noved prave, ZA ma MUK aj vo vnutri mesta...vsak o tom pisem dookola ze v meste takejto velkosti je lepsie mat kapacitnejsie mestske cesty a krizovatky nez velke obchvaty.
A okrem zopar zarytych Kysucanov a Zilincanov tu kazdy rozumny pise ze problem nie je v samotnej ZA (tam je problematickou tak akurat krizovatka pri Tescu co je jedina urovnova krizovatka na okruhu), problem je pred ZA. Kapacitne cesty by vedeli obchvat plnohodnotne nahradit (za predpokladu, ze by tam bola povolena aj normalna rycholost nie 50-70 km/h), ak by boli s dilanicnymi usekmi plynule spojene. V PO aktualne jedinym kapacitnym vnutromestskym tahom je 1,5 km privadzaca a cast AGLS medzi Sekcovom a Sarisskymi Lukami (cca 2 km). I/18 za kapacitnu mestsku komunikaciu nemozno povazovat uz len preto, ze kazdych 100 m je tam nejaka urovnova krizovatka. O priechode cez hranicu MPR skoda pisat. A rozhodne nou nebude ani NK, ta na jednej strane usti ako 1+1 do kruhaca, na strane druhej do sidliskovej 4-prudovky a o urovnovych krizovatkach kazdych 500 m skoda pisat. Vlastne jedinou je moznost buduceho vedenia kapacitneho S-J prietahu pozdz Sekcova (MK3+MK5) s pokracovanim cez MUK ZVL na privadzac. Este by sa dala skapacitnit Rusinska s MUK s AGLS (ev. jej pokracovanie ako privadzac po pripadny JVO). Uz trz je jasne ze akekolvek prepojenie takehoto prietahu s D1 je mozne jedine obchvatom - bud SZ (co by cestu dost predlzilo a bol by menej vyuzivany) alebo JZ. Z toho vyplyva opat to, co sa uz pisalo - JZO alternativu nema. Ak o niektorom obchvate ma vyznam diskutovat, tak je to severny.
pisal som ze idu do prace do centra ...zeby aj po tychto uliciach
do centra po perifernych bocnych uliciach ? Nachadzajucich sa este k tomu mimo hlavnych obytnach zon ? To "trosku" nesedi.
zeby aj po tychto uliciach...zacina poobednajsia spicka, opat je to cervene na levocskej a smerom na sabinov, potom vychodna - solivarska. to by vyriesil aky obchvat ?? no a potom samozrejme skultetyho-masarykova a smerom na KE. aha, a svabska
Tak tranzit PL-KE-HU sa praveze deli, cast ide po Safarikovej + Vychodna, cast po Rusinskej, avsak najma v spicke chodi prave po Solivarskej. Takze bud VO alebo SO+JZO. Mimochodom, na Safarikovu a Vychodnu zacadzaju aj tie kamiony od PP na KE, ktore maju problem pohynat na Skultethyno kvoli 12% stupaku, ked su nalozene. Navyse, netreba zabudat, ze zo Svab sa trz neda dostat do centra ciastocnym uzavretim KO pri ZVL, cize sa musi obchadzat - cez Solivarsku.
pisal som ze idu do prace do centra
Tak preco je potom poobede komplet upchaty privadzac (v piatok ci kedy sa stalo ze kolona zacinala uz na D1), Kosicka a Masarykova presne po Cierny Most (teda po odbocku na NK) a dalej DO CENTRA volna ? Preco je
http://www.dialnice.info/gallery/image_ ... e_id=35510 I/18 od D1 najcervensia prave pred prvym semaforom a dalej pred odbockou na OM (E50) ? Ved podla tvojich tvrdeni by mala byt najcervensia prave pred hlavnou krizovatkou
A tiez ak idu do prace do centra tak kde ? Kde tam pracuju ? Lebo zatial - povedane pojmami dokaznej teorie - tvoje tvrdenia boli vyvratene. Nie protidokazom ale rovno dokazom opaku.
odporucam pozriet teraz TN, dialnicu ma, je to mensie mesto ale je to tam dost cerveno-oranzove, alebo salu, okresne mesto s jednou 2 pruhovou cestou cez centrum bez MUK.
Tak TN je stale obmedzovany kvoli prestavbe zeleznice, cize argumentovat nieco nim nie je prave najrelevantnejsie. Sala je specificka v tom, ze lezi na najlepsej spojnici medzi NZ a BA, ma len 1 most cez Vah a navyse obrovsky priemyselny kompex na nachadza na pravom brehu Vahu. cize tiez trosku od veci.