Moderátor: Moderátori
Takže čakáme... 1353Dňa 17.05.2020 v nedeľu v dobe od 09.00 hod do 15.00 hod dôjde k úplnej uzávierke mosta M1514 (ev .č. 63-025) cez rieku Váh v Komárne, z dôvodu uskutočnenia zaťažovacej skúšky potrebnej pre posúdenie nosnej konštrukcie mosta. Trasa odklonu je smerovaná po cestách II/537 Komárno - Šaľa - Šoporňa, II/563 Kolárovo- Nové Zámky, II/509 Štúrovo - Bajč
1505Po tlačovej konferencii si hostia zakúpili lístky a nastúpili do vlaku. Primátor Béla Keszegh prezradil, že spoločná cesta bola dobrou príležitosťou na rokovanie o ďalších otázkach dopravy, akými sú rekonštrukcia Vážskeho mosta, výstavba odbočky na Ižu a vybudovanie obchvatu.
Nedávam to do témy "Doležal", ale sem, lebo tento stav mohli tušiť už i pred ním a teraz i možno vedia... Sprvoti som nechcel "ilustrovať" stav, ktorý nastáva poväčšinou v piatok alebo pred sviatkami a občas i vo štvrtok, aby som neiritoval. Nechcem vyplakávať.okorec napísal:... O Komárne sa môžeš baviť, ale budeš sa musieť baviť s niekým iným. Tam chodím tak raz za rok. A to je málo na to, aby som sa k tomu vyjadroval.devil napísal:ale pokial si pamatam bavime sa o cezhranicnom prepojeni cize nie ZA-CA ale ZA-hranica. mozeme povazovat D3 na hranici za lepsiu cestu I. tr. ale na polskej strane je tiez take nieco (a mozno trochu horsie parametre). tie 4 priklady su bud obycajne cesty a k tomu este caste prejazdy dedinami a mestami. a to plati najma na smer sahy a trstena. a mozeme sa bavit o prepojeni (D1)R1-M1 cez Komarno kde to ide cez okresne mesta SA, NZ, KN, (dokopy mozno 10 semaforov) k tomu Hurbanovo a par dedin. to na kysuciach mame dialnicu, dialnicu v poloprofile, a este I/11 scasti postavenu v parametroch poloprofilu takze nam ostava kusok pri KM s jednou blbou krizovatkou.Drietoma - oveľa väčšia pohoda ako ZA-CA
Makov - väčšia pohoda ako ZA-CA
Šahy - väčšia pohoda ako ZA-CA
Trstená - porovnateľné so ZA-CA
IDV napísal:Preco sa tam tvoria kolony? Inak co sa tyka hranic SK H, ktory prechod je lepsi Medvedov alebo KN? Co sa tyka ci tam hliadky zastavuju/kontroluju auta na vstupe a sposobuju kolony? Ak KN tak ktory most? Vdaka
Jarino, čo to značí? Bude z toho predsa len niečo? Ja ako bežný človek, laik, neviem, čo to v konečnom "stave" znamená, no som skeptický, bojím sa, že to bude len ďalší "papier", a dosť dlho nič hmatateľného, využiteľného a osožného nielen pre mesto. Keďže tu sa píše i:jarino napísal:Vraj rozhodnutie v procese EIA by malo byť právoplatné.
To je dosť vysoká cena (na približne sedem, osem kilometrov — naviac i nejaký ten most, dva), tak neviem, neviem, či "štát" oferuje takúto sumu. Budem sa opakovať, ak by bol nový most ponad Dunaj vo výhodnejšej východnej polohe, tak by sme už mali obchvat viac-menej vyriešený. A kvaplo by nejaké eurko i z EÚ/EK. 1707Napriek tomu sa vlani na najvyššom piedestáli cestných priorít umiestnili Levice, ktoré síce nie sú až tak zahltené dopravou, ich situácia by sa však dala vyriešiť lacnejšie. Odhadom za 14 miliónov eur. Na porovnanie, projekt obchádzajúci Komárno má stáť viac než 200 miliónov. Ani vysoká miera hodnoty za peniaze projektu však Leviciam podľa samosprávy zatiaľ nepriniesla osoh a za rok, čo sú priority známe, sa tu veci nepohli.
Hmm, neviem či extra veľa Komárňanov alebo z okolia Komárna by tam chodilo na nákupy potravín a PM. Možno teraz niektorí zájdu po naftu, benzín, ale nemyslím, že by to bolo výrazne viac, ako pred "úpravami". Aj z opačného brehu i teraz k nám chodia, nielen kvôli cenám, ale i akosti (pivo, tvrdé, ale i nealko, a aj iné). 1712IDV napísal:OT: Vela komarcanov jazdi do Komaromu na nakupy potravin a benzinu?
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 9 hostí.