblasti" kludne vrtulnikom. Ty na to ale nemas, ale zaroven sa tam chces doviest po dialnici s 3 tunelmi. A tak chces aby som ti za to ja zaplatil vsakze. Tradicne pachovske zmyslanie...
Ako tu uz bolo velakrat povedane pri celom tunelarskom naokolo-blizsie D1 aj pri novom naokolo-blizsie "R4 severovychod-juh cez ZAPAD!!!", ak by ste si za prejazd vsetkymi tymi tunelmi mali platit tolko, kolko ich vystavba stoji, tak by ste vsetci radsej isli na somaroch cez kopce. Ale pokial to ma platit niekto iny, tak Presov "pozaduje" ;-)
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod Driver » 09. Nov 2018 16:15

a ty požaduješ obchvat KE a nikto ti do toho nekecá :D
Obrázok používateľa
Driver
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 497
Obrázky: 1287
Založený: 22. Dec 2009 21:01
Bydlisko: Desolate valley

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod fatalista » 09. Nov 2018 16:16

Takisto ako Kosice pozaduju "obchvat rozhanoviec". Velmi zjednodusene podla tvojej logiky, by som ti mohol napisat, ze sused ferko - expert na dopravu povedal, ze vam obchvat netreba a lepsie by bolo keby ste vsetci chodili na bicykloch, takze preco by som to mal platit ked staci asfaltova cyklotrasa. Obavam sa ze to tvoje "tradicne pachovske zmyslanie" sam praktikujes, kedze na tu dialnicu tiez sam nemas.

Bohuzial nie vzdy je najlepsie riesenie to najlacnejsie.
fatalista
návštevník
 
Príspevky: 17
Založený: 16. Júl 2017 20:20
Bydlisko: PO/BA

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod Driver » 09. Nov 2018 16:25

masterplan - tristo stranový dokument za 800tis euro, ktorý potvrdil to,co tu vsetci uz vypisujeme niekolko rokov:
že treba stavat MK3aMk5 , že urovnove prechody železnice su bodove zavady, že treba poriešit železnicu ktora ostala v sedemdesiatych rokoch, rozvoj int.dopravy
bla,bla,bla takto sa "vyuzivaju peniaze"
Obrázok používateľa
Driver
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 497
Obrázky: 1287
Založený: 22. Dec 2009 21:01
Bydlisko: Desolate valley

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod Yoggy52 » 09. Nov 2018 17:17

DrX napísal:Yoggi: No ked mas na to, tak chod zo Sabinova do neexistujucej "juznej premyselnej oblasti" kludne vrtulnikom. Ty na to ale nemas, ale zaroven sa tam chces doviest po dialnici s 3 tunelmi. A tak chces aby som ti za to ja zaplatil vsakze. Tradicne pachovske zmyslanie...
Ako tu uz bolo velakrat povedane pri celom tunelarskom naokolo-blizsie D1 aj pri novom naokolo-blizsie "R4 severovychod-juh cez ZAPAD!!!", ak by ste si za prejazd vsetkymi tymi tunelmi mali platit tolko, kolko ich vystavba stoji, tak by ste vsetci radsej isli na somaroch cez kopce. Ale pokial to ma platit niekto iny, tak Presov "pozaduje" ;-)


Akej neexistujucej? Kedze nevychadzas z tej tvojej dediny, tak si pozri aspon na google maps, kde je "priemysel" v presove (kde je zamestnane velke percento ludi) a prave tito ludia prave vyuzivaju auta, pretoza sa tam inak normalne neda dostat.

Za dalsie je tu priemyselny obvod Nizna Sebastova, ktory bude mat v bezprostrednej blizkosti krizovatku Fintice, sa predlzenim Strojnickej lokalna TIR (ale aj ludia tam pracujuci) dokaze lahko dostat prec z mesta, aby nemusela doslova chodit cez Centrum. atd.

Ked ides zo severu na juh tak akdial mas akoze ist? Nebodaj snad tunelom popod mestom aby to nebolo naokolo blizsie? :lol:

Kamo pises tu absolutne sracky, ja som sam navrhoval aby sa zaviedla cestna dan, aby bolo na financovanie projektov. (aj na tvoju sorosku) A tiez aby sa spoplatnilo Branisko, kedze ten tunel ma opodstatnenie a dokaze usetrit vela casu. (mimo dialnicnej nalepky)

Je zaujimave ze tato logika je viac aplikovatelna na Sorosku, kedze chodi tadial velmi malo aut a dokonca predpoklad, ze ani ta doprava sa nepresunie do tunela, vec naco ked je tam pomerne dobra cesta :lol: Tak to daju zadarmo, aby tamadial viac ludia chodili a potom samozrejme nebudes nadavat, ze cele slovensko sa skladalo na ABSOLUTNE momentalne nepotrebnu sorosku.
Yoggy52
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 9
Založený: 25. Feb 2013 23:02
Bydlisko: Rosenheim

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod Vlados » 09. Nov 2018 21:35

Driver napísal:masterplan - tristo stranový dokument za 800tis euro, ktorý potvrdil to,co tu vsetci uz vypisujeme niekolko rokov:
že treba stavat MK3aMk5 , že urovnove prechody železnice su bodove zavady, že treba poriešit železnicu ktora ostala v sedemdesiatych rokoch, rozvoj int.dopravy
bla,bla,bla takto sa "vyuzivaju peniaze"

Určite je to veľká suma, ale je fakt je MK3 a MK5 Prešov potrebuje ako soľ. Množstvo prešovčanov vkladá nádeje do D1+R4 ale do 5 rokov po ich otvorení bude v Prešove zhodná situácia ako dnes. Buď v Prešove zásadne spoplatnia parkovanie v meste pre cezpoľných alebo už dnes začnú riešiť MK3 a MK5... kľudne so 100% zapojením SSC nakoľko ide o riešenie základnej siete.
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod devil » 10. Nov 2018 18:39

DrX a devil, skúste nejako zareagovať, zaujímal by ma aj váš názor (názor z druhej strany spektra).
Týmto si myslím, že by mal byť J-V obchvat PO definitívne OFF-topic aj na tomto fóre.


ak si si nevsimol ja VO uz neriesim. masterplan zrejme pocita s tym ze po dokonceni SO a JVO sa budu robit dalsie veci a to vo velkom. myslim ze nebudu. tranzit odide a bude treba riesit aj tranzit v okresnych mestach.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod Čavo » 16. Nov 2018 09:11

Yoggy52 napísal:Jj ked ides do mesta, tak ides hned prvym vyjazdom, nie tym co je najvyhodnejsi :roll: Ked ides od Sabinova do juznej primyselnej oblasti tak sa budes trepat cez mesto ze? Namiesto toho aby si usetril svoje auto, phm a hlavne cas. Logika ala DrX.

Ked ides v BA do Devinskej od Trnavy tak mas vyjst uz na Zlatych Pieskoch, pretoze ides do mesta a ten obchvat je predsa pre tranzit :lol:


Nie že by som sa chcel do toho montovať, ale toto porovnanie sa mi nezdá zrovna najšťastnejšie. „Obchvat“ BA ide cez mesto, takže sa úplne samozrejme používa aj na presuny prakticky v rámci mesta. Keď si chcel porovnať, tak porovnaj s obchvatom NR, napríklad tým, že na výstavisko niekto od BA pôjde cez výjazd NR-východ. Problém je, že skoro nikto tak nechodí. Píšem skoro, lebo nejaká menšina sa nájde. Samozrejme, že je to hlavne tým, že na výstavisko treba od NR-východ prejsť cez sidlisko Chrenová. Neviem, ale predpokladám, že južný priemyselný park v PO nemá vlastný zjazd z D1.
čavo

To čo píšem, sú moje názory, alebo informácie, ktoré mám. Budem rád, ak si žiadne moje slová nikto nebude brať osobne.
Čavo
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 541
Obrázky: 1
Založený: 07. Feb 2005 14:19
Bydlisko: Nitra

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod svaco » 16. Nov 2018 11:33

Tento konkrétny prípad t.j. Smer od Sabinova do napr. firmy Honewell v južnej priemyselnej časti mesta si ani veviem predstaviť, aby niekto išiel ináč ako spôsobom MUK PO sever - R4-SO-PO 1 časť - D1 PO-Zap PO-Juh - Výjazd na MUK PO- juh.

Ušetrenie času: aktuálne mi google trasu od križovatky Veľký šariš/Kanaš k firme Honywell cez mesto ukazuje 20 minút (ale sú časy keď to môže byť aj 30 a viac, hlavne ráno od 6:40 do 9:00 a tiež potom v poobedňajších hodinách).

V prípade využitia nového obchvatu to bude maximálne 10 minút. tzn. úspora 10 - 20 minúť na jednu cestu ( čo nech je povedzme 25 min za deň pri ceste tam a späť a do roka ti to robí 25*200/60 cca 83 ušetrených hodín a to som možno až príliš konzervatívny s tými číslami).
Obrázok používateľa
svaco
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 788
Obrázky: 14
Založený: 29. Jan 2008 11:16
Bydlisko: Presov

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod Yoggy52 » 16. Nov 2018 12:17

Čavo napísal:
Yoggy52 napísal:Jj ked ides do mesta, tak ides hned prvym vyjazdom, nie tym co je najvyhodnejsi :roll: Ked ides od Sabinova do juznej primyselnej oblasti tak sa budes trepat cez mesto ze? Namiesto toho aby si usetril svoje auto, phm a hlavne cas. Logika ala DrX.

Ked ides v BA do Devinskej od Trnavy tak mas vyjst uz na Zlatych Pieskoch, pretoze ides do mesta a ten obchvat je predsa pre tranzit :lol:


Nie že by som sa chcel do toho montovať, ale toto porovnanie sa mi nezdá zrovna najšťastnejšie. „Obchvat“ BA ide cez mesto, takže sa úplne samozrejme používa aj na presuny prakticky v rámci mesta. Keď si chcel porovnať, tak porovnaj s obchvatom NR, napríklad tým, že na výstavisko niekto od BA pôjde cez výjazd NR-východ. Problém je, že skoro nikto tak nechodí. Píšem skoro, lebo nejaká menšina sa nájde. Samozrejme, že je to hlavne tým, že na výstavisko treba od NR-východ prejsť cez sidlisko Chrenová. Neviem, ale predpokladám, že južný priemyselný park v PO nemá vlastný zjazd z D1.


Praveze v BA je to porovnatelne, mozno ten priklad nebol najstastnejsi, ale vezmi si ze ides z Ivanky na Patronku.

Trasa:
Mesto: 16km
Obchvat: 23km

Idealna premavka:
Mesto: 21minut
Obchvat: 19minut

Realne usetris 2 minut, sice je to dlhsie, ale ides pohodlne 90-kou a aj trochu viac cca 100. Idealna rychlost na jazdenie na spotrebu. Cize spotreba bude mensia, nemas tam ziadne semafory, cize neopotrebujes brdzy a tiez ani spojku a prevodovku lebo nemusis skoro vobec preradovat. A z pravidla je povrch na Obchvate co ma v sprave NDS lepsi ako v meste, cize setris svoje auto dost podstatne po vsetkych smeroch. A o pohodli ani nehovoriac.
Yoggy52
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 9
Založený: 25. Feb 2013 23:02
Bydlisko: Rosenheim

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod Čavo » 20. Nov 2018 20:45

Ohľadom trasy v BA Ivánka - Patrónka. Je to môj subjektívny pohľad s tým, že túto trasu som už aj absolvoval. nie často, ale predsa. Vo väčšine časov, v ktorých som to potreboval, by som si vybral cestu cez mesto. Aj som to robil. Vysvetlím.
1) Ideálna premávka v týchto trasách je len asi od 23.00 do 6.00. V tom čase sú v meste vypnuté niektoré semafóry, a ostané sú v zelenej vlne. Na mojom aute od 45km/h zaraďujem 5. rýchl. stupeň. (6. nemám), takže pri 50km/h mám menšiu spotrebu ako pri 90km/h, pokiaľ sa nemusím často rozbiehať (zelená vlna a vypnuté semafóry a trasa po hlavnej ceste)
2) Pracovné dni mimo predcházajúcich hodín. Nech pôjdeš ktoroukoľvek trasou si budeš nadávať, že si nešiel tou druhou, lebo sa zväčša presúvaš krok, sun, krok.
3) Víkend a sviatok - jednoznačne obchvatom. V meste je dostatok áut, aby prestala rozumne fungovať zelená vlna, obchvat je prejazdnejší.

Ale aby sme sa vrátili k obchvatu Prešova (v tomto prípade aj Nitry). Obchvat nebude, predpokladám, aj vo vyťažených časoch taký zasekaný, ako „obchvat“ BA. Problém je presun od výjazdu po cieľ. Takže pokiaľ je cieľ v blízkosti výjazdu z obchvatu, alebo nebodaj bude treba obchvat aj pri prejazde mestom križovať, je pravdepodobné, že bude často výhodný obchvat, aj keď bude podstatne dlhší vzhľadom na celkovú cestu (pre tých čo idú z väčšej diaľky bude viac zkúsnuteľný). Keď bude cieľ od výjazdu vzdialený, ako napr. v NR výstavisko, tak už sa to pre ľudí preklápa ku prejazdu mestom.
čavo

To čo píšem, sú moje názory, alebo informácie, ktoré mám. Budem rád, ak si žiadne moje slová nikto nebude brať osobne.
Čavo
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 541
Obrázky: 1
Založený: 07. Feb 2005 14:19
Bydlisko: Nitra

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod svaco » 21. Nov 2018 13:12

JEden postreh z bežného života v PO:
- aktuálne asi jeden z 2 - 3 najväčších problémov v meste je úsek medzi 2 semaformi na Levočskej ulici a k nemu priľahlé križovatky a smery t.j. medzi križovatkami pri Lidli a Kauflande https://goo.gl/maps/WfRsvJtttcQ2 . Hlavne ráno od cca 7:00 do 8:30 je tento cca 550 m dlhý úsek (ja ho už nazývam Buffer) totálne plný v smere od PP (ešte pred rokom to tam bolo úplne v pohode). Tým že sa odstránili semafóry pri vstupe do mesta z dialnice D1, tak vlastne prvý záchytný bod je až križovatka pri Lidli a toto je dôsledok, na kt. som uozorňoval cca 2-3 roky dozadu.

Pri výjazde zo sidl.3 už je problém sa vôbec na Levočskú zaradiť a neostať v strede križovatky. Veľa aút už radšej neodbáča do ľava ale ide rovno na ulicu M.čulena a potom sa snaži nejako dostať na ulicu Obr. mieru prípadne, ak idú na smer KE, tak sa pripájajú až cez ul. Kollárova, čím sa zároveň vyhnú aj križovaniu s OM s ul Požiarnická, kde má vraj časom pribudnúť semafor, lebo sú tam tiež obrovské problémy momentálne pre autá idúce z Požiarnickej na smer KE.

Tento stav zrejme potrvá až do r.2022, keď by mali otvoriť úsek D1 s tunelom. Teraz je to naviac ešte umocnené prestavbou križovatky pri Kauflande. Som zvedavý, či sa to potom nejako zlepší, snáď hej.
Obrázok používateľa
svaco
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 788
Obrázky: 14
Založený: 29. Jan 2008 11:16
Bydlisko: Presov

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod Yoggy52 » 23. Nov 2018 00:18

Najvacsi problem na Levocskej je akakolvek absencia MUK. :(
Yoggy52
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 9
Založený: 25. Feb 2013 23:02
Bydlisko: Rosenheim

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod rexino » 28. Nov 2018 07:32

Otvarali sa obalky na nakup autobusov a pred aukciou to vyzera na tesny suboj Solaris vs Mercedes ( :shock: ) pricom Mercedes podla kritérií mierne zatial vedie. SOR sa ani neprihlasil a Tempus s Ivecami cenovo pohorel.
rexino
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 252
Obrázky: 3
Založený: 16. Júl 2017 18:05
Bydlisko: PO

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod eric987 » 28. Nov 2018 09:01

Ak by to bol MB, to by bola supa, v konvencenj velkosti (DPB cez VO nakupoval iba 21 m busy) by islo o prvu sutaz, kde by uspel MB na Slovensku, hoci ponukali iba lacnejsie Conecta. Skoda, ze SCANIA napokon do sutaze nesla. Na druhej strane tu pekne vidno, ze kde je SMER-negativ primator, tam sa SOR radsej ani nehlasi.
eric987
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 94
Založený: 16. Júl 2014 08:16

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod Dendik » 02. Dec 2018 01:45

...nóóó, tak vyzera že Forum ma stavebko! Uvidime ako to zamiesa dopravu v centre.
Este ze holandania su rozumny developer.
https://egov.presov.sk/default.aspx?Nav ... 610%3a0%3a
Dendik
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 720
Obrázky: 9
Založený: 16. Feb 2017 10:49

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na Cestná sieť

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 17 hostí.