Stránka 14 z 15

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

OdoslaťOdoslané: 28. Mar 2019 08:21
od jarino
K tomu financovaniu rozširovania D1 a starej Seneckej. Ani na jedno, ani na druhé nie sú financie. Teda okrem realizácie objektov, ktoré súvisia s D4R7.

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

OdoslaťOdoslané: 31. Mar 2019 16:24
od lostrail
A este, aby taky S-Bahn mohol vobec fungovat, tak aj s priepustnostou trati na uzemi Bratislavy by sa malo nieco urobit.

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

OdoslaťOdoslané: 22. Okt 2019 21:08
od Laco
Vcera sa zacalo so stavbou novej cerpacej stanice na I/61 pred Blatnym v smere od Senca. Zatial tam len vrta nejaka obstarozna masina...

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

OdoslaťOdoslané: 23. Okt 2019 12:25
od PK
Super, dalsie obmedzenie na ceste?
Okolo Senca su na to specialisti.
To ako do...ali cestu 503 a 62 je za hranicou zdraveho rozumu.
2003 - Cesta 503 bez obmedzeni, len s jednym kruhacom od D1 smer Nitra, priemerna rychlost 90km/h, vybudovany kapacitny, rychly obchvat Senca, kapacita okolo 40.000 aut/24h.
Nasledne vybudovanie poziarnej zbrojnice a umiestnenie znaciek obce na dlzke asi 100m, niekedy v 2007, priemerna rychlost 70km/h, kapacita okolo 35.000 aut/24h
Presun znaciek obce pred kruhovy objazd od D1 a za most. priemerna rychlost 60-70km/h asi okolo 2010, kapacita okolo 30.000 aut/24h.
Presun znaciek obce za krizovatku Senec Juh, dlzka v cesty v obci uz 2,3km, 2017. Priemerna rychlost 60km/, kapacita 27.000 aut/24h.
Umiestnenie semaforov na Dialnicnej Ceste pri Slovnafte toho roku, priemerna rychlost 25km/h, kapacita 14.000 aut/24h.

Vysledok, uplne znefunkcneny obchvat Senca, peniaze investovane do tohto obchvatu vyhodene do luftu. Hodnota cesty v desiatkach a z stovkach milionov Eur znicena.
Hodiny a hodiny zivota ludi v kolonach okolo Senca premarnene.

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

OdoslaťOdoslané: 28. Okt 2019 10:54
od pohodak
Laco napísal:Vcera sa zacalo so stavbou novej cerpacej stanice na I/61 pred Blatnym v smere od Senca. Zatial tam len vrta nejaka obstarozna masina...


tam bude fakt CSPH? pri tej suprave je billboard nejakeho domova seniorov, som si myslel ze tam ide vyrast nieco podobne :roll:

@PK - ano 503 je najviac dodrbana cesta II triedy snad v celej republike, este aj pred rokom ked ju rekonstruovali az na podlozie tak ju samozrejme nechali od kruhacov po dialnicu na 1+1 a teraz este rastu dalsie logisticke sklady smerom na PK :roll: kazdopadne tato nova CSPH je v strede pola, takze nebude nejaky stupel za predpokladu ze sa tam spravia normalne odbocovacie pruhy a nepokrutia celu cestu, ale som zvedavy

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

OdoslaťOdoslané: 28. Okt 2019 18:46
od shmirgel

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

OdoslaťOdoslané: 26. Jún 2020 08:13
od jarino
Laky napísal:Ma niekto info co sa deje so starou seneckou? NDS dako pokrocila? VDAKA

30.4.2020 mala byť dodaná DÚR.
Zhotoviteľ projektu upozornil investora na potrebu riešiť nielen úsek uvedený v predmete zmluvy, ale aj úseky pred začiatkom (400 metrov pred začiatkom uvedeným v predmete zmluvy) a na konci (úprava cesty I/62 z dôvodu technického riešenia križovatky Senec-západ, dĺžka 450 m), ktoré budú mať vplyv na priepustnosť cesty.

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

OdoslaťOdoslané: 26. Jún 2020 08:16
od aquila
kedze uz je koniec juna, vie sa, ci tu DURku aj dodali ? ale sudiac podla posledneho clanku, kde NDSka hovori s vystavbou / rezsireni az v rokocho 2025-2028 , t.j. realne mozno to bude hotove 2030, tak som dost skepticky. kedze este za erseka ked to prebrala v 2017 NDS, tak chceli uz buduci rok zacat s vystavbou .. doteraz nemame podla vsetkeho ani len DUR, nieto pravotaplatne uzemko ..

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

OdoslaťOdoslané: 26. Jún 2020 09:51
od expwy
DUR je urobená. Momentálne prebieha proces vyjadrovania dotknutých orgánov. BSK a mesto SC bude mať výhrady ku koncu úseku ktorý končí kruhovým objazdom s cestou 1042 do obce Tureň.

Takisto začiatok úseku je riešený kruhovým objazdom s križovatkou s P3 a rakúskou poštou a MagBA chcel nechať semafor na ulici Pri Mlyne.

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

OdoslaťOdoslané: 26. Jún 2020 13:15
od pohodak
mame k tomu aj nejake mapy? kazdopadne kruhace su cisty fail (akokeby uz neboli v senci 2, ktore totalne upchavaju dopravu v celom okoli) a trvat na ponechani semaforu pri ovocnych sadoch ma nuti rozmyslat ci su na bratislavskom magoriate ozaj vsetci pri zmysloch :roll:

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

OdoslaťOdoslané: 26. Jún 2020 14:45
od PK
Magistrat BA pri zmysloch nie je, jedinym ich cielom je obmedzit premavku do a z Bratislavy a takto na ukor inych vyriesit svoje problemy. Je to cista diskiminacia slobody pohybu a prace.

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

OdoslaťOdoslané: 26. Jún 2020 18:52
od aquila
to by chcelo mapu, keby bol pri P3 patricne velky kruhac, tak potom by sa mal zrusit aj semafor pri mlyne. kedze ked by niekto chcel ist na ulicu pri mlyne, by sa otocil na kruhaci pri P3.

rozmerovo to by musel byt ale ozaj velky kruhac a nie nejake piditko. minimalne velkosti ako je pri Boroch.

kruhac na obec turen je totalne mimo.

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

OdoslaťOdoslané: 28. Jún 2020 06:31
od expwy
Každý kruháč na takto frekventovanej hlavnej ceste je úplne mimo. Majú tam byt mimoúrovňové križovatky od začiatku až po koniec a cely južný obchvat SC na I/62 tiež zmimourovnovať.

Načo sú potom v tomto prípade na celom úseku mimoúrovňové križovatky a cela trasa je navrhnutá v kategórii R24,5/80, keď to zabijeme na začiatku síce 2-pruhovym kruhacom a koniec zase kruhacom. Ževraj im to vychádza z dopravno-kapacitného posúdenia, že tie kruhace vyjdú. Ja sa nestačím diviť a Magistrat BA to je kapitola sama o sebe.

Cely vyspelý svet zavádza inteligentné systémy riadenia dopravy v okoli veľkých miest a my ideme budovať kruhace. Zabudnite v slovenských podmienkach na SMART City alebo SMART Región.

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

OdoslaťOdoslané: 29. Jún 2020 08:27
od PK
expwy:
Kruhace su pliaga slovenskych ciest. Na cestach I. triedy by mali byt zakazane. Len zopar dovodov.
Osobne auto na prejdenie kruhaca spali zbytocne naviac 0,5 deci paliva, kamion pol litra. Brzdenie z 90 na 20 alebo 0, znovu rozbiehanie na 90. Absolutne neekologicke.
Kazdy kruhac je pre osobne auto strata okolo 1,3 minuty. 1km (500m pred na brzdenie a 500m za na rozbiehanie), priemernou rychlostou o 45km/h mensou. Namiesto 90km/h je to 90-0-90, priemerne 45km/h.
Pre nakladne auto je strata viac ako 2 minuty.
Kazde nakladne auto zbrzdi o tie dve minuty aj vsetky osobne za nim. Vytvaraju sa zbytocne vlaciky aut ktore su vyslovene nebezpecne. Celemu vlaciku trva prejst kruhac aj viac ako minutu. To je naviac oproti zdrzaniu popisanemu vyssie.
Su nebezpecne, na kruhacoch napriklad medzi Sencom a Sladkovicovom sa pravidelne vyrube nejaky osobny skokan, alebo nakladny orac.
Zaberaju zbytocne vela priestoru a pody. Ak su velke priestor vnutri je nevyuzitelny.

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

OdoslaťOdoslané: 29. Jún 2020 13:55
od perets
Presne tak stačí zobrať za príklad obchvat Trnavy. 2 pruhy a jednoduché mimoúrovňové križovatky 9,0 km po obchvate 8 minút (ideálne 6). Intenzita v roku 2015 18 900 voz/24h pri PSA. ďalej 15000, na konci 11000. A cesta to zvláda.
Obchvat Galanty 2 x MUK 3 x OK, 6,0 km 6 min (5 ideálne) ,sčítanie 2015 nebolo. Na východnom úseku I/75 pred GA, 10 900 voz/24h.
Pre mňa osobne nie sú problém ani samotné OK, či spomalenie, ale komfort jazdy. Keď idem pár kilometrov z mesta do mesta tak to nieje tak obťažujúce sem tam zabrzdiť a prejsť cez OK. Ale ak by som mal isť trasu napr. po I/68 a väčšina križovatiek by bola okružná, tak to by bolo na porazenie.

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

OdoslaťOdoslané: 29. Jún 2020 14:39
od Vlados
To ani nepíš, že cesta 1+1 pri 18 900 voz/24 hod. to zvláda, lebo niektorých prispievateľov porazí, veď požadujú pri intenzitách 8 000 voz/24 hod. novú paralelnú cestu v usporiadaní 2+2. (1+1 je absolútne nepostačujúce).

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

OdoslaťOdoslané: 29. Jún 2020 14:47
od devil
no ked 1+1 zvlada 18.900 tak zvlada aj 20.000 a ked sa na ukor krajnice nakresli 3. pruh tak aj 25.000. :wink:

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

OdoslaťOdoslané: 29. Jún 2020 14:55
od PK
No staci na tu cestu s 20.000 vozidlami za hodinu pridat kruhac, alebo semafor ako na ceste od D1 do Senca a ona to zvladat prestane. Potom treba 20 rokov budovat paralelnu cestu, alebo dialnicu ako riesenie. Napriklad v Bratislave. Samozrejme tu dialnicu ukoncime kruhacom a pre istotu aj semaforom aby nahodou prilis nefungovala.
Kruhac kolabuje pri viac ako 1.200 vozidiel za hodinu a viac ako 900 aut/h z jedneho smeru. To je 14400 aut za 24h zhruba.
Fyzicky limit 1+1 s mimourovnovymi krizovatkami je niekde okolo 48.000 aut/24h.

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

OdoslaťOdoslané: 29. Jún 2020 15:52
od aquila
expwy napísal:Každý kruháč na takto frekventovanej hlavnej ceste je úplne mimo. Majú tam byt mimoúrovňové križovatky od začiatku až po koniec a cely južný obchvat SC na I/62 tiež zmimourovnovať


tam je problem tie schvalene priemyselne parky pri ivanke, tam to totalne dodrbali. ale ze totalne. I/61 by mala byt priebezne bezurovnova.

pri mlyne by sa mal semafor zrusit bez nahrady. co by sa mohlo urobti pri tych logistickych centrach MUK na styl ako na dolnozemskej. ze okrem jedneho smeru by to bolo viac menej bezkolizne. ale tak daleko sa nedostaneme.

len to je tak, ze sa mysli kratkozrako a potom to tak dopadne.

mna napriklad aj zaujima, ze ci mesto aspon ma niekde nieco pripravene ako vychodny obchvat vajnor ..

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

OdoslaťOdoslané: 08. Sep 2020 08:28
od aquila
projektuje sa pokracovanie privadzacov od grobov/triblinaviny.

urcite to narazi na kopu NIMBYs, ale to je take tazke scifi , ze az
ale uprimne ked sa tlaci toto do predu, a nie obchvat vajnor, tak to je na zamyslenie.

osobne tento obchvat ivanky povazujem za este zbytocnejsi ako samotna MUK triblavina.
vsak neriesi to ziadnu bodovu zavadu. ivanka bude mat D4 ako obchvat. nic to neriesi

45602

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

OdoslaťOdoslané: 08. Sep 2020 13:29
od pohodak
toto je po dostavani D4 ozaj vyhlad na 30 rokov dopredu, hlavne by sa mal pohnut obchvat PK, lebo tam je situacia uz ozaj neunosna a o 10 rokov, ked sa to v najlepsom (tazko vysnenom) pripade otvori, tak to tam bude uz uplne o hubu :roll:

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

OdoslaťOdoslané: 10. Sep 2020 20:50
od Laco
Neskutocna kravina tie cesty okolo ivanky. Toto je asi top co som za posledne roky videl. Keby sa 62ka spravila tak ako sa slusi a patri, bolo by to nasobne lacnejsie a radovo zmysluplnejsie. Fakt mi to pride ako zly vtip

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

OdoslaťOdoslané: 17. Sep 2020 09:07
od pohodak
dnes rano (asi) nehoda na D1 hned za blatnym smerom do BA, zuzenie na 2 pruhy a komplet v prdeli cely senec aj s okolitymi obcami a trnavou :roll: nechcem vidiet ako to bude vyzerat pri vystavbe krizovatky D1/D4

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

OdoslaťOdoslané: 18. Sep 2020 13:28
od shmirgel
Mal som tu cest. Cesta Senkvice-Blatne-Senec-V.Biel mi trvala od 6:50 do 8:15. :-/

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

OdoslaťOdoslané: 18. Sep 2020 13:58
od aquila
hlavne, ze nebolo treba rozisrovat staru senecku .... tak keby bola na 2+2, tak by to bolo uplne uplne o nicom inom. fakt by stacilo keby to bolo aspon po triblavinu