Moderátor: Moderátori
i15 napísal:kvoli inemu co neprisposobil jazdu tej uzkej ceste som cakal 45 minut, to je v poriadku?
Keby si videl tolko nehod na tomto useku ako ja tiez by si zmenil nazor.
A co sa tyka intenzity nikoho nezaujima, alebo aspon mna urcite nie.
albiman85 napísal:
Tu pastujes nehodovost v okrese RS ktory je jeden z najvacsich na celom Slovesnku nema zmysel. Chod von pozri sa na vlastnych ociach a potom rozpravaj.
Jano1 napísal:horo100 napísal:kompetentny, položte si otazku:
Keby bola R2 uz 10 rokov postavena, bola by intenzita dopravy na tejto trase 6tis. v /24h ?
Nie bola by 4,5 tisic voz./24h ako je pri Tornali.
Nie bola by 4,5 tisic voz./24h ako je pri Tornali.
Uplne do novej polohy by stacilo presunut podla mna pod 20% trasy, ostatne rozsirit a niektore zakruty zmiernit/ciastocne vyrovnat.
Intenzita ma zaujima, pretoze ma negativny vplyv na vacsie mnozstvo ludi a firiem, nez mala intenzita. Aj ked je cesta ZA-RK lepsia, priemerna rychlost tam byva mensia. Kym na Ozdany - Figa udava Google cez 70 km/h, na ZA-RK len okolo 60 km/h, v spicke menej ako 55 km/h a tyka sa to 3-4 nasobneho poctu vozidiel.
devil napísal: potom mi pride normalne mat pre 6.000 aut jednu dobru a jednu zlu cestu ako pre 13.000 aut mat jednu dobru cestu a 8-9 km tunelov v plnom profile.
Jano1 napísal:
Ja povazujem za dolezite D1 HP-DS-Turany, kde bude vyznamna dlzkova aj casova uspora a obidu sa 3 mesta a nejake rozsirujuce sa obce. Hubova-Ivachnova by stacilo upravt I/18 RK-Ivachnova, kde na to priestor je, len nie je vôla.
...ale ide o akciu, ktora bola posudzovana podla zakona c.391/2000, kde nebola povinnost prislusneho organu vystavovat informacie z procesu posudzovania vplyvov na zivotne prostredie, tzn. zamer s mapovou prilohou.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 35 hostí.