Stránka 1 z 15

Senec a doprava v tejto oblasti

OdoslaťOdoslané: 25. Jún 2005 21:03
od Dialniciar
Do r. 2006 príde k viacerým investíciám do oblasti dopravnej infraštruktúry a vôbec do celej infraštruktúry, ale keďže toto je fórum predovšetkým o diaľniciach, tak ja sa budem venovať hlvne cestnej a diaľničnej oblasti.

V rámci investícií sa plánuje začať riešiť cesta SC-PK, ktorá by sa mala do r. 2006 rozšíriť. Finančné krytie: samospráva, štátny rozpočet.

Okrem toho sa opraví časť cesty SC-Sereď, približne 6 km úsek, kde sa plánuje opraviť súčasný povrch tak, že sa "zrovná". Bude to dočasné riešenie na úsekoch, kde už je situácia veľmi vážna z hľadiska bezpečnosti premávky. Bude to dočasné riešenie, kým sa celá cesta neopraví, ale to už je v inej časti tohto fóra, t.j. bude to riešenie na 5-10 rokov. Na ceste SC-Sereď sa celkovo plánuje preinvestovať postupne do r. 2008 cca. 220 mil. SKK. Finančné krytie: samospráva, štátny rozpočet.

Okrem toho sa čiastočne opravia aj niektoré časti úseku SC-Šamorín.

Ďalšie investície v oblasti cestnej infraštruktúry už sú zanedbateľné, takže ak by mal niekto záujem o niečo iné, pýtajte sa.

V rámci posúdenia sa bude riešiť ešte aj možné napojenie sa na diaľnicu D1 v opačnom smere vzhľadom na to, že dnes existuje len napojenie sa na D1 v Blatnom.

OdoslaťOdoslané: 29. Jún 2005 19:07
od Alexander Velky
V Senci stačí vyriešiť jednu jedinú cestu a to ťah SC-PK, ktorý treba rozšíriť, inak je to celkom Ok. :lol:

OdoslaťOdoslané: 20. Júl 2005 10:20
od Dialniciar
Alexander Velky napísal:V Senci stačí vyriešiť jednu jedinú cestu a to ťah SC-PK, ktorý treba rozšíriť, inak je to celkom Ok. :lol:


Na toto rozšírenie už sa pripravuje aj finančný harmonogram. :wink:

OdoslaťOdoslané: 27. Júl 2005 22:14
od Andrej
Alexander Velky napísal:V Senci stačí vyriešiť jednu jedinú cestu a to ťah SC-PK, ktorý treba rozšíriť, inak je to celkom Ok. :lol:


Ak však bude v Senci neustále narastať doprava ako doteraz, onedlho bodne ďalší obchvat - na cestu I/61

OdoslaťOdoslané: 06. Aug 2005 20:07
od Caesar
Andrej napísal:Ak však bude v Senci neustále narastať doprava ako doteraz, onedlho bodne ďalší obchvat - na cestu I/61


Andrej,

to, že niekde je obchvat potrebný, to len znamená, že sa zaradí do "poradovníka" medzi ďalších 200-500 ostatných a bude sa čakať na určenie priority - odbornej a podľa toho aj politickej.

Takže ak bude obchvat PK a SC a ešte nejaké iné úpravy, tak nebudú ďalšie 2-3 potrebné obchvaty v celom kraji. A takto sa dá "skladať" aj inak. A je jedno, že je to BA kraj/VÚC. 8)

OdoslaťOdoslané: 16. Sep 2005 15:24
od Dialniciar
Mesto SC získalo podporu štátu aj samosprávy a prísľuby, takže sa bude do konca r. 2006 realizovať buď rozšírenie cesty PK-SC alebo obchvat Senca, I. etapa. :lol:

OdoslaťOdoslané: 20. Sep 2005 19:40
od Antimander
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=9812#9812

Po realizácii tohto komplexu (viac po kliknutí na linku) bude nevyhnutné postaviť nielen obchvat okolo SC, ale aj rozšíriť cestu PK-SC a zlepšiť aj napojenie na D1 ako aj zlepšiť cestnú sieť v okolí SC ako aj v SC samotnom. :wink:

OdoslaťOdoslané: 21. Sep 2005 19:50
od Dialniciar
Antimander napísal:http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=9812#9812

Po realizácii tohto komplexu (viac po kliknutí na linku) bude nevyhnutné postaviť nielen obchvat okolo SC, ale aj rozšíriť cestu PK-SC a zlepšiť aj napojenie na D1 ako aj zlepšiť cestnú sieť v okolí SC ako aj v SC samotnom. :wink:


Myslím, že máš pravdu, Antim, doprava by sa totiž bez týchto investícií v tejto oblasti skutočne už zrútila a naviac by to zasiahlo aj PK.

Senec už investuje do dopravných plánov a je tu aj podpora BA samosprávy. :lol:

OdoslaťOdoslané: 16. Feb 2006 09:53
od Andrej
Nevie niekto, ako to nakoniec bude s cestou SC-PK, pripadne s obchvatom SC? Zacne sa nieco realizovat tento rok? Rozsirenie - bude to iba rozsirenie cesty o nejaky meter alebo to bude rozsirenie na 2+2 pruhy :?:

OdoslaťOdoslané: 22. Mar 2006 17:31
od Adaios
V SENCI DNES POLOŽILI ZÁKLADNÝ KAMEŇ NOVEJ KRIŽOVATKY, KTORÁ MÁ VYRIEŠIŤ SITUÁCIU V MIMORIADNE NEHODOVEJ LOKALITE. :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=3217

OdoslaťOdoslané: 09. Apr 2006 19:11
od Dialniciar
Andrej napísal:Nevie niekto, ako to nakoniec bude s cestou SC-PK, pripadne s obchvatom SC? Zacne sa nieco realizovat tento rok? Rozsirenie - bude to iba rozsirenie cesty o nejaky meter alebo to bude rozsirenie na 2+2 pruhy :?:


Znovu sa ospravedlňujem, že neskôr reagujem. :oops:

Neviem o tom, že by sa obchvat Senca plánoval na r. 2006. Nie sú na to vyčlenené peniaze ani zo samosprávy ani zo SSC a mesto na to samotné nemá.

Ohľadom rošírenia cesty je zámerom rozšíriť cestu SC-PK, kým sa dostavia logistické centrum v SC, čo je rok 2010, takže zrejme pred týmto rokom sa nebude robiť nič okrem nejakých opráv. A neviem o tom, akým spôsobom sa rozšíri.

OdoslaťOdoslané: 09. Apr 2006 19:12
od Dialniciar
Adaios napísal:V SENCI DNES POLOŽILI ZÁKLADNÝ KAMEŇ NOVEJ KRIŽOVATKY, KTORÁ MÁ VYRIEŠIŤ SITUÁCIU V MIMORIADNE NEHODOVEJ LOKALITE. :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=3217


Ano, táto križovatka veľmi pomôže, to je pravda. A kruhová je najlepším spôsobom. :lol:

OdoslaťOdoslané: 27. Máj 2006 13:43
od Dialniciar
Skladovou lokalitou číslo jeden sa stáva Senec. :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=3973

Čo by to prinieslo SC ?

OdoslaťOdoslané: 08. Aug 2006 22:30
od Dialniciar
Bratislava ako samostatný kraj. Primátor chce odčleniť hlavné mesto a znížiť počet poslancov. :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=4470

Re: Čo by to prinieslo SC ?

OdoslaťOdoslané: 20. Sep 2006 20:12
od Dialniciar
Dy napísal:Bratislava ako samostatný kraj. Primátor chce odčleniť hlavné mesto a znížiť počet poslancov. :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=4470


Priamo mestu Senec by to prinieslo zrejme pričlenenie pod TT VÚC, teda možnosť čerpať financie z EÚ a keďže TT VÚC je 2. najvyspelejší VÚC v SR, tak by si SC moc oproti súčasnému stavu nepohoršil. Previazanosť na BA by zostala aj naďalej.

OdoslaťOdoslané: 01. Dec 2006 10:12
od Dialniciar
Tesco bude obliekať Strednú Európu zo Senca. :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=5579

Ďalšie logistické centrum. 8)

OdoslaťOdoslané: 05. Dec 2006 11:17
od Dialniciar
BA VÚC sa bude zaoberať cestou PK-SC.

OdoslaťOdoslané: 05. Dec 2006 14:05
od Andrej
Dialniciar napísal:BA VÚC sa bude zaoberať cestou PK-SC.


Akym sposobom? Je niekedy realne aj jej skapacitnenie resp. rozsirenie na 2+2 pruhy?

OdoslaťOdoslané: 06. Dec 2006 10:09
od Dialniciar
Andrej napísal:
Dialniciar napísal:BA VÚC sa bude zaoberať cestou PK-SC.


Akym sposobom? Je niekedy realne aj jej skapacitnenie resp. rozsirenie na 2+2 pruhy?


Ide len o jej mierne rozšírenie a opravu.

Až sa spustia všetky logistické areály a park Cepit, vtedy možno sa bude niečo viac diať.

Andrej nemôžeš žiadať aj rozšírenie cesty na 2+2, aj obchvaty PK, Modry atď. :idea:

OdoslaťOdoslané: 06. Dec 2006 12:17
od Andrej
Dialniciar napísal:Ide len o jej mierne rozšírenie a opravu.

Až sa spustia všetky logistické areály a park Cepit, vtedy možno sa bude niečo viac diať.

Andrej nemôžeš žiadať aj rozšírenie cesty na 2+2, aj obchvaty PK, Modry atď. :idea:


O.k. zatial postaci docasne aj jej mierne rozsirenie, ale o cca 10 rokov bude potrebne aj jej rozsirenie na 2+2 pruhy.
Snad uznas, ze v okrese SC a PK ma väcsina ciest prekrocenu svoju kapacitu :wink:

OdoslaťOdoslané: 06. Dec 2006 12:31
od Dialniciar
Andrej napísal:O.k. zatial postaci docasne aj jej mierne rozsirenie, ale o cca 10 rokov bude potrebne aj jej rozsirenie na 2+2 pruhy.
Snad uznas, ze v okrese SC a PK ma väcsina ciest prekrocenu svoju kapacitu :wink:


Mierne rozšírenie v podobe spevnenie súčasných krajníc tak, aby nemali problém 2 kamióny. :idea:

Čo bude o 10 rokov je ťažko povedať, ale napríklad nemá 2+2 PK-SC väčšiu prioritu ako D4+R0. 8)

OdoslaťOdoslané: 06. Dec 2006 12:37
od Andrej
Dialniciar napísal:Mierne rozšírenie v podobe spevnenie súčasných krajníc tak, aby nemali problém 2 kamióny. :idea:

Čo bude o 10 rokov je ťažko povedať, ale napríklad nemá 2+2 PK-SC väčšiu prioritu ako D4+R0. 8)


Tak bude to zavisiet aj od varianty D4+R0. Stredny variant ratal s pokracovanim D4 ako R0 prakticky subezne s cestou PK-SC. A celkovo, ak sa postavi D4+R0, dost to odlahci cestu SC-PK.

OdoslaťOdoslané: 06. Dec 2006 12:51
od Dialniciar
Andrej napísal:
Dialniciar napísal:Mierne rozšírenie v podobe spevnenie súčasných krajníc tak, aby nemali problém 2 kamióny. :idea:

Čo bude o 10 rokov je ťažko povedať, ale napríklad nemá 2+2 PK-SC väčšiu prioritu ako D4+R0. 8)


Tak bude to zavisiet aj od varianty D4+R0. Stredny variant ratal s pokracovanim D4 ako R0 prakticky subezne s cestou PK-SC. A celkovo, ak sa postavi D4+R0, dost to odlahci cestu SC-PK.


Totiž ideálne riešenie pre celú túto oblasť je výstavba D4+R0 a k tomu aj doriešenie obchvatov PK, SC, Modry, nová križovatka Blatné pri SC, rozšírenie D1 BA-TT na 3+3 pruhy a výstavba 2+2 SC-Sereď.

Táto oblasť je na tom jednoducho tak, že tu budú samé cesty, priemyselné parky, logistické objekty, diaľnice D1+D2+D4, k tomu obchvaty miest za ďalšie miliardy, k tomu aj cesty I. triedy na 2+2 pruhy alebo prestavané cesty II. triedy na cesty I. triedy.

Aj keď to dnes tak nevyzerá, tak začiatky už tu sú.

Ale určite nemá prioritu cesta SC-PK na 2+2 jazdné pruhy. Je to zbytočné vo vzťahu k tomu, čo som vymenoval. Zbytočné aj o 10 rokov. To nebude problémom len úsek SC-PK, ale všetky cesty a odľahčí to až D4 a neskôr ideálne aj R0 cez Malé Karpaty. Prioritu majú a budú mať cestné obchvaty, napríklad PK a SC, čo sú v oboch prípadoch miliardové záležitosti.

OdoslaťOdoslané: 06. Dec 2006 12:59
od Andrej
Dialniciar napísal:Totiž ideálne riešenie pre celú túto oblasť je výstavba D4+R0 a k tomu aj doriešenie obchvatov PK, SC, Modry, nová križovatka Blatné pri SC, rozšírenie D1 BA-TT na 3+3 pruhy a výstavba 2+2 SC-Sereď.

Táto oblasť je na tom jednoducho tak, že tu budú samé cesty, priemyselné parky, logistické objekty, diaľnice D1+D2+D4, k tomu obchvaty miest za ďalšie miliardy, k tomu aj cesty I. triedy na 2+2 pruhy alebo prestavané cesty II. triedy na cesty I. triedy.

Aj keď to dnes tak nevyzerá, tak začiatky už tu sú.

Ale určite nemá prioritu cesta SC-PK na 2+2 jazdné pruhy. Je to zbytočné vo vzťahu k tomu, čo som vymenoval. Zbytočné aj o 10 rokov. To nebude problémom len úsek SC-PK, ale všetky cesty a odľahčí to až D4 a neskôr ideálne aj R0 cez Malé Karpaty. Prioritu majú a budú mať cestné obchvaty, napríklad PK a SC, čo sú v oboch prípadoch miliardové záležitosti.


Vsak ja som to aj tak myslel, ze ak sa postavi D4+R0 tak cesta SC-PK uz nebude potrebovat dalsie rozsirenie. Ak vsak nulty obchvat BA postaveny nebude, cast kamionov z logistickeho parku SC budu chodit na D2 cez PK a vtedy by to tato cesta uz nezniesla.

OdoslaťOdoslané: 06. Dec 2006 13:19
od Dialniciar
Andrej napísal:Vsak ja som to aj tak myslel, ze ak sa postavi D4+R0 tak cesta SC-PK uz nebude potrebovat dalsie rozsirenie. Ak vsak nulty obchvat BA postaveny nebude, cast kamionov z logistickeho parku SC budu chodit na D2 cez PK a vtedy by to tato cesta uz nezniesla.


Ak bude D4 rozostavaná, tak bude zbytočné ešte viac rozširovať cestu PK-SC.

Cesta unesie všetko, viď PB. Stačí upraviť dopravu v zastavaných/obývaných oblastiach :? Aj keď to v praxi znamená STOP hospodárskemu rozvoju regiónu.

Keďže zatiaľ logistické objekty sa tu stavajú aj naďalej, tak kapacity ešte stále sú, no treba tiež povedať, že investori očakávajú 3 hlavné aktivity:

- prestavba križovatky Blatné pri SC na diaľnici D1
- rozšírenie D1 BA-TT z 2+2 na 3+3 pruhy
- aspoň mierne rozšírenie a väčšiu opravu cesty II/503 PK-SC tak, aby podložie unieslo aj kamióny a netvorili sa 2 roky po oprave vozovky vyjazdené koľaje