Moderátor: Moderátori
Spolu s novým úsekom Chorváti otvorili aj diaľničný uzol Ploče- Karamatiči plus niekoľko ďalších ciest. Celkovo teda v krajine pribudlo 26,7 kilometrov nových vozoviek. Ich výstavba trvala päť rokov a stála v prepočte asi 220 miliónov eur. Súčasťou celej stavby umiestnenej v náročnom teréne je sedem mostov, dva nadjazdy, dva podjazdy a štyri tunely.
slafko1 napísal:Tiež som si toto leto všimol na chorvátskej A1 z Makarskej do Záhrebu neskutočne veľa biokoridorov. Tam to nazývajú "Zeleni most". Ale to boli desiatky.... Prišlo mi strašne ľúto že u nás máme dokopy ledva 3 . Pokial viem Lučivná, potom medzi Popradom a Sp.Štvrtkom a nový čo má byť na D2. Smutné, Aj to vypovedá o tom, ako sa macošsky staviame k ochrane prírody. Máme X krát predražené diaľnice ale na biokoridory "nezostalo". Ale to je ako s tunelmi....
slafko1 napísal:Tiež som si toto leto všimol na chorvátskej A1 z Makarskej do Záhrebu neskutočne veľa biokoridorov. Tam to nazývajú "Zeleni most". Ale to boli desiatky.... Prišlo mi strašne ľúto že u nás máme dokopy ledva 3 . Pokial viem Lučivná, potom medzi Popradom a Sp.Štvrtkom a nový čo má byť na D2. Smutné, Aj to vypovedá o tom, ako sa macošsky staviame k ochrane prírody. Máme X krát predražené diaľnice ale na biokoridory "nezostalo". Ale to je ako s tunelmi....
ako u nás severná
slafko1 napísal:ako u nás severná
...čo máme iba severnú dialnicu? Od Bratislavy po Trencin skoro ziaden most. Ak neratam premostenia riek.
Takisto D2. Vedie hlavne po rovine....
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 8 hostí.