Tak to je fakt chore ze sa to cele bude obchadzat smerom D1 az po Hricovske a potom po D3 na Cadcu.....Este mi povedzte ze aj ko KIE sa to bude takto obchadzat v smere z MT do ZA tak potom to uz fakt je na hlavu postavene. Pre Milan KM - tipujes ,ze si dopravcovia zasa vydupu vynimku , pre teba by asi bolo najlepsie keby kamiony lietali ci?
. Celkovo nechapem preco to zrobili s takou velkou obchadzkou pre kamiony. Kazdy dneska hovori o ekologii a pritom robia obchvaty ako tieto ,ze to este ovela predlzi trasu,tym padom zatazi este viac ekologiu a pritom sa dalo urcite naprojektovat inac,napr. dialnicou severnou castou ziliny alebo tak ako ide z MT na tunel visnove,len pri lietavskej lucke prejst doprava na Horky a plynule sa napojit na tunel krizovatku D1 Strazov a pokracovat dalej bud na BA alebo na tunel Brodno v smere Cadca-PL , myslim ,ze takto by to bolo prijatelne pre vsetkych....aj v smere na BA a aj v smere na PL. Predsa sa nedaju robit cesty tak ,ze vytlacme kamiony co najdalej ako sa len da , nehladiac na dlzku obchadzky,tym padom na ekonomiku ,ekologiu ked uz sa o tom tolko hovori a podobne. Ja to vsetko pisem hlavne z pohladu regionalne dopravcu,kde by vybudovanie jedneho mostu / prepojenie I18 a 583 pri strecne vyriesilo naraz viacero dopravnych problemov v ZA , usetrilo vela emisii ,vyrazne skratilo prepravne casy atd.