Oblasť Trnavy, Hlohovca a Piešťan

sekcia venovaná cestnej sieti

Moderátor: Moderátori

Odoslaťod Jonathan » 28. Jún 2007 11:43

Jeden link z Piestanskej web stranky.

http://www.piestany.sk/fileadmin/media/ ... uktury.doc

Treba vyhladat 499


Ad Krajinsky most
http://sk.wikipedia.org/wiki/Krajinsk%C ... 1%C5%A5any)

a kolonadovy most
http://sk.wikipedia.org/wiki/Kolon%C3%A ... 5%A5any%29

Cize stavane boli priblizne v rovnakom obdobi.
Jonathan
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 626
Obrázky: 31
Založený: 09. Feb 2005 09:49

Odoslaťod aquila » 28. Jún 2007 11:50

hm nasiel som toto... davaju si kazdopadne nacas :)

Opatrenie D.2.2.2 Preložka cesty II/499 v súlade s južným premostením Váhu
Cieľom opatrenia je v priamej súvislosti s predchádzajúcim opatrením D.2.1.2 a v súlade s NV 183/1998 riešiť preložku cesty II/499 včítane návrhu obmedzení prejazdu Krajinského mosta vzhľadom na jeho obmedzenú životnosť a funkčnosť. Súčasne je potrebné z pozície mesta pripraviť, resp. pripomienkovať variantné riešenia nového prekvalifikovania a správy Krajinskej cesty.
Garant: MDPT SR, resp. VÚC - TSK
Spolupráca: Mesto Piešťany a účastníci konania
Náklady: (pozri D.2.1.2)
Zdroje: štátny rozpočet, eurofondy
Termín: 2010 - 2013
Úlohy
D.2.2.2.1 Analýza a návrh variantných opatrení v súvislosti s budúcim prekvalifikovaním Krajinskej cesty a realizáciou nového južného premostenia rieky Váh (včítane zámerov budovania nových okružných križovatiek na Krajinskej ceste, a to pri Krajinskom moste, hoteli Váh , resp. na križovaní s Bratislavskou cestou):
 spracovanie štúdie dopravného riešenia Krajinskej cesty s návrhom riešenia jednotlivých križovatiek (Krajinská-Hollého, Krajinská – Záhradná, Krajinská – D.Tatarku ),
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Odoslaťod Jonathan » 28. Jún 2007 11:54

V stupani na Havran urcite nie je 12%, lebo s mojou feliciou v pohode taham na stvorke, co hore donavalami nezvladam. Znacka so stupanim tam nie je, takze je to vsetko o subjektivnych dojmoch.

Cela cesta na Havran z Piestanskej strany potrebuje opravu, ta cesta je hrbata, uzka, sama zaplata a ked clovek prejde cez kopec tak sa citi ako v inom svete. Krasna siroka cesta, dobry asfalt...
Jonathan
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 626
Obrázky: 31
Založený: 09. Feb 2005 09:49

Odoslaťod Boelverk » 28. Jún 2007 11:55

Aj Krajinsky aj Kolonadny most su architektonicke pamiatky, Kolonadny urcite ovela vyznamnejsia (zaradili ho medzi nieco take na sposob "buduce slovenske historicke pamiatky 20.storocia") , teraz je uz len pre pesich, ale do cca 1980 sa pozuival aj pre motorove vozidla (dalo sa ale nim prejst vtedy len do kupelov). Myslim, ze Kolonadny most je o chlp starsi, ale nie je to zarucene, mam len taky pocit, kazdopadne oba boli postavene za predvojnovej CSR.

V suvislosti s tym stupanim na Havran sa v jednej variante uvazovalo aj s novou cestou niekde od Sokoloviec az skoro po Havran.
Boelverk
návštevník
 
Príspevky: 11
Založený: 17. Okt 2006 13:44

Odoslaťod aquila » 28. Jún 2007 11:56

hm na mape je 12% ...

inak nasiel som tam este toto ...

--
D.2.3.1.1 Aktualizovanie generelu dopravy z r. 1993 najmä s dôrazom na bezbariérovosť, cyklistickú dopravu, plánované južné premostenie, parkovacie možnosti v centre mesta a na sídliskách, zjednosmernenie ciest ako aj nové okružné križovatky. Aktualizácia generelu dopravy bude zabezpečená po prerokovaní a schválení preložky cesty I/61 (predpoklad schválenia preložky cesty v r. 2007-8).
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Odoslaťod Boelverk » 28. Jún 2007 12:07

Mne ta cesta na Havran pripomina miernejsiu formu ozdanskych zakrut na starej ceste, myslim I/50 to ma cislo. Je hrbolata, uzka, aj ked najhorsie zakruty su sirsie ako byvali pred 10 rokmi, krize okolo cesty a cez vikend vela cyklistov. Na Havrane bola pred r.1989 (aj este kus neskor) hranica TT a TO okresu (teraz je to PN a TO), neviem kto mal vtedy na starosti spavu ciest, ale TO cast (ta z Havrana na Radosinu a TO) bola castejsie opravovana a vzdy v lepsom stave, odhliadnuc od toho, ze je tam ovela miernejsi teren.
Boelverk
návštevník
 
Príspevky: 11
Založený: 17. Okt 2006 13:44

Odoslaťod Boelverk » 28. Jún 2007 12:18

aquila napísal:ale z toho nebudu radi na sidlisku juh a novej IBV lodenica :)

mimochodom, vzhladom k letisku, dialnic, zeleznici a vahu/vtacniku, sa piestany mozu rozsirovat len alen na juh ...



Sidlisko Juh sa prilis nestazovalo, skor sidlisko Adam Trajan, IBV pri lodenici je este tak v stadiu predavania pozemkov a mali by ratat s tym, ze im popod okna moze niekedy ist hlavna cesta.
Piestany sa mozu rozsirovat aj na juh aj na sever - letisko je na severozapade a medzi nim a Vahom je dost miesta - aj sa tam stavia - na juhu Heinola - vacsinou rodinne domy, na severe Bodona - bytovky rozne.
Boelverk
návštevník
 
Príspevky: 11
Založený: 17. Okt 2006 13:44

Odoslaťod Boelverk » 28. Jún 2007 12:31

Jonathan napísal:V stupani na Havran urcite nie je 12%, lebo s mojou feliciou v pohode taham na stvorke, co hore donavalami nezvladam. Znacka so stupanim tam nie je, takze je to vsetko o subjektivnych dojmoch.


Mari sa mi, ze tesne pred (alebo kusok za) tabulou koniec Banky je znacka so stupanim, ale nie som si isty.
Boelverk
návštevník
 
Príspevky: 11
Založený: 17. Okt 2006 13:44

Odoslaťod Dialniciar » 07. Sep 2007 16:04

Štátna cesta I. triedy I/51:

1. opravená vozovka na trnavskej strane Biela Hora, stav cesty dobrý, spevnený svah na dvoch miestach
2. 0,5 km pred vjazdom do obce Trstín je rozsypaný štrk z blízkeho, najväčšieho kameňolomu Malých Karpát a následne takmer cez celú obec vyjazdené koľaje stupňov I-III (V je najhorší)
3. na úseku medzi obcami Trstín a Biňovce sú znovu vyjazdené koľaje stupňa II
4. na úseku Biňovce a Boleráz-Klčovany sú vyjazdené miestami koľaje stupňa I-III, strategická estakáda (ponad železnicu a vodný tok) má v zlom stave dilatačné prechody
5. v obci Boleráz-Klčovany sú v celkovej dĺžke 3 km obojsmerne v rôznych úsekoch a 1 km jednosmerne v rôznych úsekoch zbrúsené vozovky, bude sa pokladať minikoberec
6. od obce Boleráz-Klčovany po Šelpice je stav cesty dobrý, vyjazdené koľaje max. stupňa I
7. v obci Šelpice je stav cesty nevyhovujúci (nerovnosti, vyjazdené koľaje, výtlky)
8. od obce Šelpice po cca. 2 km pred Tranvou je stav cesty dobrý, 2 km pred Trnavou až po Trnavu sú vyjazdené koľaje stupňa II, na úseku sa v minulosti rozšírila cesta a pridal sa odbáčací pruh
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Dialniciar » 31. Okt 2007 12:46

Trnavský kraj obnoví tretinu ciest :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=8319

Trnava 160 miliónov, Hlohovec 77 miliónov, Piešťany 86 miliónov
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Dialniciar » 01. Nov 2007 17:45

Od r. 2006 do r. 2007 prebehli rekonštrukčné práce a od obce Smolenice po obec Horné Orešany bol položený nový asfaltový koberec spolu na tri etapy v celkovej dĺžke 5 km. K tomu sa orezali stromy, upravili priekopy a postavili odbáčacie pruhy.

Smolenická "panelka" bude opravená ako priorita opráv v trnavskom okrese z úveru na opravy cesty v r. 2008 a 2009 na dve etapy. Inak tá cesta je de facto OK. Okrem pocitu, že to ňou trasie je OK. Je udržiavaná, žiadne vyjazdené koľaje nemá, len samozrejme, už má po životnosti a tak to ňou trasie viac, než je normálne a okrem toho je s ňou problém v zime, lebo sa posyp aj mráz dostáva tam, kam sa nemá. :idea:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Andrej » 01. Nov 2007 19:38

Namiesto poslednych 2 km pred Smolenicami mohli radsej opravit cestu medzi Hornymi a Dolnymi Oresanmi. Ale inak ma velmi potesila oprava tejto cesty, BA kraj sa moze hanbit :roll:

Hm, a smolenicka panelka sa bude kompletne rozoberat? Lebo ak tam opät len polozia asfalt ako pred par rokmi, opät bude po par mesiacoch v takom stave ako je teraz :?
Andrej
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 608
Založený: 08. Feb 2005 16:57

Odoslaťod Dialniciar » 01. Nov 2007 19:44

Andrej napísal:Namiesto poslednych 2 km pred Smolenicami mohli radsej opravit cestu medzi Hornymi a Dolnymi Oresanmi. Ale inak ma velmi potesila oprava tejto cesty, BA kraj sa moze hanbit :roll:

Hm, a smolenicka panelka sa bude kompletne rozoberat? Lebo ak tam opät len polozia asfalt ako pred par rokmi, opät bude po par mesiacoch v takom stave ako je teraz :?


Andrej, rozdiel medzi Smolenicami a Hornými Orešanmi nie sú 2 km, ale 3 km. A ten prudký kopec, ktorý tam je, ten bol v dezolátnom stave. A aj rovinka hneď za Smolenicami v smere na Modru bola v zlom stave, vyjazdené koľaje tam už boli veľké. Ja si myslím, že táto oprava tým, že sa spravila súvisle, tak to bola veľmi dobrá vec. Okrem toho sa investovalo aj v samotných celých Horných Orešanoch, čo nebýva pravidlom, že sa cesta opraví aj v obci.

Betónka sa rozoberie a komplexne opraví. Pokusne v I. etape na jednom úseku, neskôr podľa toho, ako to pôjde potom aj na druhom úseku. V I. etape sa cesta aj rozšíri o krajnice, lebo je kde. :idea:

Oprava cesty medzi Orešanmi, ďalej na Modru sa uskutoční do r. 2009. :wink:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Andrej » 01. Nov 2007 20:08

Dialniciar napísal:Andrej, rozdiel medzi Smolenicami a Hornými Orešanmi nie sú 2 km, ale 3 km. A ten prudký kopec, ktorý tam je, ten bol v dezolátnom stave.

Vsak som pisal, posledne 2 km pred Smolenicami ;) - teda tu rovinku. Bola v ovela lepsom stave ako usek medzi Hornymi a Dolnymi Oresanmi ;)

Sprava s opravou betonky ma velmi potesila :)
Andrej
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 608
Založený: 08. Feb 2005 16:57

Odoslaťod Dialniciar » 01. Nov 2007 22:11

Andrej napísal:
Dialniciar napísal:Andrej, rozdiel medzi Smolenicami a Hornými Orešanmi nie sú 2 km, ale 3 km. A ten prudký kopec, ktorý tam je, ten bol v dezolátnom stave.

Vsak som pisal, posledne 2 km pred Smolenicami ;) - teda tu rovinku. Bola v ovela lepsom stave ako usek medzi Hornymi a Dolnymi Oresanmi ;)

Sprava s opravou betonky ma velmi potesila :)


Ja tadiaľ po tejto ceste veľmi často jazdím a tá rovinka bol veľký problém v zime, lebo tam boli súvislé vyjazdené koľaje a to je na ceste s nižšou kategórióu vážny problém (interval odhŕňania atď.). Ako hovorím: stav tej cesty si vyžadoval opravu. A keďže sa robia súvislé opravy, tak skutočne rok sem, rok tam, ďalší úsek je na rade. Tam nebude 5 ročná prestávka v opravách. :wink: Jednoducho nevyhovujúce boli oba úseky a oba sa v priebehu 2,5 rokov opravia. Jeden už je, druhý bude na rok. A ide aj o intenzity, tá rovinka je vyťaženejšia, lebo sú tam 2 turistické lákadlá, skládka odpadu, ťažba kameňa. :idea:

Tá betónka sa si to fakt zaslúži. :idea:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Dialniciar » 06. Nov 2007 15:04

Hlohovec: Križovatka ostane naďalej nebezpečná :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=8392
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Dialniciar » 28. Nov 2007 21:45

Na trnavskej radnici s prezidentom hovorili o doprave :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=8662
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

R. 2007-2009 vojdú do histórie trnavského kraja a jeho ciest

Odoslaťod Dialniciar » 06. Dec 2007 20:50

Obnova ciest II. a III. triedy v okrese Trnava

- z úveru od Dexia banky sa obnovi 65 km ciest v hodnote 159 mil. SKK
- z bežných výdavkov kraja sa obnovi 28 km ciest v hodnote 44,7 mil. SKK
- z eurofondov sa obnoví 10,1 km ciest v hodnote 72 mil. SKK

Obnova ciest II. a III. triedy v okrese Hlohovec

- z úveru od Dexia banky sa obnovi 31 km ciest v hodnote 77,5 mil. SKK
- z bežných výdavkov kraja sa obnovi 12,7 km ciest v hodnote 20,3 mil. SKK

Obnova ciest II. a III. triedy v okrese Piešťany

- z úveru od Dexia banky sa obnovi 31 km ciest v hodnote 86,5 mil. SKK
- z bežných výdavkov kraja sa obnovi 7,2 km ciest v hodnote 13,3 mil. SKK
- z eurofondov sa obnoví 1,5 km cesty v hodnote 8 mil. SKK

Chakteristika cestnej siete v tejto oblasti:

Okres Trnava

- spolu 68 km ciest II. triedy, z toho žiadny úsek nie je v havarijnom stave a 0,4 km je v nevyhovujúcom stave
- spolu 185 km ciest III. triedy, z toho 3,4 km je v havarijnom stave a 11,3 km je v nevyhovujúcom stave

Okres Hlohovec

- spolu 57 km ciest II. triedy, z toho 1,4 km je v havarijnom stave a 6 km je v nevyhovujúcom stave
- spolu 60,5 km ciest III. triedy, z toho 6,5 km je v havarijnom stave a 10,8 km je v nevyhovujúcom stave

Okres Piešťany

- spolu 72,5 km ciest II. triedy, z toho žiadny úsek nie je v havarijnom stave a 6,7 km je v nevyhovujúcom stave
- spolu 53 km ciest III. triedy, z toho žiadny úsek nie je v havarijnom stave a 1,6 km je v nevyhovujúcom stave

Zdroj: TT VÚC, na odkazoch je všetko detailne rozpísané

http://www.trnava-vuc.sk/dok_a_vyz/2007 ... _tab.1.xls
http://www.trnava-vuc.sk/dok_a_vyz/2007 ... I_cast.doc
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Konkrétny projekt okresu Trnava

Odoslaťod Dialniciar » 06. Dec 2007 21:10

Jedna z najnáročnejších stavieb, ktorá bude v Trnavskom samosprávnom kraji uskutočnená je tiež prestavba ciest v Smoleniciach. Konkrétne sa odstráni stará betónová cesta a postaví sa nová asfaltka. :arrow:

- II/502, Smolenice prieťah v celkovej dĺžke 2,05 km, rozdelený na 3 menšie úseky, náklady dosiahnu 14 mil. SKK
- prestavba cesty sa uskutoční v r. 2008
- financovanie je zabezpečené z úveru od Dexia banky

Štát na túto cestu nikdy dosť peňazí nenašiel. Raz časť cesty opravil a to tak, že na pôvodnú cestu v krátkom úseku položil asfalt. Tento úsek je na tom ešte horšie, ako tie, ktoré sa neopravovali. Cesta sa okrem iného aj rozšíri (priestor na to je).
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Dialniciar » 23. Jan 2008 17:09

Železničný priechod v Hlohovci znepríjemňuje dopravu :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=9138
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Dialniciar » 18. Feb 2008 13:52

Zmeny v doprave v Hlovovci pocítia autá, aj chodci :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=9391

A tiež som čítal, že mesto Vrbové má akútny nedostatok parkovacích miest v centre mesta. Riešiť sa to bude postupnou prestavbou centrálnej zóny a posilnením výstavby nových parkovacích miest.

Taktiež som čítal, že stav chodníkov v Piešťanoch je nevyhovujúci pre vozíčkarov, mimo centra mesta, ktoré je prerobené a kúpeľnej zóny. A chodníky sú tak poklesnuté, že sú nebezpečné aj pre chodcov z dôvodov ťažkého rozlíšenia, kde je chodník a kde už cesta. Mesto Piešťany o problémoch vie, ale ani na r. 2008 nepredpokladá vyššie investície do opráv chodníkov. Mesto chce všade dávať postupne zámkovú dlažbu a tak investuje na asi 1 km chodníkov ročne a inak dáva financie len na nevyhnutnú údržbu a opravy.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Dialniciar » 26. Feb 2008 12:35

Piešťanské parkovisko nahradí Aupark

http://www.mynoviny.sk/c/3746151/Piesta ... upark.html

Pre výstavbu obchodného domu Aupark v centre Piešťan prídu vodiči na tri roky o najvyužívanejšie parkovisko v meste. Štrkové parkovisko na Nitrianskej ulici využívali vodiči v Piešťanoch najčastejšie. Z dôvodu výstavby Auparku sa od minulého piatku parkovisko zrušilo. Odteraz musia vodiči parkovať inde. „Venovali sme veľkú pozornosť situácii, ktorá po uzatvorení parkoviska vznikne. Aj preto sme v minulom roku preznačovali parkovisko na Nálepkovej ulici, ktoré je v blízkosti už zrušeného parkoviska na Nitranskej,“ uviedla Jana Vítková z referátu územnej správy v Piešťanoch. Aby sa zvýšil počet parkovacích plôch, parkovisko na Nálepkovej ulici sa zhusťovalo preznačovaním. Mesto tu zároveň zrušilo parkovacie miesta pre autobusy. S možnosťou, že s parkovaním v budúcnosti problém vznikne, mesto počíta. „Sme zvedaví, ako to bude vyzerať v praxi, hoci si nemyslíme, že to bude dramatická situácia,“ povedala. V meste sa obmedzí aj premávka Nápory na parkovanie očakáva mesto najmä počas víkendov a letnej sezóny. „Počas minulého leta sme sledovali situáciu, aby sme boli pripravení na všetko,“ povedala Vítková. Po vybudovaní obchodného centra sa počet parkovacích miest znásobí. Jeho súčasťou by mal byť nový trojpodlažný parkovací dom. Dovtedy budú musieť obyvatelia a návštevníci Piešťan strpieť aj obnovu Nitrianskej ulice. Jej úpravy obmedzia plynulú dopravu v meste. Malo by k nej dôjsť po troch rokoch v konečnej fáze realizácie obchodného centra. Na úpravu verejného priestranstva chce investor poskytnúť 30 miliónov korún. BARBORA BZDUŠKOVÁ

© 2008 Petit Press. Autorské práva sú vyhradené a vykonáva ich vydavateľ. Spravodajská licencia vyhradená.

[25. 2. 2008]
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Peter Olejár » 02. Apr 2008 14:08

Cestu do Voderád opravia

Cesta medzi Hrnčiarovcami nad Parnou a obcou Voderady pripomína tankodrom. Úsek komunikácie je v ešte horšom technickom stave ako dosiaľ. Cesta je plná rozličných dier a výmoľov, ktoré musia obratní vodiči obchádzať. Po začatí výstavby kórejského závodu Samsung sa stav cesty medzi oboma obcami výrazne zhoršil. Okrem osobných áut prechádzajú po úzkej ceste aj desiatky nákladiakov. Vodiči musia byť na tomto úseku nadmieru opatrní, aby sa vyhli kolízii. Predmetná cesta patrí Trnavskému samosprávnemu kraju. „Uvedomujeme si, že nie je spôsobilá na nákladnú dopravu, ktorá tam v súčasnosti jazdí. Aj preto sme sa rozhodli v rámci financovania opráv a modernizácie ciest pristúpiť k oprave tohto úseku,“ uviedla Eva Pristašová z komunikačného odboru. Finančné zdroje získajú az z európskych fondov „Jedna časť cesty bude financovaná z úveru TTSK, z úveru na ňu vyčleníme 28 miliónov korún. Z európskych fondov sa na ňu použije 35 miliónov korún. TTSK zároveň požiadala ministerstvo hospodárstva a medzinárodnú diaľničnú spoločnosť, aby tiež vyčlenili financie na jej rekonštrukciu,“ informovala. Z úveru pôjde miliarda na rekonštrukciu ciest Koncepcia financovania výstavby a modernizácie ciest vo vlastníctve samosprávneho kraja bude zahŕňať 174 stavebných akcií v celkovej dĺžke 438 kilometrov ciest. „Sú v nej zahrnuté rekonštrukcie a opravy mostov, ako aj budovanie kruhových križovatiek z dôvodu odstránenia kritických nehodových lokalít,“ vysvetlila Pristašová. Snahou samosprávneho kraja je dosiahnuť, aby boli cesty priepustné, bezpečné a komfortné. „Kvalitná cestná infraštruktúra je nevyhnutná pri ďalšom komplexnom rozvoji kraja, najmä priemyslu, poľnohospodárstva a cestovného ruchu.“ TTSK si v minulom roku vzal úver, z ktorého miliarda korúnpôjde práve na cesty. „V súčasnosti zabezpečujeme verejnú súťaž na výber generálneho dodávateľa,“ dodala Pristašová. Harmonogram komplexnej rekonštrukcie ciest bude známy až po podpise zmluvy s dodávateľom. Predpokladaný termín na začatie prác je máj tohto roku. PETRA NAGYOVÁ

© 2008 Petit Press. Autorské práva sú vyhradené a vykonáva ich vydavateľ. Spravodajská licencia vyhradená.

[31. 3. 2008]

Zdroj: http://www.mynoviny.sk/c/3806073/Cestu- ... ravia.html
fh gratulujem
Peter Olejár
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 896
Obrázky: 22
Založený: 05. Mar 2008 13:02

Odoslaťod sergej » 10. Apr 2008 13:37

Aupark vyrastie aj v centre Piešťan :arrow:
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=9869

Je na Slovensku ešte nejaké historické centrum mesta, kde aupark nemajú? :x
Obrázok používateľa
sergej
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 160
Založený: 20. Feb 2005 09:28
Bydlisko:

Odoslaťod Peter Olejár » 10. Apr 2008 13:45

Sergej napísal:Aupark vyrastie aj v centre Piešťan :arrow:
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=9869

Je na Slovensku ešte nejaké historické centrum mesta, kde aupark nemajú? :x


Trnava, Nitra, Levoca, ..
fh gratulujem
Peter Olejár
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 896
Obrázky: 22
Založený: 05. Mar 2008 13:02

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na Cestná sieť

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 9 hostí.