Oblasť Trnavy, Hlohovca a Piešťan

sekcia venovaná cestnej sieti

Moderátor: Moderátori

Odoslaťod Dialniciar » 11. Júl 2006 17:32

tomas1 napísal:...za odbočením doprava do podjazdu smerom na východný obchvat je dosť problematický neprehľadný výjazd z mestskej časti Modranka. Možno, že tú 60ku tam dali kvoli tomu, na "spomalenie" áut odbočujúcich do podjazdu...
pozri mapu
:?


Nesúvisí to s tým, čo si napísal, pretože to ani nedáva zmysel s tým, čo som napísal ja. Naviac by to muselo byť v platnosti aj z druhej strany a to nie je. :idea:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod beatle » 12. Júl 2006 15:38

Dy napísal:Nesúvisí to s tým, čo si napísal, pretože to ani nedáva zmysel s tým, čo som napísal ja. Naviac by to muselo byť v platnosti aj z druhej strany a to nie je. :idea:

1. Nejak tomu nerozumiem, ale neriešme... Z druhej strany nie je výjazd z MČ Modranka.
2. Ešte som zabudol jeden dôležitý argument proti tvojmu posunutiu konca TT - na krajnici v smere z mesta sa hojne vyskytujú chodci z MČ Modranka do centra (keďže peší chodník široko ďaleko nikde, až pozdĺž potoka). To sa mi zdá trochu zbytočné posvätiť oficiálnou 90kou ofukovanie chodcov kvôli tým pár desiatkam metrov. Akože nič v zlom, ale koľko sekúnd na tom úseku ušetríš?
:idea: :roll:
disclaimer: uzivatelovi "beatle" boli priradene "ghost" prispevky, ktore nemali priradeneho uzivatela po pade databazy v lete 2006 t.j. pochadzaju od viacerych uzivatelov.
beatle
dummy user
 
Príspevky: 33
Založený: 04. Aug 2006 10:33

Odoslaťod Dialniciar » 12. Júl 2006 16:38

tomas1 napísal:1. Nejak tomu nerozumiem, ale neriešme... Z druhej strany nie je výjazd z MČ Modranka.
2. Ešte som zabudol jeden dôležitý argument proti tvojmu posunutiu konca TT - na krajnici v smere z mesta sa hojne vyskytujú chodci z MČ Modranka do centra (keďže peší chodník široko ďaleko nikde, až pozdĺž potoka). To sa mi zdá trochu zbytočné posvätiť oficiálnou 90kou ofukovanie chodcov kvôli tým pár desiatkam metrov. Akože nič v zlom, ale koľko sekúnd na tom úseku ušetríš?
:idea: :roll:


Asi si stále nerozumieme, tu aj keby bola 40 km/h, tak sa tu bude jazdiť oveľa viac vzhľadom na celkové rozmiestnenie značiek. Aká sa nachádza pred tou 60 km/h :?:

Chodci na tomto úseku využívajú niečo iné ako samotnú cestu. Keby to malo byť tak ako to ty hovoríš, tak by tu musela byť max. 60 km/h z pravej aj ľavej strany popri ceste a tá tabuľa o informovaní cesty pre motorové vozidlá za 500 metrov by mala byť za upozornením o max. povolenej rýchlosti. Z druhej strany sú tiež neprehľadné úseky tesne pred Trnavou a dokonca tabuľa o začiatku mesta Trnava je čiastočne prekrytá vegetáciou. :idea: Chodci v hojnom počte = to je čo ?

A že tomu nerozumieš je vidieť, ale vôbec nechápem, že keď tomu nerozumieš, tak prečo stále sa so mnou hádaš :?:

Ale to som si všímam už dlhšiu dobu, že zásadne so mnou nesúhlasíš na tomto fóre. Nereaguj, keď nerozumieš a ani ja nebudem mať na čo reagovať a potom budeš rozumieť všetkému. :lol:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Dialniciar » 05. Aug 2006 12:18

Cez obec Šelpice prejde za deň 18 000 áut (TT-Holíč). :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=4445

Osobne môžem povedať, že v obciach Šelpice a v obci Boleráz sú naozaj cesty v zlom stave. Narušená statika ciest spôsobuje rôzne nerovnosti a značné sú aj vyjazdené koľaje, opravy sú minimálne vzhľadom na nedostatok financií. Cesta je relatívne pravidelne opravovaná, ale dá sa povedať, že celý cestný ťah TT-hranice s ČR, cesta I/51 je už v horšom stave. Výmena kobercov sa nerealizuje v dostatočnom rozsahu. Najväčšie investície sú v súčasnosti na úseku Biela Hora (horský priechod), kde sa rieši zosuv pôdy.

Obchvat Šelpíc či Boleráza alebo Jablonice nevidím ako reálny do r. 2015 a to z dôvodu chýbajúcich oveľa potrebnejších obchvatov ako sú severný obchvat Trnavy či obchvat Senice. Aktuálne sa začal stavať obchvat Holíča a dlhodobo sa pripravuje (vyčlenené financie už sú) severný obchvat Trnavy.

Obchvat Šelpíc ešte nie je taký náročný, nakoľko je tu rovina a obec je relatívne malá, avšak nemá podľa mňa väčšiu prioritu ako obchvat Boleráza, ten však presiahne z hľadiska nákladov 1 mld. SKK.

Budem kritický, ale ľudia často podceňujú stav cesty a naopak nadsaďujú potrebu obchvatu, pretože na tomto úseku cez obec Šelpice stačí investovať 10-25 mil. SKK na výmenu koberca, čo zlepší situáciu (nebudú otrasy) a je to oveľa jednoduchšie ako stavať nákladný obchvat. To, že obyvatelia bývajúci pri hlavnej ceste trpia, to je pravda, ale na to mali byť pripravený a skôr požadovať opravu cesty ako nereálny obchvat. :idea:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Dialniciar » 13. Sep 2006 21:29

Smolenická betónka, cesta II. triedy, je z roku 1938. :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=4813

Aj tu sa spoliehajú na eurofondy. :P
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod tomas1 » 14. Sep 2006 17:21

Dy napísal:Asi si stále nerozumieme, tu aj keby bola 40 km/h, tak sa tu bude jazdiť oveľa viac vzhľadom na celkové rozmiestnenie značiek. Aká sa nachádza pred tou 60 km/h :?:

Chodci na tomto úseku využívajú niečo iné ako samotnú cestu. Keby to malo byť tak ako to ty hovoríš, tak by tu musela byť max. 60 km/h z pravej aj ľavej strany popri ceste a tá tabuľa o informovaní cesty pre motorové vozidlá za 500 metrov by mala byť za upozornením o max. povolenej rýchlosti. Z druhej strany sú tiež neprehľadné úseky tesne pred Trnavou a dokonca tabuľa o začiatku mesta Trnava je čiastočne prekrytá vegetáciou. :idea: Chodci v hojnom počte = to je čo ?

A že tomu nerozumieš je vidieť, ale vôbec nechápem, že keď tomu nerozumieš, tak prečo stále sa so mnou hádaš :?:

Ale to som si všímam už dlhšiu dobu, že zásadne so mnou nesúhlasíš na tomto fóre. Nereaguj, keď nerozumieš a ani ja nebudem mať na čo reagovať a potom budeš rozumieť všetkému. :lol:

1. Ja som si nevšimol že by som s Tebou zásadne nesúhlasil. Mýliš si ma s niekym iným.
2. Čo iné využívajú chodci ako samotnú cestu? Trvám na tom, že v úseku od výjazdu z ČSPH do odbáčacieho pruhu do podjazdu sa hojne vyskytujú chodci (aj kreténi cyklisti) preto je značka koniec Trnavy na tom najvhodnejšom mieste na akom by mohla byť.
3. V opačnom smere nie sú chodci, nemajú odkiaľ ísť. Nepoznáš miestnu situáciu.
4. Značka značka max. povolená rýchlosť 60 km/h tam momentálne tuším už nie je.
:lol:
Obrázok používateľa
tomas1
diskutujúci
 
Príspevky: 152
Založený: 10. Aug 2006 10:52

Odoslaťod Dialniciar » 15. Sep 2006 17:52

tomas1 napísal:
Dy napísal:Asi si stále nerozumieme, tu aj keby bola 40 km/h, tak sa tu bude jazdiť oveľa viac vzhľadom na celkové rozmiestnenie značiek. Aká sa nachádza pred tou 60 km/h :?:

Chodci na tomto úseku využívajú niečo iné ako samotnú cestu. Keby to malo byť tak ako to ty hovoríš, tak by tu musela byť max. 60 km/h z pravej aj ľavej strany popri ceste a tá tabuľa o informovaní cesty pre motorové vozidlá za 500 metrov by mala byť za upozornením o max. povolenej rýchlosti. Z druhej strany sú tiež neprehľadné úseky tesne pred Trnavou a dokonca tabuľa o začiatku mesta Trnava je čiastočne prekrytá vegetáciou. :idea: Chodci v hojnom počte = to je čo ?

A že tomu nerozumieš je vidieť, ale vôbec nechápem, že keď tomu nerozumieš, tak prečo stále sa so mnou hádaš :?:

Ale to som si všímam už dlhšiu dobu, že zásadne so mnou nesúhlasíš na tomto fóre. Nereaguj, keď nerozumieš a ani ja nebudem mať na čo reagovať a potom budeš rozumieť všetkému. :lol:

1. Ja som si nevšimol že by som s Tebou zásadne nesúhlasil. Mýliš si ma s niekym iným.
2. Čo iné využívajú chodci ako samotnú cestu? Trvám na tom, že v úseku od výjazdu z ČSPH do odbáčacieho pruhu do podjazdu sa hojne vyskytujú chodci (aj kreténi cyklisti) preto je značka koniec Trnavy na tom najvhodnejšom mieste na akom by mohla byť.
3. V opačnom smere nie sú chodci, nemajú odkiaľ ísť. Nepoznáš miestnu situáciu.
4. Značka značka max. povolená rýchlosť 60 km/h tam momentálne tuším už nie je.
:lol:


1. Je to možné. :oops:
2. Trvaj, ja ti názor neberiem.
3. Nepoznám, nie som obyvateľ mesta Trnava.
4. Konečne.

Mne sa nepáčilo jedno: umiestnenie značiek nesystematicky: koniec Trnavy, 60 km/h, cesta po motorové vozidlá v rozsahu 0,5 km. To je maximálne nelogické. Chodci tam byť môžu, ale tam je stav (smer Nitra) 2 pruhy + zjazdová vetva, takže chodci sú ďaleko od premávky. A nakoniec, keď tam tá značka max. 60 km/h už nie je, tak asi to tu niekto prečítal a "zaplo mu". :lol:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod tomas1 » 16. Sep 2006 14:13

Dy napísal:1. Normálna cesta sa rozširuje na 2+2 pruhy.
2. Informačná značka, že cesta pre motorové vozidlá sa začne o 500 metrov.
3. Len niekoľko metrov od tohto označenia je značka max. povolená rýchlosť 60 km/h.
4. Nasledujú pripájací a odbáčací pruh.
5. Za týmito pruhmi je značka koniec Trnavy.
6. Nasleduje informačná tabuľa o tom, že sa nachádzate na ceste pre motorové vozidlá, po ktorej môžete (auto do 3,5t) ísť 130 km/h.

Dy napísal:Mne sa nepáčilo jedno: umiestnenie značiek nesystematicky: koniec Trnavy, 60 km/h, cesta po motorové vozidlá v rozsahu 0,5 km.

...tvoj prvý a predchádzajúci príspevok. Veď v každom opisuješ iné poradie.

a) Bolo to tak ako si napísal v prvom príspevku.
b) Keď odtaľ dali preč bod bod tri, tak sa de iure na tom úseku vôbec nič nezmenilo, takže z Tvojho pohľadu nikomu nezaplo. Zrejme len niekto odniesol do výkupne kovov.

Nechcem ďalej vyrývať, len doporučujem ešte raz prečítať to poradie značiek z Tvojho citátu, body 1 - 6.
Keď si odmyslíme nedorozumenia, je medzi nami rozpor v len tom, že ty tvrdíš, je tam vhodné dať už 90ku, ja tvrdím, že je tam vhodné nechať 60 kvôli chodcom. Tak to môžme uzavrieť...
:D :wink:
Obrázok používateľa
tomas1
diskutujúci
 
Príspevky: 152
Založený: 10. Aug 2006 10:52

Odoslaťod Dialniciar » 16. Sep 2006 15:04

tomas1 napísal:
Dy napísal:1. Normálna cesta sa rozširuje na 2+2 pruhy.
2. Informačná značka, že cesta pre motorové vozidlá sa začne o 500 metrov.
3. Len niekoľko metrov od tohto označenia je značka max. povolená rýchlosť 60 km/h.
4. Nasledujú pripájací a odbáčací pruh.
5. Za týmito pruhmi je značka koniec Trnavy.
6. Nasleduje informačná tabuľa o tom, že sa nachádzate na ceste pre motorové vozidlá, po ktorej môžete (auto do 3,5t) ísť 130 km/h.

Dy napísal:Mne sa nepáčilo jedno: umiestnenie značiek nesystematicky: koniec Trnavy, 60 km/h, cesta po motorové vozidlá v rozsahu 0,5 km.

...tvoj prvý a predchádzajúci príspevok. Veď v každom opisuješ iné poradie.

a) Bolo to tak ako si napísal v prvom príspevku.
b) Keď odtaľ dali preč bod bod tri, tak sa de iure na tom úseku vôbec nič nezmenilo, takže z Tvojho pohľadu nikomu nezaplo. Zrejme len niekto odniesol do výkupne kovov.

Nechcem ďalej vyrývať, len doporučujem ešte raz prečítať to poradie značiek z Tvojho citátu, body 1 - 6.
Keď si odmyslíme nedorozumenia, je medzi nami rozpor v len tom, že ty tvrdíš, je tam vhodné dať už 90ku, ja tvrdím, že je tam vhodné nechať 60 kvôli chodcom. Tak to môžme uzavrieť...
:D :wink:


Ano, správne uzatvorme to radšej, lebo sa dostaneme k tejto časti:

Dy napísal:Ale to som si všímam už dlhšiu dobu, že zásadne so mnou nesúhlasíš na tomto fóre.


Mne už je dianie na Slovensku prakticky jedno. Až bude nová verzia fóra, mal by si byť moderátorom pre TT VÚC. :lol:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Dialniciar » 05. Dec 2006 11:24

V r. 2007 by mali pokračovať prípravné práce k výstavbe obchvatu PN.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Jonathan » 05. Dec 2006 11:55

Dialniciar napísal:V r. 2007 by mali pokračovať prípravné práce k výstavbe obchvatu PN.


Je uz zname presne trasovanie? Jedine informacie, ktore su na stranke Piestan, tak su relativne stare a k trasovaniu bolo vznesenych viecero pripomienok.

http://www.piestany.sk/get_file.php?id=1820
http://www.piestany.sk/oznamy/clanky/index.php?id=255
Jonathan
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 639
Obrázky: 32
Založený: 09. Feb 2005 09:49

Odoslaťod Dialniciar » 05. Dec 2006 11:59

Jonathan napísal:
Dialniciar napísal:V r. 2007 by mali pokračovať prípravné práce k výstavbe obchvatu PN.


Je uz zname presne trasovanie? Jedine informacie, ktore su na stranke Piestan, tak su relativne stare a k trasovaniu bolo vznesenych viecero pripomienok.

http://www.piestany.sk/get_file.php?id=1820
http://www.piestany.sk/oznamy/clanky/index.php?id=255


Nie je známe presné trasovanie. :?
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Dialniciar » 07. Mar 2007 00:16

Firma Transkam preinvestuje v Hlohovci do 100 mil. Sk :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=6355

Kórejský Samsung pri Trnave postaví závod za 16 miliárd korún :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=6364
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Dialniciar » 09. Mar 2007 22:19

Pečeňady sú najbohatšia obec na Slovensku :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=6427

Má 500 obyvateľov a ročný rozpočet okolo 40 miliónov korún.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Dialniciar » 20. Mar 2007 00:39

Pri Trnave bude mekka obrazoviek. Samsung sa rozhodol, slovenský priemysel získa nové nosné odvetvie. :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=6562
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Dialniciar » 13. Apr 2007 17:14

Pri PSA vzniknú tri centrá pre priemysel, logistiku a služby :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=6855
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Dialniciar » 20. Apr 2007 09:56

Nedeľa. Cesta I/51. Vstupujem do trnavského obvodu. Hneď po pravej strane sa nachádza prístup na odpočívadlo. Ďalej sa nachádza spevnený cestný úsek, kde prišlo k zosunu pôdy, opravy stáli cca. 85 mil. SKK a trvali takmer 2 roky. Treba povedať, že na celej ceste I/51 od cestného horského priechodu Biela Hora až po vstup do mesta Trnava bol v priebehu niekoľkých rokov postupne vymenený celý povrch, takže ak tu aj sú vyjazdené koľaje, tak max. na stupni 1, výnimky však tvoria obce a krátke rovné úseky: obec Boleráz+miestna časť Klčovany a obec Šelpice, kde sú vplyvom teplôt, preťaženia cesty tvorené rôzne nerovnosti, vypukliny z asfaltu a následne je porušovaná aj statika blízko stojacich domov, krátke úseky medzi obcami majú už stupeň č. 2 v rámci vyjazdenia koľají od kamiónov.

Od výjazdu z obce Šelpice je znovu cítiť, že sa blížime k väčšiemu mestu a premávka sa začína zahusťovať, intenzívne to začína byť 2 km pred Trnavou, z ktorej smerujú menšie kolóny. Predbiehať sa tu dá, bez problémov sa zmestia na cestu 3 osobné autá a je tu veľká tolerancia.

Vstupujeme do Trnavy. Hneď nás upúta v kastastrofálnom stave železničný priejazd, kde napriek rýchlosti 20 km/h (poznáme stav) už sa nedá vyhnúť nerovnostiam a prejazd je riadne cítiť. V meste Trnava ideme po najzaťaženejšj ulici Trstínska a napriek tomu, že je nedeľa, vychádzajú a vchádzajú kamióny do blízko stojacich firiem.

Zachytil som v Trnave zelenú vlnu, takže som cez mesto prešiel pomerne hladko (smer na R1), stav ciest je dobrý, 2 križovatky sú však na stupni č. 4, nakoľko ich stav je havarijný (vytvorené nerovnosti v rôznych smeroch od rozbiehajúcich sa a spomaľujúcich kamiónov). Križovatka pri autobusovej a železničnej stanici bola dosť plná, prešiel som na poslednú chvíľu, na kruhovom objazde som prešiel bez problémov. Odtiaľto je cesta v horšom stave, sú tu vyjazdené koľaje prakticky až po koniec Trnavy. Tu je druhá najvyťaženejšia ulica, keďže sa tu napájajú 2 hlavné cestné ťahy smerujúce k D1 a R1.

Samotný stav cesty po križovatku D1xR1 je v dobrom stave, križovatka D1xR1 je v havarijnom stave a prejazd po nej je riadne cítiť (narušené podložie, po dobe životnosti stav vozovky) a voľným okom sú vidieť tiež vyjazdené koľaje na už obnovovanej vozovke.

Vstupujem na R1.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Re: obchvat Piestan

Odoslaťod aquila » 24. Jún 2007 22:32

Jonathan napísal:Na stranke Piestan je informacia aj s nakresom (akurat, uz skoro tri roky stara)

http://www.piestany.sk/oznamy/clanky/index.php?id=255

a tiez aj sprava z 30. 1. 2004, o doplnujucich poziadavkach na variantne riesenie

http://www.piestany.sk/get_file.php?id=1820

Ma niekto novsie informacie?


nasiel len "novy" UPN ..

http://www.piestany.sk/index.php?id=384

ale tam obchvat neni vobec vidno ... jedine v strategii mesta piestany do roku 2010 sa spomina

Zamedzenie vjazdu kamiónov do mesta pri ich tranzite

Opatrenie D.2.1.1 Riešenie preložky štátnej cesty I/61
Cieľom opatrenia je zamedzenie tranzitu mestom určitého segment tranzitnej kamiónovej dopravy pri ich odklone z dialnice D1 v smere severo-južnom (smer Žilina) z dôvodov ochrany vodných zdrojov ako aj prehodnotenie začlenenia štátnej cesty I/61 ako štvorprúdovej cesty v súčasne platnom ÚP VÚC.
Garant: MsÚ,
Spolupráca: MDPT SR, resp. príslušná štátna správa, účastníci územného konania
Náklady: 300 000 Sk (štúdia, prerokovanie, zmena ÚPM)
Zdroje: štátny, resp. mestský rozpočet
Termín: 2005- 6 príprava

Úlohy
D.2.1.1.1 Dosiahnuť zmenu, resp. doplnenie NV 183/1998 Zz. a príslušnú zmenu ÚPM a ÚP VUC pri navrhovanom prehodnotení súčasného začlenenia štátnej cesty I/61 z hľadiska jej šírkového usporiadania ako štvorprúdovej cesty v horizonte r. 2020:
 spracovanie štúdie, v rámci ktorej sa preverí opodstatnenosť šírkového usporiadania št.c.I/61 ako štvorpruh
 následne prerokovanie štúdie s dotknutými inštitúciami
 po schválení štúdie zmena územného plánu mesta a ÚP VUC
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Odoslaťod aquila » 25. Jún 2007 23:14

http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=2620

v UP VUC TT som nasiel prelozku II/499 a zrejme aj ciastocnu prelozku I/61 ...

aj ked som zvedavy ako chcu dalej tahat prelozku I/61 .. to si fakt neviem predstavit ...
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Odoslaťod Jonathan » 26. Jún 2007 06:25

V tom uzemnom plane prelozka II/499 je zakreslena, ale povodnom navrhu (ako je na dalsom obrazku).

Proti tomuto rieseniu boli protesty obyvatelov sidliska, rovnako ludia protestovali proti polohe noveho musta (rekreacna oblast Slnava) tak mali byt posudzovane dalsie varianty. Ale ako to dopadlo zatial nie su informacie.

Co sa tyka prelozky I/61 ta nie je akutna, ale je potrebna ako ochrana spodnych vod (medzi MUK Piestany a MUK Horna streda je zakazany prejazd vozidiel prevazajucich material omohrozejuci vody) a teda urcita cast kamionov stale prechadza cez Piestany
Jonathan
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 639
Obrázky: 32
Založený: 09. Feb 2005 09:49

Odoslaťod Boelverk » 28. Jún 2007 10:29

Cesta II/499 patri do posobnosti VUC a ten chce dosiahnut jej preklasifikovanie na cestu I.triedy, cim by sa tohto problemu zbavil. Teraz sa caka na to pripadne preklasifikovanie a nerobi sa nic. Ten most cez Vah je potrebny, terajsi Krajinsky most je velmi uzky, neobidu sa tam dve nakladne auta/autobusy a tak tam lahko vznikne zbytocna kratkodoba zapcha. Navyse ten most je udajne pamiatka a nemoze byt teoreticky zburany a postaveny sirsi. Ako sa Piestany rozsiruju, nezostava miesto na druhy cestny most, tamta moznost je uz uplne posledna krajna, juznejsie je nadrz Slnava a most cez nu by bol sialenstvom.
Boelverk
návštevník
 
Príspevky: 11
Založený: 17. Okt 2006 13:44

Odoslaťod aquila » 28. Jún 2007 10:52

ale z toho nebudu radi na sidlisku juh a novej IBV lodenica :)

mimochodom, vzhladom k letisku, dialnic, zeleznici a vahu/vtacniku, sa piestany mozu rozsirovat len alen na juh ...
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Odoslaťod Andrej » 28. Jún 2007 11:27

aquila napísal:ale z toho nebudu radi na sidlisku juh a novej IBV lodenica :)

mimochodom, vzhladom k letisku, dialnic, zeleznici a vahu/vtacniku, sa piestany mozu rozsirovat len alen na juh ...

Pri piestanoch je povazsky inovec, nie?
Kedy bol postaveny sucasny most cez Vah, ked je pamiatkou? Pokial viem, tak vzacnejsi je kolonadovy most...
Andrej
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 608
Založený: 08. Feb 2005 16:57

Odoslaťod aquila » 28. Jún 2007 11:36

jo jasne, mas recht :)

kazdopadne uz banku mas v dost velkom stupaku a je tam tusim az 12% stupanie ...

co sa tyka mostu neviem :)
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Odoslaťod Andrej » 28. Jún 2007 11:39

aquila napísal:kazdopadne uz banku mas v dost velkom stupaku a je tam tusim az 12% stupanie ...

Mohli by to potiahnut az po sedlo Havran, od neho na Topolcianskej strane je uz celkom schopna cesta :)
Andrej
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 608
Založený: 08. Feb 2005 16:57

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na Cestná sieť

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 6 hostí.