Stránka 10 z 15

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

OdoslaťOdoslané: 13. Mar 2017 22:48
od aquila
ano je to napojenie na trstinsku cestu a ten most. ale v konecnom dosledku to trosky upravili. vid obrazok tu. zltou farbou..

34035

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

OdoslaťOdoslané: 14. Mar 2017 14:40
od Milos
Mne sa ten víťazný variant 4 páči, odhadujem, že pritom bude aj najúspornejší, keďže sa využije zdvihnutá niveleta cesty I/61 na nájazde na most ponad žel. trať a bude vybudovaný podjazd.

Pri variante 1 je napojenie od Ivanky na I/61 smer BA príliš blízko odpájacej vetva z I/61 na D4 smer MÚK s D1 Ivanka-sever, dochádzalo by tam k nebezpečným situáciám.
Variant 2 by mohol byť, ale kruháč je navrhnutý príliš malý. Ak by to bolo vybudované takto, dochádzalo by tam k zápcham
Varianty 3 a 5 divočina, zbytočne by zabrala veľa priestoru, zdržiavala a komplikovala dopravu na hlavnej ceste

Takže podľa môjho názoru vybrali správne

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

OdoslaťOdoslané: 14. Mar 2017 19:01
od ANDi
Suhlas, este otazka, kedy sa to vsetko zacne stavat... Ale pochybujem, ze sa to stihne pred vystvbou MUK D1 @ D4.

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

OdoslaťOdoslané: 15. Mar 2017 12:48
od Laky
No podla ideal by to bolo hneď teraz. Ale bojím sa že to bude spolu s D4. To tam budú zápchy riadne.

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

OdoslaťOdoslané: 15. Mar 2017 14:06
od Laco
tiez suhlas. celkom pekne vymyslene...
Laky - ked to bude tak ako pises, tak bude asi rychlejsie chodit zo satelitov na bicykli... :) za taketo veci by mali zodpovednych vesat za gule do prievanu... ved uz elementarna logika hovori, ze najskor rozsirim I/61 a potom sa pustim do D1, aby sa to premavky dotklo co najmenej. len to by sme museli byt hocikde inde ako na Slovensku, bars aj v Severnej Korei.

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

OdoslaťOdoslané: 15. Mar 2017 14:35
od Laky
Zial dotkne sa to aj mna. Asi pojdem na urad prace na pol roka. Tipujem že to šuchnu pod PPP. Resp bojím sa že ak nie, peniaze na rozšírenie Starej Seneckej nenájdu. A keď si k tomu prirátam aj odstavný pruh BA- TT tak to bude jedna velka kastrofa s cestovaním na západnom Slovensku.
Vsak D1 sa má zdvíhať na dvoch miestach Triblavina a D4 . To nie je sranda. A do topho nebodakj spadne aj Stará senecká, ktorá to mala akoťže pohliť. To bude katasrofa. A Španieli si hneď predľzia lehotu na výstavbu, keď im autá budú stáť vo večnej kolóne. Nechápem, prečo na tej Starej Seneckej už nemakajú :D :D

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

OdoslaťOdoslané: 15. Mar 2017 14:48
od dunaj
Lebo 20 rokov na to s.... (tvrdili), že to netreba, že budú kolektory!

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

OdoslaťOdoslané: 15. Mar 2017 15:44
od Laky
ChvalaBohu že nebudu. Tie by neboli ani za 50 rokov aj ked by ich pár vyvolených stále chce. Sranda že na kolektory sa tlači až teraz :D Keby sa tak tlačilo na Staru senecku, už dávno mohla byť. A Stara senecka bola dávno na pretrase, vtedy sa o kolektoroch asi niekomu len snivalo. A ten sen nie a nie skončiť, a konečne sa postaviť realite zoči voči. Taky luxuxs ako kolektory si tento štát nemôže dovoliť, už len v princípe a z úcty voči zvyšku SR.

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

OdoslaťOdoslané: 15. Mar 2017 16:16
od dunaj
Najpravdepodobnejšie nebude nič, lebo peniaze nie sú a nakopilo sa toho akosi priveľa (Kysuce, Prešov, I/61...)
"Istia" to už len výkupy podľa znaleckého posudku ÚEOS Komercia č. 16/2017 zo dňa 31.01.2017

Umiestňovaná stavba predstavuje úpravu jestvujúcej diaľnice D1 z pôvodnej 4-pruhovej kategórie D
26,5/120 na 6-pruhovú kategórie D 33,5/120 so súbežnými jednosmernými kolektormi (asfaltovými
cestami) po oboch stranách diaľnice D1.

Zaokrúhlená VŠH podľa GP č. 28/2015 v k.ú. Chorvátsky Grob: 3 040 000,00 EUR

To len aby bolo jasné,do čoho NDS aktuálne "investuje".

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

OdoslaťOdoslané: 15. Mar 2017 18:25
od Vlados
dunaj napísal:Lebo 20 rokov na to s.... (tvrdili), že to netreba, že budú kolektory!

Opäť lož, vlastne ako všetko... Pred 20 rokmi sa ešte ani o rozšírení Cesty na Senec neuvažovalo, vtedy ešte D61 končila na Zlatých pieskoch.

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

OdoslaťOdoslané: 15. Mar 2017 19:20
od dunaj
Vlados napísal:Opäť lož, vlastne ako všetko... Pred 20 rokmi sa ešte ani o rozšírení Cesty na Senec neuvažovalo, vtedy ešte D61 končila na Zlatých pieskoch.


Ja som to zachytil na tomto fóre z roku 2007:

Padla tam veta: zrejme aj prakticky by sa niekde mozno dala vyhladat nejaka 20-30 rokov stara studia...

ako odpoved na otazku:

planovalo sa niekedy v minulosti rozsirenie starej Seneckej cesty na 2+2?

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=817&start=25

Ak to nie je pravda, tak to bolo nie 20 ale 10. Vtedy predstavil DOPRAVOPROJEKT štúdiu preložky Nehľadal som k tomu viac, lebo to je podľa mňa dnes dosť jedno. Ak Ti na tom tak záleží, môžeš upresniť. Viac ako 10 rokov to ale bolo určite.

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

OdoslaťOdoslané: 15. Mar 2017 21:21
od Vlados
dunaj napísal:Lebo 20 rokov na to s.... (tvrdili), že to netreba, že budú kolektory!

Je to napísané tak, že 20 rokov s... na seneckú, že to netreba, že budú kolektory!

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

OdoslaťOdoslané: 15. Mar 2017 21:41
od dunaj
Však treba počkať ešte 10 rokov, potom to bude sedieť úplne:)
(teda ak sa staršie záznamy nenájdu)

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

OdoslaťOdoslané: 16. Mar 2017 19:19
od aquila
dunaj napísal:Najpravdepodobnejšie nebude nič, lebo peniaze nie sú a nakopilo sa toho akosi priveľa (Kysuce, Prešov, I/61...)
"Istia" to už len výkupy podľa znaleckého posudku ÚEOS Komercia č. 16/2017 zo dňa 31.01.2017

Umiestňovaná stavba predstavuje úpravu jestvujúcej diaľnice D1 z pôvodnej 4-pruhovej kategórie D
26,5/120 na 6-pruhovú kategórie D 33,5/120 so súbežnými jednosmernými kolektormi (asfaltovými
cestami) po oboch stranách diaľnice D1.

Zaokrúhlená VŠH podľa GP č. 28/2015 v k.ú. Chorvátsky Grob: 3 040 000,00 EUR

To len aby bolo jasné,do čoho NDS aktuálne "investuje".


dalsie klamstvo? preco na cele s tanou klamete? vsak podla prolohy sa budu vykupovat pozemky len pod 4+4 dialnicu a ani cm navyse na hlupe kolektory ;)

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

OdoslaťOdoslané: 16. Mar 2017 19:34
od dunaj
Máš nejakú grafickú prílohu z ktorej je to zrejmé?

Lebo ja mám iba Znalecký posudok, kde je práve tento text na strane č. 5. Viď príloha.

Okrem toho, ak dotyčný nepredá pozemok dobrovoľne, bude ho NDS musieť vyvlastniť v súlade s územným plánom, takže aj s kolektormi...

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

OdoslaťOdoslané: 16. Mar 2017 19:44
od aquila
nebude musiet vyvlastnit v sulade s uzemmym planom ;) ten v tomto smere ozaj nie je smerodatny...

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

OdoslaťOdoslané: 16. Mar 2017 19:51
od dunaj
aquila napísal:nebude musiet vyvlastnit v sulade s uzemmym planom ;) ten v tomto smere ozaj nie je smerodatny...


Fakt? A podľa čoho sa potom vyvlastňuje?

§ 108
(3) Verejný záujem na vyvlastnení na účely uvedené v odseku 2 sa musí preukázať vo vyvlastňovacom konaní. Za stavby podľa odseku 2 písm. a) sa považujú stavby určené na verejnoprospešné služby a pre verejné technické vybavenie územia podporujúce jeho rozvoj a ochranu životného prostredia, ktoré vymedzí schvaľujúci orgán v záväznej časti územnoplánovacej dokumentácie.

BTW: Smere,veľké S :)

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

OdoslaťOdoslané: 16. Mar 2017 20:29
od aquila
nie je podmienka ze musi vyvlastnit cely pozemok. vyvlastnia len to co budu potrebovat. a o tom to je.

ale ako pozeram OZ triblavina sa zase raz podarilo pekne strapnit ehm pardon ukazali tu siroku verejnu poporu , ked cez prechod prechadzal obrovsky dav ludi... tak 12-14 ;) fakt sa divim, ze sa s takouto bezvyznamnou organizaciou na urovni Slavika vobec niekto bavi...

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

OdoslaťOdoslané: 16. Mar 2017 20:34
od dunaj
aquila, radšej si prečítaj niečo o vyvlastňovaní aspoň na nete. Náhodne vyberám:

http://www.epi.sk/clanok-z-titulky/kisk ... 0-2015.htm

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

OdoslaťOdoslané: 16. Mar 2017 20:53
od aquila
no to odporucam skor tebe ;) zaklad je pochopenie vyznamu casti "v nevyhnutnej miere" ;)

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

OdoslaťOdoslané: 16. Mar 2017 21:03
od dunaj
hej, nevyhnutná miera v rozpore s územným plánom...to si pozriem:)

Vyvlastnenie musí byť v súlade s cieľmi a zámermi územného plánovania a ten sa dokazuje územným rozhodnutím.

https://www.slovensko.sk/sk/agendy/agen ... enie-vlas/

a navyše:

Ak sa vyvlastnením prevádza vlastnícke právo iba k časti pozemku alebo sa obmedzuje iné právo k pozemku alebo stavbe a vlastník alebo iný oprávnený by nemohol využívať zostávajúcu časť pozemku alebo obmedzené právo k pozemku alebo stavbe, prípadne by ich mohol užívať len s neprimeranými ťažkosťami, rozšíri sa vyvlastnenie aj na zostávajúcu časť, pokiaľ o to vlastník alebo iný oprávnený požiada.

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

OdoslaťOdoslané: 16. Mar 2017 21:33
od shmirgel
Podla mna sa vykupuje to co je v projekte a nie to co je v uzemnom plane. ;)

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

OdoslaťOdoslané: 16. Mar 2017 21:35
od dunaj
Veď to je ten problém: Že podľa Teba:)

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

OdoslaťOdoslané: 16. Mar 2017 21:59
od shmirgel
No jo, ja tomu moc nerozumiem, ja nemam v blizkosti Triblaviny niekolko hektarov pozemmkov. :-P

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

OdoslaťOdoslané: 17. Mar 2017 09:08
od Brutus
Kolektory sú megalomanský a hlavne technický nezmysel a tento štát na ne nikdy mať peniaze nebude. Vznikli v čase developerského rozmachu pred krízou, keď všetci mali veľké oči a chceli budovať veľkú Bratislavu. Do UP BSK sa dali po kríze preto, aby vznikla územná rezerva, čo ak niekedy o desiatky rokov bude potrebné v okolí diaľnice stavať nejakú infraštruktúru, aby bol priestor. Územný plán definuje funkčné využitie územia a nie povinnosť niečo postaviť.

Chcem vidieť krajinu v EU, kde sa regionálna doprava rieši akýmsi jednosmerným hybridom akože diaľnice a regionálnej cesty. Stačí sa pozrieť na okolie Viedne a južnú diaľnicu A2 smer Wiener Neustadt. Je to husto urbanizované územie a stačí im tam 8-pruhová diaľnica s prípojkami na diaľnicu cca každých 2,5 km.

Dopravu z Vajnor odvedie hlavne križovatka ČV, ktorá bude napájať cestu 1082 od ČV na D4. Po D4 sa bude dať dostať buď do Rače alebo na Rakúsko a Maďarsko alebo zísť na D1 a Zlaté piesky. Ak sa samozrejme kvôli OZ a ich odvolaniam vôbec dožijeme jej realizácie.

Hra o kolektory je samozrejme o niečom inom – ide najmä o napojenie Triblavinskej cesty na D1, ktorú reálne obyvatelia nepotrebujú, lebo budú mať luxusné napojenie na D4 križovatkou ČV a na D1 križovatkou Triblavina (aj BSK by mohlo konečne v oblasti ciest už začať niečo robiť).

Väčší osoh pre obyvateľov ČV ako jednosmerné napojenie na akýsi kolektor, by mal nový rozšírený most na Triblavinskej, aby obec nestratila napojenie do Ivanky a starú seneckú cestu 61. Aj lokálni developeri v okolí Triblavinskej cesty by mohli začať triezvejšie uvažovať a presadzovať reálnejšie napojenia Triblavinskej cesty na diaľnicu prostredníctvom spojovacích ciest k diaľničnej križovatke Triblavina. A štátu je úplne jedno, či tam nejaká cyperská firma blokuje 300 m2 pozemkom, jednoducho ich vyvlastní.

Čiže rozumné riešenia existujú, len treba vziať rozum do hrsti a nezneužívať situáciu politicky.

V hre je veľmi veľa:
OZ vsadilo do nej dopravný komfort všetkých obyvateľov Slovenska – hrá buď všetko alebo nič – buď pre obyvateľov nepotrebné napojenie Triblavinskej na nepotrebné kolektory alebo blokovanie celého obchvatu Bratislavy D4, rozšírenia D1 a križovatky Triblavina, ktorá mohla už tento rok čiastočne slúžiť verejnosti...